Had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Hij had al aangegeven dat het met een C moest zijn en toen zei jij Leonardo
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:28 schreef Dopekoe het volgende:
Doe mij maar 5 films met Steve Guttenberg (geen vervolgen)
quote:
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:02 schreef Dopekoe het volgende:
Nog een film met de bekende Full House tweeling
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ken er maar 1 en dat is it takes 2
Ja, dat klopt zo ongeveer welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
zoiets, dat ze stiekem gaan ruilen van gezin en dat niemand t door heeft, maar uiteindelijk wel, zoietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
o dat de 1 rijk is en de ander niet? Iets met een vakantiekamp ofzo? en op het einde de vader van de 1 en de moeder van de ander samenkomen?
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - mattquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:21 schreef The_Substitute het volgende:
Matt LeBlanc - Charlie's Angels - Bill Murray - The Life Aquatic with Steve Zissou - Cate Blanchett - The Talented Mr Ripley - Matt Damon
Scarlett is wel mooier (lees: lekkerder) dan Catequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
keurig, ik had zelf: Lost in translation - scarlet - we bought a zoo - matt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |