Ja, dat lijkt me lastig idd. Is lastig ook voor filmmakers om te kiezen welk karakter je diepgang geeft, hier lag duidelijk de nadruk op de hoofd schurk en zijn verhaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
full frontal in beeld incl gezicht lijkt me toch niet een body double. of zouden ze alles met CGI gedaan hebben
anyway. vond haar prima in tdkr, het karakter had weliswaar niet echt iets katachtigs en had wat diepgaander gemogen maar het kwam wel realistisch over. En dat was toch steeds het uitgangspunt van deze trilogie: niet te cartoonesk maar realistisch.
Goeie review. Beetje te spoilerig, maar leest prettig weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:27 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb dan nu ook mijn recensie online staan. Zojuist ook gesubmit bij IMDB dus die zal wel morgen daar in de lijst verschijnen.
Gisteren en vrijdagochtend geweest in de marathon. En zoals het er nu naar uitziet zit een derde er ook nog wel in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom net terug van de 2de keer in 4 dagen
3 is wat teveel van het goede voor mij. Wacht wel op de BluRay,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gisteren en vrijdagochtend geweest in de marathon. En zoals het er nu naar uitziet zit een derde er ook nog wel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:54 schreef Deckard het volgende:
Dat eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef Jivis het volgende:
Ook een detective...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nee en nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef Symer het volgende:
Kunnen we het spoilertopic al opdoeken? 2 topics waar precies hetzelfde in besproken wordt vind ik maar lastig te volgen.
Iedereen hier heeft de film nu al gezien toch?
Ik zie boven mijn post van 9:05 dat men gewoon vergeet in welk topic we nu zitten (dat in beide TT's het woord spoiler staat helpt ook niet). Iedereen die een beetje vrij wil zijn van spoilers mijdt alle TDKR-discussies op internet toch wel.quote:
Men kan hier met spoilers werken of daar vrijuit praten over de film zonder spoilers te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik zie boven mijn post van 9:05 dat men gewoon vergeet in welk topic we nu zitten (dat in beide TT's het woord spoiler staat helpt ook niet). Iedereen die een beetje vrij wil zijn van spoilers mijdt alle TDKR-discussies op internet toch wel.
Het is toch volstrekt achterlijk om het op te splitsen in 2 topics. Nu worden er in het spoiler-topic ook weer dingen besproken die geen spoiler zijn, die weer beter in dit topic thuishoren. Iedereen mist gewoon bepaalde delen discussie. Als je geen spoilers wilt zien moet je gewoon niet in die topics rondneuzen, zo moeilijk is het toch niet???? Ik snap het echt niet van dit forum, wordt echt volstrekt hysterisch en achterlijk met die spoilers omgesprongen....stelletje kinderen hier, eigen schuld dikke bult als je jezelf spoilert.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men kan hier met spoilers werken of daar vrijuit praten over de film zonder spoilers te gebruiken.
Het zou netter zijn als men hier dan niet met spoilers zou werken, maar verbieden word zo lastig.
Waarom zouden er anders spoilertags zijn? Leer maar wat discipline.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men kan hier met spoilers werken of daar vrijuit praten over de film zonder spoilers te gebruiken.
Het zou netter zijn als men hier dan niet met spoilers zou werken, maar verbieden word zo lastig.
Alsof we de hele dag de tijd hebben om dit topic door te lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is toch volstrekt achterlijk om het op te splitsen in 2 topics. Nu worden er in het spoiler-topic ook weer dingen besproken die geen spoiler zijn, die weer beter in dit topic thuishoren. Iedereen mist gewoon bepaalde delen discussie. Als je geen spoilers wilt zien moet je gewoon niet in die topics rondneuzen, zo moeilijk is het toch niet???? Ik snap het echt niet van dit forum, wordt echt volstrekt hysterisch en achterlijk met die spoilers omgesprongen....stelletje kinderen hier, eigen schuld dikke bult als je jezelf spoilert.
Die spoiler-knop is er niet voor niks. Als je als mod of admin al iets nuttigs wilt doen, ga dan frequent het topic door om posts in de spoilertag te zetten als het spoilers zijn die niet getagged zijn...geen nutteloos ander topic openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |