SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Ze mist een vingerquote:
quote:
Die kan ik als wouldbe postbode niet laten lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:22 schreef Mark het volgende:
Omdat ik zeker weet dat het goed is (is een van tong's favoriete bandjes):
Wat hebben Piet Kleine, Berry van Aerle en Raymond van Barneveld gemeen?
Om het gebeuren wat op gang te brengen keur ik het goed. Heet eigenlijk Dame Ednaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef RanTheMan het volgende:
ow lady etna oid.. Met die elton john brillen..
Welk bedrijf isquote:Stelios Haji-Ioannou (Grieks: Στέλιος Χατζηιωάννου, Stélios Chatziioánnou) (Athene, 14 februari 1967) is een Grieks ondernemer, van Grieks-Cypriotische komaf.
Stelios Haji-Ioannou is oprichter van deen is voornamelijk bekend geworden als mede-eigenaar van
, een bekende
.
yepyep. verdorie, nu kan ik niet de hint geven dat t een eenvoudige vraag is.quote:
Ik keek graag naar zijn tv show waarin hij easy cruises probeerde op te zetten.. Best een grappige man..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:31 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yepyep. verdorie, nu kan ik niet de hint geven dat t een eenvoudige vraag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |