quote:Op maandag 23 juli 2012 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dus nu is er meer geen kritiek over Hathaway?
Dat had ik je van te voren al kunnen zeggenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dus nu is er meer geen kritiek over Hathaway?
Say what?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Vond haar rol niet van die waarde dat ze een impact maakte op de film vond ik.
Jij wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon van te voren aardig goed voorspellen wat ze zou gaan doen.
Dus eigelijk had elke meid met een lekker lijf die rol kunnen invullen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wel?
Welke belangrijke impact had ze op de film dan?Het ambivalente van haar karakter kwam goed uit de verf, bovendien was de twist van Bruce tussen Tate en Kyle heel netjes gedaan vond ik. Tate was het verstandshuwelijk wat in warmte moest groeien, Kyle was het tegenovergestelde: fascinatie voor de persoon met een uitschakeling van de geest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon van te voren aardig goed voorspellen wat ze zou gaan doen.
Dus eigelijk had elke meid met een lekker lijf die rol kunnen invullen.
De tweede keer zag ik ook veel meer subtiliteit in haar spel, ogen die een moment vochtig worden als ze spreekt, subtiel veranderende mimiek, dat soort dingen
Maar dat ze als middenmoter gebruikt wordt in de film en gedreven is door wanhoop, dat vond ik echt wel een belangrijke rol.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Absoluut, zij zorgde voor wat luchtige momentjes, en Hathaway vond ik het erg goed doen, met lekker veel nuance. Maar qua verhaal vind ik haar rol wel wat geforceerd erin gestopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben bang dat de film juist wat saaier zou zijn geweest zónder Kyle.
Positief of Negatief ?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
ga Love & other drugs maar eens kijken
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wel?
Welke belangrijke impact had ze op de film dan?Ik bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon van te voren aardig goed voorspellen wat ze zou gaan doen.
Dus eigelijk had elke meid met een lekker lijf die rol kunnen invullen.![]()
Ben het helemaal met skull eens. Denk overigens niet dat Catherine Bell het zo goed gedaan zou hebben in die rol. charlize theron misschien al heb ik haar lijf van dichtbij gezien en dat valt best tegen.'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
2x positief.quote:
Lijf maakt niet zo gek veel uit, Hathaway is ook geen wulps model ofzo, maar heeft gewoon een charisma waar je U tegen zegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:57 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld![]()
Ben het helemaal met skull eens. Denk overigens niet dat Catherine Bell het zo goed gedaan zou hebben in die rol. charlize theron misschien al heb ik haar lijf van dichtbij gezien en dat valt best tegen.
Idd. Wat dat betreft de nieuwe Julia Roberts. Die had dat ookquote:Op maandag 23 juli 2012 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijf maakt niet zo gek veel uit, Hathaway is ook geen wulps model ofzo, maar heeft gewoon een charisma waar je U tegen zegt.
Het moet idd wel een type catwoman zijn. Vind ik op het moment niet veel actrices geschikt voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lijf maakt niet zo gek veel uit, Hathaway is ook geen wulps model ofzo, maar heeft gewoon een charisma waar je U tegen zegt.
Tenzij ze daar voor een body double gekozen heeft. Maar dat is een ander topicquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ze niet preuts aangelegd is
Vond haar karakter te doorzichtig.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het ambivalente van haar karakter kwam goed uit de verf, bovendien was de twist van Bruce tussen Tate en Kyle heel netjes gedaan vond ik. Tate was het verstandshuwelijk wat in warmte moest groeien, Kyle was het tegenovergestelde: fascinatie voor de persoon met een uitschakeling van de geest.
De tweede keer zag ik ook veel meer subtiliteit in haar spel, ogen die een moment vochtig worden als ze spreekt, subtiel veranderende mimiek, dat soort dingen
Maar dat ze als middenmoter gebruikt wordt in de film en gedreven is door wanhoop, dat vond ik echt wel een belangrijke rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
ik heb het over Love and other Drugs. Onmogelijk dat daarvoor een body double gebruikt isquote:Op maandag 23 juli 2012 12:17 schreef QEX het volgende:
[..]
Tenzij ze daar voor een bodydubble gekozen heeft. Maar dat is een ander topic
Ik ook en hoezo onmogelijk. Tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik heb het over Love and other Drugs. Onmogelijk dat daarvoor een body double gebruikt is
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vond haar karakter te doorzichtig.
Dat vind ik zeer jammer.
Te doorsnee type wat rol betreft.
Geen verrassing of iets dergelijk.Maar ligt dat aan het script of aan de actrice ? of de combinatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat had je dan anders willen zien? (misschien ook even in spoilers zetten)'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
Denk combinatie van.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef QEX het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan het script of aan de actrice ? of de combinatie?
En wat had je dan anders willen zien? (misschien ook even in spoilers zetten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1 en 2 waren juist niet voorspelbaar vind ik.
Kan heel goed zijn dat mijn verwachtingen te hoog gespannen waren.
Denk dat het daar voornamelijk aan ligt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
full frontal in beeld incl gezicht lijkt me toch niet een body double. of zouden ze alles met CGI gedaan hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:21 schreef QEX het volgende:
[..]
Ik ook en hoezo onmogelijk. Tegenwoordig niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |