ik over mijn winny de pooh kinder onderbroekjes ook van de zeemanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik schep altijd op met mijn sokken van de Zeeman.
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope. Ik geef gewoon toe; ik heb een saai leven. Ik studeer, haal goede cijfers maar geen summa cum laude. Ik krijg geen aanbiedingen van de meest prestigieuze universiteiten en werkgevers. Ik vecht niet, ik kan niet 40 uur per week werken naast mijn studie. Ik heb geen husky.
Mijn leven is saai en doorsnee.
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.
Gaat ook nergens over. Daar koop ik een luxe, ultraluie bureaustoel en twee broeken voor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn een broek van 350 euro? Dat gaat toch nergens over.
Oh en euh ik wil niet vervelend zijn maar: n hoe jij je eigen leven lijdt ??
Oké.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.
ja ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:19 schreef Fascination het volgende:
![]()
Lig je af en toe niet helemaal in een deuk om haar verhalen, ts? Ik zou mn lach niet kunnen inhouden als ze weer met zwetsverhaal komt aanzetten.
Oeps typo. Misschien krijg ik daardoot geen Harvard uitnodigingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn een broek van 350 euro? Dat gaat toch nergens over.
Oh en euh ik wil niet vervelend zijn maar: n hoe jij je eigen leven lijdt ??
Jezus man, sterkte.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Bedankt voor dit topic, Goodluck_Charm. Ik heb moeten lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |