maar heeft hij ook een stevige arm om aan te hangen?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, hij is 15cm langer. nog een paar cm langer en de kei liefste.
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, hij is 15cm langer. nog een paar cm langer en de kei liefste.
3quote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar heeft hij ook een stevige arm om aan te hangen?
quote:
quote:
Ben & Jerry'squote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ga hier nooit meer weg, chocomel en kusjes, wat wil een meisje nog meer.
Veel plezierquote:Op zondag 22 juli 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
Ben er vandoor, fijne avond, lieve Fokkertjes!![]()
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.quote:
Ik gun hem wel regelmatig een uurtje beweging.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Twi, afvallen gaat hem nooit meer lukken als jij er bent.
Goed bezigquote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallen
Een uurtje ja? Netjes hoor Twi.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gun hem wel regelmatig een uurtje beweging.
Leugensquote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef twi het volgende:
Gelukkig staat er niet zoveel privé-informatie over mij op het internet
En nu past je broek niet meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen twee weken weer 0.7kg afgevallen
Jawel, broeken passen altijd. Zeker als je af bent gevallen. Ze zakken dan alleen wat gemakkelijker af.quote:
Wat weer gebruikersvriendelijker is voor Myr.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:08 schreef twi het volgende:
[..]
Jawel, broeken passen altijd. Zeker als je af bent gevallen. Ze zakken dan alleen wat gemakkelijker af.
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vind ik wel knap, ze is zo dik als een walrus
Oh ja, hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Ja, dat denk ik ook, maar dan kan hij ons nog even helpen in de champions league te komen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winterstop gaat hij wel naar Engeland denk ik.
Ja matig inderdaad. Volgende keer ben ik er eerder, beloofdquote:Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar dan kan hij ons nog even helpen in de champions league te komen.
Je was veel te laat bij Huppel gister, nu zat ik alleen opgescheept met 2 ajacieden.
En huppel die er pas na de wedstrijd van Feyenoord achter komt dat ze eredivisie live heeft
Iedereen is brak denk ikquote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen weg/brak ? Of heeft iedereen het licht gezien en zit men allemaal buiten in de enge grote mensen wereld ?
Ik was bezig met in te dommelen achter mijn bureauquote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Iedereen weg/brak ? Of heeft iedereen het licht gezien en zit men allemaal buiten in de enge grote mensen wereld ?
Ik sta al met 1 been in het graf!!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Nog steeds naar de ratten ?quote:
NFL is toch nog niet begonnen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Cheerleaders
![]()
Wat hou ik toch van American Football ondanks dat het een kutsport is
Bier!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, gewoon even een biertje pakken, voel je je meteen beter
Ik weet niet eens welke wedstrijd dit isquote:
ESPN ?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke wedstrijd dit isKan een vriendschappelijke match zijn.
You lucky dudequote:Op zondag 22 juli 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh nee, het is een compilatieclip van cheerleader optredens. Nog beter, wel de dames, niet de sport![]()
Nee, de Italiaanse Sky sportquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |