Wat een creativiteitquote:
? Wanderlust?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
Karakters van welke film ?
Hippy
Catfish
One Night
Artist +1quote:
True thatquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef Borizzz het volgende:
Philip Seynour Hoffman
Wil je ook de films erbij?
Your Highness?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:41 schreef Borizzz het volgende:
Ik zal 'm wat gemakkelijker maken, wil zo op de fiets met zoontje.
quote 2
Delatombe: Exactly what am I enduring here? Can someone please tell me who gave birth to this?
Serving Wench: It's Bavarian blood sausage, with sauerkraut! I gutted the pig myself.
Delatombe: I bet you did.
dopekoe +1quote:
zo slecht zijn die dialogen toch ook weer niet>?quote:
quote:
quote:Robin Hood: [first meeting Blinkin the blind servant] BLINKIN!
Blinkin: Master Robin, Is that you?
Robin Hood: Yes.
Blinkin: What back from the Crusades?
Robin Hood: Yes.
Blinkin: And alive?
Robin Hood: [pause] yes.
quote:[after falling from a tree]
Blinkin: I can see!
[runs right into another tree]
Blinkin: Nope, I was wrong.
quote:
quote:
Très bon!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef JayHovah het volgende:
Tobey - Seabuiscuit - Jeff Bridges - True Grit - Ethan Coen - Raising Arizona - Frances McDormand - Fargo - Steve Buscemi
quote:
Meer dan aardige film hoor. Liotta is een gewelddadige gevangene, die dankzij een experiment van Dafoe zo mak als een lammetje wordt. Of toch niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef ArtistA het volgende:
En Ray Liotta... ken deze film niet volgens mij.
En Michelle Roderiguez. Best leuke film hoor, moeite waard voor een verloren filmavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef ArtistA het volgende:
En Ray Liotta... ken deze film niet volgens mij.
nou hij straalt meer uit dan Kristen Stewartquote:
Het ging om het aardig, ik heb die gast nog nooit in een film gezien waar ik dacht van: wat een aardige ventquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou hij straalt meer uit dan Kristen Stewart
Hij heeft het vermogen een aardige vent te spelen, maar daar zit altijd iets dreigends achter. Zie ook Unlawful Entryquote:
Dagon zegt me niks. X-men is natuurlijk wel goed.quote:
2/6quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er welgeteld 4 onthouden toen ik haar vanochtend opzocht voor een vraag:
Dat was X-men 1 2 en 3 en She's all that...
Maar vervolgen tellen niet mee...
4/6quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Asap het volgende:
Rogue in the X-men, dat kleine meisje in The Piano en een vampier in Trick or Treat
Dat is die met Jeff Bridges of Daniels toch? geen idee wat de titel is overigensquote:[b]Op
Film waarin een jonge Paquin de zorg voor een aantal ganzen op zich neemt
sorry, 5 idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef ArtistA het volgende:
Moeten we nou 6 films ipv 5 raden?
Uhhh... shot in the dark: Boondock Saints
Dat is Fly away home inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat is die met Jeff Bridges of Daniels toch? geen idee wat de titel is overigens
5/5quote:
Hehe iddquote:
Weet niet wat erger is, Asap die zo'n vraag stelt of jij die het antwoord nog weet ook....quote:
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, Asap die zo'n vraag stelt of jij die het antwoord nog weet ook....
En dan tegen mij zeggen dat ik slechte films kijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugen
Om maar even in de buurt te blijven:
Doe maar 5 andere films van Step Up "acteur" Channing Tatum (geen vervolgen)
Magic Mikequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugen
Om maar even in de buurt te blijven:
Doe maar 5 andere films van Step Up "acteur" Channing Tatum (geen vervolgen)
Ik moet toch af en toe vragen van fox niveau kunnen vragen/beantwoorden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik slechte films kijk.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef JayHovah het volgende:
The Eagle
Step Upje hebt het woordje andere gemist
dope+1quote:
Twee achter elkaar is wel een beetje veel van het goede, Sam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet toch af en toe vragen van fox niveau kunnen vragen/beantwoorden?
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Twee achter elkaar is wel een beetje veel van het goede, Sam.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairs
Doe mij dan maar 5 films met Hugh Grant met minder dan 40.000 votesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairs
3/5quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Asap het volgende:
Two weeks notice?
4 weddings & a funeral?
Micky Blue Eyes?
Nine Months?
Did you hear about the Morgans? Sarah Jessica Parker
quote:
4/5quote:
Artist +1quote:
quote:And the first thing that flashed into my gulliver was that I'd like to have her right down there on the floor with the old in-out, real savage.
Er stond Gulliver in de textquote:
Gil +1quote:
Stand juli 2012:quote:
quote:The coffee shop in the beginning of the movie (which was, incidentally, the first scene shot) is the same shop that was used in Se7en in the scene where Morgan Freeman meets Gwyneth Paltrow to talk. In the window in both movies, the writing reads "Quality Cafe". The Quality Cafe is also used in Gone in Sixty Seconds, Ghost World and Catch Me If You Can.
Kan toch niet? Dogma begint op een vliegveld toch?quote:
jah, maar daar hebben ze ook koffie shopsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan toch niet? Dogma begint op een vliegveld toch?
quote:car is a 1979 Chevy Monte Carlo, with some modifications: it has Dayton wire wheels with bullet caps; a Grant steering wheel; Flowmaster exhaust; and hydraulics. Added to this, the car is outfitted with a sunroof, which that era's Monte Carlos never had.
quote:
quote:Tobey Maguire was seriously considered for the part of Officer Jack Hoyt. He even followed Undercover Narcotics officers in Los Angeles for two months and gained pounds for the role. He was dropped when, Fuqua's first choice, was finally available for the shooting schedule.
quote:
wie?quote:Trade Mark
Often plays characters who receive a serious "reality check"
Often appears either naked or shirtless in his movies
mocht ie willenquote:
quote:His wild, curly hair
Tall frame
quote:His style is unique among modern movie funnymen, a majority of whom have some sort of background in stand-up comedy.'s humor is character-driven and his genius lies in his improvised riffs from the minds of his typically cracked characters. His appearances on talk shows are often awkward, as he is uncomfortable appearing in public as himself.
quote:Celebrity impersonations include Alex Trebek, Jesse Ventura, Charlton Heston, Mark McGwire, George W. Bush, Janet Reno, Harry Caray and (perhaps most famously) James Lipton.
quote:
Neuquote:
quote:Became "Saturday Night Live" (1975)'s highest paid cast member ever in 2001. Producers were desperate to keep him, resulting in a salary of over $350,000.
quote:His first son was born during the filming Kicking & Screaming (2005), which is why it is his favorite of the films he appeared in. He said that he is eager for his son to see it, because he will always associate it with his birth.
Dat zou je goed hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
alleen gebaseerd op het onderste zou ik op will ferrell gokken
quote:
Die bedoel ik ja, Christiane F. Boek heet anders in het Duits, weet niet hoe t met de film zit.quote:
quote:The role of God was originally written for Holly Hunter, who passed. Even so, they kept the reference to "The Piano" in the script.
quote:
quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef dekatophetspek het volgende:
Volgens mij is DF flauwgevallen oid. Opstarter doen ?
The_Substitute +1quote:
Robby87 +1quote:
Nou, omdat het laat is, reken ik Springsteen goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Sands het volgende:
Philadelphia
Tom Hanks
Denzel Washington
Antonio Banderas
Bruce Sprinsteen
Die zou je altijd goed moeten rekenen....hij heeft er zelfs een oscar mee gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nou, omdat het laat is, reken ik Springsteen goed.
Trivia van welke filmquote:A scene which required an entire field to be sprayed gold was filmed but left out of the final film during editing.
Mwah, Howard Shore had ik sowieso goed gekeurd, Springsteen vind ik wat dubieus. Maar dan nog, heb hem toch goedgerekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef Sands het volgende:
Die zou je altijd goed moeten rekenen....hij heeft er zelfs een oscar mee gewonnen.
quote:Almost the entire film is done in long-shot and there is only one close-up whenis presented with the head of a fox statue.
Waarom dubieus?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mwah, Howard Shore had ik sowieso goed gekeurd, Springsteen vind ik wat dubieus. Maar dan nog, heb hem toch goedgerekend.
Ont: geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:The story was inspired by samurai legends, but also draws on William Shakespeare's "King Lear" as well.
wyccie +1quote:
klopt.quote:
quote:
Hercules ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:11 schreef Sands het volgende:
aub 3 films met Arnold Schwarzenegger uit de jaren 70
Niet atlas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Die atlas film? Of heet die niet atlas...en heeft ie echt films gemaakt toen al? Buiten work-out films?
die is uit 69 maar ik keek zelf verkeerd dus die telt mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hercules ?
Hercules in new york ?
Conan the barbarian ?
Conan the destroyer ?
Jup, kat stelde pas een vraag over een Arnie jaren 70 film met Kirk Douglas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Conan en Red Sonja zijn zeker alle 2 uit de jaren 80?
Zit je op je telefoon te fmt'en?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Jup, kat stelde pas een vraag over een Arnie jaren 70 film met Kirk Douglas.
3/3quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:35 schreef Borizzz het volgende:
Stay Hungry
Conan the Barbarian
The Villain
Julesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Borizzz het volgende:
De namen van de twee hondjes van Dr. Emett Brown.
Oh wacht dat zijn zijn kinderen in 3quote:
1/2quote:
Eentje in 1985 en eentje in 1955.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wist niet dat hij meer dan 1 hond had...
Dat lijkt mij ook logisch. Aangezien zijn kinderen de voornaam en achternaam hebben van een wetenschapper (Jules + Verne) zouden zijn honden dat ook moeten hebben (Albert + Einstein)...quote:
Ik zie de logica wel, maar het klopt niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook logisch. Aangezien zijn kinderen de voornaam en achternaam hebben van een wetenschapper (Jules + Verne) zouden zijn honden dat ook moeten hebben (Albert + Einstein)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bedoelt Marie Curie.kloep kloep
Met een Cquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Zal wel een wetenschapper / uitvinder ofzo zijn...
Leonardo ?
quote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bedoelt Marie Curie.Hij had al aangegeven dat het met een C moest zijn en toen zei jij Leonardoquote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Hij had al aangegeven dat het met een C moest zijn en toen zei jij Leonardo
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Dopekoe het volgende:
Doe mij maar 5 films met Steve Guttenberg (geen vervolgen)
quote:
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
Nog een film met de bekende Full House tweeling
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2
Ja, dat klopt zo ongeveer welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
zoiets, dat ze stiekem gaan ruilen van gezin en dat niemand t door heeft, maar uiteindelijk wel, zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - mattquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef The_Substitute het volgende:
Matt LeBlanc - Charlie's Angels - Bill Murray - The Life Aquatic with Steve Zissou - Cate Blanchett - The Talented Mr Ripley - Matt Damon
Scarlett is wel mooier (lees: lekkerder) dan Catequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - matt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |