Uiteraard!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Paardenbloem ('dandelion & burdock').
Nog zoiets dat ik nog steeds een keer moet proberen...quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kapitein Blauwbeer meen ik, maar dan in het Duits. Kaptein Blaubaer?
Ik doe het ervoor!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef DragonFodder het volgende:
yogi bear
Booboo
100 troetelbeertjes
teddy ruxpin
ted
winnie the pooh
de Gummiberen
Bruin Beer (Disney)
Bruintje Beer (dat witte beetje uit "we all stand together"
Olivier B. BOmmel
nee. In deze stad is onlangs het theater afgefikt.quote:
quote:
Woensdag al. Dik voor de opening.quote:
Ik weet alleen dat het in Coventry gespeeld wordt; het is daar 2 jaar lang een bouwput geweest voor alleen het Olympische voetbaltoernooi.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Woensdag al. Dik voor de opening.
Stand #2758
2 outtayourleague
2 thabit
1 HilarityEnsues
2 Flitspaal
3 TheSilentEnigma
1 DragonFodder
Correct. Terwijl zij, volgende de legende dan, naakt door de straten op haar paard paradeerde, kon ene Tom zijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Ondanks de waarschuwingen dat niemand naar de naakte dame van adel mocht kijken, gluurde Tom stiekem toch. Hier komt de uitdrukking 'peeping Tom' (gluurder) vandaan.quote:
Er is inderdaad een kinderprogramma dat zo heet, maar in m'n vraagstelling is het duidelijk genoeg dat ik naar de betekenis van het woord op zoek ben.quote:
Nou, je vraagstelling sluit het antwoord van Flitspaal niet echt uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Er is inderdaad een kinderprogramma dat zo heet, maar in m'n vraagstelling is het duidelijk genoeg dat ik naar de betekenis van het woord op zoek ben.
een bloemmetje?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:54 schreef plagvreugd het volgende:
Hint (omdat ik vermoed dat Thabit er niet is): in het engels is het dandelion.
Niet specifiek genoeg. Een bloem is gewoon flowerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |