abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114568849
Kyara, leuk dat je ontmaskerd bent. Ik wist het overigens helemaal niet. Maar goed. Ik ben dan ook geen familie van Sherlock

Nytar, wat vervelend. Beterschap.
pi_114568895
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef freecell het volgende:
Kyara, gefeliciteerd :)

En aambeien, storende dingen :X En ijzertabletten zijn ook beroerd inderdaad.
Heeft het zin om Floradix te proberen? Is ook ijzer, maar dan zonder stoppende werking :)

Mango: aan een lage bloeddruk kan je verder niet zoveel doen. Ja, drop en zoethout eten, maar dat is helaas net iets waarvan ik echt binnen 5 minuten over mijn nek ga :P Dus gewoon voorzichtig opstaan ;)
Floradix is echt niet aan te raden bij echte bloedarmoede dus een té laag Hb, dan moet je wel gewoon aan de staalpillen.
Twinkle hoe hoog was je Hb nu? 5,1 ofzo? Wanneer wordt het weer bepaald?

oh en Twinkle, probeer www.curanol.nl werkt als een tiet en is daar online te bestellen. Ga voor de pillen + zalf dan schijn je er het snelst af te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 23-07-2012 16:41:16 ]
:)
  maandag 23 juli 2012 @ 16:37:05 #253
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114568981
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je de rekening van 2 kinderen krijgt...
jup I know, gelukkig krijgen we dan iets meer terug dan 2*308 euro. :P
  maandag 23 juli 2012 @ 16:41:01 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114569099
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:37 schreef becky27 het volgende:

[..]

jup I know, gelukkig krijgen we dan iets meer terug dan 2*308 euro. :P
Ja ietsjes...
Maar je eigen bijdrage gaat wel richting de 6 of 7 honderd als ik het zo bekijk
:(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:45:23 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114569250
Het ligt vast aan mn hormonen, maar ik word echt bloedchagerijnig van die stomme overheidsinstellingen. Belastingdienst en svb... Ja mevrouw, voordat we dat verwerkt hebben zijn we 8 weken verder, we zijn nu eenmaal afhankelijk van de systemen... En dan is het vooral leuk, als die 2 ook nog van elkaar afhankelijk zijn. Allemaal leuk en aardig dat ik dan ergens eind september een keer al mn toeslagen ga krijgen, maar hoe moeilijk kan het nu helemaal zijn om gewoon iets door te klikken in je systeem??? Nee de svb gaat nu eerst een onderzoek doen of Leyla wel echt bij me woont... En de belastingdienst moet wachten tot de svb alles goed heeft staan in hun systeem... Dit is toch heel zielig?
  maandag 23 juli 2012 @ 16:45:44 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114569260
ja ongeveer 700 geloof ik. Is vanaf juni volgend jaar, tis 10 maanden overbruggen tot Noortje naar de basisschool gaat (en eigenlijk zonde, vent is de hele zomervakantie vrij).
pi_114569283
Thanks voor de tip mignonne! As woensdag weer meten dus dan zullen we het horen.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:46:22 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114569287
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef becky27 het volgende:
ja ongeveer 700 geloof ik. Is vanaf juni volgend jaar, tis 10 maanden overbruggen tot Noortje naar de basisschool gaat (en eigenlijk zonde, vent is de hele zomervakantie vrij).
Eerder opzeggen is geen optie???

En gaat ze dan niet naar de bso?
pi_114569378
Hoe gaan ze dat onderzoeken dan Tico? Via de Gemeente ook nog? Ze staat toch gewoon op jouw adres neem ik aan?
En waarschijnlijk vraagt de Belastingdienst weer gegevens op bij de SVB, dus ja, die wachten op elkaar. Maar handig is anders idd.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:51:10 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114569441
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef Mangostine het volgende:
Hoe gaan ze dat onderzoeken dan Tico? Via de Gemeente ook nog? Ze staat toch gewoon op jouw adres neem ik aan?
En waarschijnlijk vraagt de Belastingdienst weer gegevens op bij de SVB, dus ja, die wachten op elkaar. Maar handig is anders idd.
Ja zoiets? Geen idee.. Want een inschrijving alleen blijkt niet voldoende.. Mar goed.. Ik heb nu de aanvraag voor kinderbijslag ook de deur uit.. Dat zal vast ook niet goed zijn, maar dat krijg ik dan over 8 weken wel weer in de bus... Dat ik niet het precies goede formulier heb ingevuld.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:53:49 #261
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114569542
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eerder opzeggen is geen optie???

En gaat ze dan niet naar de bso?
Nee, later beginnen, dus na vents zomervakantie (en daarin heb ik ook weer verlof) voor nummer twee zou heel fijn zijn. Maar eens kijken of en hoe we dat kunnen oplossen.
Ja ze gaat wel naar de bso maar dat zal minder kosten (ook dmv allerlei constructies die we willen gaan voeren) dan 3 dagen volledige opvang.
pi_114569863
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja zoiets? Geen idee.. Want een inschrijving alleen blijkt niet voldoende.. Mar goed.. Ik heb nu de aanvraag voor kinderbijslag ook de deur uit.. Dat zal vast ook niet goed zijn, maar dat krijg ik dan over 8 weken wel weer in de bus... Dat ik niet het precies goede formulier heb ingevuld.
Heeft dat met de scheiding te maken? Want normaal gesproken regelt de SVB dat bij een tweede toch automagisch?
pi_114569931
Jongens, ik val echt in slaap hier. Sinds een week heb ik al dat ik 's ochtends in de auto zit te vechten tegen de slaap. En nu ben ik ook zo duf als een kanarie.
Derde trimester hakt er lekker in geloof ik. :O
pi_114570035
De echo was goed O+
Zal vanavond even de echo inscannen :)
Volgens de meting zou ik nu 8 weken en 4 dagen zijn, te vroeg voor een termijnbepaling,
Dus over 2 weken weer een echo en een gesprek met de gyn die me gaat "behandelen" en dan krijg ik een datum :) zal ergens eind februari/begin maart worden O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 23 juli 2012 @ 17:09:31 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114570062
Mango: Ff lekker een dutje doen? ;)

Klumsy wat fijn! :D O+ :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114570200
Mooi klums! En spannend ook! O+
pi_114570302
Mango ga lekker dutten dan als het kan! Heeft je lijf het blijkbaar nodig.

Klumsy fijn dat je echo er goed uit zag :-)
pi_114570431
Klumsy O+ wat fijn

Hier vandaag weer goedgekeurd bij de verloskudige.
Vandaag zou er eventueel gestript kunnen worden, maar in overleg.met de verloskundige besloten dit niet te doen. Ik keek er namelijk best tegenop. Vooral ook omdat mn uitgerekende datum 3 dagen naar.voren is gezet. Bij Floris was die 2 dagen verder gezet juist. Dus ik vind het een fijner idee om de natuur nog even zelf de kans te geven. Daar heb ik een beter gevoel bij. Helemaal omdat t vorige keer gewoon soepel uit zichzelf ging. Paar dagen wachten red k ook nog wel ;)
Dus woensdag weer een afspraak en dan kijken wat we doen, wel of.niet strippen. Dan gaan we ook kijken wat t plan verder
Zijzelf gaf ook aan dat,ze me.ook liever niet stripte aangezien de baby minimaal ingedaald is. Bij strippen,is dan de kans groter dan de vliezen ook breken. Ze.ligt in t bekken, maar nog.erg los. Moest van haar ook weer gelijk gaan liggen bij gebroken vliezen.
We blijven bezig :D
Nou ja ben iig blij met de keuze.
pi_114570546
nou ja, ik zit nog 10 minuten op mijn werk, en mag dan weer een uur naar huis rijden. Alwaar ik word geacht een smakelijke maaltijd op tafel te zetten.
Maar ik lig zeker op tijd in bed vanavond.
pi_114570553
je bent een bikkel Son :* O+
en wie weet dient ze zich heel binnenkort wel vanzelf aan idd!
pi_114570636
Mijn lieftallige echtgenoot heeft Net een zwembadje voor me opgeblazen, dat is genieten zeg! Lekker met de voetjes in koud water!
pi_114570637
Blijft dus nog even spannend Son... Lijkt me een wijs besluit, het kan je kindje alleen maar ten goede komen.
Hopen dat ze nog goed gebruik maakt van de tijd om alles te finetunen, en dan komt als jullie er beide klaar voor zijn. O+
  maandag 23 juli 2012 @ 17:31:23 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114570747
Kyara wat leuk!! *O*
pi_114571739
Kyara uit de kast *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:
Jongens, ik val echt in slaap hier. Sinds een week heb ik al dat ik 's ochtends in de auto zit te vechten tegen de slaap. En nu ben ik ook zo duf als een kanarie.
Derde trimester hakt er lekker in geloof ik. :O
Dat heb ik sinds dit weekend, ik hoopte dat dat een eenmalige ervaring was -O- Maar ik lig lekker op mijn rug in bed en mijn buik bobbelt aan alle kanten O+
pi_114571880
Wat een gedoe Tico.
ik durf door al die toestanden mijn kinderen niet naar een kdv te brengen.
Ik werk flexibel en dan heb je die 140% regel en je moet elke dag 11 uur afnemen.
Ben veels te bang dat we bijna geen toeslag krijgen en dan werk ik dus voor niks en dan ben ik liever thuis bij mijn kindjes.
Of we krijgen wel toeslag en dan het jaar erop alles terug moeten betalen, dan hangen we er gewoon aan.
pi_114571930
Post stond er al een tijdje..

Wat verstandig Son!! Ik vind het idd mooi klinken, ze zit gewoon nog ff goed bij je.

En Kyara, wat grappig dat jij het bent, nogmaals gefeliciteerd!
pi_114572272
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:25 schreef mignonne het volgende:
je bent een bikkel Son :* O+
en wie weet dient ze zich heel binnenkort wel vanzelf aan idd!
O+
Lief! :*

Mango, ja precies. Ze zal met een reden er nog zitten. En vroegtijdig gaan 'rommelen' voelt.dan niet goed.
Vooral omdat t lichamelijk bij mij niet.nodig is of voor de baby ook niet
pi_114572616
Kyara, gefeliciteerd!

Wel bijzonder vorig jaar posten we nog samen in wachten op het tweede streepjes topic. Nu alsnog samen in het zwangerschap en geboorte topic :).
pi_114572772
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef Troeta het volgende:
Post stond er al een tijdje..

Wat verstandig Son!! Ik vind het idd mooi klinken, ze zit gewoon nog ff goed bij je.

En Kyara, wat grappig dat jij het bent, nogmaals gefeliciteerd!
Ik vind mezelf ook heel verstandig en volwassen :+
Gezondheid van de baby is t belangrijkste, dat ik gewoon nieuwsgierig en t.daarom zat ben vind k van ondergeschikt belang.
Moet zeggen dat er ook wel een 'last' van mn schouders is gevallen eigenlijk. Ik keek er best.tegenop om gestript te worden.
Voel me een stuk lekkerder nu :')
pi_114572869
Jij gaat donderdag :P ik dit keer 2 dagen voor je oudste, jij werpt deze dan gewoon 2 dagen voor mijn oudste :P

Kyara, van harte!!
pi_114572938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Jij gaat donderdag :P ik dit keer 2 dagen voor je oudste, jij werpt deze dan gewoon 2 dagen voor mijn oudste :P

Kyara, van harte!!
Daar moest k laatst ook aan denken _O- Zou wat zijn haha.
We zullen t gaan zien :D
  maandag 23 juli 2012 @ 18:47:06 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114572969
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Da's wel grappig, ik heb het idee dat Kyara nou de 2e keer tijdens mijn zwangerschap meepost in Z&G. Maar toen Midas geboren werd lurkte ik hier nog mee, ik testte pas 3 weken later positief.
Voor de septembermama's en eerder is het wel de 2e keer dan!
Ja, dat klopt. En MeNicole heb ik ook al eerder gezien in z&g ;)

Ook heel bijzonder en dubbel om weer gelijk met Klumsy, Inca en LeNeHe hier te zitten. Vorig jaar natuurlijk ontzettend mee mee gelefd en dat heeft ook op mij diepe indruk achtergelaten.

:* voor jullie.

En Ladyblack natuurlijk *O*
  maandag 23 juli 2012 @ 18:48:53 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114573025
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Kyara! *O*

Volgens mij zit er tussen jullie kindjes straks evenveel tijd als tussen Lena en Ivan (14 maanden)?
Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
  maandag 23 juli 2012 @ 18:49:55 #284
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114573061
Fijn dat de echo goed was Klums.

Son, :* sterkte met de laatste loodjes.
pi_114573117
Helemaal over Klumsy's mooie echo heen gelezen *O* O+
pi_114573392
Is tante soesa hier vandaag al geweest eigenlijk?
Althans k kon de 40 weken *O* zo snel,niet.vinden...maar misschien heb k er overheen gekeken?

Oh en ik moet opschieten als.k in 999 wil bevallen :P
  maandag 23 juli 2012 @ 19:06:44 #287
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_114573643
Son wat een knappe beslissing zeg! Wel goed over nagedacht als ik je zo hoor, en leuk dat je het een kans wil geven dat het zelf begint.. ik duim voor je! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_114574252
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
Dikke huid kweken voor alle opmerkingen en meeveren meeveren meeveren, over 2 jaar ben je van alle strubbelingen en sores van de eerste lastige tijd af ;) :P
  maandag 23 juli 2012 @ 19:47:26 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_114575129
Oh, die dikke huid komt nog lang van pas. Stel dat je een derde wil. Hoe vaak ik een nóg één?!? Heb moeten incasseren. :') t is niet gauw goed. Mijn zus heeft een zoontje van ruim 2. Die krijgt dan weer te horen:of ze het maar bij één houden?

Gefeliciteerd Kyara! Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_114575280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dikke huid kweken voor alle opmerkingen en meeveren meeveren meeveren, over 2 jaar ben je van alle strubbelingen en sores van de eerste lastige tijd af ;) :P
En begin je gewoon weer opnieuw met broeden toch mignonne? :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 23 juli 2012 @ 19:52:33 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114575339
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is tante soesa hier vandaag al geweest eigenlijk?
Althans k kon de 40 weken *O* zo snel,niet.vinden...maar misschien heb k er overheen gekeken?

Oh en ik moet opschieten als.k in 999 wil bevallen :P
Ik was vanochtend al even langs geweest om maffemuts te feliciteren maar verder inderdaad niet :). Son, wijze beslissing! Ik twijfel ook nog heel erg eigenlijk. Donderdag wilde ze gaan kijken of ze 'me al een handje konden gaan helpen' maar ik twijfel hier ook nog over. Ben dan pas 40+3 dus ik heb dan nog wel even om het helemaal zelf te doen :P .

Verder ben ik totaal niet bijgelezen. Druk dagje gehad en nu echt helemaal op.

Vanochtend eerst naar het ziekenhuis voor bloeddrukcontrole. Dit duurde langer dan ik had verwacht. Het meten werd in de CTG ruimte gedaan en dan gaan altijd 2 zwangeren tegelijk. De meiden (ja, heb 'r een uur gezeten :') )waarmee ik in de ruimte zat hadden echt hele heftige zwangerschappen. 1 had een veel te klein kindje dat in stuit lag, verminderd vruchtwater en een slechte doorbloeding van de navelstreng. De ander had ook een klein kindje dat ze maar 1 a 2 keer per week voelde. Er was nog meer maar dat kreeg ik niet helemaal mee. Ze moest in ieder geval elke dag een CTG tot het kindje het te slecht kreeg. Ze was pas 32 weken dus ze moest nog wel even.
Ik voelde me haast bezwaard dat ik daar met m'n dikke buik en volgroeide kindje zat voor alleen een check. Maakt veel indruk op mij! Wat een geluk heb ik dan gehad dat ondanks de vreemde start alles zo goed gegaan was. Dit werd nog benadrukt omdat er iemand bij was die haar co-schappen ging lopen op de afd. Gynaecologie en daarom veel vragen had aan ons.

Bloeddruk was overigens helemaal goed en geen eiwitten in m'n urine aangetroffen. Weer goedgekeurd dus en gewoon op naar de volgende afspraak bij de verloskundige! Geen gerommel hier namelijk. Wel veel harde buiken en een vrij rustige baby.

En ohja, 40 weken vandaag *O*. Al is mijn UD in mijn hoofd pas de 30 :?, dus ik leefde niet heel erg speciaal naar deze datum toe. De reactie van mensen is wel heel leuk als ze vragen: 'En, hoe lang moet je nog?', als je dan zegt dat vandaag je UD is kijken ze alsof ze verwachten dat je elk moment kunt gaan bevallen :')
pi_114575349
O ja mensen zullen er altijd een mening over hebben .. En deze ook ongevraagd ventileren .. Lekker schijt aan hebben tis jouw leven ;-)

Sonnetje knappe beslissing ondanks dat je misschien een tkkie nieuwsgierig bent naar je kleintje. Succes met de laatdte loodjes!
  maandag 23 juli 2012 @ 19:53:52 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_114575392
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hier zit iets meer dan anderhalf jaar tussen, enige wat ik echt heel fijn vond was dat Willem zelf de trap al opkon, dat scheelde echt heel veel. En verder is het gewoon diep ademhalen en er aan beginnen, je krijgt vanzelf wel weer wat routine...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 23 juli 2012 @ 19:58:47 #294
351479 KatyM
Hihaah!
pi_114575581
Kyara, gefeliciteerd! Ik ben net weg en jij bent er alweer! Fijne zwangerschap gewenst! :*

Son, je houdt t spannend zo, ik hoop heel hard mee op een spontane bevalling.

Maffe, gefeliciteeeerd nog!
pi_114575621
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En begin je gewoon weer opnieuw met broeden toch mignonne? :+
Ikke wel ja :P maar niet iedereen wil dat en ik kan me er best wel wat bij voorstellen dat het ook heel fijn kan zijn, twee kort op elkaar en dat het dan klaar is. Het is ontzettend intensief, maar je bent ook min of meer (jaartje vertraging) in 1 klap overal vanaf. Er zijn ook hordes mensen die dat tweede kind "pas" tussen haakjes want niet mijn persoonlijke mening ;) krijgen als het oudste kind 4 is of nog ouder. Dan heb je eerst alles gehad van de oudste en kun je daarna weer een paar jaar aan de bak voor je jongste.
Voor alles valt wat te zeggen I guess.

Maar mensen vinden overal wat vinden en het ergste, ze vinden ook dat iedereen recht heeft om dat van hen te horen :') hoe vaak ik niet gehoord heb dat het nooit goed kan gaan ( :? :? ) twee kinderen zooooo kort op elkaar (17 maanden uiteindelijk ertussen); of dat we beter langer hadden kunnen wachten met die tweede (want?? de enige reden zou mijn persoonlijke lichamelijke herstel zijn geweest maar daar hoorde ik niemand over); of dat het juist veel leuker is voor een kind als de zus wat ouder is :')
Het mooist vond ik familie van B. die vond om wel 20 keer te benadrukken hoe vreselijk snel het wel niet was en dat het té snel was allemaal. Ze bleven er maar over doorzagen ook als wij er niet bij waren op verjaardagen. Tot een nicht zei, ja. Idd man. Te snel. Kan nooit goed gaan toch? Hoe lang zat er ook alweer tussen jullie oudste en tweede? 12,5 maanden dus :') Dat relativeerde weer even voor ze, waren ze blijkbaar vergeten.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:02:29 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_114575750
Ik heb die reacties dus echt van niemand gehad... Mensen vonden het eigenlijk alleen maar leuk, zeker toen bekend werd dat het weer een knulletje was. "Leuk zo lekker dicht op elkaar" was de meest gehoorde opmerking hier....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_114575839
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef KatyM het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ik ben net weg en jij bent er alweer! Fijne zwangerschap gewenst! :*

Son, je houdt t spannend zo, ik hoop heel hard mee op een spontane bevalling.

Maffe, gefeliciteeeerd nog!
Ik hou van onverwachte wendingen :+
pi_114575915
Hier is het op verschillende gebieden nu geen optie maar ik sluit niet uit dat we als Puck vier jaar is geen zin meer hebben in inderdaad weer die tropenjaren. Hoewel je geest daar heel slim mee omgaat. Je vergeet het zo snel weer!
The way you rock'n'roll
  maandag 23 juli 2012 @ 20:08:40 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114576024
Geen idee hoe mensen gaan reageren. Ik denk qua familie wel heel positief (vooral omdat er medisch gezien ook nog wel wat 'beperkingen' waren qua zwanger worden en het dus maar de vraag was of een 2e uberhaupt nog zou lukken). Werkgever zal wel minder blij zijn maar dat kan ik hem ook niet echt kwalijk nemen.
pi_114576090
Maar het Is wel sneller dan verwacht deze keer kyara? Dat zei je kloon meen ik me te herinneren?
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')