Die krengen krijgen ze gratis van de postcode loterij volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zo, net nog even bij 18 graden op de fiets boodschappen gedaan, maar op de terugweg vond ik het al snel warm worden. Het voelt ook veel benauwder dan twee dagen terug, en het is wat heiïg; geen fraaie vergeet-me-nietjesblauwe hemel meer.
En het wemelt met dit weer van de actieve senioren op elektro-fietsen; zijn die dingen in de aanbieding of zo?
Die "krengen" zijn heel duur, maar o zo fijn om mee te fietsen. We zijn niet allemaal zo sterk, als jij, om lange tochten te maken op een racefiets. Je begrijpt het al. Ik heb er ook een...en...ben er heel blij mee. Nu kan ik ook weer fietsenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die krengen krijgen ze gratis van de postcode loterij volgens mij
Zalige dingen. Soms zie je die opoetjes ook jonge mensen inhalen. Briljant!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die "krengen" zijn heel duur, maar o zo fijn om mee te fietsen. We zijn niet allemaal zo sterk, als jij, om lange tochten te maken op een racefiets. Je begrijpt het al. Ik heb er ook een...en...ben er heel blij mee. Nu kan ik ook weer fietsen
Ik heb het vooral over de groep fietsers die eigenlijk helemaal niet meer op de fiets mogen zitten, maar door die fietsen het toch nog proberen. Lees stokdoof, sowieso niet kijken naar het verkeer en totaal geen inschattingsvermogenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die "krengen" zijn heel duur, maar o zo fijn om mee te fietsen. We zijn niet allemaal zo sterk, als jij, om lange tochten te maken op een racefiets. Je begrijpt het al. Ik heb er ook een...en...ben er heel blij mee. Nu kan ik ook weer fietsen
Ik zie ook heel veel jeugd op die dingen tegenwoordig. Zelfs middelbare scholieren die dagelijks 20km naar school moeten fietsen ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb het vooral over de groep fietsers die eigenlijk helemaal niet meer op de fiets mogen zitten, maar door die fietsen het toch nog proberen. Lees stokdoof, sowieso niet kijken naar het verkeer en totaal geen inschattingsvermogen
ik zit tussen die groep in. Mag dus nog wel op de fiets de straat opquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel jeugd op die dingen tegenwoordig. Zelfs middelbare scholieren die dagelijks 20km naar school moeten fietsen ofzo
Heb er al 5 gehad dit jaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef alors het volgende:
Ik heb morgenavond een bbq gepland, eerder kon echt niet en het is alsnog de eerste bbq van het jaarDus beter blijft het tot een uur of elf droog.
Meestal stelt dat noodweer hier sowieso niet zoveel voor, het is vaak al op voordat het hier is
Altijd toch, dat is nou het beroemde benauwde weer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef Djeez het volgende:
Hebben we nu 's zomers ook al een gevoelstemperatuur
http://www.telegraaf.nl/b(...)ls_40_graden___.html
Volgende week tof weer. Graad of 20, en slechts af en toe een buitjequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:00 schreef Frankz0rz het volgende:
Geef mij maar weer 15 graden met regen en wind. Het is altijd het ene of andere uiterste met weer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |