Datquote:
bluh, het was zo ongeveer alles wat ik tegen kwam zonder typenummergedoetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef chacama het volgende:
Nee, helaas. Staat maar een handleiding op en die tent is te groot. Dankjewel voor het zoeken....
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef simmu het volgende:
weer terug binnen wegens ruzieend kinderspul "IS HET NOU KLAAR! NEE? OK NAAR BINNEN DAN> OOK GOED"
is de vakantie al om?
nog 6 weken en 5 dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?
Pfff ik ben zo toe aan weg gaan maar ondertussen zit ik dik in de stress omdat ik nog moet inpakken, wassen, schoonmaken en weet ik veel wat voor we op vakantie gaan
Mijn kleintjes zijn heel lief voor elkaar gelukkig
HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
Ik zit al tien minuten hardop te lachen![]()
en iedere keer als ik hem zie schiet ik opnieuw in een stuip![]()
[ afbeelding ]
ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook. Iedere keer opnieuwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een slechte grapquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.![]()
![]()
Of is er niet iets te snappen en is het gewoon een grappig plaatje van iemand die kwaad naar zijn eigen voet kijkt?
fixed, alstu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef Keshet het volgende:
Hebben we hier een kloon van MissJones te pakken? Mijn beste vriend heeft kanker..
Ik ben vandaag geloof ik een beetje dom. Grap?quote:
Ik moest ook even zoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag geloof ik een beetje dom. Grap?
dat zou zomaar wel eens kunnen ja. ach, er zijn altijd mensen die de meest erge dingen verzinnen. was er een paar jaar terug niet een kamerlid ofzo met verzonnen kanker?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef Keshet het volgende:
Hebben we hier een kloon van MissJones te pakken? Mijn beste vriend heeft kanker..
nja, je weet het nooit he. voor hetzelfde geld is het wel echt. er is trouwens nog een topic waar ik zo mijn twijfels over heb daar hoor. iets met een mevrouw die binnen een maand dient te trouwen en zegt geen kant op te kunnen. maar elke dag op fok rondhangen kan wonderlijk genoeg welquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Het erger is dat mensen eerst ook nog weer serieus reageren terwijl ik bij de openingspost al meteen twijfel!!
Oh k moest ook nog eerst het hele topic doorlezen? Dan was ik lui, niet domquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik moest ook even zoeken.
Maar een opmerking over Amerikaanse stopcontacten![]()
(k snapte.de.grap ook niet eerst haha)
Idd wow. Wat een reactie en dat gezicht van haar. Ze weet niet wat der overkwam. Als die bal der geraakt hadquote:
Die had goed raak geweest ja...quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Idd wow. Wat een reactie en dat gezicht van haar. Ze weet niet wat der overkwam. Als die bal der geraakt had
Hij voelde zn haren wapperen ofzo :-Dquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw! Ogen in z'n achterhoofd? Wel mazzel voor die mevrouw zeg.
Mijn stem heb je!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Vicky het volgende:
![]()
![]()
Gefeli!![]()
Mag de TT veranderd worden in "op en warm en saai kantoor"? :|
ze hebben bij ons pas een enquete gehouden over warm en gezond eten op de bsoquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word steeds makkelijker in zulke dingensoms een beetje te...
Wel vind ik nog steeds stom dat ze op de Bso/Kdv kids geen warm eten geven rond 17.00u. Voor het geld zou dat toch makkelijk moeten kunnen, lijkt me
Spookhuis was eng zei jen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ken het park niet, behalve van reclames op de tv en dan zie ik altijd wel attracties waar niet alle kinderen zo maar in durven/mogen.
Zeker eens hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |