Ik kan nietquote:
Neem haar meequote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb afgesproken met een oud-collega die meer een vriendin is om één van onze fameuze Desperado-avonden te hebben
Kan ook bij Royco in de kroeg, hoe meer zielen hoe meer vreugd tochquote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb afgesproken met een oud-collega die meer een vriendin is om één van onze fameuze Desperado-avonden te hebben
We hebben juist bij haar afgesproken ivm haar zoontje van zes dat thuis is (en een vreselijke baas is trouwens, maar dat terzijde).quote:
Ik weet nog dat ik voor het eerst die shit haalde maar ik was de naam vergeten.quote:
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.quote:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.
Je UIquote:
Kankerpitje niet een mooie vrouw vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je UIIk loop nog liever op een zaterdagnacht omstreeks een uurtje of 4:10 een zombie tegen het lijf in een donker en ietwat dubieus steegje
Lachen dan maar:quote:Op zondag 22 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Heb je er niet op zien lopenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
11 cm hakken dragen durf ik wel, maar Jillz ga ik dus écht niet drinken in het openbaar.
DAT IS EEN VROUW??!?!?! xDDDDDD Godnondejuquote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kankerpitje niet een mooie vrouw vinden.x 901.
Je komt maar gewoon, vuige teef!@quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
DAT IS EEN VROUW??!?!?! xDDDDDD Godnondeju
Geen twijfel over mogelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind overigens dat ik de plek van de mooiste billen op FOK! moet delen met Evie.
Eens ?
Ik heb van Evie nog geen kruiwagenserie gezien, voor mij ga jij aan kopquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind overigens dat ik de plek van de mooiste billen op FOK! moet delen met Evie.
Eens ?
Nee.. jij hebt mannenbillenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Pics van Evie haar billen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Ik vind dat jij dan op de tweede plek staatquote:Op zondag 22 juli 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Eens ?
Ik zal eens peilen of ze in is voor een gedeelde fotosessie. Dit keer geen kruiwagens maar gewoon een semi-erotische fotoserie met verhuisdozen en lampenkappenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb van Evie nog geen kruiwagenserie gezien, voor mij ga jij aan kop
Hai Mono.quote:
Die van mono heb ik al gezien en als hij die nr. 1 plek wil delen met jou dan is het het vast waard.quote:
Godver, beelddenken, monitor, schoonmakenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal eens peilen of ze in is voor een gedeelde fotosessie. Dit keer geen kruiwagens maar gewoon een semi-erotische fotoserie met verhuisdozen en lampenkappen
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Mono.
[..]
Die van mono heb ik al gezien en als hij die nr. 1 plek wil delen met jou dan is het het vast waard.
Er uit jagen met een opgerolde krant!quote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Heb ik weer, de dorpsgek / alcoholist komt binnen
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Royco1 het volgende:
Heb ik weer, de dorpsgek / alcoholist komt binnen
Ik lees de krant altijd op de ipadquote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er uit jagen met een opgerolde krant!
Maar je kunt er wel lekker mee meppenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lastig, een ipad rol je ook niet zo gemakkelijk op
Zo rol ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Watertornado het volgende:
Mijn smatje Flippiee die zo even om de hoek komt kijken.
Mwah het was een meidenavondje. Dus we gingen alle 4 alle jongens ditchen. Best grappig af en toequote:Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog hete boys gehosseld gisteren flips ?
quote:
Dat dacht ik al. Lukte het niet van jouw kant of van hun kant?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is het niet echt gelukt wat je zei Flips
Had die dikke ook de mogelijkheid om jongens te ditchen?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Mwah het was een meidenavondje. Dus we gingen alle 4 alle jongens ditchen. Best grappig af en toe
Laten we hun maar de schuld geven, ik kan er niks aandoenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Lukte het niet van jouw kant of van hun kant?
sjah... sommige vrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering
Vriendinnen die je niets gunnen
Stomende bouten en het voldane gevoel als je dat stuk kreukels weer tot een compleet strak geheel hebt getoverd.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stomende bouten en het voldane gevoel als je dat stuk kreukels weer tot een compleet strak geheel hebt getoverd.
Heb jij ook een hekel aan mouwen met een vouw over de lengte gesneden? Ik pak ze altijd dubbel zodat je 0 naden hebben behalve bij de manchetten waar ik ze er scherp instrijk en dan we weer uittrek voor het beste resultaat.quote:
Watwatwatwatwatwarwat.quote:
Slechte foto gestuurd dan want niemand van ons is eigenlijk echt dik.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had die dikke ook de mogelijkheid om jongens te ditchen?_!!!
Jajaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laten we hun maar de schuld geven, ik kan er niks aandoen
Die links stond (rechts op de foto dus) is gewoon dik hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwatwatwatwarwat.
[..]
Slechte foto gestuurd dan want niemand van ons is eigenlijk echt dik.
[..]
Jaja
Nee ik heb een schurfthekel aan strijken.. wij zijn tegenovergesteldquote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook een hekel aan mouwen met een vouw over de lengte gesneden? Ik pak ze altijd dubbel zodat je 0 naden hebben behalve bij de manchetten waar ik ze er scherp instrijk en dan we weer uittrek voor het beste resultaat.
Da's mooi, want ik houd niet van vreemdelingen aan mijn overhemden.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik heb een schurfthekel aan strijken.. wij zijn tegenovergesteld![]()
![]()
WT is echt mijn held.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme ik geniet altijd zo van de posts van WT
Hij weet door die mooie woorden en beschrijvingen de meest saaie dingen in de wereld interessant te makenWat een held.
Whahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik houd niet van vreemdelingen aan mijn overhemden.
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is echt mijn held.
Ik hoop dat ik later 2 kinderen krijg.
Dan noem ik ze watertornado en monopoly
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT is echt mijn held.
Ik hoop dat ik later 2 kinderen krijg.
Dan noem ik ze watertornado en monopoly
Nee man dat ligt gewoon aan de foto en haar arm. Ze heeft namelijk nauwelijks een buikje of wat dan ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die links stond (rechts op de foto dus) is gewoon dik hoor
De foto, haar arm, haar hoofdquote:Op zondag 22 juli 2012 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man dat ligt gewoon aan de foto en haar arm. Ze heeft namelijk nauwelijks een buikje of wat dan ook.
Wat? Wil je dat ik een dochter Evie noem?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha
[..]![]()
Ik ga een biefstukje eten en even slapen![]()
Hahaha.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De foto, haar arm, haar hoofdMet afstand de minst aantrekkelijke van jullie 4
de 11equote:Op zondag 22 juli 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? Wil je dat ik een dochter Evie noem?
En kom je biefstuk brengen?
De 11e pasquote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
de 11e
Maar ben ff pitten
BIEFSTUKJEVerdomd goddelijk!!
wij willen ook fotoquote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had haar de foto moeten laten nemen en er dan zelf opstaan![]()
Neuh foto's tijdens uitgaan en ik zijn geen combi.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je had haar de foto moeten laten nemen en er dan zelf opstaan![]()
Ja maar jij en ik welquote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh foto's tijdens uitgaan en ik zijn geen combi.
Nee joh.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wat wat ? Heb ik een foto van Flips gemist?
Dat weet ik.quote:
ligt er aan?quote:
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woordenquote:
Dat is goed, en moet ook nog een keer voor jou koken hequote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan?
[..]
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woorden
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die niet squatten maar wel foto's willen van flipsquatsquirtprinsesje
Dudequote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die niet squatten maar wel foto's willen van flipsquatsquirtprinsesje
Ja, want Groningenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.Is je leven echt zo leeg kerel?
Ik bedoelde ongesteldquote:Op zondag 22 juli 2012 14:57 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er aan?
[..]
Sorry, maak er wel een keer een voor je.. hij was echt te goddelijk lekker voor woorden
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die echt maar over 1 ding kunnen praten.Is je leven echt zo leeg kerel?
Nee maar serieus, je hebt een goede opleiding, zal wel slim zijn, ziet er prima uit, hebt altijd leuke meisjes, hebt een prima muzieksmaak..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
I don't know why, but I'm feeling so sad
Jij hebt gisteren het gesprek over dempingskarakteristieken gemist he.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
Verdomme ik geniet altijd zo van de posts van WT
Hij weet door die mooie woorden en beschrijvingen de meest saaie dingen in de wereld interessant te makenWat een held.
We hadden het echt moeten filmenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren het gesprek over dempingskarakteristieken gemist he.
Dat was te geniaal
Zijn er geen opnames?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was te geniaal
Waar zijn de genante foto´s?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was te geniaal
Ok, wel doen is goed voor je billetjes..quote:Op zondag 22 juli 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, al 2 week niet. Ik ga morgen weer beginnen
Geen idee. Ik ben wel een stukje van de avond kwijt!quote:
quote:
Dit kun je lezen als "via pm/dm is oke Royco"quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben wel een stukje van de avond kwijt!
Niet voor op FOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet huppel waar ik bang voor benquote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dit kun je lezen als "via pm/dm is oke Royco"
Wie wel dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet huppel waar ik bang voor ben
Whud?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie heeft de mogelijkheid om aan bepaalde spullen te komen waar ik nogal bang voor ben
Ik zeg altijd maar zo, nooit mensen boos maken die aan je eten of drinken zitten.quote:
Zeeeker waar, één van die tips waar je daadwerkelijk iets aan hebtquote:Op zondag 22 juli 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, nooit mensen boos maken die aan je eten of drinken zitten.
En die aan medische spullen kunnen komen ook niet
Ja hequote:Op zondag 22 juli 2012 15:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeeeker waar, één van die tips waar je daadwerkelijk iets aan hebt
Roy is als de dood voor naalden.quote:
Nu bier dusquote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef MohMi het volgende:
Zo, MohMi van morgen mag trots zijn met dit schone huis, lege aanrecht en alle schoongewassen kleren
We hadden het er in de auto al over gehad, dus ik schatte de kans dat ze ze daadwerkelijk in de tas had zitten best hoog in.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy is als de dood voor naalden.
Toen Evie zei dat ze naalden in dr tas had keek Roy opeens heel angstig rond enz
Ghehehequote:Op zondag 22 juli 2012 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden het er in de auto al over gehad, dus ik schatte de kans dat ze ze daadwerkelijk in de tas had zitten best hoog in.
Ja toen sliep je al.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Maar ik las iets over doen, durf of de waarheid.
Toen was ik al in coma geraakt? Daar weet ik namelijk ook niks meer van
Stelletje vandalenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuk ook.
2 nettorama vlaggen en een verkeersbord.
Hmm, morgen ga ik die wel even naar mono brengen
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet voor op FOK!DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja toen sliep je al.
Evie, Mono en ik hebben in bed dat nog gedaan
Ik ook niet!!quote:
Weltrustequote:Op zondag 22 juli 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik ga lekker southpark kijken en nog meer slapen
Taartquote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ga hier nooit meer weg, chocomel en kusjes, wat wil een meisje nog meer.
Ware liefde!!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Zwarte bloemetjesschoenen van de Primark.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |