Zoëentje die voordat de zon onder gaat al duisternis brengt en tot in de nacht blijft knetteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nee man....
Een cell bij zonsondergang met een mooie Wallcloud
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zoëentje die voordat de zon onder gaat al duisternis brengt en tot in de nacht blijft knetteren.
Mijn tas staat al klaar, nu eten, bakkie koffie en dan ga ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:41 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Eerst uit bed zien te komen... Lig veels te lekker
Zit op een bloedheet kantoor zonder airco. Is hier minstens 30 graden. Anti-klacht: secretaresse loopt er wel zomers bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef TommyGun het volgende:
Lekker op kantoor, airco op 20 graden. Wat wil je nog meer?
Picsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zit op een bloedheet kantoor zonder airco. Is hier minstens 30 graden. Anti-klacht: secretaresse loopt er wel zomers bij
De camerafunctie van mijn ouwe Galaxy S is overledenquote:
Ik stuur wel een wegwerpcamera opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
De camerafunctie van mijn ouwe Galaxy S is overleden
En dan is hier geen enkel windje te bekennen door die klote bomen achter..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Apotheose het volgende:
Heerlijk als je tot een uur of 4 de brandende zon op je tuin hebt staan. En ook nog eens volledig uit de wind. Niet uit te houden. Bah!
En nog een klager die klaagt over hetgene de andere klager graag wil. Het is niet snel goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Apotheose het volgende:
Heerlijk als je tot een uur of 4 de brandende zon op je tuin hebt staan. En ook nog eens volledig uit de wind. Niet uit te houden. Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |