Ja, ruilen?quote:
Waar is je vriendin dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ruilen?
Ik ben aan het schoonmaken want ik krijg komend weekend bezoek
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zei in plaats van...quote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
En google op klut geeft dit als resultaat![]()
Zei?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zie in plaats van...
De ketting is niet zó lang dat ze overal kan komen hèquote:
Zie edit, dat tabletten is niks voor mij...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zei?
Ja ik had al zo'n vermoeden, vandaar de google
badum-tsjikquote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg schoongemaakt, ik ga nog maar een rondje fietsen.
Hopen dat ik wyccie nu niet met een schuldgevoel opzadel.
Ik maak ze nu ook al onbewustquote:
Is het teveel gevraagd als we om pics van het prinsesje vragen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met veel pijn en moeite aa.gekomen, maar lig er nu wel als een prinsesje bij
En dan maar hopen dat er geen erwten aanwezig zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met veel pijn en moeite aa.gekomen, maar lig er nu wel als een prinsesje bij
Dan hebben ze er wat te veel afgehaald ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er geen erwten aanwezig zijn.
dat wil je echt nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd als we om pics van het prinsesje vragen?
1. Waarom niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat wil je echt nietkan morgen wel een pic van het prinsessen bedje maken
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Tevensgoedenavond
Lekker na het avondeten met Jair buiten gespeeld, ruim een uur voetballen, tikkertje en rondrennenwas een beter deel van de dag dan eerder...
Ik ga maar eens op zoek naar een "nevenbaantje" om wat bij te sprokkelen. Heb de afgelopen maanden echt te hard op het spaargeld geleund.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:
auto de deur uit..
vrouw de deur uit..
kind de deur uit..
Maar je hebt toch een goede fulltime baan? Lijt me niet wenselijk om daarnaast nog meer uren te maken toch? Is er geen optie om te bezuinigen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Tevensgoedenavond
Lekker na het avondeten met Jair buiten gespeeld, ruim een uur voetballen, tikkertje en rondrennenwas een beter deel van de dag dan eerder...
Ik ga maar eens op zoek naar een "nevenbaantje" om wat bij te sprokkelen. Heb de afgelopen maanden echt te hard op het spaargeld geleund.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:
auto de deur uit..
vrouw de deur uit..
kind de deur uit..
Misschien is interieurverzorger iets voor IARL?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een goede fulltime baan? Lijt me niet wenselijk om daarnaast nog meer uren te maken toch? Is er geen optie om te bezuinigen?
Pic van IARL in french maid kostuum met plumeauquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is interieurverzorger iets voor IARL?
Ik kan er nog wel 1 gebruiken...
Doe de groeten aan Bassie.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga ook maar eens een studie naar de binnenkant van mijn oogleden verrichten
Je oma is niet van de huddie?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zei in plaats van...
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze er wat te veel afgehaald ja...
omdat ik er echt verschrikkelijk uit ziequote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1. Waarom niet?
2. Ik wil geen foto van een bed.
Als jij een french maid kostuum regelt, en een plumeau...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pic van IARL in french maid kostuum met plumeau
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier![]()
Ik kom net van de tandarts. Toch wel even schrikken als je denkt dat je voor 1 gaatje komt, en ze vullen er direct 4
Nou, rust in het topic maar druk op werkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier![]()
Ik kom net van de tandarts. Toch wel even schrikken als je denkt dat je voor 1 gaatje komt, en ze vullen er direct 4
Nou, er bleken er sowieso 2 op het programma te staan, en twee andere had ie voor de zekerheid meteen maar gedaan omdat tijdens een zwangerschap je gebit ook wat kwetsbaarder kan zijn (minder goed poetsen ivm kokhalzen of pijnlijk tandvlees, en misschien kotsen).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, rust in het topic maar druk op werk
Wel schrikken van die vier gaatjes, maar was het "laten we die ook maar voor de zekerheid doen" of eerder "jeetje, wat een groot gat!" ?
Okee, dus eerder preventief dan zeer urgente noodzaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, er bleken er sowieso 2 op het programma te staan, en twee andere had ie voor de zekerheid meteen maar gedaan omdat tijdens een zwangerschap je gebit ook wat kwetsbaarder kan zijn (minder goed poetsen ivm kokhalzen of pijnlijk tandvlees, en misschien kotsen).
Onderin heeft ie ook een lokale verdoving gebruikt, maar bovenin de standaard verdoving, en die blijft altijd zo vreselijk lang werken... en ik heb zo'n zin in wat drinken
dat, jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, dus eerder preventief dan zeer urgente noodzaak.
En wat heerlijk: dat je nu met je zwangerschap "rekening moet gaan houden" met dingen
Hier inmiddels op het kookpuntquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:35 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend weer van het technische weer genoten
nu hopen dat de temperatuur binnen niet te ver oploopt vanmiddag
slecht geslapen maar nu wel prinsheerlijk en knetter stoned in de schaduw. Papa gaat zo een ligstoel voor me kopen, en er is ook een heerlijk plekje op de schommelbank en mijn tent is ook een paradijsje. Goed humeur en een stuk minder gestressed dan gisterenquote:
Laat je lekker verwennenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
slecht geslapen maar nu wel prinsheerlijk en knetter stoned in de schaduw. Papa gaat zo een ligstoel voor me kopen, en er is ook een heerlijk plekje op de schommelbank en mijn tent is ook een paradijsje. Goed humeur en een stuk minder gestressed dan gisteren
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, dus eerder preventief dan zeer urgente noodzaak.
En wat heerlijk: dat je nu met je zwangerschap "rekening moet gaan houden" met dingen
Oiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier inmiddels op het kookpunter is hier 1 collega die structureel de neus drukt, haar werk niet of niet goed doet, en anderen met de rommel opzadelt. Maar dan wel morgen de hele dag golfen en overmorgen de hele dag in Amsterdam op een andere afdeling "druk druk druk". En dan zoete honingpraat dat we de deadlines wel gaan halen, dat andere mensen "geinvolveerd" zijn, dat "dingen uitstaan bij die en die", enzovoorts
En als klap op de vuurpijl mij vragen om het een en ander inzichtelijk te maken bij de structuur van een klant, "want ik ken die klant niet". Goddomme, dan heb je twee jaar lang je werk niet gedaan![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
slecht geslapen maar nu wel prinsheerlijk en knetter stoned in de schaduw. Papa gaat zo een ligstoel voor me kopen, en er is ook een heerlijk plekje op de schommelbank en mijn tent is ook een paradijsje. Goed humeur en een stuk minder gestressed dan gisteren
Ook al zo fijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje buiten voor ons huisjevandaag gaan we niet veel doen, beetje zwemmen en boekjes lezen. En we hebben al flink veel getoept
ik ga me wel weer vermaken hier
Niet zo letterlijk. Maar bij het overleg van vanochtend deed ze eerst alsof de vier "cdd's" (customer due diligence onderzoek) al gedaan waren. Bij doorvraag van een collega was het ineens iets genuanceerder. En toen wees ze rechtstreeks naar mij, dat het bij mij lag. Dat heb ik toen wel keihard tegengesproken, en expliciet gezegd dat ik de structuur zou vastleggen in het computersysteem maar dat de CDD's zelf NIET zijn gedaan en dat die BIJ HAAR liggen.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
Ik zit lekker in het zonnetje buiten voor ons huisjevandaag gaan we niet veel doen, beetje zwemmen en boekjes lezen. En we hebben al flink veel getoept
Vier is meer dan genoeg jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een rust hier![]()
Klinkt goed PSquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook al zo lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef MaJo het volgende:
Fijne collega iarlquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk. Maar bij het overleg van vanochtend deed ze eerst alsof de vier "cdd's" (customer due diligence onderzoek) al gedaan waren. Bij doorvraag van een collega was het ineens iets genuanceerder. En toen wees ze rechtstreeks naar mij, dat het bij mij lag. Dat heb ik toen wel keihard tegengesproken, en expliciet gezegd dat ik de structuur zou vastleggen in het computersysteem maar dat de CDD's zelf NIET zijn gedaan en dat die BIJ HAAR liggen.
Er zitten twee zwembaden bij ons complexquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook al zo fijn!![]()
Is er zwembad of ga je in zee zwemmen?
Toepen is een standaard iets hier, lekker buiten zitten en spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]klinkt heel goed, MaJo. En toepen
lang niet gedaan
Ja, daar waarschuwde de tandarts mij dus ook voor. Dat is wel bagger zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vier is meer dan genoeg ja![]()
Ik heb er volgens mij twee door het twee maanden lang nauwelijks kunnen poetsen. Maar ik heb er geen last van dus we zien bij de afspraak in september wel.
Nice!quote:Volgende week ben ik ook vrij(en de twee weken erna ook
)
Zwemmen, naar het strand en lekker genieten in de achtertuinquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zwemmen naar het strand en lekker genieten in de achtertuin
Andermans achtertuin is een prima plekquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!
Heb de afgelopen 2 dagen in andermans achtertuin vertoefd, en het is toch wel heel fijn
ja nou ja "kamperen"... Ik heb wifi en stroom in mijn tent, die trouwens helemaal in.beslag wordt genomen door een twee persoons luchtbed van letterlijk een meter hoog...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zijn jullie aan het kamperen? Dan ben ik echt jaloers....
Met de tent naar Frankrijk, dat staat echt al zo lang weer op de planning hier
Jij mag nu zeker een prinsesje zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja nou ja "kamperen"... Ik heb wifi en stroom in mijn tent, die trouwens helemaal in.beslag wordt genomen door een twee persoons luchtbed van letterlijk een meter hoog...
En ja maar als ik het goed begreep mocht ik nu juist een beetje een prinsesje zijn
Ah, nou dat voegt weinig toe in mijn geval.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan kun je direct doorklikken naar de verschillende subfora. Per thema een kleurgroep, een soort periodieke tabel van de subfora zeg maar.
Goeiemiddag dames.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, nou dat voegt weinig toe in mijn geval.
de buren moeten alleen wel vreemd opgekeken hebben toen mijn moeder net mijn haar waste met de buiten douche, terwijl ik achterover leunde op een plastic stoeltje. Sowieso moeten ze al denken dat ik het grootste verwende kreng op dit halfrond ben, omdat mijn ouders echt alles voor me doen, dragen, naar mijn tent brengen etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij mag nu zeker een prinsesje zijnlaat je maar lekker verwennen daar op je luchtbed
Maar je bent toch ook verwend?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de buren moeten alleen wel vreemd opgekeken hebben toen mijn moeder net mijn haar waste met de buiten douche, terwijl ik achterover leunde op een plastic stoeltje. Sowieso moeten ze al denken dat ik het grootste verwende kreng op dit halfrond ben, omdat mijn ouders echt alles voor me doen, dragen, naar mijn tent brengen etc.
Wel even naar ze zwaaien als je weer verplaatst gaat worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de buren moeten alleen wel vreemd opgekeken hebben toen mijn moeder net mijn haar waste met de buiten douche, terwijl ik achterover leunde op een plastic stoeltje. Sowieso moeten ze al denken dat ik het grootste verwende kreng op dit halfrond ben, omdat mijn ouders echt alles voor me doen, dragen, naar mijn tent brengen etc.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Wel even naar ze zwaaien als je weer verplaatst gaat worden.
ja klopt ook wel, maar normaal was ik mijn eigen haar en doe ik mijn eigen tent dichtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook verwend?![]()
![]()
disclaimer: over het kreng-stuk doe ik geen uitspraak!
[..]
Kun je dat niet beter laten doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even mijn benen scheren met een teiltje warm water erbij
Ben je al onderweg?quote:
Gaaf.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
LB-modus:
8 November hier een popconcert
[ afbeelding ]
Unplugged trouwens
dat gaat wel héél ver. Maar nu met schone haartjes, gladde benen, en gevijlde, soon-to-be gelakte nagels voel ik me een stuk meer mens.quote:
[..]
Ja, tijd voor een proefscheiding.quote:
Soms zijn die buitenlandse trips dus ook best aangenaamquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lekker getest vandaag en zo met de leverancier uit eten. Balen
Schijnt een erg mooie locatie op 1000 meter boven de Rijnvallei te zijn waar je een heel eind Frankrijk in kan kijken.
Ik weet het, heb dat 2x gehad in Frankrijk, ik werd er niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klopt. Na een week of drie ben je 60 tot 80 uur per week wel zat![]()
Waar heb je meer ruimte voor nodig dan op een wc?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ingeving tijdens het boodschappen doen: Op zich zijn invalidentoiletten wel heel tof, die standaardblokjes worden op een gegevenmoment wel wat krap.
Die buik neemt wel degelijk ruimte in, en dingen als broek omhoog/ bukken/ hurken en weet ik wat meer gaan allemaal net wat minder soepel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar heb je meer ruimte voor nodig dan op een wc?
Lukt mij anders ook nog gewoon met mijn beertender.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die buik neemt wel degelijk ruimte in, en dingen als broek omhoog/ bukken/ hurken en weet ik wat meer gaan allemaal net wat minder soepel.
Afgaande op de foto's van de bbq van iarl is mijn buik een stuk groter dan jouw beertenderquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt mij anders ook nog gewoon met mijn beertender.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's van de bbq van iarl is mijn buik een stuk groter dan jouw beertender
Na vertaling is dat een nee dus.quote:
Ik heb al eerder beloofd dat er een buikfoto komt (verder onherkenbaar, dat wel) ik heb nu alleen uitzonderlijk weinig zin om overeind te komen en geen idee wanneer ik eraan denkquote:
Ik wacht wel rustig af dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb al eerder beloofd dat er een buikfoto komt (verder onherkenbaar, dat wel) ik heb nu alleen uitzonderlijk weinig zin om overeind te komen en geen idee wanneer ik eraan denk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt mij anders ook nog gewoon met mijn beertender.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en hier is nu de koek ook echt op.
Slaap zacht allen
Als je naar Lowlands gaat wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik voel me ook wel eens zeseneenhalve maand zwanger mag ik nu ook invalide zijn
Ik was het echt serieus aan het overwegen, tot ik me realiseerde dat mijn hoofd daar 8 november waarschijnlijk niet zo naar staatquote:
Bij deze.quote:
Diaan, ik vroeg me al af of je zo druk was met je nieuwe baanquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zwanger naar een festival is tof, maar wel zwaar. Zelfs met 12 weken zwangerschap is 4 nachten in een tentje niet super.
Afgelopen dagen druk gehad op het werk, maar vandaag iets vroeger begonnen, vanmiddag iets vroeger naar huis en dan vakantie!!
zo'n nieuwe baan brengt toch wel met zich mee dat je nauwelijks nog tijd hebt voor Fok!Maar ik vind het heerlijk, de dagen vliegen voorbij.
Hier.quote:
2 meter er af?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig maar
Alhoewel ik zo de deur uit ga. Voor het eerst sinds september weer naar de kapper
quote:
quote:Tieners beginnen eerder aan seks
Gemiddelde begintijd naar half vier 's middags
DOOR ALEXANDER BRANDENBURG • DINSDAG 24 JULI 2012, 14:11
Tieners waren er in 2011 steeds vroeger bij op seksueel gebied. Dat blijkt uit de Tienertourmeter, een jaarlijkse steekproef waarbij meer dan zesduizend pubers in de leeftijdscategorie 12 tot 19 jaar worden ondervraagd over hun levensstijl. Vorig jaar begonnen de pubers gemiddeld rond half vier ’s middags aan seks.
Volgens onderzoeker Willem Kuttscheuter, betrokken bij de totstandkoming van het onderzoeksrapport, is het gewijzigde seksuele gedrag van de respondenten niet zozeer een morele kwestie, maar vooral praktisch van aard. “Veel van de geïnterviewde tieners hechten grote waarde aan een open invulling van hun avond. Dan willen ze zich volledig kunnen richten op huiswerk, afspraken met vrienden, of televisie kijken. Het televisieaanbod is ’s avonds nu eenmaal gevarieerder dan eerder op de dag. Tieners worden wat dat betreft steeds efficiënter en doelmatiger.”
Jij profiteert 's middags van die gewillige tieners?quote:
quote:
Wat een verrassing dat ze dat roepen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg wel uiteraard weer een preek dat ik mn haar beter moest verzorgen, met serums en conditioners en weet ik wat nog meer, en dat ik vaker naar de kapper moest.....
Nou inderdaadquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat ze dat roepen.
Echt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg wel uiteraard weer een preek dat ik mn haar beter moest verzorgen, met serums en conditioners en weet ik wat nog meer, en dat ik vaker naar de kapper moest.....
Dan ziet mijn haar er vast een stuk slechter uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Bij mij gaan ze gelukkig niet verder dan een afkeurende blik en de vraag hoe vaak ik naar de kapper ga en of ik ook conditioner gebruik.
Of ik kijk niet vriendelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan ziet mijn haar er vast een stuk slechter uit
quote:
ik ga ook zelden maar men probeert mij niets aan te smeren. Één keer wilde ik het verven en toen zei ze dat ze dat zonde vondquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Bij mij gaan ze gelukkig niet verder dan een afkeurende blik en de vraag hoe vaak ik naar de kapper ga en of ik ook conditioner gebruik.
Ja mijn ouders houden echt een onwijs streng oogje op me. Ik mag he-le-maal niks. Ben al achtenveertig uur niet van deze twintig vierkante meter geweestquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voel me primavannacht ook goed geslapen dankzij muggenklopjacht voor het slapengaan en een kat die zich koest hield
![]()
We zullen zien of ik vanavond op mn werk dan nog wakker kan blijven (dat was gisteren niet zo)
En jij? Ik zag een zeeeeeer relaxte foto op facebook
Altijd leuk, een BH om je hoofd...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voel me echt beter vandaagMooi pareootje om, mijn chirurgische beha en een sjaaltje om mijn hoofd en ik zie er ook nog eens acceptabel uit. Naar mijn eigen standards dan.
Nee, had ook niet gehoeven...quote:Had ik al verteld dat dit een blootloop camping is?
ik kan me vergissen, maar van wat ik tot nu toe in de media van nudistencampings (of is blootcamping wat anders?) gezien heb weet ik niet of ik daar direct foto's van hoef te zien.quote:
Hmz, met je ouders naar een nudistencamping.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voel me echt beter vandaagMooi pareootje om, mijn chirurgische beha en een sjaaltje om mijn hoofd en ik zie er ook nog eens acceptabel uit. Naar mijn eigen standards dan.
Had ik al verteld dat dit een blootloop camping is?
Ik gok dat er in Zweden best leuke tussen zittenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kan me vergissen, maar van wat ik tot nu toe in de media van nudistencampings (of is blootcamping wat anders?) gezien heb weet ik niet of ik daar direct foto's van hoef te zien.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:33 schreef lubje25 het volgende:
Joehoe. vanuit the brazen head in Dublin
Joepie!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmz, met je ouders naar een nudistencamping.
Een soort omslagdoek:quote:
Ah.quote:
ja daarom ga ik al jaren niet meer mee. Ik ben nog wel eens het zwembad uitgesleurd omdat ik een bikini aanhad. Letterlijk aan mijn arm gegrepen door een andere gast en het bad uitgebonjourd. Nu heb ik een excuus om een top te dragen en met de doek om mijn middel ziet niemand of ik ondergoed aanhebquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hmz, met je ouders naar een nudistencamping.
"Prinses Pareo op de Blootloopcamping" ik zie een leuk stripverhaal opdoemenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had ik al verteld dat dit een blootloop camping is?
Een stripverhaal op een nudistencamping. Nem, pak jij het drumstel even?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Prinses Pareo op de Blootloopcamping" ik zie een leuk stripverhaal opdoemen
Is een kraampakket dan niet leuk als aanstaande moeder?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verwacht ik allerlei leuke pakketjes, wordt mijn kraampakket net bezorgd. Toch een beetje een domper
Je had de ooievaar verwacht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verwacht ik allerlei leuke pakketjes, wordt mijn kraampakket net bezorgd. Toch een beetje een domper
Neuh, ik weet wat er in een kraampakket zit. Had alleen liever mijn bestelde boek of leggings gehadquote:
Tnx!quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb mijne gereed, ik doe het wel
*Ba dum tsss!
Personen zijn ruk, spel is leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand zin in zuurpruimen tv?
Nu op Ned. Twee een quiz met oa Maarten van rossum en Maarten spanjer
Ah, de NL versie van die Belgische quiz?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Iemand zin in zuurpruimen tv?
Nu op Ned. Twee een quiz met oa Maarten van rossum en Maarten spanjer
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een stripverhaal op een nudistencamping. Nem, pak jij het drumstel even?
Uitzending gemist?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef iamredleader het volgende:
Moemaar ik wil om half elf nog naar Hart van Nederland kijken - het nieuwbouwproject waar mijn broer en vrouw in deelnemen staat erin
www.ns.nlquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, die van eerder op de avond. NS journaal of zoiets
Ah, ik bedoelde eigenlijk dat je het later op UG zou kunnen terugkijken zodat je nu naar bed konquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze? http://www.hartvannederla(...)ie-van-25-juli-2012/quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Blame it on Zalando...quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verder vind ik wel dat jullie vreselijk bekrompen en cliche reageren op zo'n blootloopcamping (leuke term trouwens, die kende ik nog niet)
Ik zit nu al vellen van mijn armen te plukken na 3 dagen zon tijdens de HHW. Ik wil er niet aan denken hoe het zou zijn als het een naakttribune zou zijn geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blame it on Zalando...![]()
Maar evengoed zal je mij er nooit aantreffen, nut en noodzaak ontgaan me totaal.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit nu al vellen van mijn armen te plukken na 3 dagen zon tijdens de HHW. Ik wil er niet aan denken hoe het zou zijn als het een naakttribune zou zijn geweest.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Was toch een vreemde meet geworden dan...
Blijven liggen/zitten? 3 weken was het toch?.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oy mijn eerste wandelingetje gemaakt. weet niet of het related is maar mijn littekens staan in brand nu
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Geweldig!!![]()
Hebben ze bij de OS voetbalwedstrijd van Noord Korea per ongeluk de Zuid Koreaanse vlag getoond, waarop Noord Korea weigerde te spelen...![]()
na een week mag je voorzichtig wandelen/fietsenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijven liggen/zitten? 3 weken was het toch?.
quote:
die muis is bang voor poezen, dus ga daar gerust zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:24 schreef Soempie het volgende:
En ik moet plassen, maar hij zit precies onder de wc. En op zich ben ik niet bang voor muizen, maar om daar nu te gaan zitten lijkt me ook niet wat.![]()
![]()
Stomme katten.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die muis is bang voor poezen, dus ga daar gerust zitten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die muis is bang voor poezen, dus ga daar gerust zitten
Jamaar, hij ziet er zo lief uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar juist je katten de badkamer in doen lost wel je probleem op.....
Ja, vooral als 'ie een nestje heeft gebouwd in je nieuwe bed.quote:
Heb je de katten binnen gelaten?quote:
Prima. Als ze die muis maar niet in het badje deponeren.quote:
waarschijnlijk gewoon in de kattenbakquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima. Als ze die muis maar niet in het badje deponeren.
Nee, die heb ik zo geplaatst dat dat niet kan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima. Als ze die muis maar niet in het badje deponeren.
in je eentje een behaald resultaat vasthouden?quote:
Consolideren inderdaad, dat dacht ik alquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee laat maarhet was consolideren, en dat weten we wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zo geplaatst dat dat niet kan.
Etcie, bedankt voor je kaartje! Heb je die van mij nog gekregen? Al een hele tijd terug gestuurd, aangezien ik je adres al had.En succes met de opbouw.
Die namen heb ik wel eens echt op de kaart gezet geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, dan heeft iemand anders een leuk kaartje gehad, en die persoon zit zich nog steeds af te vragen wie in vredesnaam Wiebel en Soempie zijn
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, dan heeft iemand anders een leuk kaartje gehad, en die persoon zit zich nog steeds af te vragen wie in vredesnaam Wiebel en Soempie zijn
Dacht ik al.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]graag gedaan!
En wij hebben geen kaartje van jullie gehaddan had ik wel geroepen hier
Moet je nagaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dacht ik al.De post loopt hier nog steeds niet helemaal oke.
@ Nem, je hebt twee keer 'Soempie' op een kaart gezet.
Ik las in de eerste instantie over de 'r' heenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Mark het volgende:
Vanochtend al een complete bak druiven verorberd
Oh, lekker eerst een paar uur in de koelkastquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Mark het volgende:
Vanochtend al een complete bak druiven verorberd
Alles goed bij de gyn?quote:
10 gekregenquote:
quote:Wiebel heeft eind augustus nog een week vrij geregeld.Ben nu hard aan het nadenken over wat we dan kunnen gaan doen samen.
+quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
10 gekregen
[..]
[..]
+
[ afbeelding ]
Het was eigenlijk een visuele hint voor Soemp om niet te vergeten mijn gitaartas van zolder te halenquote:
Ik zag er een leuk begin van een vakantieplan inquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een visuele hint voor Soemp om niet te vergeten mijn gitaartas van zolder te halen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |