Klinkt als het begin van een animalsex video.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef TripleS het volgende:
Paarden stinken niet en ze zijn geweldig. Zegt Triples terwijl ze van het zonnetje geniet in een groen weiland met mn paard naast me![]()
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staatquote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef TripleS het volgende:
Paarden stinken niet en ze zijn geweldig. Zegt Triples terwijl ze van het zonnetje geniet in een groen weiland met mn paard naast me![]()
Daarom zit ik ook op een stoel , u jelly?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staat_!
*getypt vanonder een palmboom op hawaii
jelly op een stinkend beest? neequote:Op zondag 22 juli 2012 09:35 schreef TripleS het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op een stoel , u jelly?
Dat koop ik helemaal niet van mijn baantje. Dit is een vakantiebaantje ter tijdopvulling. Zoals eerder aangegeven is namelijk iedereen weg hiero dus vandaar dat ik iets om handen wil hebben. En het contact met de collega's is leukquote:Op zondag 22 juli 2012 09:41 schreef matthijst het volgende:
Leuk verhaal, totdat je met je callcenterbaantje broeken van 200-350 euro kocht en louboutins....
Weet nu niet meer wie er sneuer is: TS of die Marokkaanse.
Huh, misschien zit ze in haar tuin te zonnen en hebben ze thuis paarden. Zo speciaal is het dan toch niet om te FOK!ken?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je gaat zo uitgebreid lopen fokken terwijl je naast een paard staat_!
*getypt vanonder een palmboom op hawaii
Zulks een lijdensweg?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Af en toe in je leven kom je personen tegen die zoveel meemaken, dat je gaat twijfelen aan hoe jij je eigen leven lijdt.
nee doos het gaat erom waarom ze persee moet melden dat ze naast zon stinkbeest ligt zit whateverquote:Op zondag 22 juli 2012 10:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, misschien zit ze in haar tuin te zonnen en hebben ze thuis paarden. Zo speciaal is het dan toch niet om te FOK!ken?
Zeker, mijn leven is geen groot spannend avontuur. Misschien moet ik maar eens een paar maanden naar het buitenland om mezelf te vinden.quote:
Misschien moet je reisleider worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Zeker, mijn leven is geen groot spannend avontuur. Misschien moet ik maar eens een paar maanden naar het buitenland om mezelf te vinden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken trouwens ook zo iemand, alleen die is nóg erger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |