Ik wil geen miniquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dibs is mini AirwiN die geeneens bestaat.
Blufquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Verdomme.
[..]
Dat maakt een sportmassage niks geil. Wel pijnlijk. Als je geilt op pijn, is een sportmassage wel een aanrader.
[..]
Ik denk ook niet dat je dat kan.
[..]
Oké, oké.
Leugens. Ik heb dibs op jullie beide.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dibs is mini AirwiN die geeneens bestaat.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.quote:
Je moet hem ook geil maken door te sturenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Verdomme.
[..]
Dat maakt een sportmassage niks geil. Wel pijnlijk. Als je geilt op pijn, is een sportmassage wel een aanrader.
[..]
Ik denk ook niet dat je dat kan.
[..]
Oké, oké.
MissM heeft geen AirwiN krullen.quote:
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.
Wel als ik de boel laat groeienquote:
Wat is nu weer blufquote:
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.
Op de Veluwe wel, maar in de rest van de wereld...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Q. het volgende:
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.
Doe maar niet dan.quote:
Je snapt dat die breinaalden en/of kledinghangers bij jou naar binnen moeten heh.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is nu weer bluf.
[..]
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goed.
[..]
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.
"Oke, oke"quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is nu weer bluf.
[..]
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goed.
[..]
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.
Alsjeblieft!quote:
Ja. Maar alles liever dan een kleine Samzz x ikweetnietwat.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je snapt dat die breinaalden en/of kledinghangers bij jou naar binnen moeten heh.
Is er ook een rest van de wereld?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de Veluwe wel, maar in de rest van de wereld...
Air is idd maar eng.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar alles liever dan een kleine Samzz x ikweetnietwat.
Nee, voor jou niet.quote:
Wat zei je miss kluizenaar?quote:
Als de rest ook maar kaal is vind ik het wel primaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Al vind ik haar veel mooier met haar.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Zo lees ik het welquote:
Stokerd! Maar voorlopig wil Samzz wel met mij afspreken zonder beperkende voorwaarden. Dit in tegenstelling tot jij.quote:
I'll believe it when I see it.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stokerd! Maar voorlopig wil Samzz wel met mij afspreken zonder beperkende voorwaarden. Dit in tegenstelling tot jij.
Wanneer gaan wij nou eens thee drinken?quote:
Miss dood.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Wat waren trouwens die beperkende voorwaarden ook alweer?
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.quote:
In dit geval is het een kwestie van ervaringen uit het verleden extrapoleren naar de toekomstquote:
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens thee drinken?
That's the beauty of it allquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.
Dat komt door omstandighedenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval is het een kwestie van ervaringen uit het verleden extrapoleren naar de toekomst
quote:
quote:
Dus als wij nou allemaal roepen dat je KT niet durft te meeten...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...
Ik stuur de foto's doorquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...
Waar een wil is is een wegquote:
Blijkbaar gaat 'eerst' niet boven 'beter'.quote:
Je snapt me.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus als wij nou allemaal roepen dat je KT niet durft te meeten...
Stommerdquote:
Dat is waar.quote:
Ik wil een vriend geen smoesje noemen, eigenlijk. Ik denk dat hij dat niet zo tof vindt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het woord smoesjes zoekt.
Als nerd moet je weten dat zoiets niet bestaat. Syntax error.quote:
Alleen eh, dan wel wat geloofwaardiger.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
TEGAN DURFT KT NIET TE MEETEN!
Etc.
Waar is hij bang voor?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stommerd.
[..]
Dat is waar.
[..]
Ik wil een vriend geen smoesje noemen, eigenlijk. Ik denk dat hij dat niet zo tof vindt.
Ik ben geen echte nerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als nerd moet je weten dat zoiets niet bestaat. Syntax error.
Geloofwaardiger dan dat wordt het niet hoor.quote:
Ook dat. 'Ik was eerder' is een typisch zandbakargument. De enige plek waar KT thuis hoort.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
KT kan helemaal niet eerder zijn, want Air is way way ouder.
Dan werkt het niet heh.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloofwaardiger dan dat wordt het niet hoor.
KT is 12quote:Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:
KT kan helemaal niet eerder zijn, want Air is way way ouder.
KT kan het altijd nog in zijn sig zetten.quote:
Ja, dat is de winnende strategiequote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KT kan het altijd nog in zijn sig zetten.
Dan zie ik geen beperkingen meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zie ik geen beperkingen meerDat komt omdat je nooit meer online was toentertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oké. Nu weet ik niet of ik je een kusje moet geven of een klopje op je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat ze werkelijke leeftijd bedoelt, niet mentale.
Oud is wat anders dan bejaard of overledenquote:
Doe maar een kusje.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Nu weet ik niet of ik je een kusje moet geven of een klopje op je hoofd.
Nu is het in ene mijn schuld?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit meer online was toentertijd.
Necrofielenquote:
Oké. Kusje op je neus, om het nog een beetje legaal te houdenquote:
Is het mijn schuld dat je nooit meer online was danquote:
"Neus", noemen ze dat ding zo tegenwoordig?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Kusje op je neus, om het nog een beetje legaal te houden.
Je had me kunnen PM-en enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dat je nooit meer online was dan?
Nee. Dat heet nog steeds ding. Ik bedoel daadwerkelijk de neusquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Neus", noemen ze dat ding zo tegenwoordig?
Ja maar als ik denk dat je van FOK! verdwenen bent dan is dat niet de meest logische stap he.squote:
Dingetje dan?quote:
quote:
quote:
Misschien die van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had je bij Air kunnen verifieren. Aannamesquote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar als ik denk dat je van FOK! verdwenen bent dan is dat niet de meest logische stap he.s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |