Datquote:
bluh, het was zo ongeveer alles wat ik tegen kwam zonder typenummergedoetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef chacama het volgende:
Nee, helaas. Staat maar een handleiding op en die tent is te groot. Dankjewel voor het zoeken....
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:57 schreef simmu het volgende:
weer terug binnen wegens ruzieend kinderspul "IS HET NOU KLAAR! NEE? OK NAAR BINNEN DAN> OOK GOED"
is de vakantie al om?
nog 6 weken en 5 dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha valt de vakantie je zwaar? Hoelang moet je het nog volhouden?
Pfff ik ben zo toe aan weg gaan maar ondertussen zit ik dik in de stress omdat ik nog moet inpakken, wassen, schoonmaken en weet ik veel wat voor we op vakantie gaan
Mijn kleintjes zijn heel lief voor elkaar gelukkig
HAHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
Ik zit al tien minuten hardop te lachen![]()
en iedere keer als ik hem zie schiet ik opnieuw in een stuip![]()
[ afbeelding ]
ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook. Iedere keer opnieuwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een slechte grapquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.![]()
![]()
Of is er niet iets te snappen en is het gewoon een grappig plaatje van iemand die kwaad naar zijn eigen voet kijkt?
fixed, alstu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:53 schreef Keshet het volgende:
Hebben we hier een kloon van MissJones te pakken? Mijn beste vriend heeft kanker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |