Zo rol ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Watertornado het volgende:
Mijn smatje Flippiee die zo even om de hoek komt kijken.
Mwah het was een meidenavondje. Dus we gingen alle 4 alle jongens ditchen. Best grappig af en toequote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog hete boys gehosseld gisteren flips ?
quote:
Dat dacht ik al. Lukte het niet van jouw kant of van hun kant?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is het niet echt gelukt wat je zei Flips
Had die dikke ook de mogelijkheid om jongens te ditchen?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mwah het was een meidenavondje. Dus we gingen alle 4 alle jongens ditchen. Best grappig af en toe
Laten we hun maar de schuld geven, ik kan er niks aandoenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Lukte het niet van jouw kant of van hun kant?
sjah... sommige vrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering
Vriendinnen die je niets gunnen
Stomende bouten en het voldane gevoel als je dat stuk kreukels weer tot een compleet strak geheel hebt getoverd.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stomende bouten en het voldane gevoel als je dat stuk kreukels weer tot een compleet strak geheel hebt getoverd.
Heb jij ook een hekel aan mouwen met een vouw over de lengte gesneden? Ik pak ze altijd dubbel zodat je 0 naden hebben behalve bij de manchetten waar ik ze er scherp instrijk en dan we weer uittrek voor het beste resultaat.quote:
Watwatwatwatwatwarwat.quote:
Slechte foto gestuurd dan want niemand van ons is eigenlijk echt dik.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had die dikke ook de mogelijkheid om jongens te ditchen?_!!!
Jajaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we hun maar de schuld geven, ik kan er niks aandoen
Die links stond (rechts op de foto dus) is gewoon dik hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwatwatwatwarwat.
[..]
Slechte foto gestuurd dan want niemand van ons is eigenlijk echt dik.
[..]
Jaja
Nee ik heb een schurfthekel aan strijken.. wij zijn tegenovergesteldquote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook een hekel aan mouwen met een vouw over de lengte gesneden? Ik pak ze altijd dubbel zodat je 0 naden hebben behalve bij de manchetten waar ik ze er scherp instrijk en dan we weer uittrek voor het beste resultaat.
Da's mooi, want ik houd niet van vreemdelingen aan mijn overhemden.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik heb een schurfthekel aan strijken.. wij zijn tegenovergesteld![]()
![]()
WT is echt mijn held.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme ik geniet altijd zo van de posts van WT
Hij weet door die mooie woorden en beschrijvingen de meest saaie dingen in de wereld interessant te makenWat een held.
Whahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik houd niet van vreemdelingen aan mijn overhemden.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is echt mijn held.
Ik hoop dat ik later 2 kinderen krijg.
Dan noem ik ze watertornado en monopoly
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is echt mijn held.
Ik hoop dat ik later 2 kinderen krijg.
Dan noem ik ze watertornado en monopoly
Nee man dat ligt gewoon aan de foto en haar arm. Ze heeft namelijk nauwelijks een buikje of wat dan ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die links stond (rechts op de foto dus) is gewoon dik hoor
De foto, haar arm, haar hoofdquote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dat ligt gewoon aan de foto en haar arm. Ze heeft namelijk nauwelijks een buikje of wat dan ook.
Wat? Wil je dat ik een dochter Evie noem?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha
[..]![]()
Ik ga een biefstukje eten en even slapen![]()
Hahaha.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De foto, haar arm, haar hoofdMet afstand de minst aantrekkelijke van jullie 4
de 11equote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Wil je dat ik een dochter Evie noem?
En kom je biefstuk brengen?
De 11e pasquote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
de 11e
Maar ben ff pitten
BIEFSTUKJEVerdomd goddelijk!!
wij willen ook fotoquote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had haar de foto moeten laten nemen en er dan zelf opstaan![]()
Neuh foto's tijdens uitgaan en ik zijn geen combi.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had haar de foto moeten laten nemen en er dan zelf opstaan![]()
Ja maar jij en ik welquote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh foto's tijdens uitgaan en ik zijn geen combi.
Nee joh.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wat wat ? Heb ik een foto van Flips gemist?
Dat weet ik.quote:
ligt er aan?quote:
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woordenquote:
Dat is goed, en moet ook nog een keer voor jou koken hequote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan?
[..]
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woorden
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die niet squatten maar wel foto's willen van flipsquatsquirtprinsesje
Dudequote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die niet squatten maar wel foto's willen van flipsquatsquirtprinsesje
Ja, want Groningenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.Is je leven echt zo leeg kerel?
Ik bedoelde ongesteldquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan?
[..]
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woorden
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.Is je leven echt zo leeg kerel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |