Ik kan nietquote:
Neem haar meequote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb afgesproken met een oud-collega die meer een vriendin is om één van onze fameuze Desperado-avonden te hebben
Kan ook bij Royco in de kroeg, hoe meer zielen hoe meer vreugd tochquote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb afgesproken met een oud-collega die meer een vriendin is om één van onze fameuze Desperado-avonden te hebben
We hebben juist bij haar afgesproken ivm haar zoontje van zes dat thuis is (en een vreselijke baas is trouwens, maar dat terzijde).quote:
Ik weet nog dat ik voor het eerst die shit haalde maar ik was de naam vergeten.quote:
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.quote:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.
Je UIquote:
Kankerpitje niet een mooie vrouw vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je UIIk loop nog liever op een zaterdagnacht omstreeks een uurtje of 4:10 een zombie tegen het lijf in een donker en ietwat dubieus steegje
Lachen dan maar:quote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Heb je er niet op zien lopenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.
DAT IS EEN VROUW??!?!?! xDDDDDD Godnondejuquote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kankerpitje niet een mooie vrouw vinden.x 901.
Je komt maar gewoon, vuige teef!@quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
DAT IS EEN VROUW??!?!?! xDDDDDD Godnondeju
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind overigens dat ik de plek van de mooiste billen op FOK! moet delen met Evie.
Eens ?
Ik heb van Evie nog geen kruiwagenserie gezien, voor mij ga jij aan kopquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind overigens dat ik de plek van de mooiste billen op FOK! moet delen met Evie.
Eens ?
Nee.. jij hebt mannenbillenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Pics van Evie haar billen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Ik vind dat jij dan op de tweede plek staatquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Ik zal eens peilen of ze in is voor een gedeelde fotosessie. Dit keer geen kruiwagens maar gewoon een semi-erotische fotoserie met verhuisdozen en lampenkappenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb van Evie nog geen kruiwagenserie gezien, voor mij ga jij aan kop
Hai Mono.quote:
Die van mono heb ik al gezien en als hij die nr. 1 plek wil delen met jou dan is het het vast waard.quote:
Godver, beelddenken, monitor, schoonmakenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal eens peilen of ze in is voor een gedeelde fotosessie. Dit keer geen kruiwagens maar gewoon een semi-erotische fotoserie met verhuisdozen en lampenkappen
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Mono.
[..]
Die van mono heb ik al gezien en als hij die nr. 1 plek wil delen met jou dan is het het vast waard.
Er uit jagen met een opgerolde krant!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Heb ik weer, de dorpsgek / alcoholist komt binnen
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Heb ik weer, de dorpsgek / alcoholist komt binnen
Ik lees de krant altijd op de ipadquote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er uit jagen met een opgerolde krant!
Maar je kunt er wel lekker mee meppenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lastig, een ipad rol je ook niet zo gemakkelijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |