Das ook wel een mooi nummerquote:
why kwartiertje te vroeg?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
Kwartiertje te vroeg, maar daar kijken we maar even overheen.
Is het al straks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:04 schreef -gt- het volgende:
afbakbroodjes/croissantjes in oven mikt
soooo dier zijn straks wel warm![]()
* DJMO hoort de rookmelder afgaan ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:04 schreef -gt- het volgende:
afbakbroodjes/croissantjes in oven mikt
soooo dier zijn straks wel warm![]()
Morge maffemuts hoe is het ermee.quote:
Vanmiddag zal het wel te warm zijn om wat te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef kahlie het volgende:
Net lekker in de tuin gewerktNu tijd voor wat administratie.
G'morgen iedereen
Zal wel even wennen zijn om weer een plat buikje te hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef maffemuts het volgende:
Moe, maar voldaan
En blij dat ik m'n 'oude' kleren weer aan kan
Nogal ja. Het wordt supersnel warm in mijn tuin op het zuiden. Dus gauw ff wat onkruid trekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vanmiddag zal het wel te warm zijn om wat te doen.
Ik ben blij dat ik vandaag op kantoor zit. Airco aan, koud water en een koelkast om de hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nogal ja. Het wordt supersnel warm in mijn tuin op het zuiden. Dus gauw ff wat onkruid trekken.
Morgenochtend weer een stukje
Binnen is het gelukkig altijd superkoelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Rucky het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag op kantoor zit. Airco aan, koud water en een koelkast om de hoek.
Ik weet wat je bedoelt schat ik zo. Anyways, ik vind dat je er goed aan doet om te kiezen voor een happy moeder en happy baby. Mission Accomplished dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Jammer enerzijds, vrede mee andere zijds. (lekker cryptisch, maar heb verder weinig zin om discussies aan te gaan zwengelen en mezelf te moeten verdedigenop dat vlak. )
Maak me gek...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:18 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 koffie, thee, melk, suiker, brood, afbakbroodjes en croissantjes klaar zet
Je zit hier niet in OUD hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Sja Rucky, tis nog wat slap qua buikspieren (en die mag ik ook nog niet trainen) maar zit onder m'n startgewicht, dus alles wat ik nu nog verlies is mooi meegenomen.
Heb door kleine complicaties afgelopen 24 uur een moeilijk besluit omtrent voeding moeten nemen voor de kleine, maar door de 'juiste' keuze wel een happy baby nu en zelf vrijheid om e.e.a te kunnen doen.
Jammer enerzijds, vrede mee andere zijds. (lekker cryptisch, maar heb verder weinig zin om discussies aan te gaan zwengelen en mezelf te moeten verdedigenop dat vlak. )
Ik ga geen discussie aan met nieuwe mama's want die weten het toch het beste.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Sja Rucky, tis nog wat slap qua buikspieren (en die mag ik ook nog niet trainen) maar zit onder m'n startgewicht, dus alles wat ik nu nog verlies is mooi meegenomen.
Heb door kleine complicaties afgelopen 24 uur een moeilijk besluit omtrent voeding moeten nemen voor de kleine, maar door de 'juiste' keuze wel een happy baby nu en zelf vrijheid om e.e.a te kunnen doen.
Volgens mij zijn we vergeten ze uit de oven te halen dus ze zijn een beetje zwart geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maak me gek...
Goedemorgen trouwens!
@work
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we vergeten ze uit de oven te halen dus ze zijn een beetje zwart geworden.
Het was niet mijn schuld dat zal mij niet overkomen. De volgende keer zal ik het maar weer doen.quote:
Maar als je daarna alleen het botje in je handen hebt is ook weer niet de bedoeling.quote:
Ik heb het nog nooit hoeven doen... wij hebben super BBQ-ers in de familie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als je daarna alleen het botje in je handen hebt is ook weer niet de bedoeling.
Ik ook niet bbq'en gaat mij prima af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit hoeven doen... wij hebben super BBQ-ers in de familie.
Niet te laag op het vuur en erbij blijven zo moeilijk is dat niet maar je hebt af en toe idd van die knuppels die dat zelfs niet kunnen. De ene kant zwart en de andere kant is danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Getver..
[..]
Effe quoten, kan nog wel eens van pas komen
Ik ook wel en ik heb er best zin in dus ik hoop dat ik vanavond Merlijn spreek.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zit hier niet in OUD hoorGewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je er geen heineken in giet zal het wel goed komen
Sommige wel met het verstand van een baby. Telt dat niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.
Maffe... we zitten hier op fhf schier zitten niet zoveel mensen met baby verstand
maar ik snap je wel maffe.
Gaat alles verder goed?
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige wel met het verstand van een baby. Telt dat niet?
Moet ik nou toegeven dat ik een baby ben of dat ik niet aan de tieiten wil zitten? Dilemma ik kom er later misschien nog op terug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willen
Daar hoef je niet het verstand van een baby voor te hebben hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik nou toegeven dat ik een baby ben of dat ik niet aan de tieiten wil zitten? Dilemma ik kom er later misschien nog op terug.
zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet het verstand van een baby voor te hebben hoor..
Weet ik D-C, maar weet ook dat dit geen afgeschermd deel van het forum isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.
Maffe... we zitten hier op fhf schier zitten niet zoveel mensen met baby verstand
maar ik snap je wel maffe.
Gaat alles verder goed?
Dat vind ik ook heerlijk Ik ga zo ook even lunchen maar jammer dat de huishoudster niet komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef kahlie het volgende:
Baby-praat, heerlijk![]()
Maarruh, ik ga maar eens lunchen *honger*
Heb er vandaag de pe in... misverstand met de huishoudster dus ze komt niet *zucht*, dus nu moet ik nog 3x zoveel doen als ik dacht vandaag....
Ja, vind het ook jammer. Baal ook wel erg. Nou ja, nu tosti's! En buiten schijnt het zonnetje!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heerlijk Ik ga zo ook even lunchen maar jammer dat de huishoudster niet komt.
snap ik, je wilt niet dat hier info vandaan gehaald wordt voor een discussie! snap ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Weet ik D-C, maar weet ook dat dit geen afgeschermd deel van het forum is
En ja, nu lijkt het iets beter te gaan langzamer handzit zelf nu aan een kuur en de kleine lijkt het ergste leed bespaart te blijven, als die nou nog even stabieler met zijn temp blijft zoals afgelopen nacht, ben ik helemaal happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |