Ja, dat is de winnende strategiequote:Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KT kan het altijd nog in zijn sig zetten.

Dan zie ik geen beperkingen meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+

quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zie ik geen beperkingen meerDat komt omdat je nooit meer online was toentertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

Oké. Nu weet ik niet of ik je een kusje moet geven of een klopje op je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat ze werkelijke leeftijd bedoelt, niet mentale.

Oud is wat anders dan bejaard of overledenquote:

Doe maar een kusje.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Nu weet ik niet of ik je een kusje moet geven of een klopje op je hoofd.

Nu is het in ene mijn schuld?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit meer online was toentertijd.

Necrofielenquote:

Oké. Kusje op je neus, om het nog een beetje legaal te houdenquote:

Is het mijn schuld dat je nooit meer online was danquote:

"Neus", noemen ze dat ding zo tegenwoordig?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Kusje op je neus, om het nog een beetje legaal te houden.

Je had me kunnen PM-en enzoquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dat je nooit meer online was dan?

Nee. Dat heet nog steeds ding. Ik bedoel daadwerkelijk de neusquote:Op maandag 23 juli 2012 22:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Neus", noemen ze dat ding zo tegenwoordig?

Ja maar als ik denk dat je van FOK! verdwenen bent dan is dat niet de meest logische stap he.squote:

Dingetje dan?quote:

quote:
quote:

Misschien die van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat had je bij Air kunnen verifieren. Aannamesquote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar als ik denk dat je van FOK! verdwenen bent dan is dat niet de meest logische stap he.s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |