quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
Je kon nog geen roze olifant van een oranje sinaasappel onderscheiden op dat momentquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:25 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, vooruit.
Ik vraag me nu trouwens af wat ik dacht toen mn moeder mij uitperste en ik mijn eerste blik op moedertje natuur mocht werpen. Denk dat ik me het leplazerus geschrokken ben.
Grrr, geen telefoonnummer vermeld bij de advertentie
2e poging: BOE!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
@ de TT
Zal m'n best doen hoor, maar kan niks beloven
Het is net de Muppet show.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Maffemuts, tja, jij bent aan het bevallenzij het erg langzaam
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Yska, Belle, Kahlie, Ireth, DJMO en weet ik veel. Tja, die bevallen ook wel
Ik vind het hier wel gezellig
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:42 schreef Rucky het volgende:
Olifanten en sinaasappels konden mij geen zak schelen het enige wat ik dacht toen ik die gang door moest was dat ik pas jaren later de tegenovergestelde richting op mocht als ik een vriendinnetje had.
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Dolfina is tof, dus die bevalt ook
Rucky idem dito, dat is de dragqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon elk vriendinnetje bezwangerd?
Ik moest ook wel lachen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth hapt naar adem na een heftige hoestbui...
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep en mijn kinderen heten: Inlognaam, DJMO, vannelle, Ireth en maffemuts. Ze zijn wel lief maar hebben af en toe een dreun nodig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
Als je mij opa gaat noemen........quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik ben weer een dochter van DJMO & Merlijn / Papabear, en Egberts is m'n broertje
incestueuze bende is dat FHF eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt ATWT wel.. al die rare familiebanden...
Hij heeft een heuse toverstok!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind die Merlijn maar een rare tovenaar als ie dat zo geflikt heeft
Ik vond vanmiddag een briefje in mijn portomonnee van ons eerste afspraakje.quote:
Ja, dat zei ik laatst ook.quote:
Dat is een lang verhaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind die Merlijn maar een rare tovenaar als ie dat zo geflikt heeft
Zeg lieve schat, hij moet eruit, niet terug naar binnenquote:
Alle 8 natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik laatst ook.
DJMO en Papabear.
Ingrid en Vannelle
Ehhe en Kentekenplaat
Merlijn en Belle.
En...ja, weet ik veel wie Rucky allemaal doet.
ZIE JE WEL DAT JE HOMO BENTquote:
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven, even lief aanspreken en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, hij moet eruit, niet terug naar binnen![]()
*daar ging m'n thee*...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?
never open this topic with something in your mouthquote:
..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat dan lieve opa Rucky? *wink* *wink*
* belle1608 wel moest, m'n moeder roept me alweer dat we verder moeten gaan met opruimen, dus ben weer ff weg tot zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
never open this topic with something in your mouth
Moet je een dreun of een rake opmerking terug?quote:
Ziet ie niet, opa wordt een beetje slecht in de oogjes meid...quote:
Je kan lullen wat je wilt maar ik blijf je een toffe kerel vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ziet ie niet, opa wordt een beetje slecht in de oogjes meid...
Dat was toch ook waarom je als een blok voor me vielquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar ik blijf je een toffe kerel vinden.
Hoe lenig exact denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Flinke hand met glijmiddel, boel goed insmeren, kotertje aai over zn bolletje geven, even lief aanspreken en dan even flink persen. Heb je dat al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Rucky... Leuk al die broertjes en zusjes, maar wie is mn FHF-moeder danLaatste keer dat ik met de gyn en vk sprak konden mannen nog niet baren
[ Bericht 0% gewijzigd door maffemuts op 21-07-2012 22:02:09 (spoilertag verk*****) ]Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Nee, dat was je soep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was toch ook waarom je als een blok voor me viel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoe lenig exact denk je dat ik ben?als ik t van mn FHF-vader geerft heb kom ik ook niet verder dan de flexibiliteit van een plank denk ik
Eh Yvonne natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw Rucky... Leuk al die broertjes en zusjes, maar wie is mn FHF-moeder danLaatste keer dat ik met de gyn en vk sprak konden mannen nog niet baren
Maar kan je hem niet lokken met snoepjes?Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ik werd ook niet genoemd, ik ga prima op in de massa blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben toch blij dat ik nergens genoemd wordt....
en ik beval wel volgens inlog.. komt omdat ik hem stil kreeg... whahahahah![]()
grote mond, kan reactie verwachten
ik ga niet in de massa mee, dat heb jij toch al gemerktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik werd ook niet genoemd, ik ga prima op in de massa blijkbaar.
Hoor ik daar iets uit de prullenbak roepen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen dame?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
it's my life opzetten, suus een microfoon in d'r handen geven en op vol volume mee laten blerenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
En voor de derde avond op rij gooit mijn buurman zo rond dit tijdstip de volumeknop van zijn stereo omhoog...
Ik verscheurde je foto....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:05 schreef Ireth het volgende:
En voor de derde avond op rij gooit mijn buurman zo rond dit tijdstip de volumeknop van zijn stereo omhoog...
Een bierflesje gevuld met benzine en een brandende lap stof blijkt ook wel te werken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
it's my life opzetten, suus een microfoon in d'r handen geven en op vol volume mee laten bleren
Suzuki Swiftquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:10 schreef Inlognaam het volgende:
Een volkswagen Golf of Bora naar binnen rijden doet het anders ook goed.
de mijne gaan nooit op...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
Wacht maar tot ik jou mijn meloenen laat zien. Die niet afkomstig zijn van een smurf.
Ik heb er zes vijf en een half en daar komt heerlijk zoet sap uit. Beat that! Das 3,5 meer dan jij!
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaardquote:
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaard
Er is toch echt een beperkte houdbaarheid. Als je maar lang genoeg dood bent, dan rotten ze ook nog eens. Sabbelen er opeens allemaal rare insectjes aan je tepelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar gaan niet op!! en ook niet rotten als je ze bewaard
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snapquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaar
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zijn in geval van ernstige neiging richting het zuiden ook hervulbaar
Het onderwerp was borsten toch, en niet de vrouwelijke schaamstreek?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hier moet ik niet al te lang over nadenken.
oee dat kriebelt zo lekker!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er is toch echt een beperkte houdbaarheid. Als je maar lang genoeg dood bent, dan rotten ze ook nog eens. Sabbelen er opeens allemaal rare insectjes aan je tepels![]()
![]()
siliconen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snap
Ja maar als je er zo over nadenkt dan kan je ze ook via het noorden bevoorraden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het onderwerp was borsten toch, en niet de vrouwelijke schaamstreek?
Die meloenen krijgen de kans niet om te rotten. Daar zorg ik wel voor. Heerlijk, binnen een paar dagen zijn ze zo goed als zeker opgegeten. En dan worden ze netjes verteerd door het lichaam, in plaats van dat ik ze laat verrotten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oee dat kriebelt zo lekker!!!
maar die meloenen van jou.. rotten sneller dan dit gerookte vlees!!
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok, ok. Je hebt me. Op deze weet ik niets zinnigs te melden. Omdat ik 'm niet snap
jij maakt niet mee dat ik wegrot...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die meloenen krijgen de kans niet om te rotten. Daar zorg ik wel voor. Heerlijk, binnen een paar dagen zijn ze zo goed als zeker opgegeten. En dan worden ze netjes verteerd door het lichaam, in plaats van dat ik ze laat verrotten.
gammaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg dan
Zodra ze gaan hangen (naar het zuiden wijzen!) kunnen ze weer hervuld worden!
[ afbeelding ]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.
DAT ROT NOOIT!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Voorbereiding voor als je over 50 jaar het bejaardentehuis in man. Om alsnog een seniele, rijke bejaarde te strikken.
Oh. Die uitdrukking ken ik uiteraard niet . Ik dacht dat er gedacht werd aan Rucky, die wat zuidelijker woont dan Drenthe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, een Jip&Janneke uitleg dan
Zodra ze gaan hangen (naar het zuiden wijzen!) kunnen ze weer hervuld worden!
[ afbeelding ]
Ik was inderdaad niet van plan om heel oud te worden, dat klopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij maakt niet mee dat ik wegrot...
Oe jammer ik had wel met jou in het bejaardenhuis willen zitten en een beetje praten over het slappe gelul in de sc.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet van plan om heel oud te worden, dat klopt.
Discriminatie.....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
voor de facebookers onder ons .. ik smijt net een tiental foto's van ons uitje naar de lokale speeltuinvereniging online
zien ze dat niet automatisch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef DJMO het volgende:
voor de facebookers onder ons .. ik smijt net een tiental foto's van ons uitje naar de lokale speeltuinvereniging online
omdat ik geen onderscheid maak, speciaal voor jou enkele foto's naar photobucket aan het uploadenquote:
Morgen weer een dagje dierentuin?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oe jammer ik had wel met jou in het bejaardenhuis willen zitten en een beetje praten over het slappe gelul in de sc.
quote:
quote:
Toen bestond de sc nog niet maar we hebben dus nog meer om over te praten.quote:
Eerder berekenend, hoe hoog zou het zijn? heb ik hier hulp bij nodig of niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
Leuke foto's DJMO.
Vooral die laatste, durf ik wel of durf ik niet.![]()
Dat bedoelde ik ook, een verstandig kereltje dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Eerder berekenend, hoe hoog zou het zijn? heb ik hier hulp bij nodig of niet?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
je had er beter bevallende drama's van kunnen maken @inlognaam
Als je een reep melk chocolade hebt kan het wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, dat had ook gekund. Scherp!
Helaas, ik kan de topictitel niet aanpassen anders had ik het direct gedaan
nofi .. de bevalling van maffe is vooralsnog een drama met alleen maar voorwerk, en geen greintje vooruitgang. redelijk drama als je het mij vraagtquote:
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
nofi .. de bevalling van maffe is vooralsnog een drama met alleen maar voorwerk, en geen greintje vooruitgang. redelijk drama als je het mij vraagt![]()
(overigens hoop ik dat ze haar kleintje héél snel in haar armen mag sluiten![]()
)
Ja, wat dacht je dan. Dat ze net als Maria onbevlekt ontvangen is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
nofi .. de bevalling van maffe is vooralsnog een drama met alleen maar voorwerk, en geen greintje vooruitgang. redelijk drama als je het mij vraagt![]()
(overigens hoop ik dat ze haar kleintje héél snel in haar armen mag sluiten![]()
)
daar was diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
)
Puik plan Rucky.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een reep melk chocolade hebt kan het wel.
Lijkt me dat iedereen nu wel weet om welk nummer het gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
HELLUP!! Ik zoek de titel van een lied!
Hoor hem geregeld op de radio voorbijkomen, dus redelijk actueel nummer lijkt mij... en in het refrein zit een zin eindigend op deadiemand enig idee welk nummer ik bedoel
ik vind jou niet meer lief!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Puik plan Rucky.
Moet je raden wat ik gisteren heb gehaald en al meer dan 24 uur nog onaangebroken voor mn macje ligt : een van de twee repen van een 200 grams reep chocola
Bespaar je de moeite ik denk dat jullie het irl prima met elkaar kunnen vinden en anders ga ik er wel tussen zitten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
Dat mag. We leven in een vrij land waar je gerust je mening mag uiten.
Vervelend zeg. Zal ik anders die post weer terug ninja-editen?
had eigenlijk gehoopt dat je een stukje chocolade zou brengenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
Dat mag. We leven in een vrij land waar je gerust je mening mag uiten.
Vervelend zeg. Zal ik anders die post weer terug ninja-editen?
nergens voor nodig, ik boon al 33 jaar mijn eigen doppen... uhhhquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite ik denk dat jullie het irl prima met elkaar kunnen vinden en anders ga ik er wel tussen zitten.
Dat was inderdaad wel het winnende antwoord geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
had eigenlijk gehoopt dat je een stukje chocolade zou brengen
zwart op wit ...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Inlognaam het volgende:
Dolfina is tofVERVELEND, dus die bevalt ookeven niet */**
Rucky idem dito, dat is de dragdramaqueen van FHF denk ik. Zorgzaam als de hel
* edited ivm DM van Dolfina dd 21-07-2012 @ 22:41:10, waarin ze aangeeft dat ze VERVELEND is.
zo onvoorspelbaar ben ik niet...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel het winnende antwoord geweest
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zwart op wit ...dat dit er staat
kan je dat dan ook even veranderen want anders krijg je een dreun.quote:Rucky idem dito, dat is de dragqueen
ik zal de quote van mij editten... let op...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
kan je dat dan ook even veranderen want anders krijg je een dreun.
Het zal , wel niet zijn, maar deze?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
HELLUP!! Ik zoek de titel van een lied!
Hoor hem geregeld op de radio voorbijkomen, dus redelijk actueel nummer lijkt mij... en in het refrein zit een zin eindigend op deadiemand enig idee welk nummer ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Met een goede bas box hoef je het geluid niet eens hard te zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het zal , wel niet zijn, maar deze?
Denk dat je buurman die 's nachts wel kan waarderen als je het volume maar hoog genoeg zet.
Ik was niet op de hoogte van het bestaan van de Siliconensmurfin. Ik vermoed dan ook dat het om Chinese kloon gaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo onvoorspelbaar ben ik niet...
al had ie niet voorspeld dat ie smurfen te zien kreeg
het is geen siliconensmurfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:33 schreef Inlognaam het volgende:
Chocola
Chocola
Chocola
Chocola
Chocola
Chocola
[..]
Ik was niet op de hoogte van het bestaan van de Siliconensmurfin. Ik vermoed dan ook dat het om Chinese kloon gaat.
wat zat er door de lsd heen die je ophebt ?quote:
kaf-korenquote:
klinkt meer als Kaf-KORANquote:
wat zit erin???quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dames en heren! Ik hoor de frituurpan hier spetteren
Frituurvetquote:
Biertje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
Dames en heren! Ik hoor de frituurpan hier spetteren
Weet niet. Mn broer heeft 'm aangezet. Mogelijk aardappelschijfjes en anders minikroketjesquote:
En een mandje.quote:
Bitterballetje dan maar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik heb geen zin in bier nu.
Frisdrank denk ik.quote:
Ik ben soms net een kat. Ik heb personeelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef maffemuts het volgende:
ALs die frituurpan spettert zou ik toch maar even gaan kijken of t wel allemaal goed gaat en er niets ligt te verpieteren.
als je geld teveel hebt, wil ik je ook mijn rekeningnr wel geven hoor?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe, als het meezit morgen weer kijken voor een fietsje erbijReactie gehad.
Wel met onderhoud helaas, ketting en tandwielen. Maar goed, dan is ie weer als nieuw op wat lakschade na.
http://fietsen-brommers.m(...)ovenstuur-2003.html#
* DJMO papabear opzij duwt en handdoek over belle heengooit voor massagequote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO papabear opzij duwt en handdoek over belle heengooit voor massage
(...)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO papabear opzij duwt en handdoek over belle heengooit voor massage
quote:
Toch wel gebakken in olijfolie hoop ik? Dan glijdt het extra soepelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
Mijn personeel heeft dus aardappelschijfjes gemaakt. Die ga ik aan mijn maag voeren, zodat mijn interne organen weer aan het werk mogen en ik morgen een fraai kunstwerk kan leveren aan het riool.
Volgens mij zit dat wel goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, van mij mag je ook mee masseren maar dan moet je ff bij je vrouwtje zijn
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je geld teveel hebt, wil ik je ook mijn rekeningnr wel geven hoor?
don 't worry 'bout that. iets met gmta en 2 zielen 1 gedachtequote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, van mij mag je ook mee masseren maar dan moet je ff bij je vrouwtje zijn
2 zielen 1 gedachte - één dreun dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
don 't worry 'bout that. iets met gmta en 2 zielen 1 gedachte
*maar eens goed gaat liggen voor een 4 handen massagequote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
don 't worry 'bout that. iets met gmta en 2 zielen 1 gedachte
De eerstkomende 2-3 jaar heb ik nog een voorraad frituurvet. We hadden hier een c1000 die restpartijen kocht en dumpje en toen het 0.49 euro per kilo of 2 kilo in plaats van 3-4 euro was hebben we wat ingeslagen zeg maar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toch wel gebakken in olijfolie hoop ik? Dan glijdt het extra soepel
* DJMO kijkt naar papabear.. jij van boven, ik van onder?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*maar eens goed gaat liggen voor een 4 handen massage![]()
*
* Papabear stuurt spoed-sms naar Merlijnquote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar papabear.. jij van boven, ik van onder?
Ik zag net in mijn glazen bol dat de tovenaar uit het zuiden boos zit te kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sttt!!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear stuurt spoed-sms naar Merlijn
"Hey kerol"
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zag net in mijn glazen bol dat de tovenaar uit het zuiden boos zit te kijken.
Maar daar kan ik toch ook niets aan doen. Ik kijk alleen maar in mijn glazen bol glas met bier.quote:
Herstel:quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij moet je hier niet mee bemoeien ja! dat is iets tussen papabear, djmo en mij, gister was je ook al te laat en als je jaloers bent moet je zelf maar eens beginnen..quote:Op zondag 22 juli 2012 00:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch ook niets aan doen. Ik kijk alleen maar in mijn glazen bol glas met bier.
* Rucky en jaloers zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij moet je hier niet mee bemoeien ja! dat is iets tussen papabear, djmo en mij, gister was je ook al te laat en als je jaloers bent moet je zelf maar eens beginnen..
quote:
je hebt het over je spiegelbeeld?quote:
je geeft eerst mij een doos bonbons als compliment, en dan ge je ze zomaar uitdelen hier?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
* Papabear snoepies neerzet
Welke is de hazelnotenvulling?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps die stopte ik net in mijn mond.quote:
Die is alweg en morgen is die donkerbruin.quote:
trouwens .. snoepjes? waar is de ritalin gebleven?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:17 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Es even kijken, volgens mij liggen ze linksboven in het keukenkastje, maar kan ook in het kastje rechtsonder zijn, bij de andere pilletjes.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
trouwens .. snoepjes? waar is de ritalin gebleven?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is alweg en morgen is die donkerbruin.
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ie er over een minuutje nog ligt, dan neem ik die
volgens mij heb ik ze al gevonden.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Es even kijken, volgens mij liggen ze linksboven in het keukenkastje, maar kan ook in het kastje rechtsonder zijn, bij de andere pilletjes.
Of nee wacht, ze liggen op het nachtkastje!!! (zal gelijk ff kijken, want ik heb ze net nog gezien dacht ik).
edit: Daar lagen ze toch niet, dus ik zal even in het andere kastje kijken waar ze normaal altijd liggen, want daar leg ik ze altijd neer als ik ze net van de apotheek heb opgehaald, hahahah
edit 2: Ook niet, ik kijk morgen wel schatje
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze al gevonden.
* DJMO stopt preventief een ritalin in papabear
Toch wel een zetpil want die werken het snelst.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
troost je, nu kun je het langer volhoudenquote:
Zetpillen zijn ondingen, die kun je net zo goed in je reet stoppen...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Toch wel een zetpil want die werken het snelst.
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zetpillen zijn ondingen, die kun je net zo goed in je reet stoppen...
Wel een glaasje water erna natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zetpillen zijn ondingen, die kun je net zo goed in je reet stoppen...
zeer verstandig... dat wordt de hele nacht sexen... werkt lekker als speed... als je het niet nodig hebt...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
euhm.. papabear heeft ritalin op recept. gediagnosticeerd ADHD. Dus werkt juist tegenovergesteld van speed.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeer verstandig... dat wordt de hele nacht sexen... werkt lekker als speed... als je het niet nodig hebt...
Dat laatste kan ik zelfs hier horen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
euhm.. papabear heeft ritalin op recept. gediagnosticeerd ADHD. Dus werkt juist tegenovergesteld van speed.
oh, btw.. om de hele nacht te seksen hebben we geen hulpmiddelen nodig .. is zo al goed genoeg.
shit .. heb ik nou nog die audio verbinding nog niet verbroken ?quote:
Bedankt voor het advies dokter.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zeer verstandig... dat wordt de hele nacht sexen... werkt lekker als speed... als je het niet nodig hebt...
Neeh ik ben vergeten mijn raam dicht te doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
shit .. heb ik nou nog die audio verbinding nog niet verbroken ?![]()
klopt.. stond d8 ik ook duidelijk bij: als ie het NIET NODIG IS!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
euhm.. papabear heeft ritalin op recept. gediagnosticeerd ADHD. Dus werkt juist tegenovergesteld van speed.
concentratie zou wel hoog zijn met ritalin...quote:oh, btw.. om de hele nacht te seksen hebben we geen hulpmiddelen nodig .. is zo al goed genoeg.
Blij dat je er bent tenminste een beetje niveau hier. Als ik morgen kon was ik meegegaan voor de gezelligheid.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:38 schreef Ireth het volgende:
Mijn god..
Anniewee, de broodjes zijn gesmeerd, de wekker is gezet, de flesjes drinken staan koud, de entreekaartjes liggen klaar. We zijn er klaar voor!Nu nog even wat uurtjes slaap voor het gestuiter begint
Had ik al gezegd dat ik een beelddenker benquote:Op zondag 22 juli 2012 00:32 schreef DJMO het volgende:
oh, btw.. om de hele nacht te seksen hebben we geen hulpmiddelen nodig .. is zo al goed genoeg.
je kan niet overal bijzijn..quote:Op zondag 22 juli 2012 00:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Blij dat je er bent tenminste een beetje niveau hier. Als ik morgen kon was ik meegegaan voor de gezelligheid.
iddquote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een beelddenker benTo much info wat mij betreft!
Bedankt voor je interesse, maar wij redden ons ook wel zonder jouw goedbedoelde adviezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt.. stond d8 ik ook duidelijk bij: als ie het NIET NODIG IS!
[..]
concentratie zou wel hoog zijn met ritalin...
God alsjeblieft nietquote:Op zondag 22 juli 2012 00:42 schreef Inlognaam het volgende:
Ze gaan naar de dierentuin. Niet naar een of ander hardcore feest.
was geen advies..quote:Op zondag 22 juli 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bedankt voor je interesse, maar wij redden ons ook wel zonder jouw goedbedoelde adviezen.
Klopt, maar ik loop hier al heel wat jaren mee en vanaf dag 1 is al bekend dat ik Ritalin en Concerta gebruikquote:Op zondag 22 juli 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was geen advies..
advies was geweest: zou ik niet doen... zeker niet als ie geen medicatie nodig is...
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie's voor de toekomst!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt, maar ik loop hier al heel wat jaren mee en vanaf dag 1 is al bekend dat ik Ritalin en Concerta gebruik
True, maar toch....quote:Op zondag 22 juli 2012 00:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie's voor de toekomst!
(maw: je kan er niet automatisch vanuit gaan dat iedereen dat weet! Toen DJMO het net poste dacht ik ook "owja, klopt dat heeft ie.." maar niet iedereen weet dat.)
aangemeld 2006... staat niet in je profiel... heb het ongetwijfeld ERGENS zien staan...quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Klopt, maar ik loop hier al heel wat jaren mee en vanaf dag 1 is al bekend dat ik Ritalin en Concerta gebruik
maar toch had dolfina dat moeten weten...quote:
Dacht dat een van je koters ADHD had, niet dat papabear het zelf had.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aangemeld 2006... staat niet in je profiel... heb het ongetwijfeld ERGENS zien staan...
En nee, was niet belangrijk genoeg voor mij om zo'n detail te onthouden.
Ik loop hier ook wel lang genoeg mee, weet niet wat dat er mee te maken heeft... Ik loop al 12 jaar rond op fok... dus moet iedereen maar weten hoe ik ben??
nonsens natuurlijk... net zo goed dat het nonsens is, dat ik maar moet weten dat de ritalin gewoon van jou is.. Had net zo goed van 1 van de kids kunnen zijn... aangezien mee enz er bij betrokken is.. die link had IK namelijk gelegd..
Dat in jullie leefwereldje alles zo vanzelfsprekend is, hoeft nog niet te betekenen dat het voor een ander logisch is.
Serieus, zoek hulp (buiten FOK!).quote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar toch had dolfina dat moeten weten...![]()
![]()
ooow.. ik snap hem..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Serieus, zoek hulp (buiten FOK!).
Voor jou is het totaal niet relevant dat ik ADHD heb. En ik heb verder niets met jouw wereldje te maken (jijzelf des te meer).
Je bemoeit je graag met andere FOK!ers, maar kijk liever naar jezelf en laat ons daarbuiten, thnx
Natuurlijk mag je je mening geven. Graag zelfs. Maar ik heb simpelweg geen behoefte aan jouw mening hoe ik met DJMO om ga. Dat is aan ons en niet aan jou.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ooow.. ik snap hem..
jij mag je mening geven... een ander niet.. in dit geval ik..
hulp zoeken? nee, waarom!?
Is ook niet relevant of je ADHD hebt, maar als hier gestrooid gaat worden, in een topic waarin ik actief ben, mag ik daarop reageren, want openbaar forum...
bemoeien.. whahahahaha.. weet niet waar je dat vandaan haalt, maaruhh.. volgens mij moet jij in een spiegel kijken en niet ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Hoe jij met DJMO omgaat.. mag je lekker zelf weten.. staat nergens hoe jij met iemand om moet gaan. En buitendat.. dat heeft nog te maken met wordt er geaccepteerd zoals jij met iemand omgaat.. in dit geval DJMO.. blijkbaar accepteren jullie elkaar... dat moet genoeg voor jullie zijn toch..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je je mening geven. Graag zelfs. Maar ik heb simpelweg geen behoefte aan jouw mening hoe ik met DJMO om ga. Dat is aan ons en niet aan jou.
Ik zie het probleem ook niet om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik snap het probleem niet helemaal.. Mensen voelen zich behoorlijk snel aangevallen vannacht geloof ik
quote:Op zondag 22 juli 2012 02:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wist jij al dat sprookjes niet bestaan?
Sprookjes bestaan echt wel. Dr is zelf een heel bos met pratende geitjes, papier etende Gijzen en ik heb zelfs de grote boze wolf eens gezien!quote:Op zondag 22 juli 2012 02:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wist jij al dat sprookjes niet bestaan?
Oke, lieverdquote:Op zondag 22 juli 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sprookjes bestaan echt wel. Dr is zelf een heel bos met pratende geitjes, papier etende Gijzen en ik heb zelfs de grote boze wolf eens gezien!
Sprookjes bestaan!
en in paddestoelen leven kabouters?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sprookjes bestaan echt wel. Dr is zelf een heel bos met pratende geitjes, papier etende Gijzen en ik heb zelfs de grote boze wolf eens gezien!
Sprookjes bestaan!
Sommige wel, maar andere kabouters leven elders. Kabouter Wesley bijvoorbeeld, die leeft in het bed van Yolanthe Snijders-Cabau en hoor je af en toe wel eens lachen als het gras onder zn oksels kietelt als ie een balletje trapt.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en in paddestoelen leven kabouters?
en de paddestoelen die jij hebt gehad... zit hallucineerde middelen
en de kaboutertjes die in de lichtknoppies wonenquote:Op zondag 22 juli 2012 02:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sommige wel, maar andere kabouters leven elders. Kabouter Wesley bijvoorbeeld, die leeft in het bed van Yolanthe Snijders-Cabau en hoor je af en toe wel eens lachen als het gras onder zn oksels kietelt als ie een balletje trapt.
Serieus?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer een bed kopen
Die ken ik niet. Heb je daar misschien een foto van?quote:Op zondag 22 juli 2012 02:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en de kaboutertjes die in de lichtknoppies wonen
nope.. moet je een paar topic's terug gravenquote:Op zondag 22 juli 2012 02:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Heb je daar misschien een foto van?
Waarom heb je geen bed?quote:
Uh, omdat ik een uberheerlijke bank heb?quote:
Ik ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Uh, omdat ik een uberheerlijke bank heb?
Nee, eigenlijk omdat het er nog niet van is gekomen om mn kamertje op te lappen, te verven, laminaat te leggen, enz. Weleens aan begonnen maar nooit afgemaakt.
Morgen moet ik op tijd opstaan terwijl het zondag is.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zeg kaboutertje, vertel eens een goede mop.
Hulp nodig? Ik kan verven en behangen, en een bed heb ik nog in de kelder staan.. Klaar is Inlognaam(kees)quote:Op zondag 22 juli 2012 02:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Uh, omdat ik een uberheerlijke bank heb?
Nee, eigenlijk omdat het er nog niet van is gekomen om mn kamertje op te lappen, te verven, laminaat te leggen, enz. Weleens aan begonnen maar nooit afgemaakt.
Als je morgen zin hebt om mee te helpen bij vannelle komen we je wel oppikken.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hulp nodig? Ik kan verven en behangen, en een bed heb ik nog in de kelder staan.. Klaar is Inlognaam(kees)
Mn mama is morgen jarig.. (eigenlijk maandag maar morgen viert ze het)quote:Op zondag 22 juli 2012 02:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je morgen zin hebt om mee te helpen bij vannelle komen we je wel oppikken.
Lief dat je het aanbiedt, maar nee. Ik zal eerst de zooi die nu in de kamer staat eens op moeten ruimen. Samen met de rest van mn huisje eigenlijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hulp nodig? Ik kan verven en behangen, en een bed heb ik nog in de kelder staan.. Klaar is Inlognaam(kees)
Godver Ruck, wat ben je toch eigenlijk een goedzak he? Zeeen tijd in klussen en helpen voor anderen steken, maar ondertussen je eigen huisje laten voor wat het is.quote:
Ook opruimen kan ik goed.. En anders kan je altijd later in het jaar nog een plekje in mn agenda reserverenquote:Op zondag 22 juli 2012 02:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lief dat je het aanbiedt, maar nee. Ik zal eerst de zooi die nu in de kamer staat eens op moeten ruimen. Samen met de rest van mn huisje eigenlijk.
Feliciteer haar ook namens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn mama is morgen jarig.. (eigenlijk maandag maar morgen viert ze het)
Anders was ik met alle liefde komen helpen
Kut, en ik dacht dat ik uniek was.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:46 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha. Ik moet gewoon zelf eens eraan beginnen, alleen begin ik aan het verkeerde. Dan ruim ik mn kast bijvoorbeeld op door daar een zak chips uit te halen, om vervolgens weer vol te stouwen met andere lekkernij.
Slaap lekker JaleesaJoia.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ikga slapen lieverdjes.. Mn whatsapp buddy () heeft me inmiddels ook verlaten..
ruig feestje!!quote:Op zondag 22 juli 2012 02:59 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nog een stoel kapot gemaakt, er is iemand onderuit gegaan vol op z'n billen, er is iemand tegen een muur aangeknald met z'n kop maar verder was het geslaagd![]()
Dat klinkt zeker als een geslaagd feestje.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:59 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb nog een stoel kapot gemaakt, er is iemand onderuit gegaan vol op z'n billen, er is iemand tegen een muur aangeknald met z'n kop maar verder was het geslaagd![]()
jij ging slapen.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:58 schreef Ehhe het volgende:
Ooo ineens allemaal reacties! Ik dacht, ik pas m'n bericht gewoon aan ghehe.
Morgen staat hier iemand op de stoep om mij mee te sleuren. Dus eigenlijk moet ik naar bed.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Ehhe het volgende:
Zijn dat geen bitterballen?
Ik ga nu echt mn bed induiken. Truste mensen![]()
dan slaap ik nogquote:Op zondag 22 juli 2012 03:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Morgen staat hier iemand op de stoep om mij mee te sleuren. Dus eigenlijk moet ik naar bed.
fuck kan iemand mij om 8.00 uur wakker bellen?
Aan jou heb ik dus ook niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |