quote:
Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef Sonnetje85 het volgende:Is tante soesa hier vandaag al geweest eigenlijk?
Althans k kon de 40 weken

zo snel,niet.vinden...maar misschien heb k er overheen gekeken?
Oh en ik moet opschieten als.k in 999 wil bevallen

Ik was vanochtend al even langs geweest om maffemuts te feliciteren maar verder inderdaad niet

. Son, wijze beslissing! Ik twijfel ook nog heel erg eigenlijk. Donderdag wilde ze gaan kijken of ze 'me al een handje konden gaan helpen' maar ik twijfel hier ook nog over. Ben dan pas 40+3 dus ik heb dan nog wel even om het helemaal zelf te doen

.
Verder ben ik totaal niet bijgelezen. Druk dagje gehad en nu echt helemaal op.
Vanochtend eerst naar het ziekenhuis voor bloeddrukcontrole. Dit duurde langer dan ik had verwacht. Het meten werd in de CTG ruimte gedaan en dan gaan altijd 2 zwangeren tegelijk. De meiden (ja, heb 'r een uur gezeten

)waarmee ik in de ruimte zat hadden echt hele heftige zwangerschappen. 1 had een veel te klein kindje dat in stuit lag, verminderd vruchtwater en een slechte doorbloeding van de navelstreng. De ander had ook een klein kindje dat ze maar 1 a 2 keer per week voelde. Er was nog meer maar dat kreeg ik niet helemaal mee. Ze moest in ieder geval elke dag een CTG tot het kindje het te slecht kreeg. Ze was pas 32 weken dus ze moest nog wel even.
Ik voelde me haast bezwaard dat ik daar met m'n dikke buik en volgroeide kindje zat voor alleen een check. Maakt veel indruk op mij! Wat een geluk heb ik dan gehad dat ondanks de vreemde start alles zo goed gegaan was. Dit werd nog benadrukt omdat er iemand bij was die haar co-schappen ging lopen op de afd. Gynaecologie en daarom veel vragen had aan ons.
Bloeddruk was overigens helemaal goed en geen eiwitten in m'n urine aangetroffen. Weer goedgekeurd dus en gewoon op naar de volgende afspraak bij de verloskundige! Geen gerommel hier namelijk. Wel veel harde buiken en een vrij rustige baby.
En ohja, 40 weken vandaag

. Al is mijn UD in mijn hoofd pas de 30

, dus ik leefde niet heel erg speciaal naar deze datum toe. De reactie van mensen is wel heel leuk als ze vragen: 'En, hoe lang moet je nog?', als je dan zegt dat vandaag je UD is kijken ze alsof ze verwachten dat je elk moment kunt gaan bevallen