En hij ziet er zo mager uit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Froome heeft iets aan zijn rode bloedcellen, hoe kan hij dan zo hard rijden?
De hoogste VO2max is 90, daar zou hij dan boven moeten zitten.
Die magerheid maakt toch niet zoveel uit? Hij heeft wel aardig wat beenspieren en daar gaat het vooral om.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
En hij ziet er zo mager uit!
Straks heeft hij de Simpson en Darwin award op de Mont Ventoux
Mager = lager gewicht = minder kracht nodig om vooruit te komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die magerheid maakt toch niet zoveel uit?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.foxsports.com.(...)6524227#.Ud5pA6xjG0Y
David Millar over Froome. Gewoon een fenomeneen dus met een ongekend natuurlijk talent dat dan ook nog eens een ongekende drive en werkethiek heeft. Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Het is een mentaliteitskwestie, de rest van de profs hebben gewoon minder talent, minder drive, slechtere werkethiek.
Niet bedoeld als beschuldiging, maar de opmerkingen over Froome sluiten natuurlijk de rest niet uit.quote:
Tja. Deze uitspraken vind ik wel typerendquote:"It's a tightrope Sky are walking, trying to be transparent but also keeping their training secrets."
Ja, mochten het nu nog fans zijn die hem al aanmoedigden toen hij bij Barloworld zat.quote:
Haha jankerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou Contador niet onverantwoord van een berg af mogen crossen, de rest hoeft toch niet in zijn wiel te gaan zitten en hetzelfde te doen...
Wat een ongelofelijke jankzak... je zou bijna hopen dat ie donderdag zelf op zijn muil gaat (zonder dodelijke verwondingen uiteraard) maar genoeg om hem uit te schakelen
Sky neemt Quintana gewoon over, wint Sky weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:15 schreef Columbiafan het volgende:
Volgend jaar komt Quintana hier gewoon winnen hoor, laat Froomepje maar rustig winnen dit jaar
Iedereen die een paar jaar op rij wint is een vervelend mannetje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef peleetje het volgende:
Hoop toch niet dat Froome de komende 6/7 jaar de Tour gaat domineren. Ik vind 't nogal een vervelend mannetje.
Maar Armstrong kon wel goed fietsen. Zeuren dat het te hard gaat in de afdaling vind ik wel erg apart.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iedereen die een paar jaar op rij wint is een vervelend mannetje.
Dit. Armstrong reed gewoon een veld suikerbieten door, sprong een sloot over en fietste verder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar Armstrong kon wel goed fietsen. Zeuren dat het te hard gaat in de afdaling vind ik wel erg apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |