Zou je niet wat tegen je aambeien halen dan? In plaats van negeren?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:35 schreef Twinkle20 het volgende:
O hehe het kwartje valt ook hier van DikkieDik = Kyara
En weet je .. ook dat geeft mij hoop dat na een bevalling mijn intieme leven niet over is, getuige Kyara![]()
Gefeliciteerd!! En uit de kast .. Niet meer dat gedoe met telkens onder een andere naam inloggen![]()
Ja wachtlijsten kennen ze hier in de buurt op het moment ook niet Coco .. Als ze die tarieven nou nog ietsje naar beneden zouden doen![]()
Oww Nytar die vervelende ijzertabletten bedoel je? Ik moet woensdag weer naar het ziekenhuis en ben er serieus bang voor .. Heb al een paar weken 'last' van aambeien in de zin van 'Ik weet dat ze er zitten maar heb er verder nog geen last van gelukkig'. Elke dag 5 ml lactulose zorgt er wel voor dat ik niet hoef te 'persen' , maar toch ... Maar ijzer is hier ook bedroevend laag, dus we moeten maar afwachten wat ie zegt woensdag. En van die *** tabletten wordt het allemaal weer mega vast .. Heb ze in het verleden weleens moeten slikken al dus ik weet wat dat met mijn lijf gaat doen.. Troep zeg ik je!
Wat zijn de tarieven bij jullie? Wij betalen straks -bruto- ¤293/maand voor wekelijks 1 dag (¤6.43/uur), en zouden in 2012 ¤138/maand kinderopvangtoeslag krijgen. Dus netto betalen we dan ¤155. Mgoed, zal volgend jaar wel wat meer kosten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja wachtlijsten kennen ze hier in de buurt op het moment ook niet Coco .. Als ze die tarieven nou nog ietsje naar beneden zouden doen![]()
6,41 dacht ik...quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat zijn de tarieven bij jullie? Wij betalen straks -bruto- ¤293/maand voor wekelijks 1 dag (¤6.43/uur), en zouden in 2012 ¤138/maand kinderopvangtoeslag krijgen. Dus netto betalen we dan ¤155. Mgoed, zal volgend jaar wel wat meer kosten.
Net even berekend, netto zou 2 dagen voor ons ¤ 309 worden. Gelukkig wil mijn moeder héél graag 1 dag in de week oppassenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef Mangostine het volgende:
wij zouden uitkomen op netto ik geloof rond de ¤ 230 voor 2 hele dagen opvang. Ik vond het nog best duur.
Zo dan! Ik hoop dat je nog redelijk wat terug krijgt van de belastingdienst?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
6,41 dacht ik...
Hier betaal ik 868,14 voor 3 dagen opvang... 136,50 uur per maand..
Ja dat wel... Zolang ik dus maar niet ga samenwonen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Net even berekend, netto zou 2 dagen voor ons ¤ 309 worden. Gelukkig wil mijn moeder héél graag 1 dag in de week oppassen
Wij zitten straks niet bij MIK, maar bij Robbedoes.
[..]
Zo dan! Ik hoop dat je nog redelijk wat terug krijgt van de belastingdienst?
Mooi hoor, in het groen!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Net even berekend, netto zou 2 dagen voor ons ¤ 309 worden. Gelukkig wil mijn moeder héél graag 1 dag in de week oppassen
Wij zitten straks niet bij MIK, maar bij Robbedoes.
Oh, dat is lastig dan... Gaan jullie er dan erg veel op achteruit?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat wel... Zolang ik dus maar niet ga samenwonen.
Teveel ja... Daarom doen we dat niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig dan... Gaan jullie er dan erg veel op achteruit?
Wacht maar tot je de rekening van 2 kinderen krijgt...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:11 schreef becky27 het volgende:
Wij betalen voor Noortje 839 euro voor 3 dagen per week (130 uur per maand) en krijgen 308 euro terug, dus eigen bijdrage van 531 euro.
Is veeeeeel te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |