Oh, dat valt idd nog mee, toffe race ook welquote:Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef Lemans24 het volgende:
Spa Francorchamps, 24 uurs race. Verwacht daar niet veel F1 fans hoor.
Heerlijk inderdaad. Vanaf morgen zal het wel weer uit met de pret zijn en weer veels te warm zijn...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg vandaagniet te koud maar ook niet te warm
Ik vond het ondanks het zonnetje toch nog wel een beetje fripsjes vandaag..ik heb nét buiten gekeken en het is 15 graden..niet slecht, maar nog steeds geen zwoele zomeravond/nacht..quote:Op zondag 22 juli 2012 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje zeg vandaagniet te koud maar ook niet te warm
Maar eerst nog een heerlijke weekquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
Het lijkt er helaas toch op dat het na vrijdag weer over is met de pret.
[ afbeelding ]
Als het dan maar wel eindigt met een lekker onweertjequote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het dan maar wel eindigt met een lekker onweertje
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Tof, vanaf vrijdag lang weekend vrijquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het ja, nu is het gewoon weer te warm voor mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:29 schreef Klonk het volgende:
Sodeju wat is het lekker buiten, niet te warm, niet te koud, zonnetje, lekker windje, luchtvochtigheid is ook niet debiel hoog volgens mij, zo mag de zomer wel een hele tijd blijven
kijk, dit is nou een goede post. Iemand die niet tevreden is over het weerquote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat was het ja, nu is het gewoon weer te warm voor mij.
Gister was het heerlijk!
Het spijt me maar mij hoor je niet klagen met dit weerquote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef kaatje50 het volgende:
Het klagen is minder nu het warm isEn is vond het nog wel zo leuk, dat geklaag
![]()
Kom mensen, we zijn Nederlanders, niet zo snel tevreden zijn hoor![]()
Als het de hele zomer net als gisteren was hoor je mij niet klagen, 2 graadjes erbij mag dan ook nog wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kijk, dit is nou een goede post. Iemand die niet tevreden is over het weer
ik vind het wel fijn als het zonnig is, maar te heet kan ik ook niet tegen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als het de hele zomer net als gisteren was hoor je mij niet klagen, 2 graadjes erbij mag dan ook nog wel.
Maar nu is het gewoon weer te warm.
ik kan niet tegen hitten
Nee, bij 23-24 graden en hoger haak ik al af.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hitten?
fijn he, die horrorzomer des doods
kutweer
Ik denk dat je wel anders gaat spreken als je het aan je luchtwegen hebtquote:Op maandag 23 juli 2012 17:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet zeuren mensen die van koel weer houden worden op hun wenken bedient in Nederland.
Ik ook om eerlijk te zijn, vandaag was echt perfectquote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef Norrage het volgende:
Hihi altijd die strijd tussen of te warm of te koud. Vandaag echt nog perfect, ik vrees voor morgen en verder
Doe mij maar een nachtelijk MCS.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:49 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagavond
De komende dagen is het prima festivalweer en goed weer om festivals die gepland staan in het weekeinde op te bouwen in Nederland en België. Spannend wordt het op vrijdag. Al vanaf afgelopen zaterdag geven de modellen aan dat het een drukkend warme dag zal worden met in de middag en avond de vorming van snel groeiende buiencomplexen boven Frankrijk en de Benelux (zogenaamde multicellen). De buien bevatten lokaal onweer, hagel, windstoten en veel regen. Op dit moment, het is nog 5 dagen vooruit… staat de periode redelijk vast, tussen vrijdagmiddag en halverwege de nacht naar zaterdag.. In potentie kunnen de buien zwaar worden, om rekening mee te houden. De koers van het zwaar weer is op deze termijn nog niet exact aan te geven, waarschijnlijk vanuit Frankrijk noord- tot noordoostwaarts over de Benelux trekkend. Details worden pas in de loop van de week duidelijker. Pas dan kan voor een specifieke festivalterreinlocatie een nauwkeurige verwachting worden gemaakt.
hebben wij weer. Mijn man heeft vanmiddag de golfbaan besproken. voor...jawel, vrijdagavond...quote:Op maandag 23 juli 2012 17:49 schreef INViCTuS het volgende:
Vrijdagavond
De komende dagen is het prima festivalweer en goed weer om festivals die gepland staan in het weekeinde op te bouwen in Nederland en België. Spannend wordt het op vrijdag. Al vanaf afgelopen zaterdag geven de modellen aan dat het een drukkend warme dag zal worden met in de middag en avond de vorming van snel groeiende buiencomplexen boven Frankrijk en de Benelux (zogenaamde multicellen). De buien bevatten lokaal onweer, hagel, windstoten en veel regen. Op dit moment, het is nog 5 dagen vooruit… staat de periode redelijk vast, tussen vrijdagmiddag en halverwege de nacht naar zaterdag.. In potentie kunnen de buien zwaar worden, om rekening mee te houden. De koers van het zwaar weer is op deze termijn nog niet exact aan te geven, waarschijnlijk vanuit Frankrijk noord- tot noordoostwaarts over de Benelux trekkend. Details worden pas in de loop van de week duidelijker. Pas dan kan voor een specifieke festivalterreinlocatie een nauwkeurige verwachting worden gemaakt.
Nee man....quote:
Vaker hier een kijkje nemen want het is al ff bekend dat het vrijdag/zaterdag flink kan gaan knallenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hebben wij weer. Mijn man heeft vanmiddag de golfbaan besproken. voor...jawel, vrijdagavond...
zal niet de eerste keer zijn dat wij van de golfbaan moeten vluchten, i.v.m. onweer en bliksem
Liever tot zondagochtendquote:Op maandag 23 juli 2012 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zolang het vrijdag tot laat in de middag maar droog blijft. Was ff van plan om een dag vrij te scoren en mijn ass in het zand te boren.
Zoëentje die voordat de zon onder gaat al duisternis brengt en tot in de nacht blijft knetteren.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nee man....
Een cell bij zonsondergang met een mooie Wallcloud
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zoëentje die voordat de zon onder gaat al duisternis brengt en tot in de nacht blijft knetteren.
Mijn tas staat al klaar, nu eten, bakkie koffie en dan ga ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:41 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Eerst uit bed zien te komen... Lig veels te lekker
Zit op een bloedheet kantoor zonder airco. Is hier minstens 30 graden. Anti-klacht: secretaresse loopt er wel zomers bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef TommyGun het volgende:
Lekker op kantoor, airco op 20 graden. Wat wil je nog meer?
Picsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zit op een bloedheet kantoor zonder airco. Is hier minstens 30 graden. Anti-klacht: secretaresse loopt er wel zomers bij
De camerafunctie van mijn ouwe Galaxy S is overledenquote:
Ik stuur wel een wegwerpcamera opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
De camerafunctie van mijn ouwe Galaxy S is overleden
En dan is hier geen enkel windje te bekennen door die klote bomen achter..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Apotheose het volgende:
Heerlijk als je tot een uur of 4 de brandende zon op je tuin hebt staan. En ook nog eens volledig uit de wind. Niet uit te houden. Bah!
En nog een klager die klaagt over hetgene de andere klager graag wil. Het is niet snel goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef Apotheose het volgende:
Heerlijk als je tot een uur of 4 de brandende zon op je tuin hebt staan. En ook nog eens volledig uit de wind. Niet uit te houden. Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |