abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114576152
Zwangerschap & geboorte

17 juli: Sonnetje85 (meisje)
23 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__
23 januari: Omentielvo

5 februari: As1981
14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy

10 maart: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 24-07-2012 18:22:52 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 20:13:30 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576294
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar het Is wel sneller dan verwacht deze keer kyara? Dat zei je kloon meen ik me te herinneren?
Ja, het is niet zo gepland. Meer slordig mbt voorbehoedsmiddelen omdat we dachten dat het toch niet zo'n vaart zou lopen :D

Son, vervang -dikkiedik- maar door Kyara hoor.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:15:04 #3
258612 nytar
boys boys boys
pi_114576379
en wil je bij mij jongetje toevoegen?
pi_114576415
Wel tof dat de natuur jullie zo gunstig gezind is hoor *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114576417
Sorry, deze wilde k openen :P

In t vorige topic ging t over kyara, de tijd ertussen en de reacties van mensen.

Hier vonden mensen 2 jaar ertussen al kort. Moet zeggen dat k pas wist wat de tijd ertussen was na mn positieve test :')
Niet.zo over nagedacht :')
pi_114576584
Veranderd. Vorige post was lekker spuit 11 post :')

Oh en niet te snel gaan he in dit topic :P want moet ook tijd hebben te bevallen :+

Kyara, wel gaaf dat t nu dan zo makkelijk/snel ging!
  maandag 23 juli 2012 @ 20:21:31 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576744
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers ( ;) ) en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest :o

En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt.... :D
pi_114576824
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb die reacties dus echt van niemand gehad... Mensen vonden het eigenlijk alleen maar leuk, zeker toen bekend werd dat het weer een knulletje was. "Leuk zo lekker dicht op elkaar" was de meest gehoorde opmerking hier....
Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).

Wat ik veel vervelender vond is dat sommige mensen er per definitie van uit leken te gaan dat de zwangerschap een ongelukje was. Mn schoonmoeder gelooft nog steeds niet dat het geplanned was, van de eerste ook niet, en dat is best wel eens kwetsend. Vooral omdat ik bij de eerste zwangerschap ook heel regelmatig gehoord heb "ongelukje zeker" tot zelfs een "ik had het weg laten halen hoor...". naast ook heel veel leuke reacties hoor! dat gelukkig wel, de verdeling was 50/50 zo'n beetje.

Maar goed, bottomline, of je ze nou wel of niet gaat horen die meningen van anderen. Die mensen projecteren vooral hun eigen ideeën en beelden van hoe-het-zou-moeten op jou/jullie gezin en dat is voor jullie verder totaal niet relevant. Dan doen ze het zelf lekker anders als ze dat graag willen. Dat heeft mij wel geholpen om dat te denken als iemand weer eens vond dat ik recht had op zijn/haar mening :+
:)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:23:32 #9
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114576839
joh tussen die 2 van mij zit straks bijna 11 jaar
en daar krijg je ook allerlei vragen over , meer dat ze denken dat het een foutje was omdat 10 jaar verschil.

maar we hadden eerst een huis met zo'n 10 jaars winstafdracht regeling en daar wilde we toch wel de volle winst van hebben.
toen heb ik ook heel lang niet geweten of ik het nog wel wilde.
daarover heen deed ik ff een burnoutje
en toen bleek onze zoon ook nog een gilles de la tourette te hebben en adhd en een beetje pdd nos.
aan het einde van de rit is het voor hem wel beter dat er zoveel tussen zit.

en verder moet je gewoon schijt hebben aan wat andere mensen er van vinden :P
W
Z
E
pi_114576897
Hier zit 15 maanden tussen de oudste twee... Vond het eigenlijk wel handig om al een beetje in het ritme te zitten... Of je nou 1 luier moet verwisselen of 2 :P Oudste was ook nog niet zo ver met lopen dat ze snel bij me weg zou kunnen... Ze moesten even geduld hebben, maar dat heb je ook als er langer tussen zit. Er is hier wel vaak gevraagd of het geen tweeling was :?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 23 juli 2012 @ 20:25:25 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576924
ach, bij Midas heeft ook iemand het idee gehad dat het een ongelukje was. Ik was immers al 32 dus als ik kinderen had gewild dan heb ik ze al 10 jaar gehad.....
pi_114576952
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers ( ;) ) en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest :o

En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt.... :D
Hahahaha :D O+
Ik heb ook gehuild bij de landing van Kuipers en zelfs bij zn flick'r pagina wat een vent O+ . :o * mignonne rent naar kruidvat :+
pi_114576968
O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 23 juli 2012 @ 20:27:20 #14
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114577018
*O* yeeeeeee daar is die dan
gefeliciteerd met je goede echo
W
Z
E
  maandag 23 juli 2012 @ 20:27:36 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577026
Mooi Klumsy O+
Toch bijzonder he, die 1e blik op je kindje.

Mignonne, _O-
  maandag 23 juli 2012 @ 20:30:17 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_114577165
klums <3

@mignonne, Dat mensen dachten dat het een ongelukje was hebben we inderdaad ook wel gehad ja. Nu wist ik ook niet dat m'n cyclus het weer deed en had ik zelf ook niet verwacht dat het zo snel weer zou lukken, maar ik was ook heel bewust niet aan de anti-conceptie begonnen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_114577291
ahw Klums O+ wat issie mooi <3 hihi t is net een zeepaardje met een bubbeltje zo erbij :D O+

Fluugs ja, bewuste keus dus inderdaad. Bij de jongste hier hebben we heel bewust de pil de deur uit gedaan en zelfs geteld zo van 'als het in 1 keer raak is dan is het ook goed.' Ik ben er vanuit gegaan dat het heel snel raak kan zijn maar dat het ook best even kan duren.
pi_114577310
Naar lijkt me dat die reacties mignonne!
Hier.gelukkig.nooit gehad. Bij de eerste verbazing van nu al. Ik was toen 23 en 24 toen ie geboren werd.
Nu dus eigenlijk ook weer verbazing.

Er was 1 iemand die dacht dat Floris een ongelukje was, maaf kwam door een opmerking van mn vriend :D

Klumsy O+
pi_114577368
ja O+ ben benieuwd hoe veel verschil er al te zien zal zijn over 2 weken :)

dan is m'n "eigen gyn" er ook weer en gaan we het ook hebben over progesteron injecties en worden de afspraken voor controle van de baarmoederhals gepland.
wel een fijn gevoel dat ze alles zo streng in de gaten willen gaan houden :)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:36:26 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577463
Ja, dat kan ik me voorstellen Klums. Ik las ergens ook dat je toch probeert er onbevangen in te staan. Vind ik heel knap van je, al zal het ook niet altijd lukken.
pi_114577500
Dat lijkt me best naar sommige reacties... heb ik gelukkig geen last van gehad
( al waren er wel mensen die vonden dat we vrij snel weer wilde proberen zwanger te worden, want zo snel konden we het verlies nooit verwerkt hebben...)
  maandag 23 juli 2012 @ 20:38:36 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114577548
Wat een eikels. Alsof zij dat voor jullie kunnen bepalen. }:|
Ik word echt een beetje misselijk van dit soort reacties.
pi_114577570
jeetje, dat is ook pittig zo'n reactie Klums :o
pi_114577669
ja wil het wel proberen, maar dat valt nog vies tegen :')
merk dat ik best sceptisch geworden ben... vooral naar andere toe, als iemand iets positiefs zegt dan moet ik echt oppassen dat niet helemaal af te branden :@

het is ook meer dat ik bang ben dat als ik teveel zou gaan "genieten" de klap een keer zo hard aan komt als het weer mis gaat....
wat natuurlijk nergens op slaat want als het mis gaat heb je hoe dan ook verdriet...

dus af en toe mezelf een schop onder m'n hol geven doet wonderen!
en verders M. vertellen wat me dwars zit of waar ik onzeker over ben :)
pi_114577773
Klums mooie echo!!
pi_114577909
Ooh klumsy, ik wordt helemaal blij van binnen bij het zien van je echo! Ik heb met tranen in mijn ogen meegeleefd bij jullie engeltjes, en ik ga dan ook keihard duimen dat deze kleine lekker blijft plakken! Maar met 2 beschermengeltjes moet dan goed komen!!

*gaat weer verder lurken*
S. 2014
J. 2016
pi_114577994
Klums, kijk je mini dan O+ prachtig!! :Y :*
  maandag 23 juli 2012 @ 20:49:15 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114578017
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef klumsy het volgende:
merk dat ik best sceptisch geworden ben... vooral naar andere toe, als iemand iets positiefs zegt dan moet ik echt oppassen dat niet helemaal af te branden :@

het is ook meer dat ik bang ben dat als ik teveel zou gaan "genieten" de klap een keer zo hard aan komt als het weer mis gaat....
wat natuurlijk nergens op slaat want als het mis gaat heb je hoe dan ook verdriet...

*knuffel*
pi_114578091
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef klumsy het volgende:

:*
pi_114578193
Hier heeft dus eigenlijk bijna niemand gevraagt of het een ongeluk was. Omdat we de maanden ervoor er best veel over gepraat hebben. Kwam dus bij bijna niemand als verrassing. Wel veel gehoord dat mensen het zelf nooit zouden doen zo kort op elkaar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_114578580
Klumsy, mooie echo.

Mijn zus en ik schelen 11 maanden. Ik zelf heb dat altijd heel fijn gevonden.
pi_114579305
Hier zaten mensen er min of meer op te wachten. :D Alleen maar positieve reacties gehad.
pi_114579357
De dames schelen hier NET geen 2 jaar en ja het is best een beetje pittig af en toe, maar jemig wat een rijkdom O+
Dat ze dan om elkaar moeten lachen enzo. Dan smelt mijn hart O+

Overigens is het nieuwe boek van Aaf Brandt Corstius een dikke aanrader wmb: Het jaar dat ik (2x) moeder werd.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:21:09 #34
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114579471
Mooi Klumsy! O+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:21:42 #35
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114579492
Hier vinden mensen het 'fijn' dat het zo dicht op elkaar is.

Klums mooie echo ben er maar trots op!!
pi_114579801
Klums, wat fijn een goede echo!!

Ik was nog net geen 23 toen Amy geboren werd. 2 jaar getrouwd. Maar kwam voor veel mensen als een (leuke) verrassing. Ik zie er nog vrij jong uit (jonger dan ik ben) en ik krijg wel altijd op straat van die blikken. Hoorde zelfs een keer 2 tieners tegen elkaar zeggen 'kijk dat meisje heeft een baby' :D
Straks zit er tussen Amy en de baby 2,5 jaar en dat vind ik prima. Eerder was ik er ook niet aan toe. Nu krijg ik helemaal blikken trouwens. Peuter en dikke buik :P en jong eruit zien.

Even verder terug gelezen. Son, fijn dat er in elk geval een last van je af viel. Nog even bikkelen en dan is daar je meisje. En kun je eindelijk al die leuke kleertjes gebruiken O+

Logi, fijn weer een goede echo!

[ Bericht 18% gewijzigd door Solagratia op 23-07-2012 21:45:13 ]
pi_114581411
O+ klumsy wat een mooie echo

En ook hier *O* Voor kyara!

Ook hier commentaar dat mensen het niet hadden verwacht oid (2 jr samen,1 jr samenwonend en ik was toen 23) maar ook veel mensen positief O+

Wilde altijd een groot gezin maar herstel na de bevalling valt me zwaar.
Wil wel goed voor S kunnen blijven zorgen mocht ik weer zwanger worden, tijdens haar zwangerschap met 7weken al klachten gekregen.. Dus weet niet of het verstandig is.

ach, rammelen mag altijd :9
pi_114581523
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
Ik kan je alleen vertellen dat ik het geweldig vind. Ze zijn zo vanzelfsprekend voor elkaar en dat ontroert me nog dagelijks. O+

En een duowagen is geen overbodige luxe. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:10:44 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114581789
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:18 schreef octopussy het volgende:
De dames schelen hier NET geen 2 jaar en ja het is best een beetje pittig af en toe, maar jemig wat een rijkdom O+
Dat ze dan om elkaar moeten lachen enzo. Dan smelt mijn hart O+

Overigens is het nieuwe boek van Aaf Brandt Corstius een dikke aanrader wmb: Het jaar dat ik (2x) moeder werd.
ben ik nu in bezig, vermakelijk boek!

Gefeliciteerd Kyara!
pi_114582315
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).

Wat ik veel vervelender vond is dat sommige mensen er per definitie van uit leken te gaan dat de zwangerschap een ongelukje was. Mn schoonmoeder gelooft nog steeds niet dat het geplanned was, van de eerste ook niet, en dat is best wel eens kwetsend. Vooral omdat ik bij de eerste zwangerschap ook heel regelmatig gehoord heb "ongelukje zeker" tot zelfs een "ik had het weg laten halen hoor...". naast ook heel veel leuke reacties hoor! dat gelukkig wel, de verdeling was 50/50 zo'n beetje.

Maar goed, bottomline, of je ze nou wel of niet gaat horen die meningen van anderen. Die mensen projecteren vooral hun eigen ideeën en beelden van hoe-het-zou-moeten op jou/jullie gezin en dat is voor jullie verder totaal niet relevant. Dan doen ze het zelf lekker anders als ze dat graag willen. Dat heeft mij wel geholpen om dat te denken als iemand weer eens vond dat ik recht had op zijn/haar mening :+
Ik herken hier heel veel in. Ik heb ook best veel negatieve reacties gehad. Voor veel van de mensen waar ik mee omga moeten kinderen je zo min mogelijk tot last zijn zodat je zoveel mogelijk het leven zoals je dat gewend bent kunt blijven leiden. Men leek maar niet te begrijpen dat het ons ontzettend leuk leek om nog een kindje te krijgen, dat we daar zelf voor hadden gekozen en dat het - inderdaad - geen ongelukje was. Wat ik vooral naar vond was de aanname dat we door onze keuze geen tijd hadden om van het kindje dat we al hadden te genieten. Alsof de komst van Lena afbreuk deed aan de kwaliteit van onze interactie met Ivan.
pi_114582475
Ik vind de columns van Aaf in de Viva Mama altijd erg leuk, mede doordat haar zoon maar een paar dagen scheelt met Wolf, en haar verhalen over haart duo (wat kort op elkaar zit qua leeftijd) me altijd een beetje doet denken aan Ivan en Lena

Klumsy, wat heerlijk een goede echo O+ *O* *O* *O*

Kyara, dus toch he :o :D jij stiekemerd! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O* Gaaf man, pittig lijkt het me!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114582557
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de columns van Aaf in de Viva Mama altijd erg leuk, mede doordat haar zoon maar een paar dagen scheelt met Wolf, en haar duo wat kort op elkaar zit qua leeftijd me altijd een beetje doet denken aan Ivan en Lena
Haar oudste en mijn oudste en haar jongste en mijn jongste zijn bovendien ongeveer even oud. :+ Bij haar zat er wel nog iets minder tijd tussen.

Wat schrijft ze zelf in het boek erover? Hebben zij er bewust voor gekozen?
pi_114582908
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan je alleen vertellen dat ik het geweldig vind. Ze zijn zo vanzelfsprekend voor elkaar en dat ontroert me nog dagelijks. O+

En een duowagen is geen overbodige luxe. :Y)
Kyara gefeliciteerd!

Wat claudia schrijft......bij ons zit er kleine 15mnd tussen maar als je ziet hoe ze met elkaar om gaan.....roepen elkaar s ochtends,worden blij als ze elkaar zien,missen elkaar.....ze zijn helemaal aan elkaar gewaagd,met zelden ruzie.ze hebben elkaar weleens in de haren maar niet veel ofzo.

Achteraf vond ik t eerste jaar heftig met twee kleintjes.op dat moment deed ik t gewoon maar dat besef ik me nu pas als ik vrienden met kinderen zie met meer leeftijdsverschil.

Of heftig.....drukbmeer en prioriteiten stellen,vooral zorgen en poetsen e.d. dat kwam op de achtergrond ;-)

Duowagen hebben we veel gebruikt (dorp e.d. is ook op loopafstand)
Komt goed ;))
pi_114582940
Over het pittige van twee kinderen kort op elkaar gesproken. Ik heb wel eens dat ik foto's zie van gezinnen met (nog) één kind en dan denk ik wel eens: "Goh, makkelijk!" Het is toch wat praktischer en geeft je meer bewegingsvrijheid. Toen Ivan een bepaalde leeftijd had merkte ik dat alles ineens veel makkelijker werd; Lena zorgt er constant voor dat we tegelijkertijd een jaar terug in de tijd leven, zeg maar. :+

Maar als ik ze zo zie dan doet dat er allemaal niet meer toe:

Het enige waar ik oprecht een beetje jaloers op kan zijn is hoe oudere kinderen omgaan met hun zwangere moeder of hun jongere broertje/zusje. Het geeft een heel ander soort interactie die me ook erg ontroert.

Nou ja, wat mignonne al zei: voor alles valt dus iets te zeggen. En het is jouw gezin en daarom per definitie de leukste samenstelling denkbaar. :7
  maandag 23 juli 2012 @ 22:41:10 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114583643
Klums, je echo O+ wat is 'ie mooi, het ontroert me zeer :*

En och ja, die opmerkingen.. Na de geboorte van Gabriël is er zelfs iemand geweest die tegen me zei 'och ja, dan weet je tenminste dat die tweede er voor jullie niet inzit he? Kun je weer verder met je leven, één is ook leuk he?' :')

Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben en ookal ziet ze me vaak, ze heeft nog steeds niet naar mijn buik gevraagd :{

Gelukkig zijn de meeste mensen al van het begin heel positief naar ons toe over deze zwangerschap O+
3!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:41:44 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114583685
Wat schattig! Ik vind mijn jonkie wel een beetje op Lena lijken, zeker zo en profil en ook qua postuur :)

Aaf had die tweede wel zo gepland, mede vanwege haar leeftijd (bouwjaar 76 meen ik).
  maandag 23 juli 2012 @ 22:42:22 #47
95408 Incantrix
pi_114583727
Claudia O+
3!
pi_114584182
Klums, je boontje O+ prachtig meis!!!

Ach leeftijdsverschil... Ik had 2-2,5 jaar tussen kindjes heel fijn gevonden, maar helaas, dat gaat niet lukken. Toch vind ik dit ook weer geen drama. Wel denk ik dat als het nog eens lukt, we geen pil of zo meer doen. We zouden heel graag 3 kindjes willen, maar ik ga niet weer kloten met hormoonzooi en daarmee weer de tijd laten oplopen... En mocht het dan wel snel na elkaar lukken, nou ook leuk! Tegen die (denkbeeldige) tijd zit Minke al op de basisschool, dat scheelt ook weer.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 22:52:11 #49
5428 crew  miss_sly
pi_114584300
Ach ja, er is altijd wel iemand die vindt dat de keuze die je samen maakt, niet de juiste is en dat ook met je wenst te delen. Te kort na elkaar, te veel leeftijdsverschil, maar een kind dat is zielig, te veel kinderen is niet goed...

Ik vind sommige opmerkingen die ik hier lees dan wel weer erg pijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114584310
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Incantrix het volgende:
Klums, je echo O+ wat is 'ie mooi, het ontroert me zeer :*

En och ja, die opmerkingen.. Na de geboorte van Gabriël is er zelfs iemand geweest die tegen me zei 'och ja, dan weet je tenminste dat die tweede er voor jullie niet inzit he? Kun je weer verder met je leven, één is ook leuk he?' :')

Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben en ookal ziet ze me vaak, ze heeft nog steeds niet naar mijn buik gevraagd :{

Gelukkig zijn de meeste mensen al van het begin heel positief naar ons toe over deze zwangerschap O+
Die heb je toch wel even hoogstpersoonlijk een kunstgebit aangemeten mag ik hopen? :o
zo nee, mag ik?... :') :X
pi_114584363
Inca :X volgens mij zou k zo'n iemand slaan...

Klumsy ook al van die lekker meelevende mensen, bah

Ik heb geloof echt een opleving vandaag :') echt de laatste dagen was k niet echt gezellig, weinig zin/puf in dingen (wel weggeweest omdat k eruit wilde). Ook veel meer last van mn buik enzo.
Echt stom. Vandaag gefietst naar de ah dus vanochtend. Vanmiddag naar t dorp (kind wilde niet met de auto *lol*)
Oh en op de jankbui bij de vk na niet gejankt vandaag :o
(en dat na t hele.weekend 3x per dag ofzo :'))
Nou ja wel fijn, ben benieuwd hoelang t duurt :D
  maandag 23 juli 2012 @ 22:54:33 #52
95408 Incantrix
pi_114584420
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Die heb je toch wel even hoogstpersoonlijk een kunstgebit aangemeten mag ik hopen? :o
zo nee, mag ik?... :') :X
Het was mijn eerste dag terug op mijn werk na alles, dus nee :@ had er al moeite mee niet te gaan huilen tbh :X By all means ;)
3!
  maandag 23 juli 2012 @ 22:56:22 #53
95408 Incantrix
pi_114584509
Son :* ik hoop dat het niet lang meer hoeft te duren!
3!
pi_114584591
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:54 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Het was mijn eerste dag terug op mijn werk na alles, dus nee :@ had er al moeite mee niet te gaan huilen tbh :X By all means ;)
kan alsnog hoor, ik vind dit wel een geldige reden voor kunstgebit-met-terugwerkende kracht, stom mens :6
  maandag 23 juli 2012 @ 22:58:06 #55
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114584600
Mijn middelste 2 schelen 12 mnd en 13dgn, iedereen zei dat het een hel zou worden maar heb er serieus weinig van gemerkt vond het heerlijk O+

Maar nu is het ook wel weer erg leuk, vandaag met deze 2 nu bijna 9 en 10 jr naar het winkelcentrum gelopen (20min heen en terug) en ik mocht geen tassen dragen met veel moeite hebben ze alle boodschappen gedragen en werden boos als ik vroeg of ik het echt niet even moest overnemen O+

Beide situaties zijn gewoon super, dus heerlijk van genieten en al die zure lui gewoon lekker laten zeuren :*
pi_114584767
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Son :* ik hoop dat het niet lang meer hoeft te duren!
O+

En ik serieus een collega? :o
Idd wat mignonne zegt, tijd voor een kunstgebit :X
  maandag 23 juli 2012 @ 23:00:48 #57
95408 Incantrix
pi_114584772
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan alsnog hoor, ik vind dit wel een geldige reden voor kunstgebit-met-terugwerkende kracht, stom mens :6
Dat is wel waar :9 het is ook gewoon een lompe hork hoor, collega's die het hoorden vertelden meteen dat ze wel vaker zulke achterlijke en kwetsende dingen zegt, maar pff..
3!
  maandag 23 juli 2012 @ 23:02:31 #58
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114584876
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Dat is wel waar :9 het is ook gewoon een lompe hork hoor, collega's die het hoorden vertelden meteen dat ze wel vaker zulke achterlijke en kwetsende dingen zegt, maar pff..
Zegt toch ook weer veel over zo'n persoon zelf lijkt me, best zielig eigenlijk ;)

maandag 23 juli 2012 @ 23:03:05 #59
95408 Incantrix
pi_114584908
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

O+

En ik serieus een collega? :o
Idd wat mignonne zegt, tijd voor een kunstgebit :X
Yup -O- best irritant ook, ik heb nu echt geen zin meer om met haar te praten, maar heb nog wel met haar te maken. Ah well, ik richt me maar op mijn andere collega's, die zijn over het algemeen superlief voor me O+
3!
pi_114584924
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nou achterlijke dingen zeggen vind k de collega die tegen mn moeder zei: heb ik je al vertelt over mn dooie guppen (dag na de begravenis van mn oma :')).

Dit vind ik een stap verder...echt wat denk je dan :') wat voor.een debiel ben je :r
  maandag 23 juli 2012 @ 23:03:53 #61
95408 Incantrix
pi_114584959
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Zegt toch ook weer veel over zo'n persoon zelf lijkt me, best zielig eigenlijk ;)

O+

Oh, en je oudsten klinken echt zo lief O+
3!
  maandag 23 juli 2012 @ 23:06:08 #62
95408 Incantrix
pi_114585125
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Nou achterlijke dingen zeggen vind k de collega die tegen mn moeder zei: heb ik je al vertelt over mn dooie guppen (dag na de begravenis van mn oma :')).

Dit vind ik een stap verder...echt wat denk je dan :') wat voor.een debiel ben je :r
Lolwhut? Ook zoiets jah, en bedankt :') pleur lekker op met je guppen :')

Grin, jah, dat vraag ik me sowieso wel eens af bij haar :P
3!
  maandag 23 juli 2012 @ 23:07:39 #63
95408 Incantrix
pi_114585227
Dames, ik ga een tukje doen.. :* :*

En Son, ik wens je een goede nachtrust toe, zodat je morgen uitgerust kunt werpen :* ;) (en anders zodat je morgen goed in je vel zit :))
3!
pi_114585229
Sonnetje, ik wou nog zeggen dat ik je stoer vind. Je zult zó uitkijken naar die kleine en toch kies je ervoor om te vertrouwen op je lichaam. Met terugwerkende kracht kan ik wel zeggen dat ik wou dat ik dat ook gedaan had.

Maar ik ben zóóó nieuwsgierig! Kom nou, kleintje! :+
pi_114585448
O+
Ga k bijna toch nog janken door jullie O+
k ga maar gauw slapen :D
Jullie zijn lief!

Inca, dat was mn moeders reactie toen ook wel ja haha, maar goed das toch even iets anders dan jullie situatie.
Gelukkig hdb je ook nog.lieve collega's O+
pi_114585534
Inderdaad wat Logi zegt, je gaat je bijna afvragen waar het voor die persoon zelf dan verkeerd is gegaan.

En qua kinderen is gewoon voor alles iets te zeggen, ik weet nog dat ik me met alleen de oudste echt een soort "wij tegen de wereld" heb gevoeld. Alles liep op rolletjes met zn drietjes, we waren ook altijd met zn drie en het voelde echt als een drie-eenheid. Maar nu met de jongste erbij voelt dat weer heel anders. Minder "wij tegen de wereld" ofzo, puur en alleen al door de aandacht die je constant bewust en onbewust moet verdelen. Maar het feit dat ze zo met elkaar bezig zijn en elkaar zo als vanzelfsprekend zien is gewoon heel bijzonder. En ik geniet daar echt intens van, hoe ze inderdaad 's morgens vroeg elkaar opzoeken, liefst zou oudste de jongste bij haar in bed laten slapen maar gezien hoe ze ons bed door wandelt doen we dat maar niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna Son, bíjna!
verleid R. anders even, ook al staat je hoofd er waarschijnlijk niet echt naar :X ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 23:21:22 #67
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_114585947
(bij aaf brand corstius was de tweede niet zo snel gepland maar wel heel welkom. Ze had bij de eerste een keizersnee gehad, dan is het eigenlijk niet de bedoeling zo snel zwanger te worden)
pi_114586721
Die reacties :X
Wij hebben nu ook vrij veel negatieve en ook een flink aantal lauwe reacties gehad. jammer is dat!

Bij die van die collega van Inc was ik ook gaan slaan trouwens!

Collega's doen dat blijkbaar. Toen mijn zus zwanger was van de tweeling, zei een collega: ow, echt? 2? Ik zag gisteren nog een tweeling in de kant, ook dood!
zus had ook ff moeite met goede reactie toen.
pi_114586799
jemig Free :X

weet jij al wat je krijgt trouwens? *nieuwsgierig*
jaaaa je krijgt een baby :P maar jeweetwel
pi_114586866
en waarom sta je dr nie in én heb je geen sig }:| zo raak ik in de war dame! :P
denkt aan uw drukke medemensch ja :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 06:45:39 #71
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114593953
Son, was die opleving gister een voorteken?

Wat een opmerkingen kunnen mensen maken zeg :r

Ooooh al die foto's O+ O+ O+

Overal valt wat voor te zeggen inderdaad maar ons lijkt het heel leuk met weinig leeftijdsverschil. Ik hoop wel dat mijn moeder dan nog wil blijven oppassen en dat het ook niet te druk voor haar is. Maar ook dat zien we dan wel weer.

De vorige keer kreeg ik 'vandaag' (met 7+2) mijn 1e echo. Nu moet ik nog 2 weken wachten. En de familie dus ook.....
pi_114593980
Leuke discussie om te lezen! Hier ook aardig wat commentaar gehad hoor, zoals van mijn moeder die bij mijn broers precies hetzelfde leeftijdsverschil had ;)
En dan was zij nog 16 en 18 toen ze hun kreeg, ik ben nu 'gewoon' 31.
Een stom mens op een verjaardag had het over mijn ongewenste kindje :?
Ach ja, laat maar lullen, ik weet wel beter en ik ben er gelukkig mee.
Maar de dingen die ik hier lees vind ik echt belachelijk, waarom kunnen mensen hun kop niet gewoon ff houden?

Alleen het enige is wat jij zei Claudia, ik vind het ook wel eens jammer dat Mex het niet bewust mee maakt de zwangerschap.
Ik kan hem een trucje leren om mijn buik een kusje te geven, maar hij beseft het echt nog niet. En de trappen die ik in mijn buik heb gehad van hem zijn echt niet meer te tellen.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 07:21:51 #73
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114594080
Oh sommige mensen :0
Je zou ze toch...

Ik had nog een kindje eerder niet zo goed getrokken denk ik. Deze zwangerschap ging al sneller dan verwacht.
Ik vind het wel heel leuk dat Noortje het heel v bewust meemaakt.

Son je bent stoer.
pi_114594143
Ik weet best wel dat sommige mensen horken kunnen zijn, maar wat ik hier lees is hork in overtreffende trap.

Son, ik hoop je dochter nu niet meer lang op zich laat wachten. We zitten ook nog in het juiste deel. Dus zet hem op

Ik ga vandaag voor het eerst het hartje horen van mijn baby. Ik ben zo benieuwd.
pi_114594185
ik heb met verbasing de reacties gelezen die sommige hebben gekregen. Echt hoe durven sommige :O

Hier wilde we zelf het liefst tussen de kinderen 2,5-3 jaar. Nu was ik snel zwanger en zit er 2,5 jaar tussen straks. Persoonlijk moest ik er niet aan denken om er korter tussen te hebben. Dat heeft deels wel met een zware start te maken. Dat deed ons beseffen nog even te wachten. Als het bij de tweede ook zo is willen we nog wel onze tijd en aandacht kunnen blijven geven aan beide en eerder waren we daar niet klaar voor.

wb opmerkingen hier voornamelijk over het geslacht. Een hoop mensen benoemen dat ik nu een meisje krijg. Ik heb dat gevoel ook een beetje en stiekem vind ik dat ook zo leuk. Alhoewel een jongen net zo welkom zou zijn. Toch ben ik bang dat het straks een hele kleine teleurstelling zal zijn als het een jongen blijkt te zijn. Ook al is die maar een halve seconde, ik zou dat zo niet eerlijk vinden van mijzelf....we gaan het zien.

kyara gefeliciteerd, wat leuk!!!

en een goede echo voor Klumsy.

Son ik vind dat je een goede keus heb gemaakt, hopelijk is ze er snel!!
pi_114594228
Ik denk dat veel mensen die dat soort opmerkingen maken dat doen omdat ze zelf toendertijd een andere keus hebben gemaakt, waar ze achteraf misschien spijt van hebben, of waar ze graag bevestiging van willen dat ze er toen goed aan gedaan hebben...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 07:48:40 #77
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114594277
Ik denk dat heel veel mensen onbewust graag op anderen neer kijken om zichzelf zo beter te voelen... mensen die veel negatief over anderen lullen zijn meestal puur aan het compenseren voor hun eigen minderwaardigheidsgevoel.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:20:22 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594514
Eigenlijk al met al vallen de negatieve reacties van mn zwangerschap mee... Mn ouders vonden het een schok en lieten dat goed merken dat ze het niet erg leuk vonden en 1 iemand had het laten weghalen of weet ik veel hoe het werd gebracht... De strekking was duidelijk.

Vrijdag kwam ik nog bekenden tegen die me heel lief feliciteerden en zaterdag was ik op een verjaardag waar er ook opeens werd gevraagd of ik ook zwanger was.. En hoe het ging enzo... Maar net hoe ik me voel hoe leuk ik over de zwangerschap reageer...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114594535
Hoe gaat dat nu Tico? Hoe voel je je nu?
pi_114594579
Oh over het geslacht krijgen wel ook heeel veel reacties. Dat we nu na 3 jongens vast voor een meisje gaan. En of ik niet teleurgesteld zou zijn met weer een jongen. Tuurlijk zou ik een meisje leuk vinden maar 4 jongens ook. Ik kan niet zeggen dat ik echt een voorkeur heb.
pi_114594580
Jezus, ik val net achterover met m'n bureaustoel, net niet op Mex. Hoe dat nou weer kan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:29:23 #82
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:22 schreef mignonne het volgende:
Hoe gaat dat nu Tico? Hoe voel je je nu?
Ligt eraan hoe misselijk ik ben... Kom niet bij me jubelen als ik mn eten tot aan mn huig voel en me diep ellendig voel... Dan kan ik nogal bot reageren...

Maar als ik me goed voel dan reageer ik een stuk aardiger...

Uiteindelijk krijg ik wel een kindje van iemand waar ik nog heel verliefd op ben dus het is ergens ook een heel leuk ding.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:29:52 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh over het geslacht krijgen wel ook heeel veel reacties. Dat we nu na 3 jongens vast voor een meisje gaan. En of ik niet teleurgesteld zou zijn met weer een jongen. Tuurlijk zou ik een meisje leuk vinden maar 4 jongens ook. Ik kan niet zeggen dat ik echt een voorkeur heb.
Diep teleurgesteld.... Ik zou ook echt zeggen, als het weer een jongen wordt dan gaan we gewoon voor de volgende.
pi_114594676
Goedemorgen. Ik ben gewoon al mn bed uit :o
Peuter was weg (kwartiertje geleden) en ik lag in mn bed en bedacht me dat ik helemaal,niet.moe meer was. Dus maar eruit gegaan.
Straks even naar t dorp wat boodschappen doen. En dan de rest van de dag niks :D
pi_114594680
Ja dat zegt mij lief ook steeds. Ik vind gewoon dat mensen niet moeten zeuren :+

Ik heb dit keer wel heel last van buien. Niet thuis maar tegen anderen. Mensen moeten gewoon niet aan mijn hoofd zeuren.
pi_114594690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
En dan de rest van de dag niks :D
Niks? Hoop juist dat je straks heel druk bent >:) O+
pi_114594702
Lekker Sonnetje dat je uitgerust genoeg bent. Lekker genieten van je dag vandaag.

Maar mensen moeten ook gewoon niet zeuren MeNicole. Laat iedereen lekker met zichzelf bezig zijn.
pi_114594704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:20 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk al met al vallen de negatieve reacties van mn zwangerschap mee... Mn ouders vonden het een schok en lieten dat goed merken dat ze het niet erg leuk vonden en 1 iemand had het laten weghalen of weet ik veel hoe het werd gebracht... De strekking was duidelijk.

Vrijdag kwam ik nog bekenden tegen die me heel lief feliciteerden en zaterdag was ik op een verjaardag waar er ook opeens werd gevraagd of ik ook zwanger was.. En hoe het ging enzo... Maar net hoe ik me voel hoe leuk ik over de zwangerschap reageer...
Een verjaardag? Dé verjaardag zul je bedoelen! En ik vond je beginnende babybuikje mooi, ook al weet ik dat jij er anders over denkt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:39:58 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114594722
Meld! Ook al m'n bed uit maar niet omdat ik niet meer moe ben maar omdat ik niet meer kón liggen en het te warm had. Vandaag lekker niets doen in de tuin! Sorry, verder geen puf om bij te lezen/schrijven.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:40:07 #90
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Een verjaardag? Dé verjaardag zul je bedoelen! En ik vond je beginnende babybuikje mooi, ook al weet ik dat jij er anders over denkt.
Sorry, de verjaardag!!! 34 toch?
pi_114594742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry, de verjaardag!!! 34 toch?
o|O
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:42:04 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594758
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:41 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

o|O
Het was briljant! Ja maar ik had helemaal geteld en ik kwam op 34.... :D :D :D :D
pi_114594774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het was briljant! Ja maar ik had helemaal geteld en ik kwam op 34.... :D :D :D :D
Diegene is vandaag jarig !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_114594791
Ja van je stiefdochter moet je het maar hebben. Bleek gisteren dat haar moeder geholpen had met uitrekenen. Kennelijk zit er toch nog wat oud zeer :P

(voor de anderen, mijn stiefdochter had in mijn verjaardagskaart geschreven 'gefeliciteerd met je 34e verjaardag', terwijl ik pas 29 33 werd.)
pi_114594795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Meld! Ook al m'n bed uit maar niet omdat ik niet meer moe ben maar omdat ik niet meer kón liggen en het te warm had. Vandaag lekker niets doen in de tuin! Sorry, verder geen puf om bij te lezen/schrijven.

Menicole, dat hoop ik natuurlijk ook ;)
Alleen zo jammer dat t dan zo warm is in de verloskamer :D
pi_114594808
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Mijn broer heeft dr op faceboek al met haar 34e verjaardag gefeliciteerd.

Maar oh ja, offtopic enzo. Vanavond haptonomie! Baby voelen! :D
pi_114594822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja van je stiefdochter moet je het maar hebben. Bleek gisteren dat haar moeder geholpen had met uitrekenen. Kennelijk zit er toch nog wat oud zeer :P

(voor de anderen, mijn stiefdochter had in mijn verjaardagskaart geschreven 'gefeliciteerd met je 34e verjaardag', terwijl ik pas 29 33 werd.)
:D

Ik had mn zus dit jaar een kaart gegeven met hoera 30 :D
En dan bij alle 30's bijna erbij gezet.
Iedereen zat ook te kijken van he, je bent toch nog geen 30.
Vond k leuk :P
pi_114594850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mijn broer heeft dr op faceboek al met haar 34e verjaardag gefeliciteerd.

Maar oh ja, offtopic enzo. Vanavond haptonomie! Baby voelen! :D
ik met dr 18e , want ze zat tegen mij te zeggen dat ze 18 werd :P Wilde dr al bijna mee uit gaan vragen :(
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:47:38 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594851
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef Joene het volgende:

[..]

15 werd ze toch?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:47:59 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114594860
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:47 schreef Joene het volgende:

[..]

ik met dr 18e , want ze zat tegen mij te zeggen dat ze 18 werd :P Wilde dr al bijna mee uit gaan vragen :(
HE!!!
:(
pi_114594875
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

15 werd ze toch?
16 O+
pi_114595019
Onwaarschijnlijk, wat een opmerkingen :X
Nou dames, dat lijken me uitstekende gelegenheden om zeer hormonaal op te reageren.

Ik kreeg van een collega de directe vraag of mijn zwangerschap gepland was. Vond ik wel een pittige vraag eigenlijk. Alsof je dan, als dat niet zo zou zijn, ook uitvoerig antwoord wil geven.
Maar dat past wat mij betreft in hetzelfde straatje als de eeuwige vraag, als je nog kinderloos bent: "En, wordt het nog geen tijd?" :')

En Sorbo, gefeliciteerd nog hè. :* Je bent echt nog een lekker wijf voor jouw leeftijd. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:04:26 #103
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Mangostine het volgende:
Onwaarschijnlijk, wat een opmerkingen :X
Nou dames, dat lijken me uitstekende gelegenheden om zeer hormonaal op te reageren.

Ik kreeg van een collega de directe vraag of mijn zwangerschap gepland was. Vond ik wel een pittige vraag eigenlijk. Alsof je dan, als dat niet zo zou zijn, ook uitvoerig antwoord wil geven.
Maar dat past wat mij betreft in hetzelfde straatje als de eeuwige vraag, als je nog kinderloos bent: "En, wordt het nog geen tijd?" :')

En Sorbo, gefeliciteerd nog hè. :* Je bent echt nog een lekker wijf voor jouw leeftijd. :P
:D :D

OMG!
pi_114595140
:'( voor mijn leeftijd... :'(

En over die opmerkingen, mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Hier geloven ze niet dat ik geen tweede wil. En ook niet dat ik dit kind niet stiekem toch wil houden.
pi_114595147
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef mignonne het volgende:
jemig Free :X

weet jij al wat je krijgt trouwens? *nieuwsgierig*
jaaaa je krijgt een baby :P maar jeweetwel
Ja, dat weet ik al ;)

Ben nu 24 weken trouwens ;)

Hier ook wel dicht op elkaar geloof ik. Tussen de oudste 2 zit nog geen 18 maanden en straks zit er iets meer dan 2,5 jaar tussen, dat is al iets geaccepteerder.
En hier ook heel veel mensen die denken dat 'we nu vast voor een meisje gaan'
En de reactie van mijn ouders was ook leuk: ow,leuk, gefeliciteerd.
Tja, 23e kleinkind he? Waarom zou je nog reageren...
pi_114595170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:

En over die opmerkingen, mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Hier geloven ze niet dat ik geen tweede wil. En ook niet dat ik dit kind niet stiekem toch wil houden.
Als je straks na de bevalling ineens verdwenen bent, ben je gevlucht met kind en al? ;)
pi_114595193
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Als je straks na de bevalling ineens verdwenen bent, ben je gevlucht met kind en al? ;)
Uiteraard. En ik krijg er stiekem toch 30.000 euro voor natuurlijk, dus dat kan makkelijk.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:07:48 #108
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_114595208
Son, gewoon even een dikke :* voor jou en je laatste loodjes!

Kyara, toch jij!! Stiekemerd! :D Van harte gefeliciteerd meis! :*

Klumsy, wat een mooie echo en wat fijn! Weer een stapje verder dichterbij O+.

En jezus, het is echt niet te geloven hoeveel lef mensen soms hebben om ongevraagd hun oordeel te geven over dit soort gevoelige onderwerpen. Die collega van jou slaat alles zeg Inca, ik sluit me helemaal bij Mignonne aan, ze had haar tanden drie straten verderop terug moeten vinden.

En Tico, eens met Ester (ze is immers al bijna 34) dat hele kleine bolletje in je uberslanke buik is prachtig! Maar kan me goed voorstellen dat je van dat kotsmisselijk zijn niet in een jubelstemming verkeert.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:07:53 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:

Je ontvoerd het naar het buitenland toch?
pi_114595239
Dat kan al snel als je in Friesland woont.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:09:54 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Son, gewoon even een dikke :* voor jou en je laatste loodjes!

Kyara, toch jij!! Stiekemerd! :D Van harte gefeliciteerd meis! :*

Klumsy, wat een mooie echo en wat fijn! Weer een stapje verder dichterbij O+.

En jezus, het is echt niet te geloven hoeveel lef mensen soms hebben om ongevraagd hun oordeel te geven over dit soort gevoelige onderwerpen. Die collega van jou slaat alles zeg Inca, ik sluit me helemaal bij Mignonne aan, ze had haar tanden drie straten verderop terug moeten vinden.

En Tico, eens met Ester (ze is immers al bijna 34) dat hele kleine bolletje in je uberslanke buik is prachtig! Maar kan me goed voorstellen dat je van dat kotsmisselijk zijn niet in een jubelstemming verkeert.
Bub verraadde me gewoon!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:10:02 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_114595259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je ontvoerd het naar het buitenland toch?
Ze hoeft de provinciegrens maar over en ze is in het buitenland!
pi_114595260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Uiteraard. En ik krijg er stiekem toch 30.000 euro voor natuurlijk, dus dat kan makkelijk.
Oja, dat doe je natuurlijk voor het geld, was ik ff vergeten :X
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:11:41 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja leveren babies nog zoveel op? Dat gaat niet mee met de crisistijd?

hmzzz.... Tempting.. Jeugdzorg vindt het vast niet leuk als ik gewoon op marktplaats zet he?
pi_114595318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

hmzzz.... Tempting.. Jeugdzorg vindt het vast niet leuk als ik gewoon op marktplaats zet he?
ebay valt minder op.
pi_114595352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
Dat kan al snel als je in Friesland woont.
Nog een week of 12 om je definitieve plan te smeden!
pi_114595359
Goedemorgen allemaal! Ongelovelijk hoe lomp sommige mensen kunnen zijn en het dan niet doorhebben. Althans, dat hoop ik dan maar. Als je het wel doorhebt en dan nog zeggen, dan ben je slecht.
Hier alleen een lompe vader, maar dat ben ik wel gewend. Hij vist nu als een bezetene naar de naam. Gisteren meldde hij dat hij zomaar dood kan gaan en dan weet hij de naam niet. Ach, je kan hoog of laag springen, niemand weet de naam totdat wij het zeggen :6

Nog gefeliciteerd Sorbo! Wat een mooie leeftijd! :*
pi_114595364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tegen de regels van marktplaats :N Daar zijn vast wel speciale sites voor!
pi_114595377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nog een week of 12 om je definitieve plan te smeden!
Ja! Want! 28 weken! *O* *O*

(wtf? 28 weken?! :o )
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:18:22 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:15 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

wtf... Slow it down!
pi_114595447
Sopho :o hoezo manipulatie! :D

Hier een schoonmoeder die het NIET grappig vindt dat ze niet mag weten of het een jongetje of een meisje is.
pi_114595452
quote:

[..]

als zij moet bevallen ben jij ook bijna 28 weken :P
pi_114595454
oja mijlpalen dag. Hier ook, 12 weken!!!
pi_114595471
quote:

[..]

Dat ja :o

Wordt toch tijd om eens een wiegje e.d. aan te gaan schaffen :@
pi_114595479
Oeh As, op naar het tweede trimester!

Mijlpalendag, ik doe mee, 24 weken, levensvatbaar O+
pi_114595484
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

als zij moet bevallen ben jij ook bijna 28 weken :P
Niks 'bijna' :{w Precies ja! :Y
pi_114595521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef freecell het volgende:

24 weken O+ ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Sopho het volgende:
Hier alleen een lompe vader, maar dat ben ik wel gewend. Hij vist nu als een bezetene naar de naam. Gisteren meldde hij dat hij zomaar dood kan gaan en dan weet hij de naam niet. Ach, je kan hoog of laag springen, niemand weet de naam totdat wij het zeggen :6
Die is wel heel grof :X

En een naam, misschien moeten we het daar ook eens over gaan hebben inderdaad :@ :@
pi_114595546
Ophelia, ik ben het gewend hoor! Als je hem op zijn woorden geloofd heeft hij werkelijk elke ziekte uit de medische wereld al gehad of net gekregen. Ik maak me er niet druk om.
pi_114595615
Zo, dat lucht op. O-)
pi_114595633
Ja, wij hadden een meisjesnaam, maar nu weer niet. ;(
pi_114595640
Hoi dames! Ik kom weer eens om het hoekje kijken.

Gefeliciteerd Sorbo!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Sopho het volgende:
Au! :'(

Ik zie alweer aardig wat mijlpalen! Mijne is ook vandaag, 36 weken!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:28:11 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114595647
Namen?

J begon gister nog of we niet eens wat moesten kopen voor de baby...
pi_114595674
Labelloo :o wat ga je hard!
pi_114595736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef Mangostine het volgende:
Labelloo :o wat ga je hard!
Ik vind het zelf eigenlijk ook wel gek staan, alweer 36 weken!!
pi_114595793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef freecell het volgende:

wat een mooie mijlpaal.

En inderdaad het gaat hard, bijna op een derde.
pi_114595795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:32 schreef Labelloo het volgende:

[..]

Ik vind het zelf eigenlijk ook wel gek staan, alweer 36 weken!!
Whoa! Jij hebt toch net pas streepies geplast? Damn vrouw, wat ga je snel! O+
pi_114596006
Tja mensen gelukkig het kan ook anders .. Hier in mijn omgeving is er goed op gereageerd, iedereen is blij :) .. Nog niet echt domme, rotte opmerkingen gehad en anders denk ik dat ik ze een veeg uit de pan zou geven als het me niet zint })

Omentielvo spannend! Veel plezier! :)

En *O* *O* *O* voor de mijlpalen

Oww en Son geen plannen las ik .. ga eens bevallen dan :+ ... Wel takkewarm met dit weer :o
pi_114596014
Ik kom ook nog even binnenvallen :W.
Heb serieus wat nieuwe baby's gemist!
Gefeliciteerd verse mama's!
En nieuwe zwangeren!
En mijlpalen!
En *O* voor het negeren van k*topmerkingen, gewoon -in de mate van het mogelijke- aan je laten voorbijgaan, of toch niet laten merken dat het je raakt, want ik heb vaak het gevoel dat dat net hetgene is waar dat soort mensen op kickt...

En even lang weg geweest want:
zoontje in het ziekenhuis (gelukkig ondertussen er weer uit en alles ok)
weekje met vriendinnen op reis geweest
en 'k was maar net thuis of ik was verloofd! *; yay!
Ben wel even een stuiterballetje nu!
't Is al over 7 weken. Gewoon met ons 2tjes de papieren gaan tekenen en de avond erop gezellig met bende vrienden eten, jippie!

Ow en ondertussen de mijlpaal van de helft dik over! Gisteren 22 weken. Whoei gaat dat even snel!
Nog maar 18 weken te gaan... *slik* :D
pi_114596130
Gefeliciteerd Liza, wat leuk ^)
pi_114596133
Liza! *O* gefeliciteerd!

Hier moeten we 'nog even' een wandje zetten op zolder. Oef, daar zie ik niet naar uit.

En dat moet toch wel snel...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:57:42 #141
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114596322
Gefeliciteerd Liza! Ik vroeg me al af waar je was; wij lopen zo lekker gelijk! :D

In de categorie kutopmerkingen heb ik er ook nog 1. 'Je hoopt zeker wel dat deze ook weer zo klein is? Dat bevalt wel lekker makkelijk zeker?' Ik was even sprakeloos en dat gebeurt me niet zo snel.
Vers van de pers; gisteravond door 1 van m'n buurvrouwen. :')

Free, voor je mijlpaal! *O*
A grand adventure has begun.
pi_114596399
Goedemorgen dames!

Ik ben een middagje naar de camping en heb gelijk een dagtaak aan het bijlezen... Dus nu maar even wat ik onthouden heb sinds gisteren...

*O* voor de mooie echo's van Sorbo, Logi en Klumsy

Kyara uit de kast, nu kan DikkieDik er weer in. Gefeliciteerd Kyara!

Bij Sonnetje nog niks gebeurd dus. Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Nu ben ik nog niet zó ver, maar als strippen niet echt nodig is, dan liever ook niet.

Dinsdag = mijlpalendag! gefeliciteerd voor allen met een mijlpaal.. en dat zijn er veel... *O*

Ik heb met verbazing de opmerkingen over de zwangerschappen gelezen. Wat kunnen sommige mensen toch lomp zijn! :( En dat Inca nog geen veroordeling heeft voor zware mishandeling mag met recht een wonder genoemd worden, want ik had me denk ik niet in kunnen houden met zo'n opmerking! Sterke vrouwen allemaal!

Lizaa! Gefeliciteerd, leuk dat jullie gaan trouwen!

En freecell, met jouw bloeddruk een wandje gaan knutselen op de altijd warme zolder? Succes! Denk je om jezelf!

Hier verder echt totaal geen nieuws. behalve dat ik niet helemaal mezelf voel vandaag... en moe... dus duik zo nog ff bed in. Van mij zou het wel mogen, maar dat is meer omdat ik gewoon zo benieuwd ben naar de kleine. Steeds willen cocoonen is zeker geen voorbode op een aanstaande bevalling?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114596417
Gefeliciteerd Liza!
En voor alle andere mijlpalen *O*
Kyara, wat leuk! Gefeliciteerd!
Klumsy, die echo! Wauw, gefeliciteerd!
Keshet, ga je die buurvrouw vandaag nog een hengst verkopen!? Wat een mens zeg.

Hier vandaag 6 weken B-) wat ingeluid is met het bekijken van de binnenkant van de wc pot.. Vanmiddag bellen wanneer we de echo krijgen.

[ Bericht 12% gewijzigd door BarbaBientje01 op 24-07-2012 10:04:26 (Klumsy helemaal vergeten) ]
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:02:59 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114596430
ooo wat lomp allemaal zeg! echt OMG :o

maar ik kwam eigenlijk jompelen voor Kyara!! *O* *O* *O* Ik had al enigzins een vermoeden, maar wat ontzettend leuk zeg!!!! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_114596495
Keshet :o Die is wel heel lomp ook :o

Hier bij de eerste zwangerschap: ' ow, je bent zwanger? Nou,hopen dat het snel over is!'
Toen schoot ik hardop in de lach.
pi_114596534
Haha en die opmerking van de buurvrouw van Keshet...
Heeft die vrouw zelf kinderen?
Die had echt een opmerking terug kunnen verwachten over misvormde schaamlippen ofzo :S
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114596573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:05 schreef freecell het volgende:
Keshet :o Die is wel heel lomp ook :o

Hier bij de eerste zwangerschap: ' ow, je bent zwanger? Nou,hopen dat het snel over is!'
Toen schoot ik hardop in de lach.
:') "De diagnose is meestal 9 maanden" :')
[btfl]* portfolio
pi_114596628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef Keshet het volgende:

In de categorie kutopmerkingen heb ik er ook nog 1. 'Je hoopt zeker wel dat deze ook weer zo klein is? Dat bevalt wel lekker makkelijk zeker?' Ik was even sprakeloos en dat gebeurt me niet zo snel.

Maar het erger is dat ik iemand ken die het er wel om heeft gedaan bij de derde. Mens is ook niet helemaal goed maar das weer een ander verhaal!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:14:14 #149
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114596678
quote:
Gefeliciteerd Liza! Ik vroeg me al af waar je was; wij lopen zo lekker gelijk! :D

Free, voor je mijlpaal! *O*
Wow!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:17:44 #150
265732 Keshet
pi_114596768
Bunny, nee, ze heeft geen kinderen en wil ze ook niet. Verder is 't een leuk mens. Ach; ik hou 't maar op ontwetendheid. Is ook niet erg hoor.

Dat heb ik sowieso wel vaker gemerkt; mensen die geen kinderen hebben of er niet echt mee bezig zijn hebben soms echt geen idee hoe gevaarlijk het is om met 26 weken geboren te worden of om geboren te worden met een gewicht onder de behandelgrens in Nederland. Neem ik ze ook niet kwalijk, 't zorgt soms alleen voor wat awkward situaties, vooral aan mijn kant.

MeNicole, je bedoelt het vast niet verkeerd ofzo, maar 't gewicht van E. was niet iets waar ik invloed op uit kon oefenen. Dat lukt me bij een tweede dus ook weer niet. ;)

En weet je, voordat ik met kinderen bezig was vond ik elke buik ook echt gigantisch en ik zal vast ook wel eens geroepen hebben 'Weet je zeker dat het er geen 2 zijn??' :@
Dus, achteraf mijn excuses aan alle bollo's die ik beledigd heb. :P
pi_114596876
Ik bedoelde ook meer dat diegene al 2 keer een kindje had gekregen met 26 weken. En bij de derde wilde ze niet luisteren naar de gyn die haar rust oplegde want als deze kwam met 26 weken was mooi makkelijk en bij de andere 2 toch ook goed gegaan? Dus toen ze met 27 weken weeen kreeg wilde ze niet opgenomen worden en 2 dagen later is ze bevallen.

Was meer dat sommige opmerkingen bij sommige mensen heel goed kloppen. Niet bij jou uiteraard maar je hebt ze :X
pi_114596885
:W terug van vakantie.
Leuk gehad, maar het was zwaar. Heb n heeele bolle opgeblazen buik waardoor ik erg kortademig ben. Dus kon niet al te ver lopen zonder even uit te rusten. :@ nu al?

Ben nu 9 weken *O* volgende week weer n echo

Heb kort even doorgelezen, aantal dingen onthouden

Ladyblack *O* *O* *O* gefeliciteerd!!!!!!!!!
Goeie echo voor Logi
Goeie echo voor Klumsy
Maffe, nog van harte met je zoontje!
En Dikkedik ontmaskerd, nogmaals gefeliciteerd :D
pi_114597149
Kreeg zojuist brief van het ziekenhuis: "In de onlangs bij u gemaakte kweek van vaginale afscheiding is door het laboratorium een infectie geconstateerd, blabla bijgevoegd recept, blabla".

Say wut? Enige wat de gyn heeft gedaan is bloeddruk opmeten, hartje luisteren en in mijn buik poken :D En daarna is er bloed afgenomen om te checken op zwangerschapssuiker. Dus dan moet er wel een of andere heel sneaky bastard rondlopen in het ziekenhuis daar :+

Mgoed, net even gebeld. Verkeerde brief met het juiste recept. Heb blijkbaar ijzertekort, dus is voor tabletten. Zou gebeld zijn geworden als het suiker was, en aangezien ik niks gehoord heb en de uitslagen van mijn bloed bekend zijn, ga ik er vanuit dat het dus geen suiker is, maar ik gewoon een big ass belly heb O+ *O*
pi_114597153
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik bedoelde ook meer dat diegene al 2 keer een kindje had gekregen met 26 weken. En bij de derde wilde ze niet luisteren naar de gyn die haar rust oplegde want als deze kwam met 26 weken was mooi makkelijk en bij de andere 2 toch ook goed gegaan? Dus toen ze met 27 weken weeen kreeg wilde ze niet opgenomen worden en 2 dagen later is ze bevallen.

Was meer dat sommige opmerkingen bij sommige mensen heel goed kloppen. Niet bij jou uiteraard maar je hebt ze :X
-O- dat bestaat toch niet.
pi_114597166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kreeg zojuist brief van het ziekenhuis: "In de onlangs bij u gemaakte kweek van vaginale afscheiding is door het laboratorium een infectie geconstateerd, blabla bijgevoegd recept, blabla".

Say wut? Enige wat de gyn heeft gedaan is bloeddruk opmeten, hartje luisteren en in mijn buik poken :D En daarna is er bloed afgenomen om te checken op zwangerschapssuiker. Dus dan moet er wel een of andere heel sneaky bastard rondlopen in het ziekenhuis daar :+

Mgoed, net even gebeld. Verkeerde brief met het juiste recept. Heb blijkbaar ijzertekort, dus is voor tabletten. Zou gebeld zijn geworden als het suiker was, en aangezien ik niks gehoord heb en de uitslagen van mijn bloed bekend zijn, ga ik er vanuit dat het dus geen suiker is, maar ik gewoon een big ass belly heb O+ *O*
of het is de vraag waar je die afscheiding precies had zitten. :+
pi_114597204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Mangostine het volgende:

[..]

-O- dat bestaat toch niet.
Erg he!! Maar ja zoals ik al zei ze is niet helemaal goed.
pi_114597235
Mijn zojuist gegeten banaan wil een tweede kans geloof ik. :Y)
pi_114597255
Haha banaan is nog niet zo erg. Glijdt wel goed ;) . Appel word minder!!
pi_114597278
Over lompe opmerkingen: sommige dingen gaan wel echt extreem ver :o Heb zelf eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. Wel regelmatig de 'weet je zeker dat het er maar één is'-achtige opmerkingen, maar die zie ik zelf gewoon ook als leuk, dus npnp :) :+

Fieder, fijn dat je vakantie geslaagd is :) En hoera voor de 9 weken!! *O*

Liza, verloofd! O+ En al over de helft :) *O*

Ook nog even *O* voor de andere mijlpalen.

Mango, vinden jullie de meisjesnaam niet meer leuk?
pi_114597291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Mangostine het volgende:

[..]

of het is de vraag waar je die afscheiding precies had zitten. :+
Bahahaha :D
En ieuw, ook een beetje ieuw :D :D
pi_114597379
Ik vind de naam nog steeds geweldig! Maar mijn wederhelft heeft er wat nachtjes over geslapen. ;(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:45:04 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114597431
Liza gefeliciteerd!

*O* voor de mijlpalen die ik allemaal niet kan onthouden

Oh Keshet, wat een opmerking. Maar denk wel dat je gelijk hebt dat heel veel mensen er niet bij stil staan.

Ik heb ooit in een gesprek met iemand die vertelde dat ze met zwangerschapsverlof was de vraag gesteld hoe lang ze dan nog moest. Bleek dat ze al bevallen was :X

Oh en ik moet deze week wel heel ergh mijn best doen om mijn eten binnen te houden. Nog steeds niet gekotst gelukkig maar er de hele tijd tegen aan hangen is ook niet alles. Kan ik me eigenlijk ook niet herinneren van de vorige keer.
pi_114597433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind de naam nog steeds geweldig! Maar mijn wederhelft heeft er wat nachtjes over geslapen. ;(
Oh, jammer is dat. Zo vind ik Daan een hele leuke naam voor een meisje, maar die komt er niet door bij mijn man :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:45:17 #164
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114597434
Die reacties :o :X .

Wow, dat je na 2 baby's bij 26 weken niet weet wat de risico's zijn :o

Fieder, ook ik heb nu een megabuik, wordt straks wel weer iets minder.

Hier straks ruim 2.5 jaar ertussen. Ik wilde vroeger altijd anderhalf jaar, leek me zo leuk voor de kids. Maar toen Nathan 9 maanden oud was had ie nog niet door dat ie s nachts moest slapen, dus uitstel was beter voor ons en ons huwelijk. Wel leuk: we zijn laatst een keer weggeweest dat Nathan door iemand anders naar bed werd gebracht, dus we kunnen binnenkort een keer samen uit eten! (wordt ook wel tijd, we hebben geen tijd samen meer gehad sinds 24 mei 2011 :X ).

En wat betreft reacties, die waren vooral heel dubbel. Dit kindje was absoluut gepland maar toch stond ik te huilen boven de test. En het is nu ook gewoon zwaar, heb gewoon zin om te huilen maar heb ook nog een bijna-peuter waar ik voor moet zorgen en een lijf dat 24/7 misselijk is dus verdriet komt er niet van. Maar ja, ongelukken laten zich helaas niet plannen.

Vorige week in Frankrijk de eerste dingen gekocht voor de baby: 2 witte maat 50 rompers (overslag) en 2 blauwe maat 60 rompers (aanbieding).
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:47:55 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114597501
Pessie, wat naar dat je je zo beroerd voelt :*

Hoe ver ben je?
pi_114597540
Fieder en pessie, dit vraagt natuurlijk om buikfoto's hè.
pi_114597639
quote:
Jezus.... Ja, dat hoop je ècht nog eens mee te maken.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:29:52 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114598620
Voor de geïnteresseerden; er is sale bij Mamalicious: http://mamalicious.nl/greatoffers/mm-greatoffers,nl_NL,sc.html

Die opmerkingen die mensen maken...hoe dúrven ze 8)7 ?!

Nog een jompel voor alle mijpalen *O* + die van mijzelf, 40+1 :P *O*

Welkom nog Kyara!

Ik had nog een mooie echo van Klumsy gezien, net een zeepaardje he O+

Klaagpost:

Ik ben vandaag écht niet te genieten zeg, ik ben alleen thuis en ik zit me toch een partij te chagrijnen hier :'). Alles gaat ook mis, ik laat alles uit m'n handen vallen (dat gaf wel reden tot een enorme huilpartij overigens, hoe moet dat nou als ik straks m'n baby vast heb :'(), de laptop loopt steeds vast, het is prachtig weer maar ik vind het te warm om buiten te zitten maar dat vind ik ook weer zonde :')...en ga zo door, ga zo door.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zat ben...ik wil gewoon bevallen! Dat geduld van Sonnetje heb ik dus duidelijk niet. Ik verveel me ook behoorlijk :@. Eerst dacht ik van niet maar ik wil toch dat de vk donderdag gaat proberen te strippen.
pi_114598662
Ik heb net voor het eerst het hartje gehoord. Was erg mooi en duidelijk. Verder ben ik weer helemaal goedgekeurd en ook mijn baarmoeder zit precies waar het moet zitten rond deze periode.
Nu over 5 weken terugkomen voor controle van mij en luisteren naar het hartje. En over 6 weken de 20 weken echo.
En nu weer werken. Dat is minder op zo'n mooie dag
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:34:13 #170
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114598738
Fijn, Omentielvo! Dat geluid van 't hartje is zo bijzonder he O+.
pi_114598769
ik moest huilen toen ik dat voor het eerst hoorde, zo mooi O+

Ik ben bang voor een zwangerschapsmasker met dit weer. 2 mensen in mijn directe omgeving hebben dat namelijk, and it's not a pretty sight.. :{
pi_114598826
Soesa :*
Kan me ook wel voorstellen dat je je zo voelt als je UD ineens voorbijgaat.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:49:07 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114599236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:35 schreef Kwisted het volgende:
ik moest huilen toen ik dat voor het eerst hoorde, zo mooi O+

Ik ben bang voor een zwangerschapsmasker met dit weer. 2 mensen in mijn directe omgeving hebben dat namelijk, and it's not a pretty sight.. :{
Gewoon niet in de volle zon gaan bakken.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:52:40 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114599341
:W

Ik lees wel regelmatig bij hoor dames, maar ik moet het overzicht nog een beetje vinden ;)

Succes met wachten in elk geval voor Tante Soesa en Sonnetje! Het kán niet lang meer duren ^O^

En al die opmerkingen die gemaakt worden :o Ongelooflijk....
Hier tot nu toe alleen nog maar mensen die zowat door het dak schieten van blijheid dat het ons eindelijk is gelukt O+ Gisteren mn schoonouders ook een ingepakt zwangerschapstestje gegeven. Duurde even voor het doordrong, maar toen sprongen ze een gat in de lucht dat ze weer opa & oma worden (schoonzusje is uitgerekend half november) O+ En ik heb al wat kleine cadeautjes gehad O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:56:50 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114599463
Oh en nog even een extra O+ voor de echo van klumsy!!!
pi_114599600
Ik had ook een collega die vroeg of het een ongelukje was, ze waren op mijn werk echt op de hoogte van de IUI's _O-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:07:49 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114599791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had ook een collega die vroeg of het een ongelukje was, ze waren op mijn werk echt op de hoogte van de IUI's _O-
8)7

Dat is wel heel dom :')
pi_114599854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja was een ongelukje dat we naar het ziekenhuis gingen en daar werden met hulp een beetje ongelukkig zwanger :Y
pi_114599998
Ik vind dat eigenlijk altijd een impertinente vraag, of het een ongelukje was.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:17:17 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114600039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad :{
pi_114600062
Ophelia :') en eigenlijk alle andere domme opmerkingen ook... Ik vind ze echt zo onbeschoft. Hier is een keer gevraagd of het gepland was, verder niks geks.

Maffemuts gefeliciteerd met je zoon! *O*

En veel jompels voor de nieuwe zwangeren en goede echo's, heel fijn! *O*

35 weken hier! Weer goedgekeurd bij de vk, baby ligt nu bibi. Dacht ik al te voelen aangezien ik iets meer lucht en minder maagzuur (ook dankzij de Buscozol, ik zeg: Nobelprijskandidaat) heb. Iets dan, hè. Buik zit voor mijn gevoel alsnog overvol, baby's kont zit tegen m'n ribben en dat doet pijn, net of m'n middenrif scheurt. :X Kan soms gewoon geen goede houding vinden. Maar goed, nog eventjes, en verder maken we het goed. Donderdag groei-/liggingsecho, zin in. :)
pi_114600149
Hier was het wel een verrassing ( ongelukje wil ik het niet noemen :P )
want ik moest de cyclus afbreken ivm 4 eitjes en de kans op een meerling, heb hier ook medicatie voor gekregen, maar ben toch zwanger geworden...
pi_114600151
Alle (bijna) LLM, veel sterkte met dit warme weer.

Omentielvo O+ wat fijn!

Die opmerkingen :X zit hier gewoon plaatsvervangend te blozen pfff
Ik werk in t onderwijs en heb wel eens ouders die mij vertellen dat hun kind een ongelukje was :@ uhh too much information

Gister hebben we het mn schoonouders verteld. Schoonpa wees meteen op mn bolle pens en mn kilo's puisten :) maar vond ik niet erg omdat ie t zo enthousiast zei :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Fieder en pessie, dit vraagt natuurlijk om buikfoto's hè.
:D nog niet gedaan, misschien volgende week na de echo! Heb t idee dat t lucht is, het is helemaal strak en benauwd. Wordt zo'n teleurstelling als ie dan over n paar weken weer kleiner wordt haha
pi_114600221
ik heb ook al een aardige buik, ben ook al niet slank van mezelf maar je ziet nu echt al wel verschil...
zullen ook wel m'n darmen zijn, maar het ziet er een stuk leuker uit dan alleen maar een dikke pens :P
pi_114600254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben vandaag écht niet te genieten zeg, ik ben alleen thuis en ik zit me toch een partij te chagrijnen hier :'). Alles gaat ook mis, ik laat alles uit m'n handen vallen (dat gaf wel reden tot een enorme huilpartij overigens, hoe moet dat nou als ik straks m'n baby vast heb :'(), de laptop loopt steeds vast, het is prachtig weer maar ik vind het te warm om buiten te zitten maar dat vind ik ook weer zonde :')...en ga zo door, ga zo door.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zat ben...ik wil gewoon bevallen!
Heel begrijpelijk hoor, hopelijk mag je snel! En zelfde voor Sonnetje natuurlijk. Nog even!
pi_114600322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Fieder het volgende:
:D nog niet gedaan, misschien volgende week na de echo! Heb t idee dat t lucht is, het is helemaal strak en benauwd. Wordt zo'n teleurstelling als ie dan over n paar weken weer kleiner wordt haha
Wees gerust, je kunt straks je lol nog op qua dikke buik en benauwdheid. Ik denk dat ik niet heel teleurgesteld zo zijn als mijn buik over een paar weken weer kleiner wordt. ;)
pi_114600345
Cantare, wat is "bibi"?

Klums, jij hebt een surprise-ei O+

Fieder, bolle pens om trots op te zijn toch?
En je klinkt zo blij :D fijn!

Ik krijg echt wisselende opmerkingen over mijn buik, de een vindt het bescheiden, de ander schrikt quasi van de grootte. Het boeit me eigenlijk vrij weinig.
Ik zit in de gelukkige positie dat ik het extra vet kan hebben, en daarnaast vind ik, ik ben verdorie zwanger - mag ik ook eens een keer? :D
pi_114600401
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Fieder het volgende:
Die opmerkingen :X zit hier gewoon plaatsvervangend te blozen pfff
Ik werk in t onderwijs en heb wel eens ouders die mij vertellen dat hun kind een ongelukje was :@ uhh too much information
Snap zelf niet zo goed waarom er zo'n stigma zit op 'een ongelukje'. Ongelukje is niet per definitie hetzelfde als ongewenst, toch? :)

Wahaha, die opmerking van je schoonvader :D Bij mij wordt alleen regelmatig gemeld dat mijn buik zo dik is, terwijl mijn schoonzusje (2 maanden verder) zo'n mooi rond bolletje heeft O+ Dan vraag ik me wel eens af of ik dat als een belediging moet opvatten :+
pi_114600428
@mango: bibi is een term om de indeling van het hoofd in het bekken aan te geven. Het is de afkorting van 'beweeglijk in bekkeningang'. Vorige keer had ik nog bbbi, dat is 'beweeglijk boven bekkeningang,', dus er zit progressie in.

Ik heb trouwens best een grote pens, vind ik en hoor ik ook van anderen. Maar verder niet veel aangekomen, kilo of 8-9.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:33:28 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114600503
Ik heb van mezelf al een heel bolle buik, dus mensen hebben misschien wel eens gedacht dat ik al lang zwanger was :D Maar ik kan me er heel erg op verheugen dat het écht een zwangere buik wordt, die ik niet meer in kan trekken O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:33:47 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114600513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Nou... Ik zeg het er gewoon maar bij...
pi_114600522
pfff ;( (pas op klaag post :+)

We zitten nu al > 2 weken in een verbouwing en heb al die tijd ook niet thuis kunnen slapen.
Afgelopen maandag eind oplevering gehad en het was niet best. Daarna was de baas van het bedrijf ziek, waardoor ze afgelopen vrijdag + zaterdag en zondag pas de boel hebben kunnen repareren.

Gisteren konden we nog niet goed zien hoe het geworden was, omdat sommige delen nog nat waren.
Vanmorgen wezen kijken en eigenlijk is er maar 1 kamer in orde en de rest nog steeds niet. En nu ben ik het zat. Ik wil gewoon weer thuis kunnen slapen. We slapen nu bij mijn ouders, maar die wonen 45 min rijden van het werk vandaan. Dus we hebben elke dag 1.5 uur extra reistijd en dat ben ik gewoon niet meer gewend en slaap toch ook minder goed daar en ik heb gewoon behoefte aan mijn eigen plek :(

Vanmorgen fijn 15 min zitten janken in de parkeer garage bij het werk :') en nu gaat het gelukkig wel weer.
Nu hopen dat we het bedrijf snel aan de telefoon krijgen en dan maar hopen dat ze het snel op kunnen gaan lossen. Maar leuk is anders :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:35:00 #193
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114600539
Soes en Son, ik hoop dat jullie snel jullie minimensjes vast mogen houden :*

Ik ben vandaag 9+1 en er valt echt niets meer te verbergen. Heb vorige week een goede echo gehad dus probeer het gewoon ook niet. Bij Nathan was ik ook snel ontploft maar omdat het winter was viel dat allemaal wat beter te verbergen.

Cantare netjes zeg! Misschien draag je alleen in je buik en niet in je benen/billen/heupen?
pi_114600544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef Cantare het volgende:
bibi is een term om de indeling van het hoofd in het bekken aan te geven. Het is de afkorting van 'beweeglijk in bekkeningang'. Vorige keer had ik no bibi, dat is 'beweeglijk boven bekkeningang,', dus er zit progressie in.
bbbi = bewegelijk boven bekkeningang ;)

maar idd. :Y

cvibi/vibi = (caput) vast in bekkeningang
cbibi/bibi = (caput) bewegelijk in bekkeningang
cbbbi/bbbi = (caput) bewegelijk boven bekkeningang

al dan niet dus met c ervoor of niet. T is niet overal dezelfde afkorting.
pi_114600571
Ja, iPad corrigeerde automatisch... Inmiddels aangepast. ;)
pi_114600581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb van mezelf al een heel bolle buik, dus mensen hebben misschien wel eens gedacht dat ik al lang zwanger was :D Maar ik kan me er heel erg op verheugen dat het écht een zwangere buik wordt, die ik niet meer in kan trekken O+
O+
pi_114600594
die ipad's ook :D
pi_114600604
Ben je al zover, Cantare! :o Post eens wat foto's, van je buik, de wieg, etc. O+
pi_114600685
Mijn baby heeft 2 weken bibi gelegen, ondertussen is ze weer gedegradeerd naar bbbi :P mijn kinderen zijn niet zo van t indalen :+

Oh mignonne als je er toch ben, wat is SROM? (als.k t.goed.onthouden heb :')).

Zo ik lig.lekker in de tuin, onder mn parasol. Heb mn bed afgehaald en gewassen, hangt nu in t zonnetje te drogen. Dekbed ligt ook te luchten. Dus nu doe k echt echt echt niks meer.
Tenzij t bevallen is, daarvoor wil ik wel naar binnen :+

Oh en *O* voor de mijlpalen, de 12 van as, 28 van sorbo en ophelia en de rest die k vergeten ben (mn eigen mijlpaal is ook vandaag, maar heb besloten me er niet meer druk om te maken en hou voor mezelf nu even gewoon de oorspronkelijke mijlpaal van vrijdag aan :'))
pi_114600729
Son: Spontaneous Rupture Of Membranes (spontaan gebroken vliezen dus)
in tegenstelling tot AROM --> Artificial Rupture Of Membranes (door de vlk/gyn gebroken)
pi_114600733
Vol verbazing gelezen over de botte opmerkingen die mensen kunnen maken. Sommige mensen kunnen beter hun mond houden denk ik maar.
Eerste echte dag verlof, weet niet zo goed wat ik moet doen. Erg he! Heb t babybedje al opgemaakt (al komt ze in de wieg te liggen de eerste weken, maar dit kijkt gewoon leuker). Heb al gestofzuigd, de wasmachine en vaatwasser staan aan... En nu weet ik het even niet meer. Ik wil nog 1 'rommel/office kamer' helemaal opruimen, maar dat vereist sjouwen e.d. Is misschien niet verstandig om te doen. Kijken hoelang ik die drang kan negeren. Zit nu lekker op de bank met m'n breiwerkje. Tis mij te warm buiten.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verlos. Had wel verwacht dat ze een plan hadden opgesteld samen met het ziekenhuis (vanwege baby's verwijde nierbekken). Maar het ziekenhuis is traag, verloskundige had nog geen enkel bericht ontvangen van ze. Dus nu mag ik ipv over 2 weken gewoon as. maandag weer naar de verlos en als het goed is hebben ze dan iets van afspraken of een plan gemaakt?
As donderdag trouwens 37 weken...LLM... Gaat hard!
pi_114600780
@SupremeEvil: dat is dus ook zo iets waar ik zelf "bang" voor ben. Ik ben niet zo goed in niks doen hihi..
Naja gelukkig hou ik heel erg van lezen, dus ik hoop dat ik daar nog zin in heb tijdens mijn verlof!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114600830
@mignonne Ah oke, dank je!
Stond bij mn beladvies van 3 weken geleden ofzo. Ivm het bbbi gebeuren, dus vroeg me.af waar het voor stond
pi_114600847
Ik lees alles even mee en blijf me erover verbazen dat mensen zo ongelooflijk lomp en hard uit de bocht kunnen komen zeg .. Jeetje, geen enkel gevoel voor empathie sommige mensen :o

Als mensen van mij vinden dat ik lomp ben dan moeten ze dat gewoon zeggen :@ ... Maar van sommige mensen vraag je je echt af of ze het er gewoon met opzet uit flappen. Brrr..

SE geniet van je eerste echte dagje verlof :)
pi_114600959
Ik loop gewoon straks weer een rondje door het huis, zie ik vast nog wel een hoekje wat imo opgeruimd dient te worden. Verder heb ik een hoop boeken op de ipad staan en (8> heeft een heleboel tvseries voor me klaargezet.

Mijn baby ligt overigens al weeeeeeken vibi, en lag gisteren nog lager. Zou het dan nog lang gaan duren? ... Ik ben gewoon zo benieuwd naar ons meisje O+. Ben dr ook wel klaar voor, zelfs de geboortekaartjes enveloppen heb ik al geschreven.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:12:12 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114601646
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
@mignonne Ah oke, dank je!
Stond bij mn beladvies van 3 weken geleden ofzo. Ivm het bbbi gebeuren, dus vroeg me.af waar het voor stond
Dat je moet gaan liggen als je vliezen breken?

Zo in de supermarkt. Great.

Wat gebeurd er eigenlijk als je dat niet doet? Ik bedoel, wat kan er gebeuren?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:12:29 #207
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114601655
En we zijn weer een nieuwe bh maat rijker, 70F :') waar gaat dit heen!

En dacht op de markt even een watermeloen mee te nemen voor de mini me's, me helemaal kapot lopen zeulen echt niet normaal :+ Wat zijn die krengen zwaar!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:14:18 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114601720
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Logician78 het volgende:
Ik moet ook, maar ik merk dat het nu pas echt begint te groeien, dus ik prop ze gewoon nog even terug. Ik heb nog een maat groter liggen 75 DD... Ik vind het zo zonde om nu nieuw spul te gaan halen. En ik vind het zo zonde dat ik mn nieuwe lingerie gewoon 2 jaar in de kast moet houden.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:15:06 #209
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114601751
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Logician78 het volgende:

En dacht op de markt even een watermeloen mee te nemen voor de mini me's, me helemaal kapot lopen zeulen echt niet normaal :+ Wat zijn die krengen zwaar!
Watermeloen!!! Gat in zn kont maken en een fles wodka op zn kop erin, nachtje laten staan... Nomnomnom... Oh wacht...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:15:30 #210
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114601767
Ik had geen keus meer, had als het ware 2 paar tieten en de striemen aan het eind van de dag ouch. :N
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:15:57 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114601782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Watermeloen!!! Gat in zn kont maken en een fles wodka op zn kop erin, nachtje laten staan... Nomnomnom... Oh wacht...
:D Leuk om eens te proberen over 7mnd :P
pi_114601835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat je moet gaan liggen als je vliezen breken?

Zo in de supermarkt. Great.

Wat gebeurd er eigenlijk als je dat niet doet? Ik bedoel, wat kan er gebeuren?
Ja das t advies idd :D
Volgens.mij kan,de navelstreng uitzakken als je t niet doet.
Gelukkig zonder gebroken vliezen t dorp doorgekomen :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:20:38 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114601928
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja das t advies idd :D
Volgens.mij kan,de navelstreng uitzakken als je t niet doet.
Gelukkig zonder gebroken vliezen t dorp doorgekomen :+
Oh, kans dat je over de navelstreng struikelt?
:D
pi_114601951
Ja psies :P
Loopt zo lastig :D
pi_114602067
navelstreng kan uitzakken idd. Als die klem komt te zitten knel je de bloedtoevoer (en dus de zuurstoftoevoer) naar je kind af; met alle gevolgen van dien.

Daarnaast kunnen vingertjes/handjes/armpjes uitzakken. Met alle gevolgen van dien voor je eigen onderwereld. :Y)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:27:42 #216
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114602183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef mignonne het volgende:
navelstreng kan uitzakken idd. Als die klem komt te zitten knel je de bloedtoevoer (en dus de zuurstoftoevoer) naar je kind af; met alle gevolgen van dien.

Daarnaast kunnen vingertjes/handjes/armpjes uitzakken. Met alle gevolgen van dien voor je eigen onderwereld. :Y)
Oh ik heb toch ruimte zat daar, die komt echt niet klem te zitten.. :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:33:58 #217
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114602394
Klinkt euh naar :X
pi_114602586
ik zie mezelf al wijdbeens de supermarkt uitlopen, al druppend.
pi_114602934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef mignonne het volgende:

Mental image van zwaaiend handje wat uitbreekt, terwijl de rest nog binnen zit en dan de supermarkt door :+
pi_114603115
"Nee, ik red het wel tot thuis, hoor!"
pi_114603920
Oww boy krijg er gelijk een beeld bij :D
pi_114604317
Hopen dat je dan een spannende broek aan hebt die de boel nog een beetje dicht houdt :+.
't Is toch echt te warm om iets te doen, pfff!
Kreeg van m'n verloofde 'n klusjeslijst (omgekeerde wereld), maar kan me er zo moeilijk aanzetten.
Puffen van 't minste dat ik doe! /lui
pi_114604458
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:34 schreef OooLizaooO het volgende:
Hopen dat je dan een spannende broek aan hebt die de boel nog een beetje dicht houdt :+.
't Is toch echt te warm om iets te doen, pfff!
Kreeg van m'n verloofde 'n klusjeslijst (omgekeerde wereld), maar kan me er zo moeilijk aanzetten.
Puffen van 't minste dat ik doe! /lui
t is ook heul geen klusjesweer!
[btfl]* portfolio
pi_114604689
Toch maar even de tuintafels beitsen. 2de laag, dus 't zware werk is al gedaan én ze staan in de schaduw :s)
pi_114605120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ben je al zover, Cantare! :o Post eens wat foto's, van je buik, de wieg, etc. O+
Ja, echt al zo ver. ;) Zal vanavond wat fotootjes posten.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:39:37 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114606275
*O* Voor alle mijlpalen!
En ik doe ook even mee, 27 weken vandaag! :o :D Waar blijft de tijd?! Jeez, bijna 3e trimester, echt serieus! :o Zooo snel allemaal.

Fiedertje 9 weken :D O+

Sterkte voor de LLM'ers met dit weer :*
Ik zit ook heerlijk binnen in mn koele huisje, net in mn donkere auto gestapt voor het ritje terug naar huis, alleen arko, ventilatie vol aan en nog kon ik het stuur/de pook niet beetpakken zowat de eerste paar minuten :X

Skoap wat vervelend zeg -O- :* Hoop dat het snel in orde komt!

Net lekker een ijsje op en heel wat water. Straks gaan we nog even op pad maar echt heul rustig aan, heb na 1 dag werken alweer enorme last van mn banden -O- Normaal met deze termijn las ik, maar niet onvervelend -O-
Ik heb het weekend echt totaal geen last gehad dus het komt echt door het vele lopen/staan wat ik op mn werk doe. Deze week maar eens aankijken hoe dat gaat.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:52:40 #227
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114606700
bah kreeg net na mijn laatste post ineens enorm veel pijn (steken in mijn vagina, alsof iemand tegen mijn baarmoedermond zat te schoppen met legerkistjes aan) en mijn dokter is er weer eens niet tot 13aug. vk gebeld en adviseerde 2 paracetamol en liggen. Net een uurtje geslapen en voel mij wel iets beter, misschien maar niet weer 20min met een hele watermeloen lopen :') Morgen vervangende huisarts maar eens bellen en urine laten testen etc.
pi_114606772
Logi, ik weet niet wat jij precies gedaan hebt met die watermeloen... maar doe maar rustig aan dan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:56:41 #229
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114606831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Logi, ik weet niet wat jij precies gedaan hebt met die watermeloen... maar doe maar rustig aan dan.
Volgens mijn zoon was dat ding wel 20 kg :') hij was echt boos als ik het weer zou doen zou ik straf krijgen :+
pi_114606888
Je moet hem ook opeten hè. O-)
pi_114606895
Of sap van maken!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:58:50 #232
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114606899
Vk begon ook al over verzakkingen ed dat ik daar meer kans op had na 3 kinderen gezien mijn leeftijd en dat ik dit morgen dus ook moest laten checken, toch fijn zo'n telefoon gesprek :') ben niet gerust gesteld :(
pi_114606943
Oh, dat zou niet zo mooi zijn :X
Nou fingers crossed dat het gewoon van de inspanning was.
pi_114607036
Haha Logi verzakkingen had mijn vlos het laatste keer ook over. Kreeg ook helemaal zo'n beeld dat als ik Matthias zou tillen mijn blaas eruit zou vallen ofzo.
pi_114607117
Oei Logi, doe maar lekker rustig aan dan :) En wat een lieve zoon O+

Hele berg gepoetst vandaag. Wel verspreid en regelmatig pauze genomen. Energieniveau is niet ideaal namelijk :+ Nu ben ik klaar en ga ik even rustig tv kijken :) Beeb is het ermee eens, geloof ik :s)
pi_114607306
Poesten, dat je daar met dit weer zin in hebt. Gelukkig hebben we gisteravond al veel gedaan dus hoefde ik eigenlijk niks te doen. Alleen zwembad opzetten!!
pi_114607411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Poesten, dat je daar met dit weer zin in hebt. Gelukkig hebben we gisteravond al veel gedaan dus hoefde ik eigenlijk niks te doen. Alleen zwembad opzetten!!
Ik kan het poetsen niet laten de laatste weken :+ En vandaag had ik helemaal niks op de planning staan, dus kon eindelijk eens lekker schrobben, dweilen en het hele huis aan de kant doen :+

Hormonen :')
pi_114607444
Gelukkig hebben die hormonen het bij mij nooit gedaan :+
pi_114607455
Graag wat van die hormonen deze kant uit!
pi_114607496
Ja Coco, als je eigen huis nou aan kant is, ik heb ook nog een huis eventueel.
pi_114607518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Gelukkig hebben die hormonen het bij mij nooit gedaan :+
Ach, ergens ben ik er wel blij om. We waren -zacht uitgedrukt- niet bepaald 'goed' in het huishouden en poetsen enzo :+ Dus voor het eerst sinds jaren is ons huis mooi opgeruimd en schoon! Nu hoeft het van mij niet zo extreem & obsessief als het nu is, maar hopelijk blijft het een beetje plakken na de geboorte :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef OooLizaooO het volgende:
Graag wat van die hormonen deze kant uit!
Ik heb plenty! Dus van mij mag je er wat hebben hoor :D
pi_114607530
Logi, voortaan naar je zoon luisteren hoor. Ik hoop dat het inderdaad de inspanning is alleen. Sterkte
pi_114607535
Met speed delivery?
pi_114607544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Ja Coco, als je eigen huis nou aan kant is, ik heb ook nog een huis eventueel.
Helaas, het is een ongoing process. Ik ben nooit klaar en nooit helemaal tevreden :')
pi_114607547
Ok, ik ben net gezwicht en heb mijn schoenen uitgedaan. Hopen dat ze nog aan gaan straks.
pi_114607574
Lang leve de teenslippers O-)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:20:19 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114607605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:19 schreef OooLizaooO het volgende:
crocs.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:21:52 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_114607653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 16:19 schreef OooLizaooO het volgende:
ik had heerlijke sandalen van ecco en bij Maud walkies. Maar beide passen nu niet meer omdat ze tijdens de zwangerschappen zijn uitgerekt. Maar ze zaten heerlijk. Ohh en nog een klein tipje als het echt te veel wordt met de warmte: koelelementen bij de enkels doen wonderen voor afkoeling maar ook qua vocht.

(met deze post werk ik mee aan het volmaken van het topic, zodat er een mooie bevaling mag volgen in het nieuwe!)
pi_114607754
Ik heb Mango hakjes aan, die knellen zo lekker.
pi_114608337
Ik heb net een klein uurtje buiten geslapen,haha.
Lekker man :D
Beetje.jammer dat,k al,7 weken thuiszit en t voor t eerst echt mogelijk is *lol*
Zo hou ik t nog wel even vol :D

Moet even bedenken,wat we gaan eten. Want we zouden iets met bruine bonen gaan etwn maar daar vind k t echt geen weer voor.
Das.wel t nadeel van mijn peuter, hij eet geen komkommer ed. Normaal zou k nu sla eten, mja kind moet ook gevoed.worden.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:55:48 #251
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114608532
Nu heb ik trek in chili! :'(
pi_114608551
of enchiladas Son?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:26:38 #253
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114609332
hmmmm stampot bruine bonen met spekjes!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:30:12 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114609424
Eet tip voor warme dagen (dit is ook erg lekker bij de bbq ipv losse salade ;) )

Pasta
Bak aardappelsalade
Komkommer
6 tros tomaten
Zakje geraspte kaas
Verse stokbrood

Kook de pasta, terwijl deze kookt snij je de tomaten en komkomer in partjes. Snij het stokbrood

Als de pasta gekookt is afgieten en als eerste de kaas er door roeren, daarna de hele bak aardappel salade en komkommer en tomaat (beetje peper en knoflookpoeder evt.) stokbrood er bij op tafel en klaar!
pi_114609467
Enf mijlpaal *O*
En Fieder alweer 9 weken las ik? *O*

Hier heul geen zin om te koken dus hebben we net even kant en klare maaltijd gekocht. Veul te warm om te koken of om ook maar wat te doen! Hoorde dat het van het weekend af zou koelen, dus dan komt dat wel weer.

Bandenpijn Enf .. Ja, ik voel ze wel. Pijn kan ik het niet echt noemen, maar wel een 'zeurend' gevoel als ik te lang door ga. En jij staat ook nog eens de hele dag! Logisch natuurlijk, kindje wordt alleen maar zwaarder en zwaarder. Volgens die app op mijn phone is ie al ruim 30 centimeter? :o .. En nog net geen kilo. Mensenlief, daar komt dus nog minstens 2 kilo bij + de rest wat ik nog even niet wil weten :+

Liza bikkel die je der bent :D .. Doe eens rustig met dit weer joh! :+
pi_114609561
Pff .. Bij ons in de vriendengroep is het normaal dat we de zwangere, wanneer ze ergens 7 maanden is ofzo, mee 'ontvoeren' naar een lekker welnessresort (zoals de Thermen enzo).

Dus dat staat bij mij ook op de planning halverwege augustus.

Dus ik net kijken of ik nog een bikini aan kan :') .. Nou ja, onderkant lukt wel. Maar mijn Lolo Ferraries krijgen we dus never nooit meer in dat bovenstukje he :')

Kan ik speciaal voor 1 keer 'zwemmen' een badpak of bikini gaan kopen.

Nou ja, onder het mom van: ge weet nooit wat de toekomst brengt .. :+ :') .. Binnenkort toch maar even shoppen dervoor, nu is het seizoen er nog voor.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:14:33 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114610611
Er is wel veel opruiming nu Twinkle. Wij gaan in november een weekendje naar Centerparcs en daar moet natuurlijk ok gezwommen worden. Heb nu maar een normaal badpak gekocht dat redelijk groot viel en met extra ruimte rond de buik (met plooitjes en zo). Hopelijk past dat rond die tijd nog....

Heb ook geen zin om te koken maar het worden toch echt gekookte aardappels met broccoli. Lekker spannend weer. Recept klinkt lekker Logi!
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 18:15:22 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_114610635
Mag ik in de OP? Onlogisch, papa ETA 4 november 8-)

Oh, en het wordt een jongetje :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_114610998
Je staat erbij onlogisch!

We hebben uiteindelijk pizza en rauwkost gegeten. Lekker makkelijk :D

Klinkt lekker dat recept logi!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:30:51 #260
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114611075
Serieus een aanrader nog geen 5min werk! :)
pi_114611944
Op marktplaats staan ook regelmatig positiebadpakken voor bijna niks.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:22:05 #262
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114612841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:55 schreef WupWup het volgende:
Op marktplaats staan ook regelmatig positiebadpakken voor bijna niks.
Helaas niet met maat 36 en cup F :')

Maar goede tip idd ^O^
pi_114612871
Ik heb nog wel een paars positiebadpak voor de liefhebber, van Prenatal maat S. Heb hem zelf 1x gedragen. Badpakken zijn niks voor mij :p
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:27:53 #264
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114613034
Twink: Ja, ik 'voelde' ze eerst ook idd, maar nu wordt het echt wel ietwat pijnlijk, vooral bij opstaan enzo :X Magoed. Gewoon rustig bewegen en geen spannende dingen doen enzo :+
Ik had ook echt totaal geen zin om te koken :o we zijn naar de subway gegaan :9 en net nog een bak fruit op (kiwi's, aardbeien en appel) :D Heerlijk!
Ja precies, groot toch al?! Echt bizar! Whaha ja idd _O-

Ga je niet in je nakie de sauna in :o :P

That reminds me, ik moet idd ook nog naar de sauna voordat het te laat is 8-)

Ik heb laatst nog een bikini gekocht bij de hema, enigzins op de groei (maar natuurlijk ook niet té), die zit nog wel denk ik. Maar ik ga denk alleen nog een keer naar de sauna, dus geen bikini nodig.. en ik ga echt niet naar zee of naar een plas ofzo denk ik :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114613343
Mn mond valt open van verbazing over de opmerkingen! Al krijg ik ze (naar verwachting) ook wel om Mn kop

verder jompels voor de mijlpalen en goede echo's!

Succes voor de llm'ers

Morgen alweer 15wk en deweegschaal nog op -5
vanmiddag lekker met mini in het zwembad(je) gelegen dat was echt lekker (en leuk!)
pi_114615553
Nee enf ben geen saunamens. gewoon lekker bubbelen in de verschillende baden ;-)

Ja dat snelle opstaan zit er echt niet meer in hoor! Lukt mij ook niet meer.
s Morgens in bed rolt deze potviszich eerst op haar zij. En dan rustig omhoog. :-+

Van de bank idem dito.. stelletje ouwewijven bij mekaar zijn we haha.
pi_114616521
Serieus nu al twinkle :o
Ik heb t sinds een week of 2 dat k in bed eerst.op mn zij draai en dan pas ga zitten enzo.
Maar dat heeft vooral te maken,met de hoogte van het bed.
Verder gaat alles.nog redelijk soepel gelukkig
pi_114617192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Serieus nu al twinkle :o
Ik heb t sinds een week of 2 dat k in bed eerst.op mn zij draai en dan pas ga zitten enzo.
Heb net geleerd bij zwangergym dat het beter is om je als een walvis te gedragen...:') dus op zij rollen en dan rechtop, omdat anders (als je vanuit liggen op je rug rechtop gaat zitten) een stukje tussen je buikspieren kan scheuren, gaat wel over maar kan pijnlijk gevoel geven onder middenrif. Heb ik dus nu beetje last van... ;(
pi_114617512
Ja.maar dat doe.k sowieso nooit, maar nu bewuster op mn zij draaien. Omdat k dan makkelijker mn bed uit kom :+
pi_114617566
Ik moet als ik lig ook opzij en dan rechtop, gewoon op buikspieren overeind zit er echt al even niet meer in.

Mijn mini is een stuk rustiger met deze warmte heb ik het idee. Zou dat kunnen kloppen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:26:47 #272
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114617696
Mijn middelste zoon vond net de kat van de buren in zijn bed :{
pi_114617741
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Logician78 het volgende:
:D _O- (ik heb vroeger wel eens het kitten van de buren op mijn zolder gevonden)
pi_114618660
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Logician78 het volgende:
Ach gos O+
pi_114618855
Klinkt lekker logician! Ben gek op pasta en aardappelsalade,maar nooit aan gedacht om het samen te voegen.

Ik wa bij de gyn vandaag en ik had 2 cm ontsluiting en ze heeft me gestript.
Vond het niet zo pijnlijk als ik gedacht had,alleen erna beetje een beurs gevoel.
Bij de baby konden ze alleen het buikje meten,maar die schatting kwam op 39 w4, dus dat scheelt maar 1 dagje: D
pi_114619019
Troeta, wie weet jij al snel de volgende! Succes, hopen dat het wat doet!
[btfl]* portfolio
pi_114619235
Troeta, is er een speciale reden dat je al voor de 40 weken wordt gestript? Of was dat gewoon op jouw verzoek?
Hoop dat het wat doet voor je!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:03:40 #278
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114619387
Spannend Troeta!

En normaal ben ik gek op katten alleen deze zijn niet zo heel fris qua verzorging.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:04:38 #279
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114619452
Bah ik heb zin in een Hot brownie met softijs van de BK :9~
pi_114619458
Spannend Troeta. En ik vroeg.me.idd t zelfde als danic af!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:17:38 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114620131
Hey Sonnetje, was het de bedoeling dat jij in dit topic ging bevallen of had je #1000 in gedachten? oO<
pi_114620261
Ik wilde.dot.topic.:P
Maar.dat,gaat m niet meer worden :D
Dus dan maar 1000 toch :+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:20:16 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114620277
Ook best memorabel ja ^O^
pi_114620370
Ik zou eerst ingeleid worden met 38 weken omdat de baby zo klein was,onder de p10, dat is hun of het beleid dn,omdat het voor de baby dan beter buiten de buik is.
Maar in die week was ze net boven die p10 grens, dus hoefde het niet meer, maar ze blijven voorzichtig.
Ook heb ik heel veel voorweeen, maar dat had er geloof ik niks mee te maken. Ze zei al dat ze ging strippen voor ik dat vertelde.
Ik heb weer een afspraak voor maandag staan, als ze er dan niet is gaan ze inleiden,maar dan ben ik alweer 40 w 4
pi_114620696
ah oké, duidelijk verhaal.
Snap dat ze toch voorzichtig blijven. Hoe vaak ze er wel niet naast zitten met die schattingen :{
pi_114624246
Son voel je al wat? :+
pi_114627869
Een baby in mn buik :+

pi_114632257
Whehehehe Son :D

Inmiddels nog steeds? O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114632358
hehe :D
sonnemeiske, we zijn zo benieuwd naar je O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 07:29:38 #290
265732 Keshet
pi_114632512
Ik durf eigenlijk niet te posten hier omdat Sons topic over een paar posts dicht gaat. :@

Ik hoop dat 't begint Son. :*
pi_114632586
Ah 1000 is ook mooi om in te bevallen. Vergeet niemand meer. Zij die in nummer 1000 beviel O+
pi_114632987
Nog steeds niks hoor :D
Om 12 uur weer naar de vk. Even kijken/bespreken wat we gaan doen hehe.
Ach ja met dit weer vermaak k me ook nog.wel even :P
Ik ben opgehouden me druk te maken over t feit dat,ze er nog niet is :+
Moet zeggen is ook best prettig *lol*
pi_114633007
Ze komt vanzelf wel keer. Is er nog geen 1 blijven zitten :+
pi_114633022
Goedemorgen allemaal!

Nog geen verse baby's dus... nou dan vertrek ik ff voor een 5 minute check-up bij de VK!
38+5 vandaag!

Wie weet ligt Troeta nu te puffen...
[btfl]* portfolio
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:29:23 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114633070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog steeds niks hoor :D
Om 12 uur weer naar de vk. Even kijken/bespreken wat we gaan doen hehe.
Ach ja met dit weer vermaak k me ook nog.wel even :P
Ik ben opgehouden me druk te maken over t feit dat,ze er nog niet is :+
Moet zeggen is ook best prettig *lol*
Ga je porren?
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:30:04 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114633079
Oh en 15 weken!!!

Het gaat ook eindelijk een stuk beter... J en ik zeiden gister nog tegen elkaar, gaat eindelijk weer een beetje goed nu he?
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:30:51 #297
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114633089
Het blijft spannend hier! Hier ook een baby die het nog prima naar haar zin heeft in de buik. Son en Bunny succes straks!
pi_114633136
here we go again....

(verkeerde login)
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_114633143
Son, bikkel O+
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:35:03 #300
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114633150
Nog geen verse babies dus.... succes bij de vk.

En Ticootje, fijn dat het beter gaat :*
  woensdag 25 juli 2012 @ 08:35:15 #301
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114633153
dicht dan maar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')