Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vertelde dat ik jarenlang op dansen heb gezeten, wedstrijden heb gedanst,
Ik heb paarden, heb lange tijd wedstrijden gedaan en als ik dat aangeef
Ik zei dat ik enorm graag een hond wilde, een husky of malamute om precies te zijn.
Ik had een nieuwe broek aan. De broek kostte 350 euro.
Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon eens zeggen dat je halfdood bent geslagen.
Dan zegt zij dat had ik 2 keer zo erg.
Dan gaat ze dood en houden de sterke verhalen op.
Tenzij ze na 7 dagen weer opstaat en zichzelf messias gaat noemen.
Een bewezen effectieve methode. En het is nog lachen ook, al regelmatig toe kunnen passen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het wapen van mijn keuze ja als je met opscheppers te maken krijgt. Of heel lachwekkend hun argumenten overbluffen dan trigger je ze doorgaans ook wel.
Om 22:50 ? Hijglijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijn![]()
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rare collega's heb jij. Volgende keer moet je haar gewoon een dikke vetklep noemen.
Mijn vader is de zoon van een generaal. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeker? Mijn vader is de zoon van tony montana
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.
Pics van die slet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
Kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope, maar wel een 24-uurs dienst.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dance offs, vechtpartijen, het kan allemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.
volgensmij zijn jullie beide gewoon aan het strijden en heb jij en haar allebei last van opschepperij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |