Wekken van paniek enzo. Maar volgens mij heeft de mens niet verschrikkelijk veel invloed daarop, althans, niet nuquote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook studies die het tegenovergestelde beweren. Het is vooral een commercieel gebeuren volgens mij.
Dat het commercieel wordt uitgebuit is sowieso waar jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook studies die het tegenovergestelde beweren. Het is vooral een commercieel gebeuren volgens mij.
ik was bezig met een TT, maar hij paste nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Tyron het volgende:
Ik dacht iemand opent topic wel, laat ik maar wat invullen.
Ik dacht dat Stinho er nog wel was, gaat die jongen ook lekker opgewekt zijn bed in.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Tyron het volgende:
Ik dacht iemand opent topic wel, laat ik maar wat invullen.
Niet de laatste waren leukquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom kaap ik dus altijd het topic voor je neus weg Tyron, omdat je saaie kut TT's hebt
en op welk honk zit jij nu, hurhurquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
en op welk honk zit jij nu, hurhur
die goede oude puberteit
Bazengast is datquote:
Het is een aparte jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van hem vind
Ik vond het eigenlijk maar een rare eikel, zijn tv programma's ken ik verder niet.quote:
El Gore?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja zon gast had een paar jaar geleden wat docu's daarover.
Hoe heette die nou?
Geloof me, het is een baasquote:Op zondag 22 juli 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van hem vind
ach, die kinderen hier kennen de legende niet met rembo remboquote:
Moet je even bekijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk maar een rare eikel, zijn tv programma's ken ik verder niet.
Al Gore, die zelf in een of andere gigantische villa woont, waar net zoveel stroom wordt verbruikt als een heel dorpquote:
Beter dan 2?quote:
hij heeft dan wel groene stroom van de Essent, dus dat telt nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al Gore, die zelf in een of andere gigantische villa woont, waar net zoveel stroom wordt verbruikt als een heel dorp
quote:
gaf ze maar een neukquote:Op zondag 22 juli 2012 00:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou even de TT veranderd, lief he
Helden baas is die man.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]AAS
Ik vond het eigenlijk maar een rare eikel, zijn tv programma's ken ik verder niet.
Nog niet geprobeerd, jij wel?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moest je ook al lachen toen je hem probeerde te neuken?
zij vinden nedermeme allemaal super leuk, snappen de humor van onze maxim nie.quote:
10 euro hier.quote:
Had ik door ja. Maar meer verwacht ik ook niet van jou.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuj, was een dramatische poging tot een slechte grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |