Al Gore, die zelf in een of andere gigantische villa woont, waar net zoveel stroom wordt verbruikt als een heel dorpquote:
Beter dan 2?quote:
hij heeft dan wel groene stroom van de Essent, dus dat telt nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al Gore, die zelf in een of andere gigantische villa woont, waar net zoveel stroom wordt verbruikt als een heel dorp
quote:
gaf ze maar een neukquote:Op zondag 22 juli 2012 00:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou even de TT veranderd, lief he
Helden baas is die man.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]AAS
Ik vond het eigenlijk maar een rare eikel, zijn tv programma's ken ik verder niet.
Nog niet geprobeerd, jij wel?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moest je ook al lachen toen je hem probeerde te neuken?
zij vinden nedermeme allemaal super leuk, snappen de humor van onze maxim nie.quote:
10 euro hier.quote:
Had ik door ja. Maar meer verwacht ik ook niet van jou.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuj, was een dramatische poging tot een slechte grap
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ik door ja. Maar meer verwacht ik ook niet van jou.
humor komt wel met de jarenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neuj, was een dramatische poging tot een slechte grap
quote:
Ach ja, als je niks meer weet om tegen te protesteren moet je af en toe iets nieuws uitproberen.quote:
lijkt me wel erg voorbarigquote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar beter als twee kan ik niet zo zeggen die was ook episch.
Wel een epische twist en een geweldig openbek kijk einde.
Beste film van het jaar dat zeker.
Skyfall komt nog, dus dat kan sowieso niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar beter als twee kan ik niet zo zeggen die was ook episch.
Wel een epische twist en een geweldig openbek kijk einde.
Beste film van het jaar dat zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |