Nee maar serieus, je hebt een goede opleiding, zal wel slim zijn, ziet er prima uit, hebt altijd leuke meisjes, hebt een prima muzieksmaak..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
I don't know why, but I'm feeling so sad
Jij hebt gisteren het gesprek over dempingskarakteristieken gemist he.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme ik geniet altijd zo van de posts van WT
Hij weet door die mooie woorden en beschrijvingen de meest saaie dingen in de wereld interessant te makenWat een held.
We hadden het echt moeten filmenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren het gesprek over dempingskarakteristieken gemist he.
Dat was te geniaal
Zijn er geen opnames?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was te geniaal
Waar zijn de genante foto´s?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was te geniaal
Ok, wel doen is goed voor je billetjes..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, al 2 week niet. Ik ga morgen weer beginnen
Geen idee. Ik ben wel een stukje van de avond kwijt!quote:
quote:
Dit kun je lezen als "via pm/dm is oke Royco"quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben wel een stukje van de avond kwijt!
Niet voor op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet huppel waar ik bang voor benquote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als "via pm/dm is oke Royco"
Wie wel dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet huppel waar ik bang voor ben
Whud?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie heeft de mogelijkheid om aan bepaalde spullen te komen waar ik nogal bang voor ben
Ik zeg altijd maar zo, nooit mensen boos maken die aan je eten of drinken zitten.quote:
Zeeeker waar, één van die tips waar je daadwerkelijk iets aan hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, nooit mensen boos maken die aan je eten of drinken zitten.
En die aan medische spullen kunnen komen ook niet
Ja hequote:Op zondag 22 juli 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeeeker waar, één van die tips waar je daadwerkelijk iets aan hebt
Roy is als de dood voor naalden.quote:
Nu bier dusquote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef MohMi het volgende:
Zo, MohMi van morgen mag trots zijn met dit schone huis, lege aanrecht en alle schoongewassen kleren
We hadden het er in de auto al over gehad, dus ik schatte de kans dat ze ze daadwerkelijk in de tas had zitten best hoog in.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy is als de dood voor naalden.
Toen Evie zei dat ze naalden in dr tas had keek Roy opeens heel angstig rond enz
Ghehehequote:Op zondag 22 juli 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden het er in de auto al over gehad, dus ik schatte de kans dat ze ze daadwerkelijk in de tas had zitten best hoog in.
Ja toen sliep je al.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Maar ik las iets over doen, durf of de waarheid.
Toen was ik al in coma geraakt? Daar weet ik namelijk ook niks meer van
Stelletje vandalenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk ook.
2 nettorama vlaggen en een verkeersbord.
Hmm, morgen ga ik die wel even naar mono brengen
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet voor op FOK!DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toen sliep je al.
Evie, Mono en ik hebben in bed dat nog gedaan
Ik ook niet!!quote:
Weltrustequote:Op zondag 22 juli 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik ga lekker southpark kijken en nog meer slapen
Taartquote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ga hier nooit meer weg, chocomel en kusjes, wat wil een meisje nog meer.
Ware liefde!!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Zwarte bloemetjesschoenen van de Primark.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
maar heeft hij ook een stevige arm om aan te hangen?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, hij is 15cm langer. nog een paar cm langer en de kei liefste.
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, hij is 15cm langer. nog een paar cm langer en de kei liefste.
3quote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar heeft hij ook een stevige arm om aan te hangen?
quote:
quote:
Ben & Jerry'squote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Ben er vandoor, fijne avond, lieve Fokkertjes!![]()
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.quote:
Ik gun hem wel regelmatig een uurtje beweging.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.
Goed bezigquote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallen
Een uurtje ja? Netjes hoor Twi.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gun hem wel regelmatig een uurtje beweging.
Leugensquote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef twi het volgende:
Gelukkig staat er niet zoveel privé-informatie over mij op het internet
En nu past je broek niet meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallen
Jawel, broeken passen altijd. Zeker als je af bent gevallen. Ze zakken dan alleen wat gemakkelijker af.quote:
Wat weer gebruikersvriendelijker is voor Myr.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:08 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel, broeken passen altijd. Zeker als je af bent gevallen. Ze zakken dan alleen wat gemakkelijker af.
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vind ik wel knap, ze is zo dik als een walrus
Oh ja, hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Ja, dat denk ik ook, maar dan kan hij ons nog even helpen in de champions league te komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winterstop gaat hij wel naar Engeland denk ik.
Ja matig inderdaad. Volgende keer ben ik er eerder, beloofdquote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar dan kan hij ons nog even helpen in de champions league te komen.
Je was veel te laat bij Huppel gister, nu zat ik alleen opgescheept met 2 ajacieden.
En huppel die er pas na de wedstrijd van Feyenoord achter komt dat ze eredivisie live heeft
Iedereen is brak denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen weg/brak ? Of heeft iedereen het licht gezien en zit men allemaal buiten in de enge grote mensen wereld ?
Ik was bezig met in te dommelen achter mijn bureauquote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen weg/brak ? Of heeft iedereen het licht gezien en zit men allemaal buiten in de enge grote mensen wereld ?
Ik sta al met 1 been in het graf!!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Nog steeds naar de ratten ?quote:
NFL is toch nog niet begonnen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Cheerleaders
![]()
Wat hou ik toch van American Football ondanks dat het een kutsport is
Bier!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, gewoon even een biertje pakken, voel je je meteen beter
Ik weet niet eens welke wedstrijd dit isquote:
ESPN ?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke wedstrijd dit isKan een vriendschappelijke match zijn.
You lucky dudequote:Op zondag 22 juli 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh nee, het is een compilatieclip van cheerleader optredens. Nog beter, wel de dames, niet de sport![]()
Nee, de Italiaanse Sky sportquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |