Omgekeerde psychologie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat kan meerdere redenen hebben ts, maar vaak zijn dit narcisten. Zij kunnen alles beter dan jij en in hun ogen is dat ook echt zo, overschatting. Als jij 30 kilometer hardloopt lopen zij 40 km, als jij een zwembad laat aanleggen leggen zij een overdekte aan... Enfin, je begrijpt het punt.
Je kunt ze een hak zetten door heel kritisch door te vragen, op alles wat ze vertellen. Echt tot in detail doorvragen en dan alles twijfelachtig aannemen, daar worden ze bijzonder onzeker van.
True that!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Nero22 het volgende:
Iedereen kent wel zo'n persoontje. Irritant dat ze zijn...
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:43 schreef Jellereppe het volgende:
Mooie opsomming TS. Heb het met tranen in mijn ogen gelezen.
Nee, want als ik haar mag geloven hoekt ze mij zo neer, net zoals de Russische hoer en de ongeluk veroorzaker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
Volgende keer moet je haar gewoon klappen als ze weer sterke verhalen uit haar duim zuigt.
Daar zou ik toch mee uitkijken. Dat meisje klinkt als een vechtersbaasje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Jellereppe het volgende:
Volgende keer moet je haar gewoon klappen als ze weer sterke verhalen uit haar duim zuigt.
Dat is het wapen van mijn keuze ja als je met opscheppers te maken krijgt. Of heel lachwekkend hun argumenten overbluffen dan trigger je ze doorgaans ook wel.quote:
Geloof je het zelf. Wat doet ze dan nog in Nederland als ze dit soort werk op een presenteerblaadje krijgt. Marokkaanse meiden kunnen ook zwammen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?
Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vertelde dat ik jarenlang op dansen heb gezeten, wedstrijden heb gedanst,
Ik heb paarden, heb lange tijd wedstrijden gedaan en als ik dat aangeef
Ik zei dat ik enorm graag een hond wilde, een husky of malamute om precies te zijn.
Ik had een nieuwe broek aan. De broek kostte 350 euro.
Hetzelfde met mijn nieuwe Louboutins
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ze trollt je gewoon omdat je continu op loopt te scheppen.
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef GizartFRL het volgende:
Gewoon eens zeggen dat je halfdood bent geslagen.
Dan zegt zij dat had ik 2 keer zo erg.
Dan gaat ze dood en houden de sterke verhalen op.
Tenzij ze na 7 dagen weer opstaat en zichzelf messias gaat noemen.
Een bewezen effectieve methode. En het is nog lachen ook, al regelmatig toe kunnen passen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het wapen van mijn keuze ja als je met opscheppers te maken krijgt. Of heel lachwekkend hun argumenten overbluffen dan trigger je ze doorgaans ook wel.
Om 22:50 ? Hijglijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest hier zo hard om lachen en ik heb net een klant aan de lijn![]()
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rare collega's heb jij. Volgende keer moet je haar gewoon een dikke vetklep noemen.
Mijn vader is de zoon van een generaal. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeker? Mijn vader is de zoon van tony montana
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee nee, zoiets zou ik nooit zeggen.
Pics van die slet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
Kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope, maar wel een 24-uurs dienst.
Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dance offs, vechtpartijen, het kan allemaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Anders moet je gewoon een keer samen met haar op vakantie gaan, dan maak jij ook een keer wat mee in je leven.
volgensmij zijn jullie beide gewoon aan het strijden en heb jij en haar allebei last van opschepperij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oh, nog een leuk voorbeeld!
Zoals jullie wel of niet weten, heb ik een visagie cursus gedaan. Ze vroeg wat ik ging doen en ik zei dat ik een vriendin ging opmaken voor een feestje.
En weet je wat zij wel eens deed? Ze werd wel eens ingehuurd voor fotoshoots. Ja ja, ook mevrouw had natuurlijk een visagie cursus op haar naam staan.
Niet into the yale thing zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja godver, als ik het zo teruglees komt het niet helemaal over. Maar als zij het dan vertelt denk je echt; wtf? maak ik serieus zo weinig mee in mijn leven? faal ik echt zo hard dat ik niet aanbiedingen van Oxford, Harvard en weet ik veel wat nog meer krijg? WAAROM KAN IK NOOIT EEN BROEK VAN 800 EURO VINDEN?
mijn vader heeft de personage in de OP van TS geneukt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn vader is de zoon van een generaal. Nu jij weer.
Ik schep altijd op met mijn sokken van de Zeeman.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Meloewa het volgende:
Mensen die altijd opscheppen over hun kleding terwijl hun moeder het in de actie bij de Bristol heeft gekocht
Nope. Ik geef gewoon toe; ik heb een saai leven. Ik studeer, haal goede cijfers maar geen summa cum laude. Ik krijg geen aanbiedingen van de meest prestigieuze universiteiten en werkgevers. Ik vecht niet, ik kan niet 40 uur per week werken naast mijn studie. Ik heb geen husky.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij zijn jullie beide gewoon aan het strijden en heb jij en haar allebei last van opschepperij.
Wat praat je over mijn moederquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:57 schreef Meloewa het volgende:
Mensen die altijd opscheppen over hun kleding terwijl hun moeder het in de actie bij de Bristol heeft gekocht
Vertel. Altijd in voor een goed verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:56 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken trouwens ook zo iemand, alleen die is nóg erger.
ik over mijn winny de pooh kinder onderbroekjes ook van de zeemanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik schep altijd op met mijn sokken van de Zeeman.
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nope. Ik geef gewoon toe; ik heb een saai leven. Ik studeer, haal goede cijfers maar geen summa cum laude. Ik krijg geen aanbiedingen van de meest prestigieuze universiteiten en werkgevers. Ik vecht niet, ik kan niet 40 uur per week werken naast mijn studie. Ik heb geen husky.
Mijn leven is saai en doorsnee.
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Damn, je hebt niks te klagen. Haar studie stelt weinig voor als ze daarnaast 40 uur per week kan werken en ik moet nog de eerste Marokkaanse ouders tegenkomen in NL die een hond in huis hebben. Dat meisje liegt zoveel, dat ze vast zwart bloed door d'r aderen heeft stromen, zo rot als ze is, het wicht.
Gaat ook nergens over. Daar koop ik een luxe, ultraluie bureaustoel en twee broeken voor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Damn een broek van 350 euro? Dat gaat toch nergens over.
Oh en euh ik wil niet vervelend zijn maar: n hoe jij je eigen leven lijdt ??
Oké.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Alborz het volgende:
[..]
TL;DR: Doorsnee Marokkaanse meid. Liegen alsof hun leven er van afhangt.
ja ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:19 schreef Fascination het volgende:
![]()
Lig je af en toe niet helemaal in een deuk om haar verhalen, ts? Ik zou mn lach niet kunnen inhouden als ze weer met zwetsverhaal komt aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |