Das ook wel een mooi nummerquote:
why kwartiertje te vroeg?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
Kwartiertje te vroeg, maar daar kijken we maar even overheen.
Is het al straks?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:04 schreef -gt- het volgende:
afbakbroodjes/croissantjes in oven mikt
soooo dier zijn straks wel warm![]()
* DJMO hoort de rookmelder afgaan ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:04 schreef -gt- het volgende:
afbakbroodjes/croissantjes in oven mikt
soooo dier zijn straks wel warm![]()
Morge maffemuts hoe is het ermee.quote:
Vanmiddag zal het wel te warm zijn om wat te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef kahlie het volgende:
Net lekker in de tuin gewerktNu tijd voor wat administratie.
G'morgen iedereen
Zal wel even wennen zijn om weer een plat buikje te hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef maffemuts het volgende:
Moe, maar voldaan
En blij dat ik m'n 'oude' kleren weer aan kan
Nogal ja. Het wordt supersnel warm in mijn tuin op het zuiden. Dus gauw ff wat onkruid trekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vanmiddag zal het wel te warm zijn om wat te doen.
Ik ben blij dat ik vandaag op kantoor zit. Airco aan, koud water en een koelkast om de hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nogal ja. Het wordt supersnel warm in mijn tuin op het zuiden. Dus gauw ff wat onkruid trekken.
Morgenochtend weer een stukje
Binnen is het gelukkig altijd superkoelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef Rucky het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag op kantoor zit. Airco aan, koud water en een koelkast om de hoek.
Ik weet wat je bedoelt schat ik zo. Anyways, ik vind dat je er goed aan doet om te kiezen voor een happy moeder en happy baby. Mission Accomplished dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Jammer enerzijds, vrede mee andere zijds. (lekker cryptisch, maar heb verder weinig zin om discussies aan te gaan zwengelen en mezelf te moeten verdedigenop dat vlak. )
Maak me gek...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:18 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 koffie, thee, melk, suiker, brood, afbakbroodjes en croissantjes klaar zet
Je zit hier niet in OUD hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Sja Rucky, tis nog wat slap qua buikspieren (en die mag ik ook nog niet trainen) maar zit onder m'n startgewicht, dus alles wat ik nu nog verlies is mooi meegenomen.
Heb door kleine complicaties afgelopen 24 uur een moeilijk besluit omtrent voeding moeten nemen voor de kleine, maar door de 'juiste' keuze wel een happy baby nu en zelf vrijheid om e.e.a te kunnen doen.
Jammer enerzijds, vrede mee andere zijds. (lekker cryptisch, maar heb verder weinig zin om discussies aan te gaan zwengelen en mezelf te moeten verdedigenop dat vlak. )
Ik ga geen discussie aan met nieuwe mama's want die weten het toch het beste.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
Sja Rucky, tis nog wat slap qua buikspieren (en die mag ik ook nog niet trainen) maar zit onder m'n startgewicht, dus alles wat ik nu nog verlies is mooi meegenomen.
Heb door kleine complicaties afgelopen 24 uur een moeilijk besluit omtrent voeding moeten nemen voor de kleine, maar door de 'juiste' keuze wel een happy baby nu en zelf vrijheid om e.e.a te kunnen doen.
Volgens mij zijn we vergeten ze uit de oven te halen dus ze zijn een beetje zwart geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maak me gek...
Goedemorgen trouwens!
@work
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we vergeten ze uit de oven te halen dus ze zijn een beetje zwart geworden.
Het was niet mijn schuld dat zal mij niet overkomen. De volgende keer zal ik het maar weer doen.quote:
Maar als je daarna alleen het botje in je handen hebt is ook weer niet de bedoeling.quote:
Ik heb het nog nooit hoeven doen... wij hebben super BBQ-ers in de familie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar als je daarna alleen het botje in je handen hebt is ook weer niet de bedoeling.
Ik ook niet bbq'en gaat mij prima af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit hoeven doen... wij hebben super BBQ-ers in de familie.
Niet te laag op het vuur en erbij blijven zo moeilijk is dat niet maar je hebt af en toe idd van die knuppels die dat zelfs niet kunnen. De ene kant zwart en de andere kant is danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Getver..
[..]
Effe quoten, kan nog wel eens van pas komen
Ik ook wel en ik heb er best zin in dus ik hoop dat ik vanavond Merlijn spreek.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:26 schreef maffemuts het volgende:
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zit hier niet in OUD hoorGewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je er geen heineken in giet zal het wel goed komen
Sommige wel met het verstand van een baby. Telt dat niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.
Maffe... we zitten hier op fhf schier zitten niet zoveel mensen met baby verstand
maar ik snap je wel maffe.
Gaat alles verder goed?
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige wel met het verstand van een baby. Telt dat niet?
Moet ik nou toegeven dat ik een baby ben of dat ik niet aan de tieiten wil zitten? Dilemma ik kom er later misschien nog op terug.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willen
Daar hoef je niet het verstand van een baby voor te hebben hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn vaak mannen, die gewoon aan de tiet willen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik nou toegeven dat ik een baby ben of dat ik niet aan de tieiten wil zitten? Dilemma ik kom er later misschien nog op terug.
zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet het verstand van een baby voor te hebben hoor..
Weet ik D-C, maar weet ook dat dit geen afgeschermd deel van het forum isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
en al zaten we er wel! dan is dat een keuze die gemaakt is, met redenen die voor maffe genoeg waren om daarvoor te kiezen.
Maffe... we zitten hier op fhf schier zitten niet zoveel mensen met baby verstand
maar ik snap je wel maffe.
Gaat alles verder goed?
Dat vind ik ook heerlijk Ik ga zo ook even lunchen maar jammer dat de huishoudster niet komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef kahlie het volgende:
Baby-praat, heerlijk![]()
Maarruh, ik ga maar eens lunchen *honger*
Heb er vandaag de pe in... misverstand met de huishoudster dus ze komt niet *zucht*, dus nu moet ik nog 3x zoveel doen als ik dacht vandaag....
Ja, vind het ook jammer. Baal ook wel erg. Nou ja, nu tosti's! En buiten schijnt het zonnetje!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heerlijk Ik ga zo ook even lunchen maar jammer dat de huishoudster niet komt.
snap ik, je wilt niet dat hier info vandaan gehaald wordt voor een discussie! snap ik!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Weet ik D-C, maar weet ook dat dit geen afgeschermd deel van het forum is
En ja, nu lijkt het iets beter te gaan langzamer handzit zelf nu aan een kuur en de kleine lijkt het ergste leed bespaart te blijven, als die nou nog even stabieler met zijn temp blijft zoals afgelopen nacht, ben ik helemaal happy
Heb jij een huishoudster? Wat chique..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef kahlie het volgende:
Baby-praat, heerlijk![]()
Maarruh, ik ga maar eens lunchen *honger*
Heb er vandaag de pe in... misverstand met de huishoudster dus ze komt niet *zucht*, dus nu moet ik nog 3x zoveel doen als ik dacht vandaag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk het antwoord te weten... maar begin te twijfelen.. vanwege verschillende reacties op fb.
mijn antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef dolfina-chica het volgende:
ff een vraagje tussen door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk het antwoord te weten... maar begin te twijfelen.. vanwege verschillende reacties op fb.
mijn antwoord:Volgens mij staat er 48/2x12=288SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar zie jij het keer teken wat er met die haakjes moet gebeuren?quote:
oow.. zou die leuke groep wel zijn...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
Ik kreeg hier eens een berichtje dat ze over mij op facebook zaten te roddelen.![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dat een standaardregel dat je dan moet vermenigvuldigen... Beetje vreemd als je er niks mee zou hoeven doen, het staat er toch niet voor de lol bij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar zie jij het keer teken wat er met die haakjes moet gebeuren?
Vermenigvuldigen gaat voor delen 48/24=2quote:
Het kwam eigenlijk wel goed uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oow.. zou die leuke groep wel zijn...
dat denk ik dus wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een standaardregel dat je dan moet vermenigvuldigen... Beetje vreemd als je er niks mee zou hoeven doen, het staat er toch niet voor de lol bij?
kijk ff naar die hele som dan ei...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vermenigvuldigen gaat voor delen 48/24=2
want?quote:
lijkt mij niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Ireth het volgende:
9+3 = 12
Krijg je dan niet gewoon 48 : 212 = 0.2264150943396226
Meneer van dalen wacht op antwoord appelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kijk ff naar die hele som dan ei...
Maar waar haal jij dan die 2 keer 12 vandaan?? Ik zie nergens een keer namelijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Meneer van dalen wacht op antwoord appel
Eerst tussen haakjes 9+3=12
Vermenigvuldigen 2x12=24
Delen 48/12=2
(Maar de regels waren volgens mij ook weer iets veranderd)
Leidde de aandacht af.quote:
Ja, ik weet het ook niet helemaal zeker inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vermenigvuldigen 2x12=24
Delen 48/12=2
Dat klopt sowieso niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:43 schreef Ireth het volgende:
48 : 2 ( 9 + 3 ) =
9+3 = 12
Krijg je dan niet gewoon 48 : 212 = 0.2264150943396226
voor de haakjes is het gebruikelijk om geen x teken te gebruiken want dat is (bijna) altijd vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar waar haal jij dan die 2 keer 12 vandaan?? Ik zie nergens een keer namelijk?
Omdat? Ik heb geleerd dat je eerst hetgene tussen de haakjes moet uitrekenen. Dat is in deze dus 12. Dan hou je een som over van 48 : 212 =quote:
Het staat met reden tussen haakjes.. anders hadden ze er toch gewoon 48:212 neer kunnen zetten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb geleerd dat je eerst hetgene tussen de haakjes moet uitrekenen. Dat is in deze dus 12. Dan hou je een som over van 48 : 212 =
waar staat die vermenigvuldiging?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vermenigvuldigen 2x12=24
Delen 48/12=2
ik een 9.2 het examen in... en op mijn examen een 9.8quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet helemaal zeker inderdaad.
Maargoed, ik had dan ook niet voor niets een 5 voor Wiskunde op mijn eindexamen. Het boeide me dan ook totaal niet..
[..]
Dat klopt sowieso niet..
Ja maar dan was het geen breinbreker maar een simpel sommetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het staat met reden tussen haakjes.. anders hadden ze er toch gewoon 48:212 neer kunnen zetten?
bijna altijd? bij mijn weten hoort dan gewoon die vermenigvuldiging er te staanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
voor de haakjes is het gebruikelijk om geen x teken te gebruiken want dat is (bijna) altijd vermenigvuldigen.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
Waarschuwing
Het regeltje van mijnheer van dale wordt niet meer toegepast. Daar is de internationale regel voor in de plaats gekomen.
Die zegt: de rekenbewerkingen worden toegepast in de volgorde waarin ze staan. Komen echter optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen in dezelfde bewerking voor dan gaan vermenigvuldigen en delen voor optellen en aftrekken, echter ook in de volgorde waarin ze staan.(met dank aan John Buskens).
(onofficiële bron: http://www.ict4us.com/r.kuijt/nl_dale.htm
20 jaar op school gezeten en toen ik alles wist veranderden ze de regels.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
Waarschuwing
Het regeltje van mijnheer van dale wordt niet meer toegepast. Daar is de internationale regel voor in de plaats gekomen.
Die zegt: de rekenbewerkingen worden toegepast in de volgorde waarin ze staan. Komen echter optellen, aftrekken, vermenigvuldigen en delen in dezelfde bewerking voor dan gaan vermenigvuldigen en delen voor optellen en aftrekken, echter ook in de volgorde waarin ze staan.(met dank aan John Buskens).
dat is niet leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het staat met reden tussen haakjes.. anders hadden ze er toch gewoon 48:212 neer kunnen zetten?
zo moeilijk is het niet... niet nadenken gewoon oplossenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
20 jaar op school gezeten en toen ik alles wist veranderden ze de regels.
Ik snapte die Meneer van Dalen zowiezo al nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
20 jaar op school gezeten en toen ik alles wist veranderden ze de regels.
Volgens mij klopt die uitwerking van mij van net wel, ook al had ik een 5.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet... niet nadenken gewoon oplossen
wil ik best uitleggen hoor... kofschip... ook wel hier in het topic...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik snapte die Meneer van Dalen zowiezo al nooitNet als het Kofschip of Fokschaap oid...
tis een facebookplaatje, dus zou me niets verbazen als ze wel lopen te kutten...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt die uitwerking van mij van net wel, ook al had ik een 5.
Alleen ik kan zogauw even de onderbouwing niet vinden.. Maargoed, zoals ik al zei: als er een getal buiten de haakjes staat moet je het volgens mij gewoon vermenigvuldigen met hetgeen binnen de haakjes staat.
Wiskunde is niet zo flauw dat die haakjes er voor de lol staan, wiskunde is kut. Er MOET dus wel wat anders aan de hand zijn..
Maargoed, ik moet ff eten nu.. Straks lees ik jullie commentaar wel weer
Vanwege noodzaak (lichamelijk) helaas. Zodra ik niet meer hoef vier ik een feestje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb jij een huishoudster? Wat chique..
Vermenigvuldiging wordt regelmatig "afgekort" bij mijn weten. In veel van mijn wiskunde boeken van de Uni betekend :quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:52 schreef dolfina-chica het volgende:
5
[..]
waar staat die vermenigvuldiging?
Heb je crohn?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vanwege noodzaak (lichamelijk) helaas. Zodra ik niet meer hoef vier ik een feestje.
Ze doet vooral de dingen die ik niet kan of waar ik soms te moe voor ben. Ik heb nu geen college, dus het gaat op zich wel, maar nu doen we de grote klussen.
Anyways, ik ga een tukje doen. Stomme darmen waren aan het rommelen dus niet goed geslapen.
Lekker even op de bank liggen uitrusten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vanwege noodzaak (lichamelijk) helaas. Zodra ik niet meer hoef vier ik een feestje.
Ze doet vooral de dingen die ik niet kan of waar ik soms te moe voor ben. Ik heb nu geen college, dus het gaat op zich wel, maar nu doen we de grote klussen.
Anyways, ik ga een tukje doen. Stomme darmen waren aan het rommelen dus niet goed geslapen.
Nee, geen Crohn. Ik schommel tussen teveel energie en te weinig energie, dus het is een potje hier meestalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je crohn?
Lijkt me wel heel naar om gewoon te energieloos te zijn om dingen te doen. Kan je niet iemand anders vragen die je komt helpen ff, of het gewoon laten liggen tot wanneer de schoonmaakster wel kan komen?
Bed ligt lekkerder!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lekker even op de bank liggen uitrusten.
Oh oeps! Dat is wel lullig ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, geen Crohn. Ik schommel tussen teveel energie en te weinig energie, dus het is een potje hier meestal![]()
Vanwege miscommunicatie ("Ik ga niet meer naar Spanje op vakantie"), nam ik aan dat ze dus hier zou komen werken, maar ze wilde dus wel gewoon vakantie. En dus heb ik geen vervanger geregeld.![]()
We hadden het afgelopen week zelfs nog over extra werken, maar dat interpreteerde zij dus niet als meer dan de gebruikelijke 3 uur p/week, maar als een keertje een uurtje in haar vakantie.
[..]
Bed ligt lekkerder!
dat zijn lastige miscommunicaties inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, geen Crohn. Ik schommel tussen teveel energie en te weinig energie, dus het is een potje hier meestal![]()
Vanwege miscommunicatie ("Ik ga niet meer naar Spanje op vakantie"), nam ik aan dat ze dus hier zou komen werken, maar ze wilde dus wel gewoon vakantie. En dus heb ik geen vervanger geregeld.![]()
We hadden het afgelopen week zelfs nog over extra werken, maar dat interpreteerde zij dus niet als meer dan de gebruikelijke 3 uur p/week, maar als een keertje een uurtje in haar vakantie.
[..]
Bed ligt lekkerder!
Die ligt idd lekkerder maar als ik dat doe dan slaap ik weer te lang en dan is mijn hele dag-nacht ritme overstuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
[..]
Bed ligt lekkerder!
Geen last van, want dag/nacht ritme is regelmatig al overstuur vanwege de hormonen. Sindsdien is het gewoon slapen wanneer ik te moe bent. Scheelt ook best lullige foutjes (pan van het fornuis af gooien, sleutels in de buitenkant van het slot laten zitten etc. etc.)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die ligt idd lekkerder maar als ik dat doe dan slaap ik weer te lang en dan is mijn hele dag-nacht ritme overstuur.
heb jij die dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die ligt idd lekkerder maar als ik dat doe dan slaap ik weer te lang en dan is mijn hele dag-nacht ritme overstuur.
ongetwijfeld je spelaccountquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef maffemuts het volgende:
Voor de lieve mensen buiten FB de kleine heet j_a-s_o-n
En DC zie op mijn hoofdaccount niets, spelacc zal ik straks naar kijken denk n.l dat je het daar heen gedaan hebt.
voor het geval iemand je nick kent en hem linkt aan de naam van je kind om te googlen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef Ehhe het volgende:
Dan is het niet makkelijk te vinden met google
ok... ik snap hem...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef Ehhe het volgende:
Ja, dat niet je hele posthistory te vinden is als je de naam van het kind googlet.
Anti zoekmachinequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:19 schreef dolfina-chica het volgende:
gekke vraag, maar ik heb het meer mensen zien doen met namen van kinderen met streepjes of puntjes ertussen...
waarom is dat??
nee, dat snap ik...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Anti zoekmachineen puntjes ligt voor de hand dus ik koos voor dit.
Zou lullig zijn dat ik hier nu ga zitten afgeven op bv mijn dochter truusdemier (voorbeeld naam)dat ze nu weer dr pamper over de muur gesmeerd heeft en ze later over n aantal jaar op google die post tegen komt (voorbeeld-situatie) daarom vaak symbolen bij online naam gebruik, zeker bij apartere namen en een makkelijke alias aan te raden. Internet vergeet niet namelijk
groot gelijk!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef maffemuts het volgende:
Pfff ben weer lekker spuit 11 vandaag, langleve mobiel vanuit bed fokken
Oh, dan heb ik niks gezegd..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Met je mobiel bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef maffemuts het volgende:
Pfff ben weer lekker spuit 11 vandaag, langleve mobiel vanuit bed fokken
Ja, kijk, als het nu op Fuckbook had geweest zou het niet zo erg geweest zijn. Maar geroddel op Facebookquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef Rucky het volgende:
Ik kreeg hier eens een berichtje dat ze over mij op facebook zaten te roddelen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef dolfina-chica het volgende:
ff een vraagje tussen door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk het antwoord te weten... maar begin te twijfelen.. vanwege verschillende reacties op fb.
mijn antwoord:2...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48 / (2x12) = 48/24 = 2
Meneer van Dalen wacht op antwoord
Ook hoi !
meneer van dalen is overleden, die doet niet meer meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
2...
48 / (2x12) = 48/24 = 2
Meneer van Dalen wacht op antwoord
Oh macaronisalade is ook wel lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:48 schreef dolfina-chica het volgende:
oee ik bedenk me net, dat ik nog macaroni salade heb!! daar kan ik ook wel de dag mee doorkomen, scheelt weer een tripje naar mijn ma!!
had gisteren bij mijn ma een 6liter pan vol gemaakt (ik kan dat niet klein) dus ma een bakje.. ma moest nog naar oma, dus oma een bakje.. ik een BAK! en mijn vriendin krijgt ook altijd een bakquote:
Dan heb je geen brood nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had gisteren bij mijn ma een 6liter pan vol gemaakt (ik kan dat niet klein) dus ma een bakje.. ma moest nog naar oma, dus oma een bakje.. ik een BAK! en mijn vriendin krijgt ook altijd een bak
Bij mij doet ie het nog prima andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
meneer van dalen is overleden, die doet niet meer mee
nee, precies en ik wilde graag naar de plas en niet eerst naar mijn ma toe... wordt je daar weer opgehouden enzo...quote:
ja, hij doet het ook nog.. maar we gebruiken hem niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het nog prima anders
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef Inlognaam het volgende:
Waar dienen die haakjes dan voor tegenwoordig?
En waarom niet meer? Is ie overleden of zit ie al dementerend achter de geraniums in het bejaardentehuis?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef JK1982 het volgende:
Waarschuwing
haakjes gaan wel voor.. de rest is gewoon som volgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef Inlognaam het volgende:
Waar dienen die haakjes dan voor tegenwoordig?
En waarom niet meer? Is ie overleden of zit ie al dementerend achter de geraniums in het bejaardentehuis?
lekker!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:57 schreef Ehhe het volgende:
Haha, ik ga 3 weken op 'vakantie'!Nichtje en haar man van vriendlief zoeken een oppas voor hun hond... Is echt 4 straten hier achter maar hey, ze hebben een bubbelbad!
kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:10 schreef Inlognaam het volgende:
Meneer van Dalen zegt niets over haakjes...
Ik vind het raar, want een en hetzelfde sommetje zou dan gedurende de loop van de jaren verschillende antwoorden hebben.
echt wel...quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
echt wel...
ik zou alleen nu niet aan een bad moeten denken, al is een zwemBAD wel weer lekker
Jawel joh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:43 schreef -gt- het volgende:
* -gt- vraagt zich af of de broodjes uit de oven nog goed zijn
hmmm
beetje zwart alleen, want ze hebben 3 uur in oven gelegenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:43 schreef -gt- het volgende:
* -gt- vraagt zich af of de broodjes uit de oven nog goed zijn
hmmm
Heb je iets aan een dreun? Ik kan er wel een paar missen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:46 schreef dolfina-chica het volgende:
mag ik ze mee? mijn stiefmonster komt eerste week van aug. in de buurt...
nou ja!! lekker tuin!!!!! dus zwembadje erin zettenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Waarom niet?Lekker relaxen! En de tuin is ook zo lekker groot en een vuurpot dus lange avonden buiten
. Vriend vindt er alleen niks aan dus ik ga alleen xD
scheelt weer voorstellen om te bungeejumpen... kost minder geld enz.quote:
nee hoor, ik sla zelf hard genoegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb je iets aan een dreun? Ik kan er wel een paar missen.
Dat verwachtte ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor, ik sla zelf hard genoeg
pa heeft al eens een gekneusde schouder van mij kado gekregen...quote:
Lief kadootje!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pa heeft al eens een gekneusde schouder van mij kado gekregen...
moet je me maar niet boos maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |