SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima showtje, niets mis mee. Leuk dat we Pascal Kamperman trouwens weer gaan zien, erg gelachen om hem tijdens VI Oranje.![]()
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima showtje, niets mis mee. Leuk dat we Pascal Kamperman trouwens weer gaan zien, erg gelachen om hem tijdens VI Oranje.
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee...."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ben jij niet goed bij je eikel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee....![]()
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Om die afgezaagde terugkerende "hoeveel meter sta je bij het hotel vandaan" grap?
Verder toch weinig boeiende kerel? Beetje het pispaaltje had ik het idee....
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)![]()
Die items waarin Pascal met de cd van Johan en Wilfred en het boek van Hansie aan het kloten was in winkels en die nachtclub, vond ik ook grappig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Itempje met die lallende supporters was toch ook wel aardig.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die crossgesprekjes tijdens VI Oranje en Tour du Jour met respectievelijk Pascal Kamperman en Erik Dijkstra/Wytse van der Goot waren toch altijd wel erg leuk. Sterker nog: tijdens Tour du Jour vond ik het eigenlijk het hoogtepuntje van de uitzending. (Na Gert Komt Uit De Kas Natuurlijk.)Plus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!Ja okee dat was wel lachen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die items waarin Pascal met de cd van Johan en Wilfred en het boek van Hansie aan het kloten was in winkels en die nachtclub, vond ik ook grappig.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Moet het uitzendinkie nog terug kijken, ja toch.
Hoop bij de OS trouwens Sierd de Vos. Als ze toch het Sport1 blik leeg willen trekken.![]()
Heet het vanavond nou nog Tour du Jour?Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Wilfred neemt niemand serieus die arrogante kwal. Ja Johan en Rene misschien. Verder niemand.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemPlus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!
[..]
Ja okee dat was wel lachen ja![]()
![]()
Pascal had gewoon leuke tussendoortjes. Denk dat je die stukjes allemaal niet te serieus moet nemen en dan kijkt het lekker weg. Als je zijn optreden gaat analyseren blijft er idd weinig hoogstaands overquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja denk nou es effe terug wat die Pascal allemaal bijgedragen heeft.... altijd tig meter voor dat spelershotel zonder iets te melden te hebben... en dat debakel met die presentatrice met die dikke boezemPlus het feit dat ie altijd afgekapt werd door Wilfred en niet serieus genomen
![]()
Diekstra/Wytse natuurlijk wel toppie!.
Erik en Wytse kregen wellicht ook meer ruimte om stukjes te maken.
RTL zal iig tevreden zijn anders hadden ze m nu tijdens de OS niet nog een keer neergezet.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Overmorgen is dus Fatima Moreira de Melo te gast.
Ik ben benieuwd of Genee terugkomt op de verspreking van Raemon SluiterOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Troll Genee kennende haalt ie het nog best even aan ja. Als hij het in die marathon van m niet vergeten is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Overmorgen is dus Fatima Moreira de Melo te gast.
Ik ben benieuwd of Genee terugkomt op de verspreking van Raemon Sluiter
Overmorgen is btw donderdag, is Genee er dan nog wel? Dacht alleen ma/di en wo nog...Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
haha volgens rtl wel tour du jour vanavond![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 19:21:03 ]![]()
Ff een ander gezicht. Groot fan van Genee maar zijn kop nou wel even genoeg gezien. Hij zelf is ook veel minder scherp. Veel versprekingen en de fut is er een beetje uit vind ik.quote:![]()
quote:Op vrijdag 27 juli barst het grootste sportevent ter wereld los, de Olympische Spelen. Met maar liefst 178 Nederlandse deelnemers verdeeld over 19 sporten maakt Oranje zeker kans op een mooie medailleoogst. RTL 4 is elke avond ter plaatse met ‘De Zomer Van 4: De Spelen’, dat live wordt uitgezonden vanuit het Holland Heineken House. Daar waar de sporters voor eigen publiek gehuldigd wordt, schuiven zij eind van de avond ook aan bij de zomerse sporttalkshow van presentator Rick Nieman.
Joop Alberda, Dennis van der Geest en Peter Heerschop zijn de vaste gasten van Rick. Alberda won als volleybalcoach met zijn team goud op de Olympische Spelen van 1996 en was tussen 1997 en 2004 technisch directeur bij sportkoepel NOC*NSF. Van der Geest deed als judoka driemaal mee aan de Olympische Spelen met een bronzen ‘plak’ als resultaat. Heerschop is een fanatieke sportliefhebber maar heeft tot op heden nog geen Olympische medaille gewonnen.
Ex-zwemmer Pieter van den Hoogenband (zeven medailles) en Viggo Waas zullen een aantal keer aanschuiven in ‘De Zomer Van 4: De Spelen’.
Met de finish van de Tour de France, komt er op zondag 22 juli ook een einde aan ‘De Zomer Van 4: Tour du Jour’. De uitzendingen vanuit Naaldwijk/Westland met Wilfred Genee als presentator gaan daarna door onder de titel ‘De Zomer Van 4: De Spelen’ totdat Rick Nieman op donderdag 26 juli het stokje van hem overneemt vanuit Londen.
Bron: RTL 4"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Gert Jakobs, Rick Nieman en Nelli Cooman. Danny was gisteren volgens mij voor het laatst. Geen idee of er nog een 4e is.quote:
Aha,twitter:TourDuJour2012 twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 21:36:05Vanavond te gast in Tour Du Jour ( #DeSpelen ) : Nelli Cooman, Toon Gerbrands, Rick Nieman, en Gert Jakobs! reageer retweet
![]()
Nope, Johan komt alleen maandag's en vrijdag's.quote:
Laten we hopen dat ie dat ook bij Nieman doet, anders wordt het wel heel![]()
![]()
Ja, het laatste voetbal nieuws live vanuit Londen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef Specularium het volgende:
Zou Johan er maandag en vrijdag bij de OS ook zitten?![]()
![]()
Het zou Mister-Big-Star niet misstaan als ie af en toe overvloogquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, het laatste voetbal nieuws live vanuit Londen.![]()
![]()
cooman kan praten,joh eens kijken of ze doping toegeeft!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Nieman & Cooman & T. Gerbrands & Jakobs![]()
Dat was eigenlijk ook mijn idee, donderdag naar Rickquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Zolang het TDJ heet en Genee het presenteert posten we wat mij betreft hier.![]()
![]()
Goed idee om al die oud-sporters die de komende weken aan tafel schuiven, stevig aan de tand te voelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
cooman kan praten,joh eens kijken of ze doping toegeeft!![]()
![]()
En ik dat hij nooit in zijn zwembroek is geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat Dries er gisteren niet was![]()
![]()
Hij schijnt een programma met Joling en Brard te maken. Daar is hij badmeesterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ik dat hij nooit in zijn zwembroek is geweest![]()
![]()
Kun je Danny Vera niet waarderen? Prima bandje, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat Dries er gisteren niet was![]()
Vind ik ook leuk hoor, maar Dries was gewoon een leuke running gag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je Danny Vera niet waarderen? Prima bandje, niks mis mee.![]()
Leuke vrouw. Ze was ook een keer te gast bij dwddOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Irritante vrouw.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuke vrouw. Ze was ook een keer te gast bij dwdd![]()
Zit aan de overkantquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Oh mijn god ik dacht seriues dat Gertje daar zat![]()
Met gertjan Verbeek ?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Omdat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Nou als die Nellie zonder slip op die plek net zo`n bos haar had als op dr kop heb je niet veel gemist. Of juist wel, ligt er aan hoe je het bekijkt
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Bankrasmodel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe heette dat project toen (1992-1996)?sig verwijderd door FA![]()
Brazilie kan gewoon bij het volleybal twee keer vol voor goud gaan![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
ik heb zo het gevoel dat dit niet zo'n heul leuke aflevering gaat worden......"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Dit is wel heel saaiOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit is hoe RTL 4: De Spelen gaat worden. Dus trek je conclusie..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:35 schreef Khaleesi het volgende:
ik heb zo het gevoel dat dit niet zo'n heul leuke aflevering gaat worden......Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
ja ik was sowieso niet van plan dat te gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dit is hoe RTL 4: De Spelen gaat worden. Dus trek je conclusie..
Ik denk dat ik gewoon wedstrijden ga kijken ...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
ja ik was sowieso niet van plan dat te gaan kijken hoor![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Wordt iemand doormidden gezaagd daar op dat plein![]()
![]()
Studentikoze Rick NiemanOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die anekdotes zijn stuk voor stuk verzonnen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Gertje verzint ze volgens mij weer waar je bijzit.![]()
![]()
Kan die Genee niet eens opgenomen in het Guiness Book of Records voor de hoeveelheid presentatiedagen op tv op een rij ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wel een brommer met een verkoudheidje danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Specularium het volgende:
Wie zit daar met zijn brommer te kutten?![]()
![]()
Nee, hij heeft ze wel eerst geoefend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Gertje verzint ze volgens mij weer waar je bijzit.![]()
Ik zie liever z'n vriendin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Vrienden van Rick dus op de achtergrond.sig verwijderd door FA![]()
Deze had hij niet zo goed geoefend, het kwam er een beetje moeilijk uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze wel eerst geoefend.![]()
Hadden beter eventjes rust kunnen nemen en dan vrijdag weer beginnen met een echte voorbeschouwing. 4 dagen voorbeschouwen is wel wat overdreven.![]()
Voor de spiegelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze wel eerst geoefend.![]()
![]()
Daar hoop je op he??quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft Nellie nu ook geen slip aan"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Dus Sacha de boer is 20 dagen alleen thuis..........Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is een goede ja..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef Khaleesi het volgende:
Beetje koorknaapje die Nieman maar gaat het vast goed doenMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Niks mis mee, niet teveel praten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niet verkeerd toch"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bij Nederlandse sporters komt wel erg vaak het woordje 'maar' voor tegenwoordig
Bij de OS heb ik toch minder dat ik het erg vind als Nederland niet zoveel wint, daar kijk ik echt om alle sporten te zien. Natuurlijk is het leuk als "we" goud winnen, maar ik ben niet teleurgesteld als het niet zo is.![]()
ik ook niet, ik ga het ook niet googlenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon is"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
dit heb ik ook hoor. O.S is ook de tijd om sporten waar je nooit of bijna nooit naar kijkt te gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Bij de OS heb ik toch minder dat ik het erg vind als Nederland niet zoveel wint, daar kijk ik echt om alle sporten te zien. Natuurlijk is het leuk als "we" goud winnen, maar ik ben niet teleurgesteld als het niet zo is.
Boogschieten![]()
Kano varen
Kleiduiven schieten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dit heb ik ook hoor. O.S is ook de tijd om sporten waar je nooit of bijna nooit naar kijkt te gaan volgen.
Boogschieten![]()
Kano varen
Kleiduiven schieten![]()
Ik ga voor het schoonspringen
![]()
![]()
Slapen met een laptop tussen jou en je vrouw in. Welke FOK!-er was dat?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
En sporten kijken waar van je al 4 jaar geen seconde van hebt gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Bij de OS heb ik toch minder dat ik het erg vind als Nederland niet zoveel wint, daar kijk ik echt om alle sporten te zien. Natuurlijk is het leuk als "we" goud winnen, maar ik ben niet teleurgesteld als het niet zo is.![]()
![]()
Over 10 jaar heeft ze een dikke kopquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef Djokotron het volgende:
Even uitzendinkje terug gekeken. Die miss van gister was nie gek.![]()
![]()
Ja dat vind ik het mooie, wat ik al zei, schoonspringen, turnen, wildwatervaren, surfen, echt leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En sporten kijken waar van je al 4 jaar geen seconde van hebt gezien![]()
Geen probleem van maken jongens ze woont een straatje verderop bij mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dus Sacha de boer is 20 dagen alleen thuis..........![]()
![]()
Zou wel even een kopje suiker halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen probleem van maken jongens ze woont een straatje verderop bij mij![]()
![]()
Simon is de kleine (small)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon isOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die twijfelachtige nieuwe ontdekkingen ook altijd rondom schilderijen.........
Komkommertijd"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Waar niemand ook echt wat aan heeftquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:54 schreef Khaleesi het volgende:
Die twijfelachtige nieuwe ontdekkingen ook altijd rondom schilderijen.........Leuk voor de statistieken, maar er is geld te kort op deze wereld
. Gebruik het dan niet voor een paar beelden
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik neem mijn ps3 meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen probleem van maken jongens ze woont een straatje verderop bij mijOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gertje zit aan hele andere dingen te denken als hij naar Nellie kijkt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dat lukt mij nooit. Als ik ergens zenuwachtig voor ben, kan ik juist niet met andere praten voor afleiding. Dan blijf ik in mijn eigen wereld hangen totdat de zenuwen teveel worden
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dat hebben alle FOK!-usersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat lukt mij nooit. Als ik ergens zenuwachtig voor ben, kan ik juist niet met andere praten voor afleiding. Dan blijf ik in mijn eigen wereld hangen totdat de zenuwen teveel worden![]()
![]()
Jij faaltquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat lukt mij nooit. Als ik ergens zenuwachtig voor ben, kan ik juist niet met andere praten voor afleiding. Dan blijf ik in mijn eigen wereld hangen totdat de zenuwen teveel worden
je hebt duidelijk wat gemist, de boktorrenspecialist bij WNLquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is dit serieus een boktor, wtf is dat voor een creep
![]()
Grote plaag dit beestje, vooral de Aziatische.
![]()
Als je dit soort beesten 100.000x vergroot zijn het allemaal creeps. Dan zijn vliegen ook creeps en spinnen al helemaal met hun 8 ogenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is dit serieus een boktor, wtf is dat voor een creep
![]()
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Aja, verkeerde topic maar hoe was WNL vandaag?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
je hebt duidelijk wat gemist, de boktorrenspecialist bij WNLGrote plaag dit beestje, vooral de Aziatische.
wat is WNL ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
je hebt duidelijk wat gemist, de boktorrenspecialist bij WNLGrote plaag dit beestje, vooral de Aziatische.
kan ik het terugzien ?![]()
NOG slechter dan gisteren... kun je nagaanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Aja, verkeerde topic maar hoe was WNL vandaag?![]()
![]()
Hij kan ze niet overtreffen..... wat een kulopmerking. Bolt is gewoon de snelste of hij nou voor-achteruit zijwaarts of op de kop loopt...![]()
quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zou Bolt druk kennen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef Gramulanion het volgende:
Bolt zou wel veel moeite hebben met de druk.![]()
Raar wijf is dat toch, altijd al gevonden..
Volgens mij is ze zo nat als een spons als het over Johson gaat en heeft Bolt haar keihard afgewezen..![]()
Hoe kunnen al die Jamaicanen zo snel rennen eigenlijk ?
ze heeft johnson ook afgewezen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef vanBoeschoten het volgende:
Raar wijf is dat toch, altijd al gevonden..
Volgens mij is ze zo nat als een spons als het over Johson gaat en heeft Bolt haar keihard afgewezen..![]()
Ik zit me te ergeren wat is ze irritant. Zit haar vriendjes te beschermen. Bolt is een held. Al 5 jaar de beste. Lult ze 10 minuten uit haar nek zegt ze 'maar ik ben geen waarzegster hoor'
Hou dan je muil
Zelf kon ze niet meer lopen dan 60 meter Koch en Gör slachtten haar op de 100. Die hadden schijt aan de 60 meter.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Doping. Vraag maar aan Schleckquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef TLC het volgende:
Hoe kunnen al die Jamaicanen zo snel rennen eigenlijk ?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?lol
Bolt is een fenomeen man, wat een genot die kerel.ze draagt ook steeds kutargumenten aanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik zit me te ergeren wat is ze irritant. Zit haar vriendjes te beschermen. Bolt is een held. Al 5 jaar de beste. Lult ze 10 minuten uit haar nek zegt ze 'maar ik ben geen waarzegster hoor'
Hou dan je muil
Zelf kon ze niet meer lopen dan 60 meter Koch en Gör slachtten haar op de 100. Die hadden schijt aan de 60 meter.![]()
Jah, Volgens Nelli is hij beter dan Boltquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik had even iets gemist, is Ben al geweest?![]()
![]()
Dat heb je wel vaker, hier op het forum zijn ook van die gekken die alles van vroeger beter vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef tong80 het volgende:
Hou dan je muil
Zelf kon ze niet meer lopen dan 60 meter Koch en Gör slachtten haar op de 100. Die hadden schijt aan de 60 meter.
Of was jij dat?![]()
![]()
Mensen denken dat er maar 1 keer in de 4 jaar een 100 meter sprint is.
Feit is dat Bolt de afgelopen 4 jaar wisselvallig presteerdeOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap die sterrenmaaltijden ook nooit. 5 happen en dat was het, dan kun je beter een friet Super nemen. Piepers, vlees, groenten & eiwitten gegarandeerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Wat? Is een broodje kroket geen 2-sterren maaltijd?
Vult beter dan die gare vis.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ze zijn niet gewend om te betalen na het winkelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:10 schreef TLC het volgende:
Hoe kunnen al die Jamaicanen zo snel rennen eigenlijk ?![]()
![]()
![]()
Kk ik moet weer kotsen als ik die Gesink weer zieOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
watquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kk in moet weer kotsen als ik die Gesink weer zie![]()
Waar heb je het over ik zit juist Bolt te verdedigen volgrns mij is die uit het heden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker, hier op het forum zijn ook van die gekken die alles van vroeger beter vinden
Of was jij dat?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
dit is ook live, vind haar prima te pruimenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef THEFXR het volgende:
nelli is een kutwijf, heb dat toen gezien live met haar ex man op tv![]()
Is ook wat, heb je net de Tour gereden kun je een paar dagen later weer aantreden. Ik vind het knap.![]()
Tsjah, als je week eerder afstapt.......quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
Is ook wat, heb je net de Tour gereden kun je een paar dagen later weer aantreden. Ik vind het knap.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Zou haar pruim te pruimen zijn? Volgens mij is het nogal zuur door de antioxidanten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit is ook live, vind haar prima te pruimen![]()
Ok, excuses van Gesink alvast."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Heb ik altijd al gevonden. Dat irritante handjes geven vlak voor de start. Dat ze nooit een klap heeft gekregenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef THEFXR het volgende:
nelli is een kutwijf, heb dat toen gezien live met haar ex man op tv
het is gewoon een bitch, die bestaan nu eenmaal ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou haar pruim te pruimen zijn? Volgens mij is het nogal zuur door de antioxidanten.![]()
Dat moet je zelf maar proefondervindelijk gaan vaststellen denk ik..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou haar pruim te pruimen zijn? Volgens mij is het nogal zuur door de antioxidanten.![]()
Uitgewoond door Johson, trek je conclusie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik ook voor een paar duizend euro.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
Is ook wat, heb je net de Tour gereden kun je een paar dagen later weer aantreden. Ik vind het knap.
Een vuilnisman staat 49 weken per jaar om 5 uur op.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze zijn niet gewend om te betalen na het winkelen![]()
Ik moest lachen, hoe kan dit?![]()
Wat doet Mario Been daar?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Haar squeefs maken geen geluid dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Uitgewoond door Johson, trek je conclusie.![]()
MetsjfiksingOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuke selectiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terpstra, Boom, Gesink, Langeveld, Westra
Beneath the gold, the bitter steel![]()
Goed punt van Rick NiemanOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:20 schreef Gramulanion het volgende:
Nieman wilde Kuyt ook in de basis zeker.![]()
Nieman, de Johan Derksen van RTL Nieuws."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
GijpieOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
viese rassisten hier :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Nellie voelt zich beter dan Gijp omdat ze zwart is.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
"Jij bent voetballer geweest, ik ben sprintser geweest"......Dus? en er dan nog geen verstand van hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
viese rassisten hier :SAlle racisten terug naar eigen land!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel![]()
Welke idioot heeft de slavernij afgeschaft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
viese rassisten hier :Sgelukkig bestaan die nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef Wrijfhout het volgende:
"Jij bent voetballer geweest, ik ben sprintser geweest"......Dus? en er dan nog geen verstand van hebben.![]()
idd zonder argumenten ook nog
![]()
Bolt is ook zwartOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Welke idioot heeft de slavernij afgeschaft?Abe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
viese rassisten hier :Szoek de voutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Het rare is dat die Marokkanen in de stadsbus altijd achterin gaan zitten terwijl dat niet meer hoeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: