Ja, het is niet zo gepland. Meer slordig mbt voorbehoedsmiddelen omdat we dachten dat het toch niet zo'n vaart zou lopenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar het Is wel sneller dan verwacht deze keer kyara? Dat zei je kloon meen ik me te herinneren?
Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).quote:Op maandag 23 juli 2012 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb die reacties dus echt van niemand gehad... Mensen vonden het eigenlijk alleen maar leuk, zeker toen bekend werd dat het weer een knulletje was. "Leuk zo lekker dicht op elkaar" was de meest gehoorde opmerking hier....
Hahahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:21 schreef Kyara het volgende:
Ik ging babyboom kijken en bedacht met dat ik dat vorig jaar keer met een zwangere buik en dat ik toen zo lekker emotioneel was. En toen bedacht ik me dat ik een traantje weggepinkt heb bij de landing van Andre Kuipers () en toen ging ik me afvragen wanneer ik ook alweer voor het laatst ongesteld was geweest
En ja, het is kort op elkaar, en het zal ongetwijfeld druk worden maar ik ben 33 dus we zouden sowieso geen jaren meer gewacht hebben met het 'proberen'. En in die zin is het wel heel fijn dat die onzekerheid ons bespaard blijft. Want ik vond het idee om snel in de overgang te raken toch best wel eng als je nog een wens voor een 2e kindje hebt. Elke keer als je het warm hebt vraag je je af of je een opvlieger hebt....
*knuffel*quote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef klumsy het volgende:
ja wil het wel proberen, maar dat valt nog vies tegen
merk dat ik best sceptisch geworden ben... vooral naar andere toe, als iemand iets positiefs zegt dan moet ik echt oppassen dat niet helemaal af te branden![]()
het is ook meer dat ik bang ben dat als ik teveel zou gaan "genieten" de klap een keer zo hard aan komt als het weer mis gaat....
wat natuurlijk nergens op slaat want als het mis gaat heb je hoe dan ook verdriet...
dus af en toe mezelf een schop onder m'n hol geven doet wonderen!
en verders M. vertellen wat me dwars zit of waar ik onzeker over ben
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:41 schreef klumsy het volgende:
ja wil het wel proberen, maar dat valt nog vies tegen
merk dat ik best sceptisch geworden ben... vooral naar andere toe, als iemand iets positiefs zegt dan moet ik echt oppassen dat niet helemaal af te branden![]()
het is ook meer dat ik bang ben dat als ik teveel zou gaan "genieten" de klap een keer zo hard aan komt als het weer mis gaat....
wat natuurlijk nergens op slaat want als het mis gaat heb je hoe dan ook verdriet...
dus af en toe mezelf een schop onder m'n hol geven doet wonderen!
en verders M. vertellen wat me dwars zit of waar ik onzeker over ben
Ik kan je alleen vertellen dat ik het geweldig vind. Ze zijn zo vanzelfsprekend voor elkaar en dat ontroert me nog dagelijks.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
ben ik nu in bezig, vermakelijk boek!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:18 schreef octopussy het volgende:
De dames schelen hier NET geen 2 jaar en ja het is best een beetje pittig af en toe, maar jemig wat een rijkdom![]()
Dat ze dan om elkaar moeten lachen enzo. Dan smelt mijn hart![]()
Overigens is het nieuwe boek van Aaf Brandt Corstius een dikke aanrader wmb: Het jaar dat ik (2x) moeder werd.
Ik herken hier heel veel in. Ik heb ook best veel negatieve reacties gehad. Voor veel van de mensen waar ik mee omga moeten kinderen je zo min mogelijk tot last zijn zodat je zoveel mogelijk het leven zoals je dat gewend bent kunt blijven leiden. Men leek maar niet te begrijpen dat het ons ontzettend leuk leek om nog een kindje te krijgen, dat we daar zelf voor hadden gekozen en dat het - inderdaad - geen ongelukje was. Wat ik vooral naar vond was de aanname dat we door onze keuze geen tijd hadden om van het kindje dat we al hadden te genieten. Alsof de komst van Lena afbreuk deed aan de kwaliteit van onze interactie met Ivan.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb ze behoorlijk veel gehad eigenlijk. Ik vond het op zich niet erg ik begrijp best dat het niet ieders keuze is en ik begrijp ook dat sommige mensen beren op de weg zagen (hoewel imho niet geheel terecht, want dat waren vooral hun eigen beren en bezwaren, niet de mijne).
Wat ik veel vervelender vond is dat sommige mensen er per definitie van uit leken te gaan dat de zwangerschap een ongelukje was. Mn schoonmoeder gelooft nog steeds niet dat het geplanned was, van de eerste ook niet, en dat is best wel eens kwetsend. Vooral omdat ik bij de eerste zwangerschap ook heel regelmatig gehoord heb "ongelukje zeker" tot zelfs een "ik had het weg laten halen hoor...". naast ook heel veel leuke reacties hoor! dat gelukkig wel, de verdeling was 50/50 zo'n beetje.
Maar goed, bottomline, of je ze nou wel of niet gaat horen die meningen van anderen. Die mensen projecteren vooral hun eigen ideeën en beelden van hoe-het-zou-moeten op jou/jullie gezin en dat is voor jullie verder totaal niet relevant. Dan doen ze het zelf lekker anders als ze dat graag willen. Dat heeft mij wel geholpen om dat te denken als iemand weer eens vond dat ik recht had op zijn/haar mening
Haar oudste en mijn oudste en haar jongste en mijn jongste zijn bovendien ongeveer even oud.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind de columns van Aaf in de Viva Mama altijd erg leuk, mede doordat haar zoon maar een paar dagen scheelt met Wolf, en haar duo wat kort op elkaar zit qua leeftijd me altijd een beetje doet denken aan Ivan en Lena
Kyara gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan je alleen vertellen dat ik het geweldig vind. Ze zijn zo vanzelfsprekend voor elkaar en dat ontroert me nog dagelijks.
En een duowagen is geen overbodige luxe.
Die heb je toch wel even hoogstpersoonlijk een kunstgebit aangemeten mag ik hopen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:41 schreef Incantrix het volgende:
Klums, je echowat is 'ie mooi, het ontroert me zeer
En och ja, die opmerkingen.. Na de geboorte van Gabriël is er zelfs iemand geweest die tegen me zei 'och ja, dan weet je tenminste dat die tweede er voor jullie niet inzit he? Kun je weer verder met je leven, één is ook leuk he?'
Ik heb haar nog steeds niet verteld dat ik zwanger ben en ookal ziet ze me vaak, ze heeft nog steeds niet naar mijn buik gevraagd![]()
Gelukkig zijn de meeste mensen al van het begin heel positief naar ons toe over deze zwangerschap
Het was mijn eerste dag terug op mijn werk na alles, dus neequote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die heb je toch wel even hoogstpersoonlijk een kunstgebit aangemeten mag ik hopen?![]()
zo nee, mag ik?...![]()
kan alsnog hoor, ik vind dit wel een geldige reden voor kunstgebit-met-terugwerkende kracht, stom mensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het was mijn eerste dag terug op mijn werk na alles, dus neehad er al moeite mee niet te gaan huilen tbh
By all means
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Sonik hoop dat het niet lang meer hoeft te duren!
Dat is wel waarquote:Op maandag 23 juli 2012 22:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan alsnog hoor, ik vind dit wel een geldige reden voor kunstgebit-met-terugwerkende kracht, stom mens
Zegt toch ook weer veel over zo'n persoon zelf lijkt me, best zielig eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel waarhet is ook gewoon een lompe hork hoor, collega's die het hoorden vertelden meteen dat ze wel vaker zulke achterlijke en kwetsende dingen zegt, maar pff..
Yupquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
En ik serieus een collega?![]()
Idd wat mignonne zegt, tijd voor een kunstgebit
Nou achterlijke dingen zeggen vind k de collega die tegen mn moeder zei: heb ik je al vertelt over mn dooie guppen (dag na de begravenis van mn omaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is wel waarhet is ook gewoon een lompe hork hoor, collega's die het hoorden vertelden meteen dat ze wel vaker zulke achterlijke en kwetsende dingen zegt, maar pff..
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:02 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Zegt toch ook weer veel over zo'n persoon zelf lijkt me, best zielig eigenlijk
Lolwhut? Ook zoiets jah, en bedanktquote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nou achterlijke dingen zeggen vind k de collega die tegen mn moeder zei: heb ik je al vertelt over mn dooie guppen (dag na de begravenis van mn oma).
Dit vind ik een stap verder...echt wat denk je danwat voor.een debiel ben je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna Son, bíjna!
verleid R. anders even, ook al staat je hoofd er waarschijnlijk niet echt naar![]()
:)
Ligt eraan hoe misselijk ik ben... Kom niet bij me jubelen als ik mn eten tot aan mn huig voel en me diep ellendig voel... Dan kan ik nogal bot reageren...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:22 schreef mignonne het volgende:
Hoe gaat dat nu Tico? Hoe voel je je nu?
Diep teleurgesteld.... Ik zou ook echt zeggen, als het weer een jongen wordt dan gaan we gewoon voor de volgende.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh over het geslacht krijgen wel ook heeel veel reacties. Dat we nu na 3 jongens vast voor een meisje gaan. En of ik niet teleurgesteld zou zijn met weer een jongen. Tuurlijk zou ik een meisje leuk vinden maar 4 jongens ook. Ik kan niet zeggen dat ik echt een voorkeur heb.
Niks? Hoop juist dat je straks heel druk bentquote:
Een verjaardag? Dé verjaardag zul je bedoelen! En ik vond je beginnende babybuikje mooi, ook al weet ik dat jij er anders over denkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:20 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk al met al vallen de negatieve reacties van mn zwangerschap mee... Mn ouders vonden het een schok en lieten dat goed merken dat ze het niet erg leuk vonden en 1 iemand had het laten weghalen of weet ik veel hoe het werd gebracht... De strekking was duidelijk.
Vrijdag kwam ik nog bekenden tegen die me heel lief feliciteerden en zaterdag was ik op een verjaardag waar er ook opeens werd gevraagd of ik ook zwanger was.. En hoe het ging enzo... Maar net hoe ik me voel hoe leuk ik over de zwangerschap reageer...
Sorry, de verjaardag!!! 34 toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Een verjaardag? Dé verjaardag zul je bedoelen! En ik vond je beginnende babybuikje mooi, ook al weet ik dat jij er anders over denkt.
Het was briljant! Ja maar ik had helemaal geteld en ik kwam op 34....quote:
Diegene is vandaag jarig !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was briljant! Ja maar ik had helemaal geteld en ik kwam op 34....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Meld! Ook al m'n bed uit maar niet omdat ik niet meer moe ben maar omdat ik niet meer kón liggen en het te warm had. Vandaag lekker niets doen in de tuin! Sorry, verder geen puf om bij te lezen/schrijven.
Mijn broer heeft dr op faceboek al met haar 34e verjaardag gefeliciteerd.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja van je stiefdochter moet je het maar hebben. Bleek gisteren dat haar moeder geholpen had met uitrekenen. Kennelijk zit er toch nog wat oud zeer![]()
(voor de anderen, mijn stiefdochter had in mijn verjaardagskaart geschreven 'gefeliciteerd met je 34e verjaardag', terwijl ik pas 29 33 werd.)
ik met dr 18e , want ze zat tegen mij te zeggen dat ze 18 werdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:45 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Mijn broer heeft dr op faceboek al met haar 34e verjaardag gefeliciteerd.
Maar oh ja, offtopic enzo. Vanavond haptonomie! Baby voelen!
15 werd ze toch?quote:
HE!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
ik met dr 18e , want ze zat tegen mij te zeggen dat ze 18 werdWilde dr al bijna mee uit gaan vragen
16quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:57 schreef Mangostine het volgende:
Onwaarschijnlijk, wat een opmerkingen![]()
Nou dames, dat lijken me uitstekende gelegenheden om zeer hormonaal op te reageren.
Ik kreeg van een collega de directe vraag of mijn zwangerschap gepland was. Vond ik wel een pittige vraag eigenlijk. Alsof je dan, als dat niet zo zou zijn, ook uitvoerig antwoord wil geven.
Maar dat past wat mij betreft in hetzelfde straatje als de eeuwige vraag, als je nog kinderloos bent: "En, wordt het nog geen tijd?"![]()
En Sorbo, gefeliciteerd nog hè.Je bent echt nog een lekker wijf voor jouw leeftijd.
Ja, dat weet ik alquote:Op maandag 23 juli 2012 23:39 schreef mignonne het volgende:
jemig Free
weet jij al wat je krijgt trouwens? *nieuwsgierig*
jaaaa je krijgt een babymaar jeweetwel
Als je straks na de bevalling ineens verdwenen bent, ben je gevlucht met kind en al?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
voor mijn leeftijd...
![]()
En over die opmerkingen, mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Hier geloven ze niet dat ik geen tweede wil. En ook niet dat ik dit kind niet stiekem toch wil houden.
Uiteraard. En ik krijg er stiekem toch 30.000 euro voor natuurlijk, dus dat kan makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je straks na de bevalling ineens verdwenen bent, ben je gevlucht met kind en al?
Je ontvoerd het naar het buitenland toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
voor mijn leeftijd...
![]()
En over die opmerkingen, mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Hier geloven ze niet dat ik geen tweede wil. En ook niet dat ik dit kind niet stiekem toch wil houden.
Bub verraadde me gewoon!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Son, gewoon even een dikkevoor jou en je laatste loodjes!
Kyara, toch jij!! Stiekemerd!Van harte gefeliciteerd meis!
Klumsy, wat een mooie echo en wat fijn! Weer een stapje verder dichterbij.
En jezus, het is echt niet te geloven hoeveel lef mensen soms hebben om ongevraagd hun oordeel te geven over dit soort gevoelige onderwerpen. Die collega van jou slaat alles zeg Inca, ik sluit me helemaal bij Mignonne aan, ze had haar tanden drie straten verderop terug moeten vinden.
En Tico, eens met Ester (ze is immers al bijna 34) dat hele kleine bolletje in je uberslanke buik is prachtig! Maar kan me goed voorstellen dat je van dat kotsmisselijk zijn niet in een jubelstemming verkeert.
Ze hoeft de provinciegrens maar over en ze is in het buitenland!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ontvoerd het naar het buitenland toch?
Oja, dat doe je natuurlijk voor het geld, was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik krijg er stiekem toch 30.000 euro voor natuurlijk, dus dat kan makkelijk.
Ja leveren babies nog zoveel op? Dat gaat niet mee met de crisistijd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Uiteraard. En ik krijg er stiekem toch 30.000 euro voor natuurlijk, dus dat kan makkelijk.
ebay valt minder op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja leveren babies nog zoveel op? Dat gaat niet mee met de crisistijd?
hmzzz.... Tempting.. Jeugdzorg vindt het vast niet leuk als ik gewoon op marktplaats zet he?
Nog een week of 12 om je definitieve plan te smeden!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
Dat kan al snel als je in Friesland woont.
Tegen de regels van marktplaatsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja leveren babies nog zoveel op? Dat gaat niet mee met de crisistijd?
hmzzz.... Tempting.. Jeugdzorg vindt het vast niet leuk als ik gewoon op marktplaats zet he?
Ja! Want! 28 weken!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nog een week of 12 om je definitieve plan te smeden!
wtf... Slow it down!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja! Want! 28 weken!![]()
![]()
(wtf? 28 weken?!)
als zij moet bevallen ben jij ook bijna 28 wekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja! Want! 28 weken!![]()
![]()
(wtf? 28 weken?!)
Niks 'bijna'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
als zij moet bevallen ben jij ook bijna 28 weken
24 wekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef freecell het volgende:
Oeh As, op naar het tweede trimester!
Mijlpalendag, ik doe mee, 24 weken, levensvatbaar
Die is wel heel grofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Sopho het volgende:
Hier alleen een lompe vader, maar dat ben ik wel gewend. Hij vist nu als een bezetene naar de naam. Gisteren meldde hij dat hij zomaar dood kan gaan en dan weet hij de naam niet. Ach, je kan hoog of laag springen, niemand weet de naam totdat wij het zeggen![]()
Au!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef Sopho het volgende:
Hier alleen een lompe vader, maar dat ben ik wel gewend. Hij vist nu als een bezetene naar de naam. Gisteren meldde hij dat hij zomaar dood kan gaan en dan weet hij de naam niet. Ach, je kan hoog of laag springen, niemand weet de naam totdat wij het zeggen![]()
wat een mooie mijlpaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef freecell het volgende:
Oeh As, op naar het tweede trimester!
Mijlpalendag, ik doe mee, 24 weken, levensvatbaar
Whoa! Jij hebt toch net pas streepies geplast? Damn vrouw, wat ga je snel!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:32 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Ik vind het zelf eigenlijk ook wel gek staan, alweer 36 weken!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:05 schreef freecell het volgende:
KeshetDie is wel heel lomp ook
Hier bij de eerste zwangerschap: ' ow, je bent zwanger? Nou,hopen dat het snel over is!'
Toen schoot ik hardop in de lach.
Maar het erger is dat ik iemand ken die het er wel om heeft gedaan bij de derde. Mens is ook niet helemaal goed maar das weer een ander verhaal!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef Keshet het volgende:
In de categorie kutopmerkingen heb ik er ook nog 1. 'Je hoopt zeker wel dat deze ook weer zo klein is? Dat bevalt wel lekker makkelijk zeker?' Ik was even sprakeloos en dat gebeurt me niet zo snel.
Vers van de pers; gisteravond door 1 van m'n buurvrouwen.![]()
Wow!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd Liza! Ik vroeg me al af waar je was; wij lopen zo lekker gelijk!
In de categorie kutopmerkingen heb ik er ook nog 1. 'Je hoopt zeker wel dat deze ook weer zo klein is? Dat bevalt wel lekker makkelijk zeker?' Ik was even sprakeloos en dat gebeurt me niet zo snel.
Free, voor je mijlpaal!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik bedoelde ook meer dat diegene al 2 keer een kindje had gekregen met 26 weken. En bij de derde wilde ze niet luisteren naar de gyn die haar rust oplegde want als deze kwam met 26 weken was mooi makkelijk en bij de andere 2 toch ook goed gegaan? Dus toen ze met 27 weken weeen kreeg wilde ze niet opgenomen worden en 2 dagen later is ze bevallen.
Was meer dat sommige opmerkingen bij sommige mensen heel goed kloppen. Niet bij jou uiteraard maar je hebt ze
of het is de vraag waar je die afscheiding precies had zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kreeg zojuist brief van het ziekenhuis: "In de onlangs bij u gemaakte kweek van vaginale afscheiding is door het laboratorium een infectie geconstateerd, blabla bijgevoegd recept, blabla".
Say wut? Enige wat de gyn heeft gedaan is bloeddruk opmeten, hartje luisteren en in mijn buik pokenEn daarna is er bloed afgenomen om te checken op zwangerschapssuiker. Dus dan moet er wel een of andere heel sneaky bastard rondlopen in het ziekenhuis daar
Mgoed, net even gebeld. Verkeerde brief met het juiste recept. Heb blijkbaar ijzertekort, dus is voor tabletten. Zou gebeld zijn geworden als het suiker was, en aangezien ik niks gehoord heb en de uitslagen van mijn bloed bekend zijn, ga ik er vanuit dat het dus geen suiker is, maar ik gewoon een big ass belly heb![]()
Erg he!! Maar ja zoals ik al zei ze is niet helemaal goed.quote:
Bahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
of het is de vraag waar je die afscheiding precies had zitten.
Oh, jammer is dat. Zo vind ik Daan een hele leuke naam voor een meisje, maar die komt er niet door bij mijn manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind de naam nog steeds geweldig! Maar mijn wederhelft heeft er wat nachtjes over geslapen.
Jezus.... Ja, dat hoop je ècht nog eens mee te maken.....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:57 schreef Keshet het volgende:
Gewoon niet in de volle zon gaan bakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:35 schreef Kwisted het volgende:
ik moest huilen toen ik dat voor het eerst hoorde, zo mooi![]()
Ik ben bang voor een zwangerschapsmasker met dit weer. 2 mensen in mijn directe omgeving hebben dat namelijk, and it's not a pretty sight..
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had ook een collega die vroeg of het een ongelukje was, ze waren op mijn werk echt op de hoogte van de IUI's
Ja was een ongelukje dat we naar het ziekenhuis gingen en daar werden met hulp een beetje ongelukkig zwangerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had ook een collega die vroeg of het een ongelukje was, ze waren op mijn werk echt op de hoogte van de IUI's
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat eigenlijk altijd een impertinente vraag, of het een ongelukje was.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:49 schreef Mangostine het volgende:
Fieder en pessie, dit vraagt natuurlijk om buikfoto's hè.
Heel begrijpelijk hoor, hopelijk mag je snel! En zelfde voor Sonnetje natuurlijk. Nog even!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik ben vandaag écht niet te genieten zeg, ik ben alleen thuis en ik zit me toch een partij te chagrijnen hier. Alles gaat ook mis, ik laat alles uit m'n handen vallen (dat gaf wel reden tot een enorme huilpartij overigens, hoe moet dat nou als ik straks m'n baby vast heb
), de laptop loopt steeds vast, het is prachtig weer maar ik vind het te warm om buiten te zitten maar dat vind ik ook weer zonde
...en ga zo door, ga zo door.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zat ben...ik wil gewoon bevallen!
Wees gerust, je kunt straks je lol nog op qua dikke buik en benauwdheid. Ik denk dat ik niet heel teleurgesteld zo zijn als mijn buik over een paar weken weer kleiner wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Fieder het volgende:
nog niet gedaan, misschien volgende week na de echo! Heb t idee dat t lucht is, het is helemaal strak en benauwd. Wordt zo'n teleurstelling als ie dan over n paar weken weer kleiner wordt haha
Snap zelf niet zo goed waarom er zo'n stigma zit op 'een ongelukje'. Ongelukje is niet per definitie hetzelfde als ongewenst, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:21 schreef Fieder het volgende:
Die opmerkingenzit hier gewoon plaatsvervangend te blozen pfff
Ik werk in t onderwijs en heb wel eens ouders die mij vertellen dat hun kind een ongelukje wasuhh too much information
Nou... Ik zeg het er gewoon maar bij...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat eigenlijk altijd een impertinente vraag, of het een ongelukje was.
bbbi = bewegelijk boven bekkeningangquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef Cantare het volgende:
bibi is een term om de indeling van het hoofd in het bekken aan te geven. Het is de afkorting van 'beweeglijk in bekkeningang'. Vorige keer had ik no bibi, dat is 'beweeglijk boven bekkeningang,', dus er zit progressie in.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb van mezelf al een heel bolle buik, dus mensen hebben misschien wel eens gedacht dat ik al lang zwanger wasMaar ik kan me er heel erg op verheugen dat het écht een zwangere buik wordt, die ik niet meer in kan trekken
Dat je moet gaan liggen als je vliezen breken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
@mignonne Ah oke, dank je!
Stond bij mn beladvies van 3 weken geleden ofzo. Ivm het bbbi gebeuren, dus vroeg me.af waar het voor stond
Ik moet ook, maar ik merk dat het nu pas echt begint te groeien, dus ik prop ze gewoon nog even terug. Ik heb nog een maat groter liggen 75 DD... Ik vind het zo zonde om nu nieuw spul te gaan halen. En ik vind het zo zonde dat ik mn nieuwe lingerie gewoon 2 jaar in de kast moet houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Logician78 het volgende:
En we zijn weer een nieuwe bh maat rijker, 70Fwaar gaat dit heen!
Watermeloen!!! Gat in zn kont maken en een fles wodka op zn kop erin, nachtje laten staan... Nomnomnom... Oh wacht...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Logician78 het volgende:
En we zijn weer een nieuwe bh maat rijker, 70Fwaar gaat dit heen!
En dacht op de markt even een watermeloen mee te nemen voor de mini me's, me helemaal kapot lopen zeulen echt niet normaalWat zijn die krengen zwaar!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Watermeloen!!! Gat in zn kont maken en een fles wodka op zn kop erin, nachtje laten staan... Nomnomnom... Oh wacht...
Ja das t advies iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat je moet gaan liggen als je vliezen breken?
Zo in de supermarkt. Great.
Wat gebeurd er eigenlijk als je dat niet doet? Ik bedoel, wat kan er gebeuren?
Oh, kans dat je over de navelstreng struikelt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja das t advies idd
Volgens.mij kan,de navelstreng uitzakken als je t niet doet.
Gelukkig zonder gebroken vliezen t dorp doorgekomen
Oh ik heb toch ruimte zat daar, die komt echt niet klem te zitten..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef mignonne het volgende:
navelstreng kan uitzakken idd. Als die klem komt te zitten knel je de bloedtoevoer (en dus de zuurstoftoevoer) naar je kind af; met alle gevolgen van dien.
Daarnaast kunnen vingertjes/handjes/armpjes uitzakken. Met alle gevolgen van dien voor je eigen onderwereld.
Mental image van zwaaiend handje wat uitbreekt, terwijl de rest nog binnen zit en dan de supermarkt doorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:24 schreef mignonne het volgende:
navelstreng kan uitzakken idd. Als die klem komt te zitten knel je de bloedtoevoer (en dus de zuurstoftoevoer) naar je kind af; met alle gevolgen van dien.
Daarnaast kunnen vingertjes/handjes/armpjes uitzakken. Met alle gevolgen van dien voor je eigen onderwereld.
t is ook heul geen klusjesweer!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:34 schreef OooLizaooO het volgende:
Hopen dat je dan een spannende broek aan hebt die de boel nog een beetje dicht houdt.
't Is toch echt te warm om iets te doen, pfff!
Kreeg van m'n verloofde 'n klusjeslijst (omgekeerde wereld), maar kan me er zo moeilijk aanzetten.
Puffen van 't minste dat ik doe! /lui
Ja, echt al zo ver.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ben je al zover, Cantare!Post eens wat foto's, van je buik, de wieg, etc.
Volgens mijn zoon was dat ding wel 20 kgquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Logi, ik weet niet wat jij precies gedaan hebt met die watermeloen... maar doe maar rustig aan dan.
Ik kan het poetsen niet laten de laatste wekenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Poesten, dat je daar met dit weer zin in hebt. Gelukkig hebben we gisteravond al veel gedaan dus hoefde ik eigenlijk niks te doen. Alleen zwembad opzetten!!
Ach, ergens ben ik er wel blij om. We waren -zacht uitgedrukt- niet bepaald 'goed' in het huishouden en poetsen enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Gelukkig hebben die hormonen het bij mij nooit gedaan
Ik heb plenty! Dus van mij mag je er wat hebben hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef OooLizaooO het volgende:
Graag wat van die hormonen deze kant uit!
Helaas, het is een ongoing process. Ik ben nooit klaar en nooit helemaal tevredenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Ja Coco, als je eigen huis nou aan kant is, ik heb ook nog een huis eventueel.
crocs.quote:
ik had heerlijke sandalen van ecco en bij Maud walkies. Maar beide passen nu niet meer omdat ze tijdens de zwangerschappen zijn uitgerekt. Maar ze zaten heerlijk. Ohh en nog een klein tipje als het echt te veel wordt met de warmte: koelelementen bij de enkels doen wonderen voor afkoeling maar ook qua vocht.quote:
Helaas niet met maat 36 en cup Fquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:55 schreef WupWup het volgende:
Op marktplaats staan ook regelmatig positiebadpakken voor bijna niks.
Heb net geleerd bij zwangergym dat het beter is om je als een walvis te gedragen...:') dus op zij rollen en dan rechtop, omdat anders (als je vanuit liggen op je rug rechtop gaat zitten) een stukje tussen je buikspieren kan scheuren, gaat wel over maar kan pijnlijk gevoel geven onder middenrif. Heb ik dus nu beetje last van...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Serieus nu al twinkle![]()
Ik heb t sinds een week of 2 dat k in bed eerst.op mn zij draai en dan pas ga zitten enzo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Logician78 het volgende:
Mijn middelste zoon vond net de kat van de buren in zijn bed
Ach gosquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:26 schreef Logician78 het volgende:
Mijn middelste zoon vond net de kat van de buren in zijn bed
Ga je porren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nog steeds niks hoor
Om 12 uur weer naar de vk. Even kijken/bespreken wat we gaan doen hehe.
Ach ja met dit weer vermaak k me ook nog.wel even![]()
Ik ben opgehouden me druk te maken over t feit dat,ze er nog niet is![]()
Moet zeggen is ook best prettig *lol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |