Datquote:
bluh, het was zo ongeveer alles wat ik tegen kwam zonder typenummergedoetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef chacama het volgende:
Nee, helaas. Staat maar een handleiding op en die tent is te groot. Dankjewel voor het zoeken....
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef simmu het volgende:
weer terug binnen wegens ruzieend kinderspul "IS HET NOU KLAAR! NEE? OK NAAR BINNEN DAN> OOK GOED"
is de vakantie al om?
nog 6 weken en 5 dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?
Pfff ik ben zo toe aan weg gaan maar ondertussen zit ik dik in de stress omdat ik nog moet inpakken, wassen, schoonmaken en weet ik veel wat voor we op vakantie gaan
Mijn kleintjes zijn heel lief voor elkaar gelukkig
HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
Ik zit al tien minuten hardop te lachen![]()
en iedere keer als ik hem zie schiet ik opnieuw in een stuip![]()
[ afbeelding ]
ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook. Iedere keer opnieuwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een slechte grapquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.![]()
![]()
Of is er niet iets te snappen en is het gewoon een grappig plaatje van iemand die kwaad naar zijn eigen voet kijkt?
fixed, alstu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef Keshet het volgende:
Hebben we hier een kloon van MissJones te pakken? Mijn beste vriend heeft kanker..
Ik ben vandaag geloof ik een beetje dom. Grap?quote:
Ik moest ook even zoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geloof ik een beetje dom. Grap?
dat zou zomaar wel eens kunnen ja. ach, er zijn altijd mensen die de meest erge dingen verzinnen. was er een paar jaar terug niet een kamerlid ofzo met verzonnen kanker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef Keshet het volgende:
Hebben we hier een kloon van MissJones te pakken? Mijn beste vriend heeft kanker..
nja, je weet het nooit he. voor hetzelfde geld is het wel echt. er is trouwens nog een topic waar ik zo mijn twijfels over heb daar hoor. iets met een mevrouw die binnen een maand dient te trouwen en zegt geen kant op te kunnen. maar elke dag op fok rondhangen kan wonderlijk genoeg welquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Het erger is dat mensen eerst ook nog weer serieus reageren terwijl ik bij de openingspost al meteen twijfel!!
Oh k moest ook nog eerst het hele topic doorlezen? Dan was ik lui, niet domquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken.
Maar een opmerking over Amerikaanse stopcontacten![]()
(k snapte.de.grap ook niet eerst haha)
Idd wow. Wat een reactie en dat gezicht van haar. Ze weet niet wat der overkwam. Als die bal der geraakt hadquote:
Die had goed raak geweest ja...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Idd wow. Wat een reactie en dat gezicht van haar. Ze weet niet wat der overkwam. Als die bal der geraakt had
Hij voelde zn haren wapperen ofzo :-Dquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw! Ogen in z'n achterhoofd? Wel mazzel voor die mevrouw zeg.
Mijn stem heb je!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
Gefeli!![]()
Mag de TT veranderd worden in "op en warm en saai kantoor"? :|
ze hebben bij ons pas een enquete gehouden over warm en gezond eten op de bsoquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word steeds makkelijker in zulke dingensoms een beetje te...
Wel vind ik nog steeds stom dat ze op de Bso/Kdv kids geen warm eten geven rond 17.00u. Voor het geld zou dat toch makkelijk moeten kunnen, lijkt me
Spookhuis was eng zei jen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ken het park niet, behalve van reclames op de tv en dan zie ik altijd wel attracties waar niet alle kinderen zo maar in durven/mogen.
Zeker eens hoor.quote:
Wauw!!! ik zou m zo kopen. Hou wel rekening mee dat spijkerbroeken echt enorm afgeven op wit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zeker eens hoor.
Hier gaan ze soms naar het park. Das dichtbij...
Ik ben nog steeds bezig met mijn interieur. Nu nog een nieuwe bank. Wat vinden jullie van deze? Met kids in de buurt dan he...
http://link.marktplaats.nl/577142308
dat wat je op tv ziet is ook het enige wildere dat ze er hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ken het park niet, behalve van reclames op de tv en dan zie ik altijd wel attracties waar niet alle kinderen zo maar in durven/mogen.
Kun je daar nog iets tegen doen? Of makkelijk schoon te maken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wauw!!! ik zou m zo kopen. Hou wel rekening mee dat spijkerbroeken echt enorm afgeven op wit.
zie het peutertopic daarvoorquote:
dat lijkt me zo'n moeilijke beslissing.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef -Spring het volgende:
Wát een vette bank, Rocka! Maar ik zou het ook niet durven... Wij hebben wel wit leren eetkamerstoelen en daar gaat het spijkerbroekenblauw goed af trouwens. Maar die worden wel regelmatig behandeld met iets. En dat is ook meteen garantie. Toen we er een pennenstreep niet uitkregen, is er netjes iemand langsgekomen.
Toch zijn ze eigenlijk altijd wel wat smoezelig. Maar dat zie je nauwelijks als ze aangeschoven zijn.Bij een bank zou ik me daar continu aan ergeren.
Met de hond gaat het naar omstandigheden best goed eigenlijk! Ze hinkt nog wel en het verband zit er nog om, maar ze is supervrolijk en blij. Morgen naar de dierenarts om te kijken hoe dat gezwel er nu aan toe is. Ik vrees dat dat niet zo goed is.
Wel zitten we eraan te denken om 'r toch maar te laten opereren. Het ergste dat er kan gebeuren is dat ze niet meer of erg slecht uit de narcose komt. Dan kunnen we 'r alsnog in laten slapen. En dat is sowieso het alternatief...
Maar goed, eerst morgen maar afwachten. 't Is ook zo zuur dat we volgende maand op vakantie gaan. Dan logeert ze bij Ns ouders en Ns moeder moet werken. Z'n vader is met pensioen en moet dan voor 'r zorgen. En dat doet ie puur voor ons. Want hij heeft echt helemaal niets met honden. Laat staan met ouwe, dove stinkerds.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Snoopy, gefeliciteerd![]()
George Michael, daar was ik indertijd zo verliefd op en zelfs zijn uit de kast komen verminderde de verliefdheid niet helemaal
Nou ja, gewoon niet, denk ik dan, maar dat je toch weet dat we aan je denken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef -Spring het volgende:
Willen jullie niet zo attent doen? Ik weet niet zo goed hoe ik daarop moet reageren.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef -Spring het volgende:
Willen jullie niet zo attent doen? Ik weet niet zo goed hoe ik daarop moet reageren.
Wij hebben een gelijkaardige bank (ook wit leer). Heel tevreden over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zeker eens hoor.
Hier gaan ze soms naar het park. Das dichtbij...
Ik ben nog steeds bezig met mijn interieur. Nu nog een nieuwe bank. Wat vinden jullie van deze? Met kids in de buurt dan he...
http://link.marktplaats.nl/577142308
ik heb ook vanochtend op zolder staan strijken omdat het vanmiddag niet meer te doen is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week gewerkt en man en kinderen waren thuis. Je wilt niet weten in wat voor een staat ons huis was![]()
En nadat ik een hele dag in een snikheet kantoor en vervolgens in snikhete bussen had gezeten, had ik ook niet echt zin om 's avonds iets in huis te gaan doen.
Dus nu op mijn vrije dag toch ook maar om 07.00 opgestaan om op te ruimen, te stofzuigen en te dweilen. Nu is het nog te doen qua temperatuur en de kinderen sliepen gelukkig nog.
Maar als ik helemaal klaar ben, dan doe ik de rest van de dag ook helemaal niks meer, geloof ik.
wen er maar aan dat er ook mensen zijn die niet denken: het is maar een hond!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef -Spring het volgende:
Bewust gedaan maar. Kon ook vanmiddag meteen daar, maar voor haar fijner om thuis te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is echt vreselijk, spring...
Wel fijn dat ze gewoon thuis mag blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afscheid nemen:
[ Bericht 6% gewijzigd door -Spring op 27-07-2012 19:34:58 ]
dit pak spring:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:06 schreef -Spring het volgende:
Fijn, Lady! Wat voor pak was het ook alweer?
Gossie, Tobias.
Gek hoor, niet om half vijf wakker worden van gepiep van een hond die moet plassen. Nu ik die oude foto's van gisteren weer zie, besef ik me dat het echt goed is. Het was niet alleen dr poot, ze was echt oud en op. Ze deed dr best nog wel, maar die felle, speelse en vastberaden blik zoals op de foto's had ik al een tijd niet meer gezien. Ze liet alles trouwens heel gelaten en rustig over zich heenkomen ook. Was niet zenuwachtig en bleef gewoon liggen toen de dierenarts met r bezig ging.
L lijkt het ook nog steeds goed te snappen. "Rascha zit in de zak want de dierenarts is geweest en vanmiddag brengen we r weg. "
hij was er zo trots op. ik heb nog een foto van hem waar hij helemaal in een soort van 'deftige' houding staat en zo moest en zou hij op de foto.quote:
Idd. We hebben het iig niet te vroeg gedaan. Die huidtransplantatie zou trouwens het meest gunstige scenario zijn geweest. De dierenarts vermoedde dat dr hele poot geamputeerd had moeten worden. En dat de kanker al uitgezaaid was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit pak spring:
[ afbeelding ]
raar is dat he, dat je ineens van alles niet meer hoeft. had ik met mijn oude zieke kat ook. tig keer per dag medicijnen geven, er werd ineens niet meer over de rand van de bak geplast, en ik hoefde haar niet steeds overal op en af te tillen. je tut wat af met een ziek beest.
pas achteraf zie je idd dat het hard nodig was dat er een eind aan kwam. maar zoiets zie je niet als je er middenin staat
Ik ga nog even een mailtje maken. Het leek me niet verstandig om te hormonen in mijn grafbui.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Tico, per toeval: maandag gaat minime naar een pretparkje dichtbij. We werden er vandaag dus netjes over ingelicht. 30 kids op 5-6 leiders in groepjes. Lijkt me te doen voor ze.
Heb jij nog wat met je klacht gedaan?
Daar had N gekeken, zei ie, maar dat vond ie niets. En nu ik eea van die site laat zien, vindt ie het toch wel leuk.quote:
ja die zie ik veel de laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Of ik ga m'n fb opruimen. Klik als je in m'n lijst wilt blijven. Ik hoop dat ze ook doen wat ze beloven.
Die heb ik al een tijdje niet gekregen. Ik ben al uit alle lijsten gegooid wsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Ticootje het volgende:
Of ik ga m'n fb opruimen. Klik als je in m'n lijst wilt blijven. Ik hoop dat ze ook doen wat ze beloven.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil jullie L. zijn statieportret niet onthouden
hij heeft iets teveel nachtwachtachtige schilderijen bekeken toen hij de wensen voor zijn pak aan het googlen was
[ afbeelding ]
geweldig toch
heerlijk livelink, vasthouden dat gevoel!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:36 schreef livelink het volgende:
Ik zit op een terrasje in het zonnetje met een biertje en live bluesmuziek. Vlakbij huis word ik overvallen door het echte vakantiegevoel.
Daar reageer ik ook nooit op. Volgens mij stelde ooit 1 iemand die vraag aan zijn vrienden. Doordat zijn vrienden die vraag hadden beantwoord kregen hun vrienden dat ook te zien die er dan ook maar op reageerden terwijl het eigenlijk niet voor hen bedoeld was, enzovoort, enzovoort, ... (denk ik)quote:Op zondag 29 juli 2012 10:33 schreef Ahava het volgende:
Ik snap die berichtjes op facebook niet zo. Ontvrienden ze je dan als je niet reageert? Want ik reageer nooit maar krijg nog steed berichtjes te zien van die mensen.
graag!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:43 schreef Saffier het volgende:
Ligt eraan wat je wil, maar er kan veel hoor! Van de week ff msn?
Heb ik ookquote:
Ja. Geen beest meer waar je als eerste over struikelt zodra je opstaat.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef -Spring het volgende:
Avond!
Zadelpijn, Leo? Of viel dat alleszinrs mee?
N. net: "Het huis lijkt ook heel anders zonder hond."![]()
Dat ja. Die in de warme nachten 10x per uur een ander plekje zoekt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef -Spring het volgende:
Precies. Die een stap naar links doet terwijl je er links langs wilt, opstaat zodra je er overheen wilt stappen en in een half uur twaalf keer naar binnen en naar buiten wil.
Ik vrees dat die zadelpijn pas zal komen als ik de volgende keer (vandaag waarschijnlijk) op mijn fiets zitquote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef -Spring het volgende:
Avond!
Zadelpijn, Leo? Of viel dat alleszinrs mee?
N. net: "Het huis lijkt ook heel anders zonder hond."![]()
Echt niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan sinds de bevalling nog steeds niet normaal op een fiets zitten potdorrie
Dit gaat raar klinkenquote:
Dat laatste heb ik sinds de bevalling als ik ongesteld ben.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit gaat raar klinkenMaar het doet mega pijn aan de zitknobbels in mijn billen
![]()
En het gevoel bij mijn doos is ook naar
Dat is het gevoel bij mijn doos ja na het fietsen. Ik ben dus niet de enige daarin begrijp ik.quote:
Ja, breekt in en meldt met slapende poesquote:Op maandag 30 juli 2012 13:00 schreef Vicky het volgende:
*zwaait*
Last van stuitje met fietsen en het fietsen een slapende lip
Als tie de wc maar haalt. Anders is de lucht zeker niet te hardenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:39 schreef -Spring het volgende:
Hij zei nu net heel ongemakkelijk 'oeh' en rende bijna de kamer uit.
ik zou zo'n luchtverfrisser op mijn bureau zetten. zo eentje die automatisch om de zoveel minuten spuit. en dan op hem gericht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:55 schreef -Spring het volgende:
Wat fijn, Gao! Jij ook niet?
Oh men, sinds ik 'heb besloten' dat het me irriteert, word ik er gék van. Hij liet net zo'n harde binnendsmondse boer dat ie de lucht hoorbaar tussen z'n lippen door moest blazen. Sowieso hoor je zeker elke twee minuten geboer. En dat gekraak van die rauwe wortels! Hij hijgt ook tijdens het happen en kauwen. Komt omdat ademen an sich 'm al veel moeite lijkt te kosten. Tenminste, daar wijst het gebries op. En dan heb ik het nog niet eens over de geluiden die uit z'n búik komen.
Maar hij is écht heel aardig, hoor.
En enkel die geluiden zouden nog wel te doen zijn. Maar die 'maagdelijke' rioollucht!
Ik vrees dat ik 'm moet vermoorden.
Dit in combi met de berichten van Spring maken mij op eens verschrikkelijk blij dat ik geen collega's heb. Alleen wel jammer dat ik nu met niemand mijn euforie kan delen van het feit dat onze webshop zojuist live is gegaan.....*O* ben zo blij dat het na al het geploeter eindelijk goed is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:36 schreef Vicky het volgende:
Mijn collega heeft haar hond meegenomen. Ze zit nu even op mijn kantoor maar dat beest ruiktl alles behalve lekker.. Ik word er een btjr onpasselijk van..
mijn man en ik. En aangezien hij nu buiten de deur aan het werk is, sta ik in de zaak zonder collega/partner of zoiets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef -Spring het volgende:
Wat goed, Chaca! Maar wie zijn 'we' dan? Van 'onze' webshop?
zijn allebei dicht. gewoon even bij de gesloten topics kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef -Spring het volgende:
Wéér op vakantie? Lekkah!
En dat andere is kut. Doet zeer zeker? Wat heb je er tegen?
Over welk DJMO-topic gaat het in de FHF-sc? Iemand een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |