quote:Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef Riddler86 het volgende:
Ik hoop veel etappes in de Provence.En dan langzaam opbouwen richting de alpen.
Dit lijkt me echt vetquote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Wombcat het volgende:
Een klimtijdrit over een berg lijkt me wel leuk, dus eerst erop en dan er aan de andere kant weer af.
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:56 schreef AXI-OMA het volgende:
Zoiets wordt het, ongeveer 80% klopt meestal op dit tijdstip:
Etape 1 : Porto Vecchio - Bastia
Etape 2 : Bastia - Ajaccio
Etape 3 : Ajaccio - Calvi
Etape 4 : CLM par équipe Nice
Etape 5 : Fréjus - Marseille
Etape 6 : Aix en Provence - Montpellier (par la Camargue)
Etape 7 : Béziers - Toulouse
Etape 8 : Pamiers - Plateau de Beille (Pailhères-Plateau de Beille)
Etape 9 : St Girons - St Lary Soulan (Portet d'Aspet-Menté-Balés-Peyresourde-Azet)
REPOS
Etape 10 : Pau - Bordeaux
Etape 11 : Bordeaux - Bergerac
Etape 12 : Limoges - Bourges
Etape 13 : Bourges - Clermont-Ferrand
Etape 14 : Vichy - St Etienne (Col du Béal - Col de la Croix de l'Homme Mort)
Etape 15 : St Etienne - Grenoble par le Vercors
REPOS A GRENOBLE
Etape 16 : Grenoble - Annecy (Col de Portes-Col du Cucheron-Col du Granier-Le Revard-Crêt de Chatillon)
Etape 17 : Annemasse - Morzine (Col de Sassel-Col de l'Avenaz-Col de la Ramaz-Col de Joux Plane)
Etape 18 : Annecy - L'Alpe d'Huez (Col du Galibier - L'Alpe d'Huez)
Etape 19 : Bourg d'Oisans - Gap (Col de Rioupes - Col du Noyer - Col de Manse)parcours à peaufiner.
Etape 20 : Bédoin - Le Mont Ventoux (CLM individuel)
Etape 21 : Montélimar - Lyon
Etape 22 : Défilé vers les Champs Elysées
Elk jaar wordt op dit forum al het parcours bekend, voor de officiële bekendmaking:
http://www.velowire.com/article/536/nl/het-grand-depart-van-de-tour-de-france-2013-op-corsica--alle-details-.html
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:57 schreef Gitank2 het volgende:
Het woord Cera heeft wel iets weg van serum inderdaad
Zitten wel een paar hele leuke ritten tussen in de Alpen. Aankomst op Plateau de Beille is ook wel leuk. 2x Annecy? Iets in de buurt van de Mont Blanc is ook wel een keer leukquote:
Ja maar ik heb geen zin om met een rotte knie de berg op te klauteren. En eigenlijk moet je daar al een dag van te voren heen dan. Buiten dat erger ik me dood aan al die idioten op een berg.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zitten wel een paar hele leuke ritten tussen in de Alpen. Aankomst op Plateau de Beille is ook wel leuk. 2x Annecy? Iets in de buurt van de Mont Blanc is ook wel een keer leuk
Ook erg mooi, maar geef mij maar de provence.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:10 schreef crv het volgende:
[..]Ik hoop veel etappes in de elzass en een uitstaoje naar Basel(land) en Jura
Dan is het gewoon al om zeep. Dan pakt een lapzwans als Wiggins met Sky al 4 minuten op pakweg Contador ...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Etappe 4 is een ploegentijdrit in Nice.
Misschien doen ze dan weer die falende tussen oplossing dat er geen reële verschillen zullen zijn, maar elke plek 10 seconden of zo. Dat hebben ze ook een jaar gedaan dacht ik, sloeg ook nergens op, maar ja...quote:Op maandag 23 juli 2012 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan is het gewoon al om zeep. Dan pakt een lapzwans als Wiggins met Sky al 4 minuten op pakweg Contador ...
maar dan moet ik zover rijdenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Ook erg mooi, maar geef mij maar de provence.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |