Hehe iddquote:
Weet niet wat erger is, Asap die zo'n vraag stelt of jij die het antwoord nog weet ook....quote:
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, Asap die zo'n vraag stelt of jij die het antwoord nog weet ook....
En dan tegen mij zeggen dat ik slechte films kijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugen
Om maar even in de buurt te blijven:
Doe maar 5 andere films van Step Up "acteur" Channing Tatum (geen vervolgen)
Magic Mikequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zag hem 2 dagen geleden, dus ik heb nog te weinig tijd gehad om alles te verwijderen uit mijn geheugen
Om maar even in de buurt te blijven:
Doe maar 5 andere films van Step Up "acteur" Channing Tatum (geen vervolgen)
Ik moet toch af en toe vragen van fox niveau kunnen vragen/beantwoorden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik slechte films kijk.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:16 schreef JayHovah het volgende:
The Eagle
Step Upje hebt het woordje andere gemist
dope+1quote:
Twee achter elkaar is wel een beetje veel van het goede, Sam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik moet toch af en toe vragen van fox niveau kunnen vragen/beantwoorden?
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Twee achter elkaar is wel een beetje veel van het goede, Sam.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairs
Doe mij dan maar 5 films met Hugh Grant met minder dan 40.000 votesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zal het volgende keer goed maken met iets meer elitairs
3/5quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:29 schreef Asap het volgende:
Two weeks notice?
4 weddings & a funeral?
Micky Blue Eyes?
Nine Months?
Did you hear about the Morgans? Sarah Jessica Parker
quote:
4/5quote:
Artist +1quote:
quote:And the first thing that flashed into my gulliver was that I'd like to have her right down there on the floor with the old in-out, real savage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |