Wekken van paniek enzo. Maar volgens mij heeft de mens niet verschrikkelijk veel invloed daarop, althans, niet nuquote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook studies die het tegenovergestelde beweren. Het is vooral een commercieel gebeuren volgens mij.
Dat het commercieel wordt uitgebuit is sowieso waar jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook studies die het tegenovergestelde beweren. Het is vooral een commercieel gebeuren volgens mij.
ik was bezig met een TT, maar hij paste nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Tyron het volgende:
Ik dacht iemand opent topic wel, laat ik maar wat invullen.
Ik dacht dat Stinho er nog wel was, gaat die jongen ook lekker opgewekt zijn bed in.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Tyron het volgende:
Ik dacht iemand opent topic wel, laat ik maar wat invullen.
Niet de laatste waren leukquote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom kaap ik dus altijd het topic voor je neus weg Tyron, omdat je saaie kut TT's hebt
en op welk honk zit jij nu, hurhurquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:34 schreef Adames het volgende:
[..]
en op welk honk zit jij nu, hurhur
die goede oude puberteit
Bazengast is datquote:
Het is een aparte jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van hem vind
Ik vond het eigenlijk maar een rare eikel, zijn tv programma's ken ik verder niet.quote:
El Gore?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja zon gast had een paar jaar geleden wat docu's daarover.
Hoe heette die nou?
Geloof me, het is een baasquote:Op zondag 22 juli 2012 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik van hem vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |