Ik wil geen miniquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dibs is mini AirwiN die geeneens bestaat.
Blufquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Verdomme.
[..]
Dat maakt een sportmassage niks geil. Wel pijnlijk. Als je geilt op pijn, is een sportmassage wel een aanrader.
[..]
Ik denk ook niet dat je dat kan.
[..]
Oké, oké.
Leugens. Ik heb dibs op jullie beide.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dibs is mini AirwiN die geeneens bestaat.
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.quote:
Je moet hem ook geil maken door te sturenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Verdomme.
[..]
Dat maakt een sportmassage niks geil. Wel pijnlijk. Als je geilt op pijn, is een sportmassage wel een aanrader.
[..]
Ik denk ook niet dat je dat kan.
[..]
Oké, oké.
MissM heeft geen AirwiN krullen.quote:
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.
Wel als ik de boel laat groeienquote:
Wat is nu weer blufquote:
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij de anti-conceptie verzorgt.
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.
Op de Veluwe wel, maar in de rest van de wereld...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef Q. het volgende:
Een beetje vrouw heeft altijd breinaalden bij zich.
Doe maar niet dan.quote:
Je snapt dat die breinaalden en/of kledinghangers bij jou naar binnen moeten heh.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is nu weer bluf.
[..]
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goed.
[..]
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.
"Oke, oke"quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is nu weer bluf.
[..]
Ja, ik doe wel aan de pil. Dus als dat anticonceptie genoeg is, dan komt het wel goed.
[..]
Die heb ik inderdaad ook altijd bij me. En mocht dat niet werken, een kleerhanger.
Alsjeblieft!quote:
Ja. Maar alles liever dan een kleine Samzz x ikweetnietwat.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je snapt dat die breinaalden en/of kledinghangers bij jou naar binnen moeten heh.
Is er ook een rest van de wereld?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de Veluwe wel, maar in de rest van de wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |