Omgekeerde psychologie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat kan meerdere redenen hebben ts, maar vaak zijn dit narcisten. Zij kunnen alles beter dan jij en in hun ogen is dat ook echt zo, overschatting. Als jij 30 kilometer hardloopt lopen zij 40 km, als jij een zwembad laat aanleggen leggen zij een overdekte aan... Enfin, je begrijpt het punt.
Je kunt ze een hak zetten door heel kritisch door te vragen, op alles wat ze vertellen. Echt tot in detail doorvragen en dan alles twijfelachtig aannemen, daar worden ze bijzonder onzeker van.
True that!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen kent wel zo'n persoontje. Irritant dat ze zijn...
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie opsomming TS. Heb het met tranen in mijn ogen gelezen.
Nee, want als ik haar mag geloven hoekt ze mij zo neer, net zoals de Russische hoer en de ongeluk veroorzaker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
Volgende keer moet je haar gewoon klappen als ze weer sterke verhalen uit haar duim zuigt.
Daar zou ik toch mee uitkijken. Dat meisje klinkt als een vechtersbaasje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
Volgende keer moet je haar gewoon klappen als ze weer sterke verhalen uit haar duim zuigt.
Dat is het wapen van mijn keuze ja als je met opscheppers te maken krijgt. Of heel lachwekkend hun argumenten overbluffen dan trigger je ze doorgaans ook wel.quote:
Geloof je het zelf. Wat doet ze dan nog in Nederland als ze dit soort werk op een presenteerblaadje krijgt. Marokkaanse meiden kunnen ook zwammen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?
Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vertelde dat ik jarenlang op dansen heb gezeten, wedstrijden heb gedanst,
Ik heb paarden, heb lange tijd wedstrijden gedaan en als ik dat aangeef
Ik zei dat ik enorm graag een hond wilde, een husky of malamute om precies te zijn.
Ik had een nieuwe broek aan. De broek kostte 350 euro.
Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon eens zeggen dat je halfdood bent geslagen.
Dan zegt zij dat had ik 2 keer zo erg.
Dan gaat ze dood en houden de sterke verhalen op.
Tenzij ze na 7 dagen weer opstaat en zichzelf messias gaat noemen.
Een bewezen effectieve methode. En het is nog lachen ook, al regelmatig toe kunnen passen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het wapen van mijn keuze ja als je met opscheppers te maken krijgt. Of heel lachwekkend hun argumenten overbluffen dan trigger je ze doorgaans ook wel.
Om 22:50 ? Hijglijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijn![]()
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rare collega's heb jij. Volgende keer moet je haar gewoon een dikke vetklep noemen.
Mijn vader is de zoon van een generaal. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeker? Mijn vader is de zoon van tony montana
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.
Pics van die slet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
Kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope, maar wel een 24-uurs dienst.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dance offs, vechtpartijen, het kan allemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.
volgensmij zijn jullie beide gewoon aan het strijden en heb jij en haar allebei last van opschepperij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
Niet into the yale thing zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?
mijn vader heeft de personage in de OP van TS geneukt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vader is de zoon van een generaal. Nu jij weer.
Ik schep altijd op met mijn sokken van de Zeeman.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Meloewa het volgende:
Mensen die altijd opscheppen over hun kleding terwijl hun moeder het in de actie bij de Bristol heeft gekocht
Nope. Ik geef gewoon toe; ik heb een saai leven. Ik studeer, haal goede cijfers maar geen summa cum laude. Ik krijg geen aanbiedingen van de meest prestigieuze universiteiten en werkgevers. Ik vecht niet, ik kan niet 40 uur per week werken naast mijn studie. Ik heb geen husky.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij zijn jullie beide gewoon aan het strijden en heb jij en haar allebei last van opschepperij.
Wat praat je over mijn moederquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Meloewa het volgende:
Mensen die altijd opscheppen over hun kleding terwijl hun moeder het in de actie bij de Bristol heeft gekocht
Vertel. Altijd in voor een goed verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken trouwens ook zo iemand, alleen die is nóg erger.
ik over mijn winny de pooh kinder onderbroekjes ook van de zeemanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik schep altijd op met mijn sokken van de Zeeman.
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope. Ik geef gewoon toe; ik heb een saai leven. Ik studeer, haal goede cijfers maar geen summa cum laude. Ik krijg geen aanbiedingen van de meest prestigieuze universiteiten en werkgevers. Ik vecht niet, ik kan niet 40 uur per week werken naast mijn studie. Ik heb geen husky.
Mijn leven is saai en doorsnee.
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.
Gaat ook nergens over. Daar koop ik een luxe, ultraluie bureaustoel en twee broeken voor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn een broek van 350 euro? Dat gaat toch nergens over.
Oh en euh ik wil niet vervelend zijn maar: n hoe jij je eigen leven lijdt ??
Oké.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.
ja ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:19 schreef Fascination het volgende:
![]()
Lig je af en toe niet helemaal in een deuk om haar verhalen, ts? Ik zou mn lach niet kunnen inhouden als ze weer met zwetsverhaal komt aanzetten.
Oeps typo. Misschien krijg ik daardoot geen Harvard uitnodigingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn een broek van 350 euro? Dat gaat toch nergens over.
Oh en euh ik wil niet vervelend zijn maar: n hoe jij je eigen leven lijdt ??
Jezus man, sterkte.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Bedankt voor dit topic, Goodluck_Charm. Ik heb moeten lachen.
Jij moet anders ook altijd expliciet vermelden dat je in een Golfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Af en toe in je leven kom je personen tegen die zoveel meemaken, dat je gaat twijfelen aan hoe jij je eigen leven lijdt. Maar soms zijn er ook personen die het zo bont maken, dat het ongeloofwaardig wordt. Van die mensen die zoveel sterke verhalen vertellen dat je alleen nog maar een '' gezicht wilt trekken.
Zo een collega heb ik. Een Marokkaans meisje, wat ouder dan ik, mollig, brilletje, pluizig haar. Maar aanwezig is ze wel. Ja ja, ze zorgt wel dat je niet om haar heen kan. Nu zeg ik niet dat ik haar niet aardig vind, ik rook standaard een sigaretje met haar in mijn pauzes. Maar hier komen dan ook die sterke verhalen vandaan. Speciaal voor jullie FOK!kers heb ik een kleine samenvatting gemaakt om mijn verhaal te onderbouwen;
- Op haar vakantie in het Midden Oosten ging zij uit op gympen omdat ze geen zin had om uit te gaan. Ze wilde eigenlijk geweigerd worden. De portier liet haar toch binnen omdat hij haar zo leuk vond. Binnen was er een Russische hoer die mensen beet. Die hoer probeerde haar ook te bijten, en hierop heeft ze haar een aantal hoeken verkocht (dit doet ze dan ook echt voor). Vervolgens werd de hoer de tent uitgestuurd en zij niet, terwijl zij die hoer knock out had geslagen. Zij werd niet weggestuurd omdat de portier haar zo leuk vond.
- Op diezelfde vakantie had zij gympen aan en werd zij uitgelachen door een vrouw in burka op Louboutins. Vervolgens viel deze vrouw van de trap in het winkelcentrum, en lag heel haar burka omhoog. Hierop begon zij mevrouw heel hard uit te lachen.
-Tijdens de rookpauze hadden we het over uitgaan. Ik vertelde dat ik jarenlang op dansen heb gezeten, wedstrijden heb gedanst, maar je mij nooit op een bar zal vinden. Hierop antwoord zij; oh, ik zat NOG langer op dansen. Op die vakantie in het MO heeft ze een dance offgehad met een negerin. Die negerin dacht dat zij lekker kon dansen en hierop had zij haar uitgedaagd en gewonnen, compleet met ' breast bump'
( ook dit doet ze voor terwijl zij het verteld)
-Een aantal weken terug vond er een ongeluk plaats. Ik weet niet precies hoe of wat, het verhaal was onduidelijk. Maar het ging erom dat een man een ongeluk veroorzaakte op de snelweg, een andere auto hierdoor in de vangrail belandde. Zij had niets met het ongeluk te maken maar stapte wel uit om de man die het ongeluk had veroorzaakt een stoot te geven
-Tijdens haar scriptie verdediging werd zij racistisch bejegend door haar professor
-Zij betaalt 10.000 E. collegegeld per jaar. Vraag me niet waar ze dat aan besteed, ze volgt een studie op een normale universiteit, ze heeft geen langstudeerboete en ze woont nog thuis.
-Ze roept te pas en te onpas dat zij altijd 40 uur naast haar studie heeft gewerkt. Hierbij geeft ze ook aan dat zij weigert om in de avonden en weekenden te studeren. Vraag mij niet hoe ze het allemaal voor elkaar krijgt.
-Ze heeft een hele waslijst aan diploma's en cursussen op haar cv staan. Ze zegt nu summa cum laude afgestudeerd te zijn ondanks de racistische taferelen tijdens haar scriptie verdediging. Ook zegt ze banen aangeboden gekregen te hebben in Dubai, Washington, en aanbiedingen van Oxford en Harvard. Let wel, zij werkt bij mij op het callcenter.
Wat mij ook stoort is dat ze altijd van alles beter moet hebben. Ik heb paarden, heb lange tijd wedstrijden gedaan en als ik dat aangeef dan is het zo van; ik heb NOG langer paardgereden. Hieronder nog enkele voorbeelden:
-We hadden het over honden. Ik zei dat ik enorm graag een hond wilde, een husky of malamute om precies te zijn. En ja hoor, mevrouw heeft een husky. Dus ik vroeg aan haar of zij honden thuis mocht hebben, omdat ze Marokkaans is enzulks. Zegt ze dat ze die hond samen met een vriendin heeft
-Ik had een nieuwe broek aan. Ze vroeg waar ik hem had gekocht en hoeveel die had gekost. De broek kostte 350 euro. Normaal kosten broeken bij mij niet meer dan 200 euro, en zei ook dat ik voor deze een uitzondering had gemaakt omdat ik hem zo mooi vond. Zegt zij: Ohh, ik draag gemakkelijk broeken van 800 euro hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Terwijl mevrouw altijd in H&M kleding loopt. Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins, ZIJ had natuurlijk weer duurdere schoenen.
Het mooie is ook dat mevrouw psychologie heeft gestudeerd maar ALLEEN maar over zichzelf praat. Ik ben niet de moeilijkste, zij is een van de weinige jongeren hier die ook rookt dus ik hoor het allemaal maar aan maar ik vraag mij echt af of ze nou serieus denkt dat iedereen al haar verhalen gelooft. She needs to tone it down a bit.
Tot zover mijn rant. Bedankt voor het lezen.
De OP quotenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij moet anders ook altijd expliciet vermelden dat je in een Golf________! rijdt. You're outmatched.... qua opscheppen en onzinverhalen.
Ik heb allang geen golf meer doosquote:Op zondag 22 juli 2012 01:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij moet anders ook altijd expliciet vermelden dat je in een Golf________! rijdt. You're outmatched.... qua opscheppen en onzinverhalen.
Maar is ze nou knap of niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb allang geen golf meer doos
Klinkt als het begin van een animalsex video.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef TripleS het volgende:
Paarden stinken niet en ze zijn geweldig. Zegt Triples terwijl ze van het zonnetje geniet in een groen weiland met mn paard naast me![]()
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staatquote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef TripleS het volgende:
Paarden stinken niet en ze zijn geweldig. Zegt Triples terwijl ze van het zonnetje geniet in een groen weiland met mn paard naast me![]()
Daarom zit ik ook op een stoel , u jelly?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staat_!
*getypt vanonder een palmboom op hawaii
jelly op een stinkend beest? neequote:Op zondag 22 juli 2012 09:35 schreef TripleS het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op een stoel , u jelly?
Dat koop ik helemaal niet van mijn baantje. Dit is een vakantiebaantje ter tijdopvulling. Zoals eerder aangegeven is namelijk iedereen weg hiero dus vandaar dat ik iets om handen wil hebben. En het contact met de collega's is leukquote:Op zondag 22 juli 2012 09:41 schreef matthijst het volgende:
Leuk verhaal, totdat je met je callcenterbaantje broeken van 200-350 euro kocht en louboutins....
Weet nu niet meer wie er sneuer is: TS of die Marokkaanse.
Huh, misschien zit ze in haar tuin te zonnen en hebben ze thuis paarden. Zo speciaal is het dan toch niet om te FOK!ken?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staat_!
*getypt vanonder een palmboom op hawaii
Zulks een lijdensweg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Af en toe in je leven kom je personen tegen die zoveel meemaken, dat je gaat twijfelen aan hoe jij je eigen leven lijdt.
nee doos het gaat erom waarom ze persee moet melden dat ze naast zon stinkbeest ligt zit whateverquote:Op zondag 22 juli 2012 10:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, misschien zit ze in haar tuin te zonnen en hebben ze thuis paarden. Zo speciaal is het dan toch niet om te FOK!ken?
Zeker, mijn leven is geen groot spannend avontuur. Misschien moet ik maar eens een paar maanden naar het buitenland om mezelf te vinden.quote:
Misschien moet je reisleider worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Zeker, mijn leven is geen groot spannend avontuur. Misschien moet ik maar eens een paar maanden naar het buitenland om mezelf te vinden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken trouwens ook zo iemand, alleen die is nóg erger.
TS neemt dit aan, want deze slimme kerel zit nu in zijn weekendmodus en kan nog gewoon zijn wijsheid als leraar vertellen, neem dit aan van een verstandig persoon, want frank hier heeft gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat kan meerdere redenen hebben ts, maar vaak zijn dit narcisten. Zij kunnen alles beter dan jij en in hun ogen is dat ook echt zo, overschatting. Als jij 30 kilometer hardloopt lopen zij 40 km, als jij een zwembad laat aanleggen leggen zij een overdekte aan... Enfin, je begrijpt het punt.
Je kunt ze een hak zetten door heel kritisch door te vragen, op alles wat ze vertellen. Echt tot in detail doorvragen en dan alles twijfelachtig aannemen, daar worden ze bijzonder onzeker van.
Nou, dat klopt eigenlijk gewoon.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
True that!
Een meisje was naar een Rihanna concert geweest en mevrouwtje zei dat ze met Rihanna ging afterpartyen.lachwekkend gewoon eigenlijk
In ieder geval laten blijken dat je het allemaal niet zo heel erg gelooft.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:58 schreef ikjijallebei het volgende:
Je kan haar uiteraard ook "ontmaskeren", dan houdt ze vast ook wel op (tegen jou dan iig).
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Af en toe in je leven kom je personen tegen die zoveel meemaken, dat je gaat twijfelen aan hoe jij je eigen leven lijdt.
Heeft geen zin, dan is zij twee keer zoveel maanden naar het dubbele aantal buitenlanden geweest en heeft zichzelf en nog 4 alter ego's gevonden.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Zeker, mijn leven is geen groot spannend avontuur. Misschien moet ik maar eens een paar maanden naar het buitenland om mezelf te vinden.
Als je sarcastisch bent nu heb je best wel humor voor een chickquote:Op zondag 22 juli 2012 10:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Broeken van 300 euro??????quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
-Ik had een nieuwe broek aan. Ze vroeg waar ik hem had gekocht en hoeveel die had gekost. De broek kostte 350 euro. Normaal kosten broeken bij mij niet meer dan 200 euro, en zei ook dat ik voor deze een uitzondering had gemaakt omdat ik hem zo mooi vond. Zegt zij: Ohh, ik draag gemakkelijk broeken van 800 euro hoor, daar doe ik niet moeilijk over. Terwijl mevrouw altijd in H&M kleding loopt. Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins, ZIJ had natuurlijk weer duurdere schoenen.
Geniaal toch.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
En een rode zool. Want dat zie je ook zo leuk als je ze aan hebt
Wat de gek ervoor geeft, meneer Louboutin begrijpt marketing, designen doet hij voor erbijquote:600 eurovoor schoenen
voor schoenen!SCHOENEN!!
Laat dan maar zitten met die pics.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als je op mollig, pluizig haar, brilletje en scheve tanden valt wel
Waarvan? Die louboutins of die broeken van 200 euro?quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok google leert mij dat het ordinaire pumps zijn met een hak zo hoog waar alleen pornoactrices op kunnen lopen. En een rode zool. Want dat zie je ook zo leuk als je ze aan hebt
Louboutins zijn tegenwoordig exclusief verkrijgbaar bij Azzurro op de P.C Hooftstraat in Amsterdam. Een paar koop je vanaf 600,-
600 eurovoor schoenen
voor schoenen!SCHOENEN!!
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft geen zin, dan is zij twee keer zoveel maanden naar het dubbele aantal buitenlanden geweest en heeft zichzelf en nog 4 alter ego's gevonden.
Ik heb geen pics van haar. Ze is dikkig, niets geen lovehandles.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Yo TS,
- Pics van je vriendin, is ze vies chubby of heeft ze gewoon een beetje love handles?
- Pics van jou in je broek van ¤300
- Pics van jou überhaupt
- Fuck je Louboutins, typisch zo'n damestijdschriften-hype![]()
- Goed verhaal in je OP wel
[..]
Als je sarcastisch bent nu heb je best wel humor voor een chick.
Vrouwen die hierop lopenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok google leert mij dat het ordinaire pumps zijn met een hak zo hoog waar alleen pornoactrices op kunnen lopen. En een rode zool. Want dat zie je ook zo leuk als je ze aan hebt
Louboutins zijn tegenwoordig exclusief verkrijgbaar bij Azzurro op de P.C Hooftstraat in Amsterdam. Een paar koop je vanaf 600,-
600 eurovoor schoenen
voor schoenen!SCHOENEN!!
Minstens 12 cmquote:Op zondag 22 juli 2012 16:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vrouwen die hierop lopenx 1000 :
[ afbeelding ]
Maar in wat voor callcenter werk je om dit soort triviale zooi met zo'n prijskaartje te kunnen kopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van haar. Ze is dikkig, niets geen lovehandles.
Pics van mij heeft iedereen al gezien.
Louboutins lopen fijn. En het klassieke model is perfect van vorm en hebben ze in mooie kleuren.
Ja, ik was sarcastisch. Mensen die naar Azie of Australie reizen om 'zichzelf te vinden'
Rijke oudersquote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Maar in wat voor callcenter werk je om dit soort triviale zooi met zo'n prijskaartje te kunnen kopen?
Bij deze bevestigd, ik ken die man ookquote:Op zondag 22 juli 2012 16:23 schreef Michielos het volgende:
hahahaha TS, ik heb dit topic met tranen in mijn ogen van het lachen gelezen. Ik ken ook een paar van dit soort lieden. Hulde voor dit pareltje![]()
"Ging op vakantie, niks speciaals gebeurd enkel caravan ontploft"
"Ging op vakantie, schopte DJ weg en ging zelf muziek draaien, zo goed dat de politie mee ging hakken (ik verzin dit niet)"
" ingebroken bij hem thuis, plafond weg!!!"
"is bende leider van een landelijke bende 1500 man sterk"
ik wil dat ik dit verzon, maar paar mensen op fok! die hem ook kennen, kunnen dit bevestigen!!!!!
klopt. Welke pareltjes had deze epische baas nog meer?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bij deze bevestigd, ik ken die man ook
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:23 schreef Michielos het volgende:
hahahaha TS, ik heb dit topic met tranen in mijn ogen van het lachen gelezen. Ik ken ook een paar van dit soort lieden. Hulde voor dit pareltje![]()
"Ging op vakantie, schopte DJ weg en ging zelf muziek draaien, zo goed dat de politie mee ging hakken (ik verzin dit niet)"
ik wil dat ik dit verzon, maar paar mensen op fok! die hem ook kennen, kunnen dit bevestigen!!!!!
quote:
Ik werk normaal alleen op zaterdag bij een autodealer. Maar mijn ouders zijn nu twee maanden weg, al mijn vriendinnen gaan weg en mijn vriend is ook een maand weg. Dit baantje is dus gewoon tijdverdrijf, heb ik in ieder geval iets te doen en contact met leuke collega's.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:03 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Maar in wat voor callcenter werk je om dit soort triviale zooi met zo'n prijskaartje te kunnen kopen?
Dat zijn dezelfde types die dicht bij Landgraaf wonen en nooit een ticket kopen, maar gewoon iedere dag over een hekje klauterenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef Michielos het volgende:
Dit zijn van die lui die me vroeger vertelden dat ik geen kaartje voor Pinkpop hoefde te kopen. Zij konden immers mannetjes en konden mij gratis aan kaartjes helpen voor diverse festivals. Pinkpop allang uitverkocht destijds en natuurlijk waren die "mannetjes" opeens nergens te bespeuren!!
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:23 schreef Michielos het volgende:
Soortgelijk niveauquote:Op zondag 22 juli 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]wtf dit is nog erger dan mijn collega.
Vanwaar deze infoquote:Op zondag 22 juli 2012 16:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik werk normaal alleen op zaterdag bij een autodealer. Maar mijn ouders zijn nu twee maanden weg, al mijn vriendinnen gaan weg en mijn vriend is ook een maand weg. Dit baantje is dus gewoon tijdverdrijf, heb ik in ieder geval iets te doen en contact met leuke collega's.
Mijn ouders dus. Ik werk niet voor het geld.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Vanwaar deze info
Je beantwoord voor de 2e keer mijn vraag niet ... Hoe betaal je je vaste lasten en dit soort aankopen van een callcenter/autodealer baantje?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:40 schreef LethalNinja het volgende:
TS lijk jij op dat meisje in je avatar? en waarom rook je? Begon je daarmee omdat je erbij wilde horen en omdat je je dan stoer voelde?
Dat ben ik. En waarom ik rook, ik weet het niet. Ik rook niet veel, 3 sigaretten per dag. Een bij de cappuccino 's morgens, een na de lunch en een na het avondeten. Marlboro Flavour Plus, lekker lichtquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn ouders dus. Ik werk niet voor het geld.
Ik geloof je op je woord, net zo hard als jij de indrukwekkende verhalen van je collega uit de OP gelooft.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ben ik. En waarom ik rook, ik weet het niet. Ik rook niet veel, 3 sigaretten per dag. Een bij de cappuccino 's morgens, een na de lunch en een na het avondeten. Marlboro Flavour Plus, lekker licht
Wat is hier trouwens mis mee? Afgezien van de kleur. Dat ze geen rode zool hebben? Of geen hak van 12 cm?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vrouwen die hierop lopenx 1000 :
[ afbeelding ]
Dat laatste.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat is hier trouwens mis mee? Afgezien van de kleur. Dat ze geen rode zool hebben? Of geen hak van 12 cm?
Dat van de rode zool is bullshit. Ik draag ook gewoon pumps van andere merken die geen rode zool hebben. Maar die hakhoogte iddquote:Op zondag 22 juli 2012 19:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wat is hier trouwens mis mee? Afgezien van de kleur. Dat ze geen rode zool hebben? Of geen hak van 12 cm?
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:31 schreef Michielos het volgende:
Alvorens de pagina laadde zei ie al: "ALS ZE ME TOCH HEBBEN UITGEVEEGD HE.. DAN WORD IK ZOOO PISSED" (), om daarna heel geacteerd woedend te zijn
Nou, diezelfde gast is nu opeens een zakenman en beweerde letterlijk 1.5 miljoen euro te krijgen van de regering van Kroatie/Slovenie/Tjechie (een van de 3, ik luisterde met eenquote:
Ging die persoon toevallig onder de naam Xtravical online paar jaar terug?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, diezelfde gast is nu opeens een zakenman en beweerde letterlijk 1.5 miljoen euro te krijgen van de regering van Kroatie/Slovenie/Tjechie (een van de 3, ik luisterde met een, dus ben t kwijt ) omdat ze dit hem verschuldigd zijn
![]()
is geen fokker, ik ken hem irlquote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ging die persoon toevallig onder de naam Xtravical online paar jaar terug?
Nou en, zij vraagt waar ik die heb gekocht en wat ie heeft gekost. En over dat schaamteloosquote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef ZarB het volgende:
Gezellige gesprekken in de pauze dus. TS, je bent zelf ook een behoorlijke opschepper. Waarom zou je in godsnaam melden dat je broek 300 euro is (helemaal als pappie en mammie hem betaald hebben).. schaamteloos. Soort zoekt soort. Have fun met jullie gesprekken verder!
En als je er de hele dag op moest lopen?quote:Op zondag 22 juli 2012 19:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat van de rode zool is bullshit. Ik draag ook gewoon pumps van andere merken die geen rode zool hebben. Maar die hakhoogte iddgeen gezicht, draag dan platte schoenen.
Nee, doe mij maar porno hoogte dan. Zie ik ook nog wat van de wereld.
Niks mis met je wel luxe en leuk kledenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou en, zij vraagt waar ik die heb gekocht en wat ie heeft gekost. En over dat schaamteloosals jouw ouders geld zouden hebben zou je ook gewoon leuke dingen kopen en als iemand vraagt waar het vandaan komt ga je ook niet zeggen dat het 50 euro heeft gekost ipv 300.
Ik hou wel rekening met hoe mijn dag eruit ziet als ik hakken draag. En ik heb in de auto altijd wel platte schoenen liggen, voor het auto rijden sowieso en als ik naar de stad ga of iets kan ik gewoon wisselen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En als je er de hele dag op moest lopen?
Om nog maar te zwijgen over je rug die je enorm verkloot zo
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Niks mis met je wel luxe en leuk kleden
Damn wat georganiseerdquote:Op zondag 22 juli 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik hou wel rekening met hoe mijn dag eruit ziet als ik hakken draag. En ik heb in de auto altijd wel platte schoenen liggen, voor het auto rijden sowieso en als ik naar de stad ga of iets kan ik gewoon wisselen.
Ah dus je pappie en mammie financieren dit. Bieden zij dat aan dan? Of vraag je erom?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou en, zij vraagt waar ik die heb gekocht en wat ie heeft gekost. En over dat schaamteloosals jouw ouders geld zouden hebben zou je ook gewoon leuke dingen kopen en als iemand vraagt waar het vandaan komt ga je ook niet zeggen dat het 50 euro heeft gekost ipv 300.
Autorijden met hakken mag niet he. Of ja, mag wel maar als je een ongeluk veroorzaakt en ze komen erachter dat je hakken droeg kan het zijn dat de verzekering niets vergoedt.quote:
Dat bieden ze aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ah dus je pappie en mammie financieren dit. Bieden zij dat aan dan? Of vraag je erom?
Al vroeg je erom, boeiend? Alsof je je voor een fokker moet verantwoordenquote:
Ah okay, achja ieder z'n ding. Valt mij wel weer op dat er veel rokers zijn die callcentrum werk doen. Ik heb het zelfde bij mijn baantje. 90% van de werknemers rookt hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ben ik. En waarom ik rook, ik weet het niet. Ik rook niet veel, 3 sigaretten per dag. Een bij de cappuccino 's morgens, een na de lunch en een na het avondeten. Marlboro Flavour Plus, lekker licht
Nee maar dat je altijd extra schoenen bij je hebt . Ik zou er niet eens aan denkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Autorijden met hakken mag niet he. Of ja, mag wel maar als je een ongeluk veroorzaakt en ze komen erachter dat je hakken droeg kan het zijn dat de verzekering niets vergoedt.
Zij zeggen: kind ga maar lekker shoppen, hier heb je mijn pinpas. En dan later zien ze de afschriftenquote:
Is meer een leeftijd ding denk ik. Veel jonge, mannelijke fokkers hebben die neiging ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
Wat is dat toch met die meiden op FOK! die overal bevestiging van moeten hebben en alles moeten verdedigen en moeten vertellen zoals TS. Ik loop op hoge hakken, ik heb broeken van 300 euro, ik heb dit, ik heb dat. Komen jullie aandacht tekort in het echte leven ofzo.
Dit dus. De meeste fokkers zijn sowieso borderliners met issuesquote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Is meer een leeftijd ding denk ik. Veel jonge, mannelijke fokkers hebben die neiging ook.
True true. Ook nofi uiteraard.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. De meeste fokkers zijn sowieso borderliners met issues
No offense.
wat is een borderliner ook alweer?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. De meeste fokkers zijn sowieso borderliners met issues
No offense.
Hier rookt juist bijna niemand.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ah okay, achja ieder z'n ding. Valt mij wel weer op dat er veel rokers zijn die callcentrum werk doen. Ik heb het zelfde bij mijn baantje. 90% van de werknemers rookt hier.
zoiets als jou en mij. Alleen dan gediagnosticeerd en 300x erger. Ver bij uit de buurt blijven is mijn adviesquote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wat is een borderliner ook alweer?
Jij kan ze irl iig nog in elkaar slaanquote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zoiets als jou en mij. Alleen dan gediagnosticeerd en 300x erger. Ver bij uit de buurt blijven is mijn advies
Ik heb een rijdende kledingkast. Dan neem ik een extra jasje mee oid en dan vergeet ik het weer. Zo stapelt het zich op. Maar heb altijd wel standaard gympen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee maar dat je altijd extra schoenen bij je hebt . Ik zou er niet eens aan denkenOverigens denk ik dat autorijden met lage hakjes wel mag. Van 4 cm ofzo
Of je wel/niet van hoge hakken houdt of wel/niet veel geld uitgeeft aan kleding is precies hetzelfde. Je vertelt je voorkeur. Kun je mee eens zijn of niet, heeft niets te maken met aandacht.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
Wat is dat toch met die meiden op FOK! die overal bevestiging van moeten hebben en alles moeten verdedigen en moeten vertellen zoals TS. Ik loop op hoge hakken, ik heb broeken van 300 euro, ik heb dit, ik heb dat. Komen jullie aandacht tekort in het echte leven ofzo.
Borderlinequote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
zoiets als jou en mij. Alleen dan gediagnosticeerd en 300x erger. Ver bij uit de buurt blijven is mijn advies
ik spreek namens mezelf, maar het is voor de meetse mensen een uitzondering. Tenzij je echt stinkend rijk bent, geef je echt niet al je geld enkel aan luxekleren uitquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar koop je alleen maar dure kleding? Of is dat meer uitzondering?
Nee, ik koop zeker niet alleen dure kleding. Er zijn bepaalde dingen waar wel mijn voorkeur naar uitgaat om het wat duurder te hebben (kwalitatief beter). Dat zijn colbertjes, spijkerbroeken en schoenen en tassen. Waarvan de schoenen het duurst. De spijkerbroeken zijn meestal gewoon van Replay of MET oid. Blousjes, topjes, jurkjes en al het andere komt gewoon van de Zara, Mango of Bijenkorf. Enige winkel waar ik echt niets mee heb is de H&M.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar koop je alleen maar dure kleding? Of is dat meer uitzondering?
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Volgut het volgende:
Je krijgt echt niet zomaar een uitkering omdat je een psychische stoornis hebt, hoor. We leven niet meer in de jaren 80 / 90.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Borderlinemodeziekte voor kutwijven.
Ik had een vriendin die altijd gewoon gewerkt heeft. Ging prima het werken zelf, maar ze werd overal ontslagen omdat ze altijd geld jatteDaarna kreeg ze de diagnose borderline, en kon ze opeens zogenaamd niet meer werken. Dus toen kreeg ze een uitkering
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef foknerd het volgende:
Dit topic is een lemming van die van klipknap!
wajong paar jaar terug wel heel snel, en die raak je niet snel kwijtquote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Je krijgt echt niet zomaar een uitkering omdat je een psychische stoornis hebt, hoor. We leven niet meer in de jaren 80 / 90.
Het is toch echt zo.. Dat was in 2010 volgens mij, of eind 2009.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Je krijgt echt niet zomaar een uitkering omdat je een psychische stoornis hebt, hoor. We leven niet meer in de jaren 80 / 90.
Het is op dit moment een stuk strenger geworden. Mede dankzij ons lieftallige kabinet. Die gelukkig gevallen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het is toch echt zo.. Dat was in 2010 volgens mij, of eind 2009.
Dat ben ik met je eens. Zoals ik al zei; mevrouw kon overal prima werken hoor, enige probleem is dat ze niet van andermans spulletjes af kon blijven. En zodra ze het etiketje kreeg kon ze opeens niet meer werken en kreeg ze de gratis centjes die ze altijd al gewild had.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:08 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Het is op dit moment een stuk strenger geworden. Mede dankzij ons lieftallige kabinet. Die gelukkig gevallen is.
Maar vind echter dat je, oke nog niet zo heel lang geleden, veel te makkelijk een uitkering / wajong kon krijgen.
Nee. Ik ben 19 en ik heb die neiging ook niet, de meeste mensen van mijn leeftijd hebben niet de neiging om bevestiging via een forum te zoeken, aandacht te zoeken via een forum of op te scheppen via een forum. Dan gaat er toch echt iets fout in het echte leven bij die mensen. Maar een mooie uitweg dit.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Is meer een leeftijd ding denk ik. Veel jonge, mannelijke fokkers hebben die neiging ook.
Ik heb ook zo'n collega, die stal ook geld, maar ook mijn schoenen (echte Dolce&Gabbana) en mijn Dior-tas. Ze zei dat ze het niet gedaan had, maar ineens kreeg ze wahjong en wachtgeld en ze won de Staatsloterij. Maar ze is dan ook wel veel borderlineriger dan jouw vriendin.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Borderlinemodeziekte voor kutwijven.
Ik had een vriendin die altijd gewoon gewerkt heeft. Ging prima het werken zelf, maar ze werd overal ontslagen omdat ze altijd geld jatteDaarna kreeg ze de diagnose borderline, en kon ze opeens zogenaamd niet meer werken. Dus toen kreeg ze een uitkering
Die heeft dan wel geluk, gratis geld, een tas, schoenen EN de staatsloterij. In dit leven kun je beter wel dan niet borderline hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n collega, die stal ook geld, maar ook mijn schoenen (echte Dolce&Gabbana) en mijn Dior-tas. Ze zei dat ze het niet gedaan had, maar ineens kreeg ze wahjong en wachtgeld en ze won de Staatsloterij. Maar ze is dan ook wel veel borderlineriger dan jouw vriendin.
No offense.
want jij bent de norm?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik ben 19 en ik heb die neiging ook niet, de meeste mensen van mijn leeftijd hebben niet de neiging om bevestiging via een forum te zoeken, aandacht te zoeken via een forum of op te scheppen via een forum. Dan gaat er toch echt iets fout in het echte leven bij die mensen. Maar een mooie uitweg dit.
Gadverdamme jij draagt onderbroeken van de HEMAquote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, ik koop zeker niet alleen dure kleding. Er zijn bepaalde dingen waar wel mijn voorkeur naar uitgaat om het wat duurder te hebben (kwalitatief beter). Dat zijn colbertjes, spijkerbroeken en schoenen en tassen. Waarvan de schoenen het duurst. De spijkerbroeken zijn meestal gewoon van Replay of MET oid. Blousjes, topjes, jurkjes en al het andere komt gewoon van de Zara, Mango of Bijenkorf. Enige winkel waar ik echt niets mee heb is de H&M.
Oh, en ik weiger veel geld uit te geven aan lingerie, bikini's of sjaaltjes.
Gewoon bijbaantje he dikkiequote:Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Bombshell het volgende:
Callcenter medewerkers die in hun rookpauze gaan opscheppen hoeveel dure spullen ze wel niet hebben en hoe hoog ze zijn opgeleid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |