Ik zou als ik jou was voor machinist gaan. Dat verdient beter als buschauffeur en dat busrijbewijs kun je dan nog op eigen kosten halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, inmiddels hebben we de medische keuring gehad en ik ben goedgekeurd voor het vak machinistNu sta ik dus opeens voor een belangrijke beslissing #luxeprobleem.
ICE en IC gaan voor, die betalen meer voor de ingelegde paden dan de regio treinen, hebben altijd voorrang bij vertraging. Terecht je betaalt er ook meer voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hier doen ze het andersom.. minder treinen? Dan gooien we de IC d'r uit en gaan we verder in de sprinter... ipv de IC overal te laten stoppen.
Dan nu de echte antwoorden: Officieel moet je dus wel tussentijds uitchecken, dat is alleen zinloos want het valt niet te controleren. Het is nog steeds de bedoeling dat die poortjes op termijn dicht gaan daarvoor gaan ze alle losse kaartjes van een chip voorzien. Om de verkoop daarvan te ontmoedigen gaat men alleen nog kaartjes tegen vol tarief verkopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:29 schreef AllesWatWas het volgende:
Thanks. Dan check ik niet tussentijds uit. En op dat tweede; dan is het een behoorlijke geldverspilling om overal van de grote poortjes te dumpen als ze niet standaard dicht zijn op termijn.
Schoften.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:15 schreef ReisT het volgende:
[..]
Om de verkoop daarvan te ontmoedigen gaat men alleen nog kaartjes tegen vol tarief verkopen.
Nee, je kunst een separaat meereisproduct laden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef V2 het volgende:
Handig ook met de meereiskorting, die wordt dan zeker ook afgeschaft?
Ah, des te beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef GlenSpey het volgende:
Dat was ik inderdaad
De test ging redelijk, ik kreeg er ongeveer 12 voorgeschoteld en kon er 1 niet goed zien (precies ook de kleuren waar ik met het testje op internet ook niet uitkwam). Echter, dit was blijkbaar niet zo'n probleem als dat ik vantevoren had gedacht
wauw. Feliquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, inmiddels hebben we de medische keuring gehad en ik ben goedgekeurd voor het vak machinistNu sta ik dus opeens voor een belangrijke beslissing #luxeprobleem.
Onnen blijft gewoon bereikbaar: leeg materieel kan via Deventer rijden en aan de oostkant van Zwolle kopmaken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:49 schreef Anno1982 het volgende:
Hoe doen ze het trouwens met het onderhoud van VIRM en ICM? Heeft alles wat in het westen rijdt onlangs onderhoud gehad en zijn de stellen die aan onderhoud toe zijn snel naar de goeie kant van Zwolle gestuurd?
ik geloof dat er enkele keren per dag een pad voor komt. Voor de rest halen ze bij mijn weten de prik van de bovenleiding rond Zwollequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:45 schreef ReisT het volgende:
[..]
Onnen blijft gewoon bereikbaar: leeg materieel kan via Deventer rijden en aan de oostkant van Zwolle kopmaken.
Gefeliquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, inmiddels hebben we de medische keuring gehad en ik ben goedgekeurd voor het vak machinistNu sta ik dus opeens voor een belangrijke beslissing #luxeprobleem.
dan wel ja, maar ik kan me voorstellen dat het zo beperkt mogelijk wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:58 schreef Zyron het volgende:
In de weekenden wel, in de doordeweekse buitendienststelling is er enkel geen treinverkeer Zwolle-'t Harde en 1x per uur een Sprinter Zwolle-Meppel. De rest rijdt dan wel dus lijkt me dat er nog wel enige prik op de waslijn blijft staan.
Wow, zou het, zou het, zou hetquote:Dames en heren, vanwege de grote drukte op de stranden rijden de spitstreinen naar Hoek van Holland....
quote:Niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |