Air is idd maar eng.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar alles liever dan een kleine Samzz x ikweetnietwat.
Nee, voor jou niet.quote:
Wat zei je miss kluizenaar?quote:
Als de rest ook maar kaal is vind ik het wel primaquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Al vind ik haar veel mooier met haar.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Zo lees ik het welquote:
Stokerd! Maar voorlopig wil Samzz wel met mij afspreken zonder beperkende voorwaarden. Dit in tegenstelling tot jij.quote:
I'll believe it when I see it.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stokerd! Maar voorlopig wil Samzz wel met mij afspreken zonder beperkende voorwaarden. Dit in tegenstelling tot jij.
Wanneer gaan wij nou eens thee drinken?quote:
Miss dood.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Tegan het volgende:
Wat waren trouwens die beperkende voorwaarden ook alweer?
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.quote:
In dit geval is het een kwestie van ervaringen uit het verleden extrapoleren naar de toekomstquote:
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens thee drinken?
That's the beauty of it allquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.
Dat komt door omstandighedenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval is het een kwestie van ervaringen uit het verleden extrapoleren naar de toekomst
quote:
quote:
Dus als wij nou allemaal roepen dat je KT niet durft te meeten...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
Enige R&P'ers die ik ooit heb gemeet of kende ik al of was omdat de rest niet geloofde dat ik het durfde...
Ik stuur de foto's doorquote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je daar wel je huis voor uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |