Julesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Borizzz het volgende:
De namen van de twee hondjes van Dr. Emett Brown.
Oh wacht dat zijn zijn kinderen in 3quote:
1/2quote:
Eentje in 1985 en eentje in 1955.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik wist niet dat hij meer dan 1 hond had...
Dat lijkt mij ook logisch. Aangezien zijn kinderen de voornaam en achternaam hebben van een wetenschapper (Jules + Verne) zouden zijn honden dat ook moeten hebben (Albert + Einstein)...quote:
Ik zie de logica wel, maar het klopt niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook logisch. Aangezien zijn kinderen de voornaam en achternaam hebben van een wetenschapper (Jules + Verne) zouden zijn honden dat ook moeten hebben (Albert + Einstein)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bedoelt Marie Curie.kloep kloep
Met een Cquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:21 schreef Dopekoe het volgende:
Zal wel een wetenschapper / uitvinder ofzo zijn...
Leonardo ?
quote:
Nicequote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:16 schreef Borizzz het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bedoelt Marie Curie.Hij had al aangegeven dat het met een C moest zijn en toen zei jij Leonardoquote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Hij had al aangegeven dat het met een C moest zijn en toen zei jij Leonardo
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Dopekoe het volgende:
Doe mij maar 5 films met Steve Guttenberg (geen vervolgen)
quote:
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
Nog een film met de bekende Full House tweeling
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2
Ja, dat klopt zo ongeveer welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
zoiets, dat ze stiekem gaan ruilen van gezin en dat niemand t door heeft, maar uiteindelijk wel, zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - mattquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef The_Substitute het volgende:
Matt LeBlanc - Charlie's Angels - Bill Murray - The Life Aquatic with Steve Zissou - Cate Blanchett - The Talented Mr Ripley - Matt Damon
Scarlett is wel mooier (lees: lekkerder) dan Catequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - matt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |