quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bron
Froome wil dus de nieuwe Armstrong worden. Ik weet niet of het verstandig is om zulke associaties op te roepen als Froome zijnde
Klopt die zijn veel slechter dan eindbaas Froomequote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef groenen het volgende:
De Froom haat op Fok! begint wel trieste vormen aan te nemen.
Zijn concurrenten Bertje, Mandy en VDB2 zijn geen haar beter.
Het is bij mij Sky zelf die beweert bijna hoogstpersoonlijk verantwoordelijk te zijn voor 'het schone wielrennen' dat bij mij elke leugenachtige Sky-renner nét even een streepje irritatie voorheeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef groenen het volgende:
De Froom haat op Fok! begint wel trieste vormen aan te nemen.
Zijn concurrenten Bertje, Mandy en VDB2 zijn geen haar beter.
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is bij mij Sky zelf die beweert bijna hoogstpersoonlijk verantwoordelijk te zijn voor 'het schone wielrennen' dat bij mij elke leugenachtige Sky-renner nét even een streepje irritatie voorheeft.
En ook dat. Als je zo graag de nieuwe Armstrong wil zijn, voeg dan ook de daad bij het woord.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het enige vervelende aan Froome vind ik dat hij niet voluit lijkt (hoeft) te gaan. Dan heb ik liever dat hij de rest echt vernedert en op minuten rijdt.
Smeets heeft dus niets geleerd van Armstrongquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
Portretje gemaakt door Mart: http://nos.nl/video/52126(...)derlijke-renner.html
Typisch Mart-repootje ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Smeets heeft dus niets geleerd van Armstrong
Geen enkele kritische noot naar Froome zelf, er wordt niet één keer doorgevraagd en ik heb niets geleerd over waarom Froome opeens de beste klimmer ter wereld is.
Baggerwerk.
Toch weer aardigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
Portretje gemaakt door Mart: http://nos.nl/video/52126(...)derlijke-renner.html
Kan nu ook al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, die uitspraken over Armstrong en het huidige wielrennen zijn leuk.
Daar gaan we over een paar jaar weer hartelijk om kunnen lachen.
quote:Froome begrijpt scepsis bij wielerliefhebbers
Het wielrennen kan in de komende Tour de France laten zien dat er dingen ten goede zijn veranderd ten opzichte van het tijdperk-Armstrong.
Dat zegt Chris Froome een kleine week voor de start van de honderdste editie van de Ronde van Frankrijk. Volgens de renner van Team Sky is er progressie geboekt in de strijd tegen doping. "In dat opzicht heeft de sport er de laatste twintig, dertig jaar niet zo goed voor gestaan", stelt hij in verschillende Engelse kranten.
"Er is nog veel scepsis bij de mensen. Dat begrijp ik heel goed, want ik voelde me ook in de steek gelaten. We krijgen de komende weken de kans om te laten zien dat er dingen zijn veranderd. Ik weet hoe hard ik moet werken voor de resultaten die ik behaal. En ik weet dat mijn resultaten niet worden geschrapt in de toekomst."
De voormalige wielercoach Antoine Vayer omschreef de prestaties van Froome, Bradley Wiggins en Vincenzo Nibali in een bergetappe van de Tour 2012 als verdacht.
"Het is heel moeilijk om niet kwaad te worden als je zoiets leest. Hoe beter we ons werk doen, hoe meer mensen denken dat we doping gebruiken, zo lijkt het wel."
Dit vind ik dus ook zo verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Smeets heeft dus niets geleerd van Armstrong
Geen enkele kritische noot naar Froome zelf, er wordt niet één keer doorgevraagd en ik heb niets geleerd over waarom Froome opeens de beste klimmer ter wereld is.
Baggerwerk.
http://www.foxsports.com.(...)6524227#.Ud5pA6xjG0Yquote:"Chris has dedicated his life to racing, he does everything right but Sky perhaps don't defend themselves as well as they could," he said. "So I stepped in and did it.
"He's a phenomenon. His natural talent is off the scale and then there's his work ethic and his drive to go with that.
"It's clearly that of a Tour winner and I think he's got the mentality to keep doing it for a long time."
Uit de mond van iemand die prestaties kan leveren waar de dopinghonden van weleer alleen aan konden komen. Froome had kunnen wedijveren met die dopinghonden, de sport had dus niet eens hoeven veranderen omdat Froome zo'n ongelooflijk groot talent is.quote:Het wielrennen is volgens Froome de laatste jaren de goede weg ingeslagen. "Resultaten zijn nu veel geloofwaardiger dan vroeger. Als de sport niet was veranderd, had ik nooit deze prestaties kunnen leveren. Het is voor mij een persoonlijke missie om te laten zien dat de sport is veranderd."
En hij ziet er zo mager uit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Froome heeft iets aan zijn rode bloedcellen, hoe kan hij dan zo hard rijden?
De hoogste VO2max is 90, daar zou hij dan boven moeten zitten.
Die magerheid maakt toch niet zoveel uit? Hij heeft wel aardig wat beenspieren en daar gaat het vooral om.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
En hij ziet er zo mager uit!
Straks heeft hij de Simpson en Darwin award op de Mont Ventoux
Mager = lager gewicht = minder kracht nodig om vooruit te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die magerheid maakt toch niet zoveel uit?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.foxsports.com.(...)6524227#.Ud5pA6xjG0Y
David Millar over Froome. Gewoon een fenomeneen dus met een ongekend natuurlijk talent dat dan ook nog eens een ongekende drive en werkethiek heeft. Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Het is een mentaliteitskwestie, de rest van de profs hebben gewoon minder talent, minder drive, slechtere werkethiek.
Niet bedoeld als beschuldiging, maar de opmerkingen over Froome sluiten natuurlijk de rest niet uit.quote:
Tja. Deze uitspraken vind ik wel typerendquote:"It's a tightrope Sky are walking, trying to be transparent but also keeping their training secrets."
Ja, mochten het nu nog fans zijn die hem al aanmoedigden toen hij bij Barloworld zat.quote:
Haha jankerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou Contador niet onverantwoord van een berg af mogen crossen, de rest hoeft toch niet in zijn wiel te gaan zitten en hetzelfde te doen...
Wat een ongelofelijke jankzak... je zou bijna hopen dat ie donderdag zelf op zijn muil gaat (zonder dodelijke verwondingen uiteraard) maar genoeg om hem uit te schakelen
Sky neemt Quintana gewoon over, wint Sky weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Columbiafan het volgende:
Volgend jaar komt Quintana hier gewoon winnen hoor, laat Froomepje maar rustig winnen dit jaar
Iedereen die een paar jaar op rij wint is een vervelend mannetje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef peleetje het volgende:
Hoop toch niet dat Froome de komende 6/7 jaar de Tour gaat domineren. Ik vind 't nogal een vervelend mannetje.
Maar Armstrong kon wel goed fietsen. Zeuren dat het te hard gaat in de afdaling vind ik wel erg apart.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen die een paar jaar op rij wint is een vervelend mannetje.
Dit. Armstrong reed gewoon een veld suikerbieten door, sprong een sloot over en fietste verder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar Armstrong kon wel goed fietsen. Zeuren dat het te hard gaat in de afdaling vind ik wel erg apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |