Ja, ruilen?quote:
Waar is je vriendin dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ruilen?
Ik ben aan het schoonmaken want ik krijg komend weekend bezoek
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zei in plaats van...quote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
En google op klut geeft dit als resultaat![]()
Zei?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zie in plaats van...
De ketting is niet zó lang dat ze overal kan komen hèquote:
Zie edit, dat tabletten is niks voor mij...quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zei?
Ja ik had al zo'n vermoeden, vandaar de google
badum-tsjikquote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar genoeg schoongemaakt, ik ga nog maar een rondje fietsen.
Hopen dat ik wyccie nu niet met een schuldgevoel opzadel.
Ik maak ze nu ook al onbewustquote:
Is het teveel gevraagd als we om pics van het prinsesje vragen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met veel pijn en moeite aa.gekomen, maar lig er nu wel als een prinsesje bij
En dan maar hopen dat er geen erwten aanwezig zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met veel pijn en moeite aa.gekomen, maar lig er nu wel als een prinsesje bij
Dan hebben ze er wat te veel afgehaald ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er geen erwten aanwezig zijn.
dat wil je echt nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd als we om pics van het prinsesje vragen?
1. Waarom niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat wil je echt nietkan morgen wel een pic van het prinsessen bedje maken
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Tevensgoedenavond
Lekker na het avondeten met Jair buiten gespeeld, ruim een uur voetballen, tikkertje en rondrennenwas een beter deel van de dag dan eerder...
Ik ga maar eens op zoek naar een "nevenbaantje" om wat bij te sprokkelen. Heb de afgelopen maanden echt te hard op het spaargeld geleund.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:
auto de deur uit..
vrouw de deur uit..
kind de deur uit..
Maar je hebt toch een goede fulltime baan? Lijt me niet wenselijk om daarnaast nog meer uren te maken toch? Is er geen optie om te bezuinigen?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
Tevensgoedenavond
Lekker na het avondeten met Jair buiten gespeeld, ruim een uur voetballen, tikkertje en rondrennenwas een beter deel van de dag dan eerder...
Ik ga maar eens op zoek naar een "nevenbaantje" om wat bij te sprokkelen. Heb de afgelopen maanden echt te hard op het spaargeld geleund.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook je uitgavenpatroon wijzigen en meer richting mijn uitgavenpatroon gaan werken. Slechts een paar kleine wijzigingen nodig die je gegarandeerd een hoop gaan opleveren:
auto de deur uit..
vrouw de deur uit..
kind de deur uit..
Misschien is interieurverzorger iets voor IARL?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een goede fulltime baan? Lijt me niet wenselijk om daarnaast nog meer uren te maken toch? Is er geen optie om te bezuinigen?
Pic van IARL in french maid kostuum met plumeauquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien is interieurverzorger iets voor IARL?
Ik kan er nog wel 1 gebruiken...
Doe de groeten aan Bassie.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga ook maar eens een studie naar de binnenkant van mijn oogleden verrichten
Je oma is niet van de huddie?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klut is een term die mijn oma nog wel eens zei in plaats van...
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan hebben ze er wat te veel afgehaald ja...
omdat ik er echt verschrikkelijk uit ziequote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1. Waarom niet?
2. Ik wil geen foto van een bed.
Als jij een french maid kostuum regelt, en een plumeau...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pic van IARL in french maid kostuum met plumeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |