Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.quote:
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tomaten ook. Antioxidanten, alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.
Ik zie de humor ook wel van zijn "kinderbijslag-betoog" in.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maxim is de 40+ droogkloot, maar geheel gepast volgens mij... Ik mag hem wel
Ik zie liever Gerard Joling. #geengrappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt van Maxim zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel meer dan Roemer of Van Vliet te melden. Het was vandaag een prima show.
OBJECTION YOUR ONOR!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De camera voegt 10 kilo toe. En Gert kijkt alsof de fotograaf hem net heeft verteld dat hij de Cito toets nog moet maken.
En tomaten...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was gratis af te halen uit een etalage. Uit het Westland. Lekkere paprika's hebben ze daar trouwens.
Dit is je kansquote:Op zondag 22 juli 2012 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je hem dan eindelijk in zijn gele zwembroek zien
Ik geloof dat hij de laatste jaren het fitnessen een beetje heeft laten versloffen en het is een grote eter, dus dat valt misschien een beetje tegen. Maar misschien gaat hij wel weer in training.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwdHopelijk is hij een beetje getraind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |