Nee.quote:
Nee, die heeft alleen meegeschreven aan May it be, samen met de gezochte componist.quote:
quote:
bijna goed, alleen die laatste hoort ook bij fortitudo.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef plagvreugd het volgende:
Wijsheid
Sterkte
Rechtvaardigheid
Volhardendheid?
Zoiets?
quote:
Stand #2758quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Paardenbloem ('dandelion & burdock').
Nog zoiets dat ik nog steeds een keer moet proberen...quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kapitein Blauwbeer meen ik, maar dan in het Duits. Kaptein Blaubaer?
Ik doe het ervoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef DragonFodder het volgende:
yogi bear
Booboo
100 troetelbeertjes
teddy ruxpin
ted
winnie the pooh
de Gummiberen
Bruin Beer (Disney)
Bruintje Beer (dat witte beetje uit "we all stand together"
Olivier B. BOmmel
nee. In deze stad is onlangs het theater afgefikt.quote:
quote:
Woensdag al. Dik voor de opening.quote:
Ik weet alleen dat het in Coventry gespeeld wordt; het is daar 2 jaar lang een bouwput geweest voor alleen het Olympische voetbaltoernooi.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Woensdag al. Dik voor de opening.
Stand #2758
2 outtayourleague
2 thabit
1 HilarityEnsues
2 Flitspaal
3 TheSilentEnigma
1 DragonFodder
Correct. Terwijl zij, volgende de legende dan, naakt door de straten op haar paard paradeerde, kon ene Tom zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Ondanks de waarschuwingen dat niemand naar de naakte dame van adel mocht kijken, gluurde Tom stiekem toch. Hier komt de uitdrukking 'peeping Tom' (gluurder) vandaan.quote:
Er is inderdaad een kinderprogramma dat zo heet, maar in m'n vraagstelling is het duidelijk genoeg dat ik naar de betekenis van het woord op zoek ben.quote:
Nou, je vraagstelling sluit het antwoord van Flitspaal niet echt uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Er is inderdaad een kinderprogramma dat zo heet, maar in m'n vraagstelling is het duidelijk genoeg dat ik naar de betekenis van het woord op zoek ben.
een bloemmetje?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:54 schreef plagvreugd het volgende:
Hint (omdat ik vermoed dat Thabit er niet is): in het engels is het dandelion.
Niet specifiek genoeg. Een bloem is gewoon flowerquote:
Yepyep. Game on!quote:
Da's de ring des nibelungenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:39 schreef plagvreugd het volgende:
Sigfried? Of is dat van heul iets anders?
ik zie nu dat ik mijn vraag ook niet volledig hebt gesteld. het moet zijn: "...de verzameling van mythologische etc..."zijnquote:
en met zo'n naam mag je natuurlijk ook niet ontbreken in de literatuurgeschiedenisquote:
Stand #2758quote:
Mystic Rover?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Mark het volgende:
Welke film?
Sean Penn - Jimmy Markum
Tim Robbins - Dave Boyle
Kevin Bacon - Sean Devine
Halle Berryquote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
3 actrices die Catwoman hebben gespeeld
Indeed, en niet eens een JP-vraag!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Halle Berry
Michelle Pfeiffer
Anne Hathaway
Wie is de schrijver van Jurassic Park ?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Indeed, en niet eens een JP-vraag!
Dat valt me wel tegen van je hoorquote:
Davinci codequote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
Bernini mysterie
davinci code :y
angels and demons? Dat is het Bernini Mysterie
dat dacht ik eigenlijk al...quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Davinci code
Bernini Mysterie
Delta deceptie
Juvenalis dilemma
Maar natuurlijkquote:
quote:is een episch dierdicht dat geldt als een hoogtepunt in de Nederlandse middeleeuwse literatuur. Het telt in totaal 3469 versregels en is geschreven in het Diets (dit is het Nederlands uit de periode van 1200 tot 1500). In tegendeel tot wat vaak beweerd wordt is het verhaal geen fabel, maar een epos (heldendicht).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
Stand #2758quote:
Zelfbouw ledematen ?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:03 schreef outtayourleague het volgende:
nou, inspiratieloos
Betekenis van de medische term febris?
die snap ik even niet, maar het niet goed in elk geval.quote:
Febris lijkt op fabriceren en ik heb er zelf nog wat aan toegevoegdquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
die snap ik even niet, maar het niet goed in elk geval.
Doorligziekte ofzo ?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:11 schreef outtayourleague het volgende:
't is iets heel triviaals, komt bij veel ziekenhuispatiënten voor
misselijk is nausea.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
Misselijkheid van het ziekenhuisvoedsel ?
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
check!quote:
Froome staat niet in de top 5quote:
Stand #2758quote:
Die bedoelde ik ja.quote:
quote:
Stand #2758quote:
goed genoeg,quote:
quote:
Stand #2758quote:
correctquote:
quote:
de bio stabiel bedoel je¿ nee ik doel op iets wat niet echt rijmt met haar fameuse intro: 123456789 10ekequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
dat ze die magneethanger ondersteunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Ze mist een vingerquote:
quote:
Die kan ik als wouldbe postbode niet laten lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:22 schreef Mark het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed is (is een van tong's favoriete bandjes):
Wat hebben Piet Kleine, Berry van Aerle en Raymond van Barneveld gemeen?
Om het gebeuren wat op gang te brengen keur ik het goed. Heet eigenlijk Dame Ednaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef RanTheMan het volgende:
ow lady etna oid.. Met die elton john brillen..
Welk bedrijf isquote:Stelios Haji-Ioannou (Grieks: Στέλιος Χατζηιωάννου, Stélios Chatziioánnou) (Athene, 14 februari 1967) is een Grieks ondernemer, van Grieks-Cypriotische komaf.
Stelios Haji-Ioannou is oprichter van deen is voornamelijk bekend geworden als mede-eigenaar van
, een bekende
.
yepyep. verdorie, nu kan ik niet de hint geven dat t een eenvoudige vraag is.quote:
Ik keek graag naar zijn tv show waarin hij easy cruises probeerde op te zetten.. Best een grappige man..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:31 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yepyep. verdorie, nu kan ik niet de hint geven dat t een eenvoudige vraag is.
De eerste 2 zijn goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef plagvreugd het volgende:
Spoorloos, het NOS Journaal van 20:00 en.... Hart van Nederland?
het zijn idd 2 "reisprogramma's"quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:44 schreef plagvreugd het volgende:
dunno. ze hebben zo'n soort vakantieman-programma toch? heet dat mssn Max op Reis?
das foutquote:
ow dat is op basis van de grote smurf hint denk ik.. Kennelijk heb ik het verkeerd onthouden.. Het lijkt er op.. sorryquote:
eigenlijk was het We zijn er bijna, maar ik reken het goed.. De andere was: groeten van Max!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:05 schreef plagvreugd het volgende:
Avondvierdaagses zijn ver-van-mijn-bed dus voor mij is t niet echt supermakkelijk
Of was t van Grote Smurf mssn iets als 'Zijn we er bijna' ?
yepyepquote:
2 goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:22 schreef RanTheMan het volgende:
kazachstan, afghanistan, pakistan, turkmenistan, china
3 goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:30 schreef RanTheMan het volgende:
Bedankt dat je ook zegt welke
Maar ik vermoed China en afghanistan goed zijn.. maar wellicht oezbekistan er bij en aan de bovenkant zou ik toch echt denken kazachstan...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:36 schreef takata het volgende:
China, Oezbekistan, Afghanistan, en Kirgizië
Een best festival trouwens.quote:
Tekstschrijver van een reclamebureau ?quote:
nopequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tekstschrijver van een reclamebureau ?
het was niets electronischquote:
nee ook niet.. het komt uit bomenquote:
nope, de nadruk ligt op uitquote:
correct.. Nokia was ooit rubber producent en dankt haar naam aan het stadje NOKIA waar de eerste fabriek stondquote:
Stand #2758quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |