quote:
Meer dan aardige film hoor. Liotta is een gewelddadige gevangene, die dankzij een experiment van Dafoe zo mak als een lammetje wordt. Of toch niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef ArtistA het volgende:
En Ray Liotta... ken deze film niet volgens mij.
En Michelle Roderiguez. Best leuke film hoor, moeite waard voor een verloren filmavond.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef ArtistA het volgende:
En Ray Liotta... ken deze film niet volgens mij.
nou hij straalt meer uit dan Kristen Stewartquote:
Het ging om het aardig, ik heb die gast nog nooit in een film gezien waar ik dacht van: wat een aardige ventquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou hij straalt meer uit dan Kristen Stewart
Hij heeft het vermogen een aardige vent te spelen, maar daar zit altijd iets dreigends achter. Zie ook Unlawful Entryquote:
Dagon zegt me niks. X-men is natuurlijk wel goed.quote:
2/6quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Dopekoe het volgende:
Heb er welgeteld 4 onthouden toen ik haar vanochtend opzocht voor een vraag:
Dat was X-men 1 2 en 3 en She's all that...
Maar vervolgen tellen niet mee...
4/6quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:44 schreef Asap het volgende:
Rogue in the X-men, dat kleine meisje in The Piano en een vampier in Trick or Treat
Dat is die met Jeff Bridges of Daniels toch? geen idee wat de titel is overigensquote:[b]Op
Film waarin een jonge Paquin de zorg voor een aantal ganzen op zich neemt
sorry, 5 idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef ArtistA het volgende:
Moeten we nou 6 films ipv 5 raden?
Uhhh... shot in the dark: Boondock Saints
Dat is Fly away home inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat is die met Jeff Bridges of Daniels toch? geen idee wat de titel is overigens
5/5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |