abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114568090
Jammergenoeg voor Sri Lanka is cricket niet Olympisch, misschien gebeurt dat ooit nog (T20). Samen met India en Australië een gegarandeerde medaille voor ze :P
  maandag 23 juli 2012 @ 16:23:51 #127
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_114568615
Micronesië *O* *O*

Vooral bekend om de 62kilo wegende gewichtheffer Manuel Minginfel:

De beste man werd al eens 10e en 11e in Athene en Bejing.

Verder doet nog mee:

Zwemster Debra Daniel

Worstelaar Keitani Graham

Zwemmer Kerson Hadley

Atletiekmeneer John Howard

En tot slot atletiekmevrouw Mihter Wendolin

Micronesië heeft overigens nog nooit een medaille weten te pakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ahmad1nejad op 23-07-2012 16:30:13 ]
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 23 juli 2012 @ 22:55:25 #128
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114584462
Ik wil graag de Malediven adopteren

Zij nemen mee:

Zwemmen:

Ahmed Husam (16 jaar :o ) (100m vrij)

Aminath Shajan (50m vrij)

Atletiek:

Azneem Ahmed (100m)

Afa Ismail (100m)

Badminton:

Mohamed Ajfan Rasheed

Eerste deelname was in Seoul 1988, toen met een team van 7 sporters (allemaal atletiek).
Atletiek en zwemmen zijn tot nu toe de enige onderdelen waar ze aan hebben deelgenomen.

Om nog even weg te zwijmelen:
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114584726
Mag Costa Rica?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_114584839
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Mag Costa Rica?
Lijkt me uitstekend.
pi_114584914
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lijkt me uitstekend.
Mooi dan ga ik even op onderzoek uit :P
pi_114586356
Costa Rica

Costa Rica deed voor het eerst mee aan de OS in 1936. Het land won in totaal 4 medailles (goud, zilver en twee keer brons) in de historie van de Spelen, bij elkaar gezwommen door de zusjes Silvia en Claudia Poll

In Bejing won het land niets, nu komen er 11 atleten voor Costa Rica aan de start:

Andrey Amador Bakkazakova bij het wielrennen
Nery Brenes, Cesar Lizano, Gabriela Trana, Sharolyn Scott bij het atletiek
Marie Meza en Mario Montana bij het zwemmen
Leonardo Chacon bij de triathlon
Paolo Cesar Montoya Cantillo bij het mountainbike
Osman Murillo bij het judo
Heiner Oviedo bij het taekwando

Die laatste ziet er veruit het leukst uit... dus die verdient een foto :P

O+

dinsdag 24 juli 2012 @ 02:50:12 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114592086
Estland is helaas een EU land, anders had ik die wel gekozen. Zwitserland is verder wel mijn tweede land, maar is zowat het tegenovergestelde van exotisch.

Mijn keuze is gevallen op Grenada.

Grenada is een klein land, maar wel van grote daden. Het is het op tien na kleinste land van de wereld. De voertaal is Engels en ligt in Midden-Amerika als een van de zuidelijkere eilanden van de Caraïben. En qua sport ligt de focus net zoals de rest van de Caraïben bij de atletiek.

Grenada is met tien sporters vertegenwoordigd op de Olympische Spelen en dit is voor het kleine land al het grootste aantal ooit. Vier vrouwen en zes mannen. Grenada won nog nooit een medaille op de OS, maar daar gaat dit jaar verandering in komen (zie Kirani James). Wel heeft het eiland voorheen een aantal goede sporters afgeleverd.

400 meter loper Alleyne Francique (tweevoudig wereldkampioen indoor en vierde op de spelen van Athene)
Cricketer Devon Smith (uitkomend voor de West-Indies)
Voetballer Jason Roberts (spelend voor Reading)

Omdat het een klein aantal is, zal ik ze kort even voorstellen. Waarbij de grootste sporters wat meer aandacht krijgen.

Kanika Beckles, 20 jaar, Atletiek - 200 meter
Een atlete die het van het motto meedoen is belangrijker dan winnen moet hebben. Want met een persoonlijke toptijd van 51.72 (dit jaar gelopen in Manhattan) zit ze anderhalve seconde boven de beste jaarprestatie (49.16). Dus zal ze wel in de series stranden. Maar wie weet dat ze met mijn aanmoedigen nog wonderen kan verrichten. Vooralsnog is het mikken op een PR.

Neisha Bernard-Thomas, 31 jaar, Atletiek - 800 meter
Deze atlete is wel al van iets hoger kaliber, maar nog steeds geen echte hoogvlieger. Haar persoonlijke toptijd 1.59.60 is niet slecht, maar ook niet echt bijzonder en stamt alweer uit 2010. Haar beste jaarprestatie is 2.01.21. Tijdens de vorige OS strandde ze in de halve finales als 7e.

Kurt Felix, 24 jaar, Atletiek - Tienkamp
De tienkamp blijft altijd een speciaal nummer en daardoor zijn de weinig opmerkelijke prestaties van deze man niet zo belangrijk. Voor de OS zal het vooral belangrijk zijn om de tienkamp vol te maken, want dat is nooit een zekerheid bij deze loodzware discipline. En natuurlijk hoop ik dat Kurt zijn persoonlijke puntentotaal van 8062 verbeterd, maar iig wat persoonlijke records gaat aanscherpen.

Janelle Redhead, 22 jaar, Atletiek - 200 meter
Deze atlete is de jongere zus van Joel (hieronder). Het is voor een klein land als Grenada al bijzonder als er een sportster uit een familie komt, maar al helemaal als er twee talenten voortkomen. Janelle haar persoonlijke toptijd van 23.68 spreekt niet echt tot de verbeelding (al is het ook weer niet slecht), maar een behoorlijke toernooi loopster is ze zeker. In 2008 werd ze derde bij de WK voor junioren en verleden jaar kwam ze in de halve finales van het WK in Daegu tot een zesde plaats in de halve finales.

Joel Redhead, 26 jaar, Atletiek - 200 meter
Zoals gezegd de oudere broer van Janelle en net als zij is hij ook op de 200 meter actief. Hij is minder getalenteerd dan zijn zusje, getuige zijn mindere prestaties tijdens de grote toernooien (hij kwam nooit verder dan de series). Wel liep hij in 2009 al een hele behoorlijke tijd 20.49. Maar dit jaar kwam hij slechts tot 21.18. Dus lijkt het erop dat hij vooral Janelle vooruit moet gaan schreeuwen.

Esau Simpson, 21 jaar, Zwemmen - 100 meter
De enige man die niet aan atletiek doet van de OS deelnemers. Maar daarmee is hij gelijk ook een heel stuk minder dan de atleten. Zijn beste jaarprestatie van 54.56 is een straatlengte verwijdert van de top 100. Waardoor je dus eerder geneigd bent te zeggen dat we blij moeten zijn dat Esau niet ondertussen is verdronken als de rest al heeft aangetikt. Maar er zijn al eens gekkere dingen gebeurd op de 100 meter, dus je weet maar nooit.

Andrea St. Bernhard, 32 jaar, Taekwondo - onder 67 kg
Ook bij de vrouwen is er een sportster die niet aan atletiek doet. Hoewel Andrea, oorspronkelijk geboren, in den beginnen uitblonk als volleybalster is ze uiteindelijk in het taekwondo geëindigd. Daarmee is ze gelijk ook de allereerste vrouw die op dit onderdeel uitkomt voor het trotse eiland. Of ze ver gaat komen, valt te betwijfelen gezien ze bij de grote toernooien weinig potten kon breken. Maar bij de vechtsporten kan een superdag al heel veel goed maken.

Paul Williams, 26 jaar, Atletiek - 100 meter
Op de 100 meter mogen vrij veel atleten deelnemen, wat ook meteen de reden is dat Paul zich heeft kunnen kwalificeren. Met zijn 10.62 van dit seizoen zal hij niet verder komen dan de series. Maar uiteraard zal ik hem naar een nieuwe PR gaan toejuichen.

Rondell Bartholomew, 22 jaar, Atletiek - 400 meter

Bartholomew is een van de twee sterren die het Olympisch team van Grenada rijk is, al staat hij wel in de schaduw van zijn maatje Kirani James. In 2011 was hij de op een na snelste atleet op de 400 meter van het jaar, met 44.65 maar in de finale van het WK strandde hij op de zesde plaats. Maar dit jaar gooide een knieblessure roet in het eten, waardoor hij vooralsnog slechts tot 47.84 kwam. Ik hoop dat Rondell zich heeft weten te herpakken en topfit aan de start verschijnt om te gaan vlammen.

Kirani James, 19 jaar, Atletiek - 400 meter

Voorheen was er maar een atleet die grote faam verwierf op het eiland (zie bovenaan), maar sinds vorig jaar is het Alleyne who? De nog steeds piepjonge Kirani James werd vorig jaar namelijk wereldkampioen op de 400 meter in 44.60, waarmee hij de Amerikanen het nakijken gaf. Dat hij daarmee de eerste atleet uit Grenada was die goud wist te pakken op een WK was nog niet eens het meest bijzondere.

Want het grote talent wist iets te presteren wat maar weinigen voor hem is gelukt. Slechts een jaar voor zijn titel bij de grote jongens was hij namelijk wereldkampioen bij de junioren op dit nummer en op de 200 meter. En het jaar daarvoor presteerde hij hetzelfde bij het WK voor jongeren. Daarmee heeft hij dus drie jaar achter elkaar de titel gepakt bij verschillende leeftijdsgroepen, een unieke prestatie. Normaal gesproken moeten veel atleten een jaar of twee rijpen en wennen aan het geweld van de grote jongens, maar Kirani stond er al direct.

Dit jaar moet hij vooralsnog vier andere atleten voor zich dulden qua tijd. En ook op de ranking van de Diamond League staat hij vijfde. Christopher Brown, Jonathan Borleé, Luqeulin Jones en vooral titelverdediger Lashawn Merrit zijn de voornaamste concurrenten. Maar Kirani kan als geen ander met druk omgaan, waardoor ik alvast een gouden medaille voor hem noteer. Waarmee het de allereerste voor Grenada zou zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 02:59:53 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114592214
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben voor Tuvalu *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

ik ook, omdat dit team op de been wordt gehouden door ontwikkelingssteun vanuit o.a. Australie en Nieuw-Zeeland en ik indirekt aan mee betaal
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 24 juli 2012 @ 03:00:28 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114592220
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:13 schreef sportfreak het volgende:
Kiribati mag op mijn steun rekenen de komende weken _O_

[ afbeelding ]

Ze worden in Londen vertegenwoordigd door drie atleten, 100 meter lopers Nooa Takooa(mannen) en Kaingaue David (vrouwen) en gewichtheffer David Katoatau, die uitkomt in de klasse tot 94 kilogram.

Die laatste was er vier jaar geleden in Peking ook al bij. Hij droeg toen de vlag en werd netjes vijftiende _O_

[ afbeelding ]
nog zo'n eentje
  dinsdag 24 juli 2012 @ 03:01:17 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114592233
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:14 schreef borisz het volgende:
Cook-Eilanden hier ^O^
en nog een
  dinsdag 24 juli 2012 @ 03:04:23 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114592273
maar genoeg ge-azijnzeik.... ik heb een enorm respect voor de atleten van dit soort kleine landjes.
8 jaar jezelf helemaal een slag in de ronde trainen met weinig financiele middelen, zuiver voor de eer en glorie van het Vaderland omdat ze 9 van de 10 keer buiten de prijzen vallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-07-2012 03:13:23 ]
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 05:25:19 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_114593694
Ondanks het geweld in hun land, zullen de Syrische sporters gewoon meedoen aan de Olympische Spelen. Een woordvoerder van het Internationaal Olympisch Comité heeft dit gezegd. De Syrische sporters kwamen vandaag aan in Londen.

"Ze zijn volgens planning geland en zijn klaar om te sporten”, aldus Pere Miro. Miro is belast met de betrekkingen met de nationale olympische comités.

Exotisch genoeg ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 24 juli 2012 @ 05:28:57 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114593723
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 08:15 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft 4 keer zoveel inwoners dan Nieuw-Zeeland maar toch hebben zij meer sporters afgevaardigd naar Londen :{

*O*
  dinsdag 24 juli 2012 @ 05:31:38 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114593746
quote:
PORT-AU-PRINCE, Haiti — Four of Haiti’s five Olympians at the London Games have something in common – they’re not from Haiti.

With millions of Haitians living on $2 a day or less and hundreds of thousands of people rendered homeless by a devastating earthquake two years ago, the country struggles to produce world-class athletes. But those with Haitian links are still eager to represent the small Caribbean country.

“I still feel Haitian even if I wasn’t born there,” 21-year-old sprinter Marlena Wesh said in a telephone interview with The Associated Press.
Wesh, who will run in the 200 and 400-metre races at the Olympics, grew up in Virginia and is a senior at Clemson University. Her parents are from Haiti.

Besides having family ties to Haiti, the four foreign-born Olympians will be competing in track and field, including the former college roommate of Facebook founder Mark Zuckerberg.

Samyr Laine, a 28-year-old triple jumper, is from New York and roomed with Zuckerberg at Harvard. He was the 14th person to sign up for Zuckerbergs social networking site.

Laine recently graduated from Georgetown Law School but hopes to use the attention generated by the Olympics to form a nonprofit group called the Jump for Haiti Foundation, a sports program that would try to produce future Olympic athletes from the country through camps and clinics. The goal is to have future teams made up of athletes who were born and raised in Haiti.

Laine said he plans to call on his friends, including his roommate-turned-billionaire, to donate a few dollars.

I hope they see the merits of my cause, Laine said. I will definitely try to reach out to Mark as well.

Moise Joseph, a 30-year-old 800-meter runner, and Jeffrey Julmis, a 28-year-old 100-meter hurdler, are also in the team. Haitis lone homegrown Olympian is Linouse Desravine, a 21-year-old judoka.

Theres nothing unusual about athletes from multiethnic nations like the United States or Britain representing other countries. But what may be surprising to some is that Haiti, which seems to lurch from one calamity to another, is being represented in London at all.

The country does pose unusual challenges for athletes. Three of the countrys five competitive running tracks are home to thousands of people in tents and shanties who were displaced by the January 2010 earthquake. The office of the Haitian Olympic Committee overlooks a hillside shantytown and has a budget of only $400,000. The U.S. Olympic Committees budget is about $170 million.

Our daily struggle in the Olympic committee here is finding funds, said Alain Jean-Pierre, the bodys secretary general.

Haiti first competed at the 1900 Paris Olympics, and won its first medal in the same city at the 1924 Games when it took bronze in the team rifle competition.

The countrys only individual medal was a silver won by Silvio Cator in the mens long jump at the 1928 Amsterdam Olympics. Cator today is remembered with pride and the national stadium in downtown Port-au-Prince is named after him.

Another notable Olympian from Haiti was marathon runner Dieudonne Lamothe, the first from his country to compete in four Olympics.

More medals in London will be tough.

I dont think so but I think well have two athletes in the finals, Jean-Pierre said.

Frederic Charles, a 29-year-old computer technician and the half brother of Olympic runner Joseph, will be among those watching and waiting for Haiti to succeed.

Charles once lived in one of the hundred displacement camps but recently moved into a studio in Port-au-Prince. Above a collection of old desktop computers, the four walls bear posters of a uniform-wearing Joseph sprinting in races.

Hes running for Haiti, Charles said, so that someone can think about Haiti.
en zo zijn er wel meer landen, ook bij de kleine einlandstaatjes in de Stille Zuidzee woont het merendeel van atleten in of Australie of Nieuw-Zeeland
  dinsdag 24 juli 2012 @ 06:42:32 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_114593937
Mag IJsland?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:55:41 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114595001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 06:42 schreef franklop het volgende:
Mag IJsland?
waarom niet? in mijn ogen niet echt een 'sport power house'
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 juli 2012 @ 09:06:19 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_114595180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 02:50 schreef Redefine het volgende:

Luqeulin Jones
Santos :+

Leuke intro wel _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:39:06 #144
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_114595885

Mauritanië dan maar :9

Stuurt 2 sporters 8-).

Jidou El Moctar 200m (m)
Aicha Fall 800m (v)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:37:47 #145
194695 franklop
Fran knock
pi_114597227
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

waarom niet? in mijn ogen niet echt een 'sport power house'
dan doe ik IJsland
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_114597602

Tjaad is het dus geworden. Een armoedig land verscheurd door geweld gelegen aan de Sahel. Geen connectie met de zee dus weinig handel en afhankelijk van ontwikkelingssteun, terwijl uit verschillende buurlanden de vluchtelingen binnenstromen.

Geen feest wat dat betreft, maar hopelijk kunnen de drie sporters iets moois neerzetten :)

Op de 200 meter is er Hinikissia Albertine Ndikert (geb. 1992). Deed in 2008 al mee op de 100 m, werd zevende in de heat en kon naar huis. Een pr vn 24,71 geeft niet heel veel hoop, maar wie weet...

Ook uit 1992, maar dan uitkomend op 100 m bij de mannen is Abdouraim Haroun. PR is 10,25 en op de Afrikaanse kampioenschappen in 2012 kwam hij tot de halve finale. Hij is ook de houder van het nationale record op de 100 meter.

En dan gaan we nog even de tatami op met

Carine Ngarlemdana (geb. 1994). Verder niks over kunnen vinden maar ze zit in de categorie van Edith Bosch. Zou leuk zijn als ze elkaar nog even tegenkwamen.

Tsjaad heeft verder nog nooit medailles gehaald in haar Olympische geschiedenis. Een van de bekendste sporters uit het land was Mahamat Idriss die op de spelen van 1964 negende werd bij het hoogspringen. Bovendien was hij in de koloniale tijd drie keer Frans kampioen op dit onderdeel. Helaas kwam hij in 1987 ongelukkig aan zijn eind. Volgens Wikipedia was hij:

quote:
eaten by a cake
?

Hoe dan ook, de kans is zeer zeer klein, maar wie weet zal La Tchadienne nog wel klinken...

quote:
Mensen van Tsjaad, rijs op en neem je taak op!
Je hebt het land overwonnen en je rechten gewonnen;
Je vrijheid zal ontstaan door je moed.
Sla je ogen op, de toekomst is aan jullie.

Oh, mijn Land, moge God je behoede,
Moge je buren je kinderen bewonderen.
Vreugdevol, vredevol, ga voort terwijl je zingt,
Vertrouwend op de vaders die naar je kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door CobraVerde op 24-07-2012 12:40:36 ]
Life's a Peckinparty
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:25:29 #147
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114598515
als recreatieve hardloper ga ik dan maar voor een klein maar 'dominant' landje als het op lange afstandlopen aankomt, Eritrea
12 atleten in 2 sporten.
11 deelnemers in atletiek en 1 in (weg)wielrennnen
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:31:50 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114600454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Santos :+

Leuke intro wel _O_
Ah ja klopt. Zat door verschillende tabs te bladeren, waardoor ik dus even niet goed keek :@

En dank je :) Hopelijk putten de sporters er moet uit en halen ze het beste uit zichzelf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:10:53 #149
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114601608

Ik ga voor Ecuador! Ooit even gewoond, blijft speciaal voor mij.
In de geschiedenis heeft 1 iemand 2x een medaille gewonnen. Perez bij het snelwandelen. Hij doet niet mee.
Van de huidige selectie maakt Alexandra Escobar kans op een medaille bij het gewichtheffen. Vamos!
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_114606346

Ik ga Uruguay supporteren deze Spelen! :)

Vooral bekend van het voetbal natuurlijk en hun ploeg van 33 sporters bestaat ook voornamelijk uit voetballers (22 stuks).

Hun enige twee gouden medailles zijn ook behaald in het voetbal (1924 en 1928) en hun laatste medaille op de Spelen dateert zelfs alweer uit 2000 toen Milton Wynants (Wie kent hem niet?! Ik was het in ieder geval alweer vergeten...) zilver pakte op de puntenkoers in Sydney.

Niet echt een land voor gloryhunters dus, Uruguay, met hun 10 medailles in de geschiedenis van de Spelen, maar ik ben ervan overtuigd dat er deze Spelen een medaille behaald moet kunnen worden! Er leven slechts 3.3 miljoen mensen in Uruguay, dus hun prestaties de afgelopen jaren in het voetbal zijn wel verwonderlijk te noemen!

Alle onderdelen waarop Uruguayen te bewonderen zijn nadat Rodolfo Collazo Tourn (roeier) de vlag heeft binnen gedragen op de openingsceremonie:

Voetbal: mannen (team).
Roeien: mannen lichte dubbeltwee.
Zeilen: mannen Laser, vrouwen Laser Radial.
Schieten: mannen 10 meter geweer.
Zwemmen: mannen 100 meter vrije slag, vrouwen 100 meter rugslag.
Atletiek: mannen 400 meter horden, vrouwen 400 meter horden.
Judo: mannen -90 kilogram.
Wielrennen: mannen wegrace.

Echte medaillekansen zie ik niet zo snel, Alejandro Foglia was 7e in Beijing met het zeilen, maar dan lijkt een medaille mij erg moeilijk. De voetballers kunnen misschien stunten, Suarez zal er in ieder geval alles aan doen om ze naar de titel te helpen!

[ Bericht 8% gewijzigd door DeeBee op 24-07-2012 15:51:32 ]
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')