Humor is belangrijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is er nog. Maar lachen moet ook kunnen, toch?
Ik had gisteren een sportmassage, daar is echt niks geil aanquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik vind het leuk ergo geil om dat te doen![]()
Mijn ego, wat doe je.quote:
Wel met beloning voor jou achteraf?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai, jij heb T. al.quote:
That's all I needed to hearquote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat mag sowieso welquote:
Dat moet je sturenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sportmassage, daar is echt niks geil aan.
Ik ga dan ook niet dood hequote:
Die volgt altijd, zonder te vragen.quote:
There is no dibs.quote:
Boten Anna?quote:
Dat soort massages geef ik dan ook niet he?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sportmassage, daar is echt niks geil aan.
quote:
Het risisco bestaat dat ik er een nachtje over slaap, maar de beloning volgt altijdquote:
quote:
Je snapt me gewoon nietquote:
Mijn grap, wat doe je?quote:
Dan is het extra lekker. Ochtendseksquote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het risisco bestaat dat ik er een nachtje over slaap, maar de beloning volgt altijd
Ik was eerderquote:
Wel eerst even tandjes poetsenquote:
quote:
Maar jij had geen filmpje.quote:
quote:
Dat jij nou zo'n ouderwetsch type bent moet je niet mijn probleem van makenquote:
quote:
Ik ben dan ook geen puberige kutnoobquote:
Couldn´t agree morequote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt zoveel beter wakkerworden dan een wekker![]()
![]()
.
Degene die mij zo wakker maakt loopt een reeel risico op een blauw oogquote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is echt zoveel beter wakkerworden dan een wekker![]()
![]()
.
Degene die mij zo wakker maakt loopt het risico dat ik hem nooit meer laat gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Degene die mij zo wakker maakt loopt een reeel risico op een blauw oog
Ik lees net dat barbusse van jou isquote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Degene die mij zo wakker maakt loopt het risico dat ik hem nooit meer laat gaan![]()
![]()
![]()
![]()
.
Blijkbaar kan ze het zich veroorloven met al die aanbidders.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Dat jij nou zo'n ouderwetsch type bent moet je niet mijn probleem van maken
Ja, ik kan niet delen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dat jij nou zo'n ouderwetsch type bent moet je niet mijn probleem van maken
En datquote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ze het zich veroorloven met al die aanbidders.
Waarom nietquote:
Verdommequote:
Dat maakt een sportmassage niks geilquote:
Ik denk ook niet dat je dat kan.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort massages geef ik dan ook niet he?
Oké, okéquote:
Ook dat is jouw probleemquote:
*porporpor*quote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Degene die mij zo wakker maakt loopt een reeel risico op een blauw oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |