Floradix is echt niet aan te raden bij echte bloedarmoede dus een té laag Hb, dan moet je wel gewoon aan de staalpillen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef freecell het volgende:
Kyara, gefeliciteerd
En aambeien, storende dingenEn ijzertabletten zijn ook beroerd inderdaad.
Heeft het zin om Floradix te proberen? Is ook ijzer, maar dan zonder stoppende werking
Mango: aan een lage bloeddruk kan je verder niet zoveel doen. Ja, drop en zoethout eten, maar dat is helaas net iets waarvan ik echt binnen 5 minuten over mijn nek gaDus gewoon voorzichtig opstaan
jup I know, gelukkig krijgen we dan iets meer terug dan 2*308 euro.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de rekening van 2 kinderen krijgt...
Ja ietsjes...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
jup I know, gelukkig krijgen we dan iets meer terug dan 2*308 euro.
Eerder opzeggen is geen optie???quote:Op maandag 23 juli 2012 16:45 schreef becky27 het volgende:
ja ongeveer 700 geloof ik. Is vanaf juni volgend jaar, tis 10 maanden overbruggen tot Noortje naar de basisschool gaat (en eigenlijk zonde, vent is de hele zomervakantie vrij).
Ja zoiets? Geen idee.. Want een inschrijving alleen blijkt niet voldoende.. Mar goed.. Ik heb nu de aanvraag voor kinderbijslag ook de deur uit.. Dat zal vast ook niet goed zijn, maar dat krijg ik dan over 8 weken wel weer in de bus... Dat ik niet het precies goede formulier heb ingevuld.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:49 schreef Mangostine het volgende:
Hoe gaan ze dat onderzoeken dan Tico? Via de Gemeente ook nog? Ze staat toch gewoon op jouw adres neem ik aan?
En waarschijnlijk vraagt de Belastingdienst weer gegevens op bij de SVB, dus ja, die wachten op elkaar. Maar handig is anders idd.
Nee, later beginnen, dus na vents zomervakantie (en daarin heb ik ook weer verlof) voor nummer twee zou heel fijn zijn. Maar eens kijken of en hoe we dat kunnen oplossen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerder opzeggen is geen optie???
En gaat ze dan niet naar de bso?
Heeft dat met de scheiding te maken? Want normaal gesproken regelt de SVB dat bij een tweede toch automagisch?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zoiets? Geen idee.. Want een inschrijving alleen blijkt niet voldoende.. Mar goed.. Ik heb nu de aanvraag voor kinderbijslag ook de deur uit.. Dat zal vast ook niet goed zijn, maar dat krijg ik dan over 8 weken wel weer in de bus... Dat ik niet het precies goede formulier heb ingevuld.
Dat heb ik sinds dit weekend, ik hoopte dat dat een eenmalige ervaring wasquote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef Mangostine het volgende:
Jongens, ik val echt in slaap hier. Sinds een week heb ik al dat ik 's ochtends in de auto zit te vechten tegen de slaap. En nu ben ik ook zo duf als een kanarie.
Derde trimester hakt er lekker in geloof ik.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:25 schreef mignonne het volgende:
je bent een bikkel Son![]()
![]()
en wie weet dient ze zich heel binnenkort wel vanzelf aan idd!
Ik vind mezelf ook heel verstandig en volwassenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef Troeta het volgende:
Post stond er al een tijdje..
Wat verstandig Son!! Ik vind het idd mooi klinken, ze zit gewoon nog ff goed bij je.
En Kyara, wat grappig dat jij het bent, nogmaals gefeliciteerd!
Daar moest k laatst ook aan denkenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Jij gaat donderdagik dit keer 2 dagen voor je oudste, jij werpt deze dan gewoon 2 dagen voor mijn oudste
Kyara, van harte!!
Ja, dat klopt. En MeNicole heb ik ook al eerder gezien in z&gquote:Op maandag 23 juli 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Da's wel grappig, ik heb het idee dat Kyara nou de 2e keer tijdens mijn zwangerschap meepost in Z&G. Maar toen Midas geboren werd lurkte ik hier nog mee, ik testte pas 3 weken later positief.
Voor de septembermama's en eerder is het wel de 2e keer dan!
Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Kyara!
Volgens mij zit er tussen jullie kindjes straks evenveel tijd als tussen Lena en Ivan (14 maanden)?
Dikke huid kweken voor alle opmerkingen en meeveren meeveren meeveren, over 2 jaar ben je van alle strubbelingen en sores van de eerste lastige tijd afquote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
En begin je gewoon weer opnieuw met broeden toch mignonne?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dikke huid kweken voor alle opmerkingen en meeveren meeveren meeveren, over 2 jaar ben je van alle strubbelingen en sores van de eerste lastige tijd af![]()
Ik was vanochtend al even langs geweest om maffemuts te feliciteren maar verder inderdaad nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Is tante soesa hier vandaag al geweest eigenlijk?
Althans k kon de 40 wekenzo snel,niet.vinden...maar misschien heb k er overheen gekeken?
Oh en ik moet opschieten als.k in 999 wil bevallen
Hier zit iets meer dan anderhalf jaar tussen, enige wat ik echt heel fijn vond was dat Willem zelf de trap al opkon, dat scheelde echt heel veel. En verder is het gewoon diep ademhalen en er aan beginnen, je krijgt vanzelf wel weer wat routine...quote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zo'n 14 maanden. Wist niet dat Lena en Ivan ook zo dicht op elkaar zaten. Heb je nog tips voor me?
Ikke wel jaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En begin je gewoon weer opnieuw met broeden toch mignonne?
Ik hou van onverwachte wendingenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef KatyM het volgende:
Kyara, gefeliciteerd! Ik ben net weg en jij bent er alweer! Fijne zwangerschap gewenst!
Son, je houdt t spannend zo, ik hoop heel hard mee op een spontane bevalling.
Maffe, gefeliciteeeerd nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |